België..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:01 schreef Vasion het volgende:
Befbek, oranje of die mannschaft, nu kiezen

Was dat 2004? Zou best kunnenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name na het echec in 2004 is er verandering ingekomen.

Het is nog niet te laat voor het Nederlands elftal..... lolquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
We lezen het in het volgende topic
[..]
Was dat 2004? Zou best kunnen

is wel een mooie valkuil, als na een zoveelste reorganisatie opeens een stapel talenten opstaat ben je al snel geneigd dit te linken aan de nieuwe vormquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)lubs-zijn-alarmerend
Al gaat het niet zo geweldig met onze oosterburen

2000 en 2004 waren allebei kut voor Duitsland.. 2002 WK-finale en 2006 voor de derde plaats..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]

Dat is ook natuurlijk zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel een mooie valkuil, als na een zoveelste reorganisatie opeens een stapel talenten opstaat ben je al snel geneigd dit te linken aan de nieuwe vorm

Maar ik moet het boek nog uitlezen om er echt zinnige dingen over te zeggen. Lees het meestal in het OV.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]

oh dan blijf ik maar binnen morgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)toten-donderdag.html

Goed idee #duimpjeomhoog 👍quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dan blijf ik maar binnen morgen.

quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:

Ach, dan lig ik toch nog in bed.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:

Ha moppiequote:

KIJK UIT VOOR ASPARTAAM!quote:

nooit last van, zelfs niet na 2literquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat krijg je van cola toch veel lucht binnen zeg.

huhquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:

Nu lekker gaan zitten boerenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:

wattequote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:

dat is geen luchtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Dat gevoel dat je moet boeren, weet je wel.

Blijkbaar heerst hier nog de illusie dat vrouwen geen boeren laten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu lekker gaan zitten boeren

Nou goed. Ga jij je gassen leren voor je die kinderen allemaal rare dingen wijsmaakt over lagedrukgebieden in je aspartaam.quote:

Trusten Saind.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou goed. Ga jij je gassen leren voor je die kinderen allemaal rare dingen wijsmaakt over lagedrukgebieden in je aspartaam.
Welterusten

M'n exen vonden het altijd enorm ordinair als ik een boer liet. Als zij dat deden en ik zei er iets van moest ik me niet zo aanstellenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijkbaar heerst hier nog de illusie dat vrouwen geen boeren laten.

Heb ik ff gefixt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn, kan je Saind in de op plaatsen?

pix van je exenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n exen vonden het altijd enorm ordinair als ik een boer liet. Als zij dat deden en ik zei er iets van moest ik me niet zo aanstellen

Basisschool kinderen zijn dan ook nog niet zo vrijgevochten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n exen vonden het altijd enorm ordinair als ik een boer liet. Als zij dat deden en ik zei er iets van moest ik me niet zo aanstellen

Zet je met beide beentjes op de grond.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd zo'n proleet

Je verwart me met GGMM.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Basisschool kinderen zijn dan ook nog niet zo vrijgevochten.

Drizzt heeft gewoon madame paon (rawr) gedaan hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je kindjes doet, alleen dat je laatste ex op de basisschool was. HAHAHAHAHA

Seri?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt heeft gewoon madame paon (rawr) gedaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |