abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:36:42 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174193219
https://www.duic.nl/algemeen/vermist-anne-faber-25-uit-utrecht/
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

update:Meer kleding gevonden die mogelijk van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 04-10-2017 20:36:23 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174193245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef EternalNow het volgende:
Ik ben nu de route aan het aflopen die ze gefietst heeft. Dat bospad zelf waar kleding is gevonden, is uiteraard afgesloten. Daar kom ik ook niet. Gewoon de normale wegen aflopen en kijken of er iets opvallends is.
Nou je gelooft het niet maar ik begon met lopen daar op de Hobbemalaan, straat parallel aan dat bospad en grenzend aan dat bos, en ik werd al na een paar minuten geconfronteerd met een man die bedreigend naar me deed. Heel roepen naar mij: wat is jouw probleem wat is jouw probleem? Fuck you fuck you!
Steeds omdraaien en kijken en dan verder lopen.

Heb dit gelijk aan de politie gemeld ergens verderop in dat gebied. Is waarschijnlijk een bekende bij hun die uit een richting komt daar. Ze lieten een foto zien van de achterkant van een man en die leek er wel erg op.
Maargoed toch voor de zekerheid een melding gemaakt.
En gelijk de indruk dat het een vreemde omgeving is daar. Als zulke mensen daar gewoon rondlopen. Natuurlijk moet ik geen conclusies trekken maar wel interessant om erover na te denken.

Goed, ik loop nog een tijdje door. Echt bizar te weten dat ze hier (waarschijnlijk) voor het laatst gefietst heeft. Wat is er met haar gebeurd...
Je loopt daar graag, of niet?
pi_174193255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:37 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

Je loopt daar graag, of niet?
Echt he |:(
pi_174193257
Reconstructie: zo fietste Anne mogelijk van Baarn naar Huis ter Heide

In de wijde omgeving rond Baarn, Soest en Huis ter Heide helpen tientallen mensen mee met de zoektocht naar de vermiste Anna Faber. Het AD fietste het belangrijkste deel van dezelfde route die de vermiste Utrechtse (25) volgens een reconstructie van de politie ook heeft afgelegd.

We beginnen onze fietstocht op de kruising van de Amsterdamsestraatweg en de Hilversumsestraatweg, waar Anne vrijdag rond 18.50 een selfie naar haar vriend in Utrecht stuurde. Daarop is te zien dat ze flink aan het natregenen was. Vanuit Utrecht is ze via Hollandsche Rading naar Baarn gefietst.

Nadat ze de selfie heeft gemaakt, fietst Anne langs Paleis Soestdijk en slaat rechtsaf richting Lage Vuursche. Daar maakt Fred Schilder uit Soest net een paar foto’s van paddenstoelen onder een boom. Op de boom hangt een flyer met de foto’s van Anne. ,,Ik volg die zaak op de voet. Het is maar een raar idee dat ik haar hier zomaar zou kunnen vinden.’’

Flyers
Als Anne Soest aan de noord-westkant gepasseerd is, slaat ze vermoedelijk linksaf de Wieksloterweg op, die haar naar de Soester Duinen leidt. Langs de hele route zijn flyers van de vermiste vrouw op bomen geplakt. Marieke Strijbis (52) uit Hilversum is er met een vriendin aan de wandel. ,,Ik kende haar verhaal natuurlijk wel van de krantenberichten en de televisie, maar als je die posters ziet, komt het allemaal wel dichtbij. Nee, ik ben niet echt aan het zoeken, maar ik merk wel dat ik extra oplet als ik iets opvallends zie.’’

Anne komt rond 19.30 langs de Soester Duinen, want daar straalt haar telefoon het laatste signaal uit. De politie heeft er maandagavond nog met honden naar haar gezocht, maar niets gevonden. Een man uit Hilversum laat er vandaag zijn hond uit en doet dat niet voor niks zo ver van huis. ,,Als ik toch met de hond moet gaan lopen, kan ik er maar beter een goed doel aan knopen’’, zegt hij. ,,Ja, ik kijk echt uit naar sporen van Anne.’’

Bospaadjes
Anne lijkt geprobeerd te hebben de stevige regenbuien te ontwijken of minder hard op zich te laten neerdalen door smalle bospaadjes te kiezen waar de boomkruinen de regen nog enigszins tegen houden. Ook lijkt ze de kortste weg naar huis te kiezen: haar vriend woont in Rijnsweerd en via Den Dolder, Huis ter Heide en De Bilt komt ze daar het snelst.

Daarom is het waarschijnlijk dat Anne na de Soester Duinen het fietspad langs het spoor naar Den Dolder heeft gepakt. Het is dan al flink donker op die vrijdagavond en donder en bliksem trekken over de regio. Rechercheurs van de politie deden vandaag nog onderzoek naar sporen van haar, maar dat leverde tot dusver niks op.

Geen goede afloop
Langs dat spoor lopen ook Marja van der Burg (56) uit Den Dolder en Maria de Winter (54) uit Driebergen met hun hond. ,,Het is heel pittig om te weten dat zij hier gefietst heeft en wat er misschien met haar gebeurd is’’, zegt Van der Burg. ,,Nee, ik reken eigenlijk niet meer op een goede afloop.’’

Gisteren vond de politie op aanwijzing van een voorbijganger kleding langs de Amersfoortseweg bij Huis ter Heide, ook op de meest logische route naar huis voor Anne Faber. Het sterke vermoeden is dat die kleding van haar is. Langs dat fietspad wordt nu nog steeds onderzoek gedaan. Het is voorlopig de laatste aanwijzing in de zoektocht naar de verdwenen Utrechtse.

Bron (incl. video): AD.nl

woensdag 4 oktober 2017 @ 18:40:21 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174193299
Edit: :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174193303
Wat was eigenlijk de reden voor de fietstocht?
Wist niemand dat?

Gewoon zomaar?
pi_174193329
Thanks iedereen voor de reacties op mijn iCloud-vraag.

Ik was er ook al "bang" voor dat Apple hier hoogstwaarschijnlijk niet aan mee zal werken...

Jammer, maar begrijpelijk. :{
pi_174193335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef Blue_note het volgende:
Wat was eigenlijk de reden voor de fietstocht?
Wist niemand dat?

Gewoon zomaar?
Gewoon zomaar, doen veel users in dit topic. Om 5 uur 's middags. Terwijl ze 's avonds op een trouwfeestje werd verwacht. En zulk goed weer was het niet. Het was ook nog eens niet hartje zomer. En ze deed het alleen.
I´m back.
pi_174193360
Woon er vlakbij. Erg ongemakkelijk dat je hier blijkbaar (weer) zo'n zieke kerel heb rondlopen. Je zou eigenlijk gewoon een legioen met vrouwen moeten hebben die s'avonds op pad gaan en als ze worden aangevallen gewoon zo'n verkrachter gelijk een kogel door de kop kunnen jagen.
pi_174193363
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewoon zomaar, doen veel users in dit topic. Om 5 uur 's middags. Terwijl ze 's avonds op een trouwfeestje werd verwacht. En zulk goed weer was het niet. Het was ook nog eens niet hartje zomer. En ze deed het alleen.
Combinatie fietstocht vanaf 17.00, 's avonds bruiloft en slechte weer vind ik ook raar.
Hoeveel tijd zou het normaal kosten om de tocht te maken?
pi_174193386
Waar is ze vertrokken? Waar hoort A op dat kaartje?

En waarom is die route van De Bilt naar Hollandsche Rading ingetekend? Die is toch nooit bewezen?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174193404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Combinatie fietstocht vanaf 17.00, 's avonds bruiloft en slechte weer vind ik ook raar.
Als ik dat zo zie op bovenstaand kaartje ongeveer 2 uur drie kwartier? Of iets langer.
I´m back.
pi_174193413
quote:

[..]

Precies, dat is ook heel raar. Als je 's avonds een bruiloft hebt, ben je uren bezig met optutten en jurken dichtsnoeren.

3-4 uur zoiets?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:45:44 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174193421
quote:

[..]

Al met al zal haar tocht een dikke 60 km zijn geweest (53,2 km fietsroute plus afstand huis begin/eind route)
Voor de route zelf staat al ruim 3 uur.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174193425
quote:

[..]

Heb toen ik 18 was vaker spontaan de fiets gepakt is gewoon fijn om je hoofd mee leeg te maken.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:46:49 #16
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193451
Reconstructie: zo fietste Anne mogelijk van Baarn naar Huis ter Heide

Wat een pauper artikel.
graag verwijderen
pi_174193458
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:45 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Heb toen ik 18 was vaker spontaan de fiets gepakt is gewoon fijn om je hoofd mee leeg te maken.
Hou maar op. Is onbegrijpelijk voor sommige mensen.
En dat sommige vrouwen zich in een jurk hijsen, wat mascara op doet en klaar zijn is al helemáááál iets dat niet bestaat. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174193463
quote:

[..]

Ja, ik toen ik 38 was ook, maar dan meestal niet op de druilerige vrijdag om 5 uur 's middags, maar een zonnige dag in de zomer rond het middag uur. En ik ben een gozer, dus loop sws niet veel gevaar.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:47:39 #19
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174193515
60 kilometer is wel veel hoor om te doen op zo'n opoe fiets.
Het kan maar het lijkt mij ongebruikelijk.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:49:10 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174193519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Hou maar op. Is onbegrijpelijk voor sommige mensen.
En dat sommige vrouwen zich in een jurk hijsen, wat mascara op doet en klaar zijn is al helemáááál iets dat niet bestaat. :P
Nee, je hebt voor een feestje minimaal 4 uur haar en make-up nodig.

Zoveel tijd heeft het niet eens gekost toen ik zelf trouwde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174193525
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:47 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)e-faber-af~a844014b/

ME breekt zoekactie naar Anne Faber af
Zou toch een burgerzoekactie doen, wel eerst melden dan.
I´m back.
pi_174193564
quote:

[..]

Ik, zo'n user die in de herfst en schemer alleen een fiets/wandeltochtje maakt, vind de afstand van de gekozen route ook wel lang hoor gezien haar afspraak in de avond.

Misschien zag ze tegen de bruiloft op of gaf het spanning en wilde ze dat eruit fietsen.
pi_174193566
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en je hebt voor een feestje minimaal 4 uur haar en make-up nodig.

Whut? :D.
I´m back.
pi_174193569
RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 18:46:29 Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daa… https://t.co/KQ2Dg9EBfX reageer retweet
"Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daar zekerheid over hebben."
pi_174193588
quote:

[..]

Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietst
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:52:05 #27
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef velden het volgende:

[..]

Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietst
Als je goed wat lucht in je banden hebt is er op bijna elke fiets wel goed te fietsen. Aangenaam is weer een ander verhaal.
graag verwijderen
pi_174193621
quote:

[..]

Die rijden wel goed hoor tegenwoordig, dat is het niet echt.
I´m back.
pi_174193623
quote:

[..]

Ik deed 't anders ook op m'n 100 euro fietsje.
Ik zou het nú niet graag meer doen, maar goed, toen was ik haar leeftijd en hadden we weinig te besteden, zeker niet genoeg voor een goede fiets in ieder geval :P
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:53:11 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174193638
quote:

[..]

Onzin. Heb jarenlang op een brakke stadsfiets lange tochten gemaakt voordat ik een racefiets kocht :) En zeker gezien ze dit vaker leek te doen klinkt het als een logisch verhaal
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174193651
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 18:46:29 Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daa… https://t.co/KQ2Dg9EBfX reageer retweet
"Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daar zekerheid over hebben."
Ergens zag je dit nieuws al aankomen, maar...pfff...
pi_174193667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:52 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik deed 't anders ook op m'n 100 euro fietsje.
Ik zou het nú niet graag meer doen, maar goed, toen was ik haar leeftijd en hadden we weinig te besteden, zeker niet genoeg voor een goede fiets in ieder geval :P
Fietsen waren toen nog niet echt duur, denk? De prijs van fietsen, ze werden ook veel beter, is ongeveer 25 jaar geleden ineens de lucht in gegaan. Had nog 20 jaar geleden een tweedehands gekocht, was ook al 600 gulden toen ineens.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:54:28 #33
313849 Tonyvanheemschut
pi_174193668
Dat paadje langs het spoor, daar waar haar telefoon uitviel zag er creepy uit..
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:54:53 #34
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193678
Het enige wat ik vreemd vind is dat je zin hebt om in het donker over die ongure bospaadjes te fietsen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Dat paadje langs het spoor, daar waar haar telefoon uitviel zag er creepy uit..
Berkenlaantje zijn ook allemaal parkeerplaatsen bij in de buurt.
graag verwijderen
pi_174193721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat je zin hebt om in het donker over die ongure bospaadjes te fietsen.
Ja, meestal zijn vrouwen daar wel beduusd om (behalve hier op FOK! wrs in dit topic). Terecht ook wrs.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:57:10 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174193747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef zomer86 het volgende:
Die snap ik ook niet :N
pi_174193759
Een fietstochtje "om je hoofd leeg te maken" versus:

- een enorm lange route die 3-4 uur duurt
- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)

Het is de combinatie die het ongeloofwaardig maakt.
pi_174193800
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)

Ja, had ik meteen al, dat het ietwat vreemd is. Maar ja, het kan wel natuurlijk, soms doen mensen gewoon vreemde dingen ook.
I´m back.
pi_174193811
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

- slecht weer (op komst)

Die vriend van haar weet alles.. Onguur individu!!
pi_174193816
quote:

- slecht weer (op komst)

Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:00:04 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174193835
quote:

- slecht weer (op komst)

Niks mis met een route van 3-4 uur :9 Punt 2 kan ze over het hoofd hebben gezien, gezien toen ze vertrok het nog goed weer was. En was er dan wel of geen afspraak in de avond? Daar lees ik ook verschillende theorieën over.
pi_174193843
quote:

- slecht weer (op komst)

We weten toch niet of ze een tochtje maakte om haar hoofd leeg te maken? Misschien had ze wel een hele goede reden om dat eind te fietsen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174193849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Fietsen waren toen nog niet echt duur, denk? De prijs van fietsen, ze werden ook veel beter, is ongeveer 25 jaar geleden ineens de lucht in gegaan. Had nog 20 jaar geleden een tweedehands gekocht, was ook al 600 gulden toen ineens.
Ik heb het over euro, dus dat kan nooit 25 jaar geleden zijn eh! ;)

Is zo'n 10 a 12 jaar geleden gok ik zo. Fietsen met versnellingen en een beetje vering kost toch een stuk meer dan een gewone opoefiets.
Er is ook niks mis met een goedkopere fiets vaak. Maar enig luxe hoef je niet te verwachten :p
pi_174193874
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb het over euro, dus dat kan nooit 25 jaar geleden zijn eh! ;)

Is zo'n 10 a 12 jaar geleden gok ik zo. Fietsen met versnellingen en een beetje vering kost toch een stuk meer dan een gewone opoefiets.
Er is ook niks mis met een goedkopere fiets vaak. Maar enig luxe hoef je niet te verwachten :p
Dit is wel een moderne hoor, volgens mij, en die rijden wel lekker.
I´m back.
pi_174193904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.
Haar afspraak van zaterdagavond, in Amsterdam, is de enige afspraak die verschillende keren voorbij gekomen is.

Ik betwijfel of ze inderdaad vrijdagavond op dat feest verwacht werd.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:03:29 #46
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193932
Die bruiloft moet wel bullshit zijn, anders klopt er geen hol van. Want moest zij dan ook niet wat te eten?
graag verwijderen
pi_174193951
In de OP staat:

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje? :')

Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
pi_174193968
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
In de OP staat:

Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje? :')

Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
Dat het in de OP staat wil nog niet zeggen dat het klopt.
pi_174193974
Hoe langer ze niet gevonden wordt, ondanks grootschalige zoekacties, hoe meer ik persoonlijk het gevoel heb dat ze nog wel leeft.

Een lustmoord, wat het eigenlijk wel geweest moet zijn in het geval van moord, wordt echt niet zo goed doordacht. Na afloop zal een dader waarschijnlijk half in paniek van het bewijs af moeten zien te komen en bovendien in het pikkedonker, tenzij diegene heel veel tijd heeft gekregen dit op een later moment nog te doen omdat de politie ver uit de richting zocht, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de dader zo weinig sporen heeft achtergelaten.

Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).

Misschien klinkt het niet als de meest voor de hand liggende verklaring, maar er zijn zat ontvoeringscases geweest, en dan weten we eigenlijk alleen van opgeloste als Natascha Kampusch, er zullen ongetwijfeld ontvoerde mensen zijn die nog steeds gewoon als 'vermist' te boek staan.
Overigens is relatief dichtbij, in Austerlitz, 3 jaar geleden een man ook zomaar vermist geraakt, waar ze zijn auto met sleutel in het contact hebben gevonden, ook die moet haast wel door iemand mee zijn genomen in z'n auto (waar heen dan ook en om welk doel dan ook).
pi_174193975
Is de vriend al opgepakt? :P
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:05:29 #51
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193990
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
In de OP staat:

En op geen enkele andere site is deze informatie te vinden.
graag verwijderen
pi_174193991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dat het in de OP staat wil nog niet zeggen dat het klopt.
Ja leuk, maar heb jij informatie dan dat dat compleet verzonnen is ofzo? :?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:05:36 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174193993
quote:
In de OP staat:

Haar vriend was schijnbaar al op die bruiloft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:06:12 #54
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174194006
quote:
18s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:43 schreef Joppiez het volgende:
Woon er vlakbij. Erg ongemakkelijk dat je hier blijkbaar (weer) zo'n zieke kerel heb rondlopen. Je zou eigenlijk gewoon een legioen met vrouwen moeten hebben die s'avonds op pad gaan en als ze worden aangevallen gewoon zo'n verkrachter gelijk een kogel door de kop kunnen jagen.
Mijn M*kk**tje bleeb**zegt: of z'n zaakje eraf snijden. Ze is verder heel lief hoor ! Mijn trui is al weer een stuk verder afgekomen vandaag
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174194011
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Het was een buitenlander. Maar voegt niet veel toe op zichzelf.
In die omgeving worden wel vaker vrouwen lastiggevallen door asielschooiers;

Bewoner AZC valt vrouwen lastig in bos Zeist
pi_174194012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit soort geintjes moet je niet maken hè in een topic zoals dit. Ik kan er nog wel om lachen, maar er zitten hier mensen die alles heel serieus opvatten hoor.
I´m back.
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 19:06:52 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174194021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Hoe langer ze niet gevonden wordt, ondanks grootschalige zoekacties, hoe meer ik persoonlijk het gevoel heb dat ze nog wel leeft.

Een lustmoord, wat het eigenlijk wel geweest moet zijn in het geval van moord, wordt echt niet zo goed doordacht. Na afloop zal een dader waarschijnlijk half in paniek van het bewijs af moeten zien te komen en bovendien in het pikkedonker, tenzij diegene heel veel tijd heeft gekregen dit op een later moment nog te doen omdat de politie ver uit de richting zocht, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de dader zo weinig sporen heeft achtergelaten.

Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).

Misschien klinkt het niet als de meest voor de hand liggende verklaring, maar er zijn zat ontvoeringscases geweest, en dan weten we eigenlijk alleen van opgeloste als Natascha Kampusch, er zullen ongetwijfeld ontvoerde mensen zijn die nog steeds gewoon als 'vermist' te boek staan.
Overigens is relatief dichtbij, in Austerlitz, 3 jaar geleden een man ook zomaar vermist geraakt, waar ze zijn auto met sleutel in het contact hebben gevonden, ook die moet haast wel door iemand mee zijn genomen in z'n auto (waar heen dan ook en om welk doel dan ook).
Het onweerde niet.
pi_174194023
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dag-gast idd.
Zij was slechts feest-gast.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:07:14 #59
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dag-gast idd.
Waar lees je dat?
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:07:25 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dag-gast idd.
Daar gaan we vanuit, dat staat niet vast.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194036
quote:

[..]

Leuk stel.

Maar dan moet ze zich dus thuis, in Rijnsweerd optutten en aankleden. En dan (met de bus?, tram?) naar Nieuwegein. Dat duurt gauw een uurtje.

Ruzie met haar vriend en gedacht "donder op met die bruiloft"?
pi_174194037
quote:

[..]

Wie zegt dat? Die vriend had een diner. Maar nergens staat toch dat ie op die bruiloft was? als daggast nog wel zoals ik mensen hier heb zien zeggen.
pi_174194041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Ergens in een vorig topic.
I´m back.
pi_174194054
quote:
Politie ’negeert’ azc bij Soesterberg in onderzoek Anne Faber

De politie heeft in het kader van de zoektocht naar Anne Faber nog geen poolshoogte genomen bij het asielzoekerscentrum (azc) bij Soesterberg. Dat meldt een woordvoerster van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) desgevraagd.

Op sociale media wijzen mensen erop dat azc Zeist aan de Kampweg bij Soesterberg wel erg dicht ligt bij de vindplaats van kleding van de vermiste 25-jarige Utrechtse. Ook wordt de link gelegd met incidenten vorig jaar. Toen viel een destijds negentienjarige asielzoeker vrouwen lastig in het bos bij zorginstelling Abrona, in dezelfde omgeving.

Het azc ligt op zo’n twintig minuten fietsen (kleine vijf kilometer) van het stille fietspad bij Huis ter Heide waar de jas en andere kleding die mogelijk van Anne is werd gevonden. Overigens kan het COA zich wel voorstellen dat de politie contact opneemt. ,,In zo’n geval als dit wil je álles checken. Als ze maar gevonden wordt. Ik heb zelf een dochter in Utrecht in die leeftijd’’, zegt de woordvoerster.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:07:59 #65
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174194057
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Waar is ze vertrokken? Waar hoort A op dat kaartje?

En waarom is die route van De Bilt naar Hollandsche Rading ingetekend? Die is toch nooit bewezen?
Vind ik een goede opmerking
pi_174194063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ergens in een vorig topic.
Verzonnen door iemand hier. Nergens een bron van geweest tot nu toe.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:08:11 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174194065
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Leuk stel.

Maar dan moet ze zich dus thuis, in Rijnsweerd optutten en aankleden. En dan (met de bus?, tram?) naar Nieuwegein. Dat duurt gauw een uurtje.

Ruzie met haar vriend en gedacht "donder op met die bruiloft"?
Laatste lijkt me onlogisch aangezien ze gewoon met hem zat te appen en selfies stuurde
pi_174194067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja, die is dankzij Poepz0r opgepakt. Morgenochtend gaat hij tegen de muur.
pi_174194069
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar gaan we vanuit, dat staat niet vast.
O, maar dat had ik wel begrepen, aangezien hij daar dus ook al was. En zij zou dan naar het feest komen hence feest-gast.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:08:23 #70
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194070
Die bruiloft is gewoon bullshit en in Google News ook helemaal nergens terug te vinden. Wie komt er nu rond 21:00 thuis om daarna naar een bruiloft te gaan.

https://www.google.nl/sea(...)w=1440&bih=692&dpr=2
graag verwijderen
pi_174194083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef zomer86 het volgende:
Die bruiloft is gewoon bullshit en in Google News ook helemaal nergens terug te vinden.

Geen bruiloft?
I´m back.
pi_174194088
quote:

[..]

Misschien een woordenwisseling gehad en even willen uitblazen.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:09:17 #73
313849 Tonyvanheemschut
pi_174194089
Onderzoek ME in bosgebied ivm #annefaber is beëindigd. Vermiste Anne niet gevonden, aangetroffen spullen uit voorzorg veiliggesteld. 1/2

Het politieonderzoek naar de vermissing van #annefaber wordt uiteraard voortgezet. 2/2

https://twitter.com/PolitieUtrecht/status/915624120972398593

De ME is klaar in Huis ter Heide. De politie meldt voor de volledigheid dat Anne Faber daar niet is aangetroffen.

https://twitter.com/johnmaes/status/915624290879500289
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:09:29 #74
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194093
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bruiloft?
Niet 1 bron in Google News heeft het over een bruiloft, lijkt me genoeg bewijs.
graag verwijderen
pi_174194094
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja leuk, maar heb jij informatie dan dat dat compleet verzonnen is ofzo? :?
Moet ik bronnen aanleveren van dingen die andere mensen beweren?
pi_174194102
quote:

Ik denk dat ook wel, dat ze ontvoerd is. Dat haar spullen daar in dat bos zijn en zijzelf niet zegt al veel. Er zijn nog andere verklaringen maar die zijn steeds lastiger voor te stellen. Occam's razor.
pi_174194109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat is dom natuurlijk. Zo werkt rechercheren niet.
I´m back.
pi_174194111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef zomer86 het volgende:
Die bruiloft is gewoon bullshit en in Google News ook helemaal nergens terug te vinden. Wie komt er nu rond 21:00 thuis om daarna naar een bruiloft te gaan.

https://www.duic.nl/algemeen/vermist-anne-faber-25-uit-utrecht/

Feestje keyword
pi_174194112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

Laatste lijkt me onlogisch aangezien ze gewoon met hem zat te appen en selfies stuurde
Zegt hij.

Een selectie uit je appjes maken kan natuurlijk.

Een selfie sturen "kijk ik ben in Hollandsche Rading" is al vreemd, maar wat zei die vriend daarop? "He leuk, blijf nog een paar uur weg, dan gaan we niet samen naar die bruiloft"?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:10:17 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174194116
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bruiloft?
In een reconstructie van RTL Nieuws hebben ze het alleen over afspraak op zaterdag in Amsterdam. Niks over een bruiloft of een andere afspraak vrijdagavond
pi_174194135
Het uurtje vrijetijdsbesteding na het diner is ook weer aangebroken, zie ik..
pi_174194136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

In een reconstructie van RTL Nieuws hebben ze het alleen over afspraak op zaterdag in Amsterdam. Niks over een bruiloft of een andere afspraak vrijdagavond
Vreemd hoor.

Die gozer van haar al een beetje ondervraagd?
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:11:05 #83
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194137
quote:
Feestje is toch iets anders dan een bruiloft, daar zou je om 10/11 ook nog heen kunnen gaan, maar duic is de enige bron.
graag verwijderen
pi_174194142
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:09 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Moet ik bronnen aanleveren van dingen die andere mensen beweren?
Je hoeft helemaal niks, dit is een forumpje, geen politie-onderzoek.

Maar hoe komt die hoernalist uit de OP dan bij die bruiloft? Compleet uit de lucht gegrepen?
pi_174194147
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja, jij bent er ook, zie ik idd.
I´m back.
pi_174194159
quote:

Stel dat ze bij iemand de auto in is gestapt. Waarom liggen dan spullen van haar in het bos bij Huis ter Heide (langs de route die ze sowieso wilde uitfietsen)?

Ze moet dan in het bos onder dwang naar een auto/bus zijn geleid met haar fiets. Maar dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk omdat het nogal veel nieuwe vragen oproept.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:12:29 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174194160
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
:7
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:12:36 #88
313849 Tonyvanheemschut
pi_174194163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:11 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Feestje is toch iets anders dan een bruiloft, daar zou je om 10/11 ook nog heen kunnen gaan, maar duic is de enige bron.
Ik link alleen maar, heb het niet geschreven ;)
Ik ging er ook gewoon maar vanuit dat die bruiloft-info klopte...
pi_174194174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wat een kansloos artikel en de kop is nog erger.
pi_174194177
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het onweerde niet.
Op z'n minst regende het flink:
https://www.buienradar.nl(...)archief/201709291950
pi_174194182
Goed, gaan jullie lekker door met speuren, ik ga lunchen.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:13:51 #93
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174194193
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je hebt voor een feestje minimaal 4 uur haar en make-up nodig.

_O-
pi_174194210
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, jij bent er ook, zie ik idd.
Van alle markten thuis! :9
pi_174194213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:13 schreef zoekoog het volgende:

[..]

_O-
Ja, ze verduidelijkt dat dan weer niet hè... :D.
I´m back.
pi_174194215
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Van alle markten thuis! :9
Ja ja.
I´m back.
pi_174194231
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat een kansloos artikel en de kop is nog erger.
Het is gewoon een feit dat er in die omgeving al vaker vrouwen zijn lastiggevallen door de plaatselijke asielschooiers:

woensdag 4 oktober 2017 @ 19:17:00 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze verduidelijkt dat dan weer niet hè... :D.
Nou, het was nog een behoorlijk ingewikkeld kapsel en ik had meer make-up op dan normaal in een jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194267
Tenzij ik iets heb gemist, waarom zoekt er nog niemand op de locatie waar haar telefoon voor het laatst signaal heeft gehad?
pi_174194271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat er in die omgeving al vaker vrouwen zijn lastiggevallen door de plaatselijke asielschooiers:

Dat was er één. Erg genoeg, maar je praat in meervoud.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:18:37 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194286
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Niet dat het zinvol is hetzelfde artikel te blijven herhalen hè.
Al even afgezien van het feit dat nog helemaal niet bekend is wat er gebeurd is, en waar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194295
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het was nog een behoorlijk ingewikkeld kapsel en ik had meer make-up op dan normaal in een jaar.
:D.

Je hebt het echt makkelijker als man hè. Kapperbeurtje hop klaar, beetje keuvelen met een dame, 20 minuten hooguit.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:19:22 #103
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194298
quote:
5s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef theDutcher het volgende:
Tenzij ik iets heb gemist, waarom zoekt er nog niemand op de locatie waar haar telefoon voor het laatst signaal heeft gehad?
Weet niemand, politie schijnt al gezocht te hebben op het Berkenlaantje.
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:20:01 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194307
quote:
5s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef theDutcher het volgende:
Geen idee, wat mij betreft is de hele route vanaf de Biltseweg zoekterrein.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:19 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Weet niemand, politie schijnt al gezocht te hebben op het Berkenlaantje.
Hm, OK. :{
pi_174194338
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, wat mij betreft is de hele route vanaf de Biltseweg zoekterrein.
Mee eens.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:22:19 #107
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174194359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Heeft de politie hier niets verder over gezegd? Zulke feiten zullen zij weten, de burgers niet (Snap ik helemaal, maar zou nuttig zijn om te weten, met wie afspraak? Op welke tijd?)
pi_174194365
quote:

Ik bedenk me nu dat het opzich wel kan. Mogelijk scenario: Ze is bij Soest opgepikt. Degene vraagt wat ze van plan was en wat haar eindbestemming is. Vervolgens slaat hij haar knockout en stopt op de Amersfoortseweg daar langs het bos om wat spullen van haar weg te gooien om verwarring te zaaien.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:23:02 #109
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194374
Het kan natuurlijk ook veel eerder zijn gebeurd. Gepakt op een andere plaats, dader heeft haar jas meegenomen om te kijken naar portemonnees/telefoon, telefoon gevonden en uitgeschakeld, daarna de jas weggegooid.
graag verwijderen
pi_174194376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Stel dat ze bij iemand de auto in is gestapt. Waarom liggen dan spullen van haar in het bos bij Huis ter Heide (langs de route die ze sowieso wilde uitfietsen)?

Ze moet dan in het bos onder dwang naar een auto/bus zijn geleid met haar fiets. Maar dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk omdat het nogal veel nieuwe vragen oproept.
Dan heb je natuurlijk twee scenario's:

1: Ze is ingestapt waar haar telefoon uitging. Als iemand heeft aangeboden haar naar huis te brengen met de auto is ie ook over die weg gereden waar haar jas lag in de berm lag als ik me niet vergis (weet niet precies waar?), misschien heeft ze die uit het raam gegooid toen ze merkte dat ze niks kon doen, er vanuitgaande dat die persoon eerst nog goede intenties had/het wilde verbergen. Daarnaast kan die persoon ook gewoon richting Utrecht hebben moeten zijn als hij direct kwade intenties had, dan kwam hij er gewoon langs.

2: haar telefoonbatterij was gewoon leeg en ze heeft doorgefietst tot Huis ter Heide en is daar bij iemand ingestapt. Donker, nat, koud, te laat voor een eventuele bruiloft, moe, lekke band, lege telefoon? Genoeg redenen waarom ze vrijwillig in zou kunnen stappen. En als ze vrijwillig is ingestapt is die fiets geen issue, misschien heeft ze die er dan zelfs wel zelf ingelegd.
pi_174194406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef zomer86 het volgende:
Het kan natuurlijk ook veel eerder zijn gebeurd. Gepakt op een andere plaats, dader heeft haar jas meegenomen om te kijken naar portemonnees/telefoon, telefoon gevonden en uitgeschakeld, daarna de jas weggegooid.
Waarom zou je die jas niet in een kliko gooien dan?
I´m back.
pi_174194440
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu dat het opzich wel kan. Mogelijk scenario: Ze is bij Soest opgepikt. Degene vraagt wat ze van plan was en wat haar eindbestemming is. Vervolgens slaat hij haar knockout en stopt op de Amersfoortseweg daar langs het bos om wat spullen van haar weg te gooien om verwarring te zaaien.
Of dat inderdaad
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:25:44 #113
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom zou je die jas niet in een kliko gooien dan?
Waarom zou je een vrouw van haar fiets trekken?
graag verwijderen
pi_174194453
quote:

[..]

Apart inderdaad.
pi_174194460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:25 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Waarom zou je een vrouw van haar fiets trekken?
Ja, hallo zeg, zijn allerlei gedepriveerde lui die dat doen toch?
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:27:56 #116
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hallo zeg, zijn allerlei gedepriveerde lui die dat doen toch?
Ik probeer ermee te zeggen, dat niet altijd alles is uit te leggen. Misschien zou het zijn opgevallen dat iemand met een vrouwenjas aan het rondfietsen is.

Die vriend rept ook met geen woord over een bruiloft of feestje, dus misschien kan dat uit de OP worden geschrapt.
graag verwijderen
pi_174194549
Ik begrijp dat er per dienst maar een x-aantal poppetjes van de politie beschikbaar zijn voor dit onderzoek, en dat ze alles doen wat in hun macht ligt, maar zoals iemand in een vorig deel al opperde, lijkt me dit een mooi moment om alle militairen uit de sportschool te fluiten en hun te laten helpen speuren...
pi_174194570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ik probeer ermee te zeggen, dat niet altijd alles is uit te leggen. Misschien zou het zijn opgevallen dat iemand met een vrouwenjas aan het rondfietsen is.

Die vriend rept ook met geen woord over een bruiloft of feestje, dus misschien kan dat uit de OP worden geschrapt.
[ afbeelding ]
Terzijde: "Ze was rond half 5 begonnen aan een urenlange fietstocht". Ik vind dat een gekke zin. Zei ze voordat ze vertrok om half 5: ik ga een urenlange fietstocht maken? Tegen die gozer van haar?
I´m back.
pi_174194573
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:30 schreef theDutcher het volgende:
Ik begrijp dat er per dienst maar een x-aantal poppetjes van de politie beschikbaar zijn voor dit onderzoek, en dat ze alles doen wat in hun macht ligt, maar zoals iemand in een vorig deel al opperde, lijkt me dit een mooi moment om alle militairen uit de sportschool te fluiten en hun te laten helpen speuren...
Maar waar dan?
pi_174194605
Als het nou toch niet zo is dat die gozer van haar op een trouwfeest zat als dag-gast, waar zat-ie dan wel?
I´m back.
pi_174194610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit klopt ook niet met de rest:

18:50 selfie, vs 18:15 selfie
"vermist sinds 19:00" vs "geen bericht sinds 19:45"

Waarom neem je "een luxe zonnebril" mee op een regenachtige namiddag? :?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:33:23 #122
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194619
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Terzijde: Ze was rond half 5 begonnen aan een urenlange fietstocht. Ik vind dat een gekke zin. Zei ze voordat ze vertrok om half 5: ik ga een urenlange fietstocht maken? Tegen die gozer van haar?
Ik denk dat hij dat zegt op de basis van alle huidige informatie. Ik heb geen flauw idee of ze dit direct tegen hem heeft gezegd.
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:33:30 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_174194620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als het nou toch niet zo is dat die gozer van haar op een trouwfeest zat als dag-gast, waar zat-ie dan wel?
Elders? Moet ie 24-7 aan z'n vriendin hangen? Doe jij dat?
For great justice!
pi_174194642
quote:

- slecht weer (op komst)

ja, beter verwoord
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:34:43 #125
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
"Ze zou weer bij mij thuis terug komen"

Er is geen feest of bruiloft. Haar volgende afspraak was pas op zaterdag.
graag verwijderen
pi_174194677
quote:
5s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Elders? Moet ie 24-7 aan z'n vriendin hangen? Doe jij dat?
Die van mij is weggelopen dus eh... maar daarvoor wist ik altijd wel waar ze was en ze zei nooit tegen mij om half 5 's middags op een doordeweekse dag: ik ga een urenlange fietstocht maken iig. Dan zou ik dit hebben ---> :{. :'). 8)7 .
I´m back.
pi_174194689
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef Messina het volgende:

[..]

Maar waar dan?
Om te beginnen de, naar alle waarschijnlijkheid, gefietse route en alles wat daar tussen zit.

In verhouding hebben ze volgens mij pas een heel klein stukje écht goed onderzocht.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:36:41 #128
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die van mij is weggelopen dus eh... maar daarvoor wist ik altijd wel waar ze was en ze zei nooit tegen mij om half 5 's middags op een doordeweekse dag: ik ga een urenlange fietstocht maken iig. Dan zou ik dit hebben ---> :{. :'). 8)7 .
Niet iedereen is hetzelfde en het is toch ook geen hartje winter.
graag verwijderen
pi_174194698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:34 schreef zomer86 het volgende:

[..]

"Ze zou weer bij mij thuis terug komen"

Er is geen feest of bruiloft. Haar volgende afspraak was pas op zaterdag.
Okee, dus waar was die gozer dan tijdens het gehele gebeuren...?
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:37:22 #130
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174194711
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Thuis?
graag verwijderen
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:37:30 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194713
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij een diner.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194715
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:36 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde en het is toch ook geen hartje winter.
Nee, maar alle gekkigheid op ene stokje, het is gewoon vreemd.
En het kan hoor, mensen doen vreemde dingen an sich.
I´m back.
pi_174194721
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij een diner.
Om half 5?
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:38:15 #134
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174194726
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:09 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik denk dat ook wel, dat ze ontvoerd is. Dat haar spullen daar in dat bos zijn en zijzelf niet zegt al veel. Er zijn nog andere verklaringen maar die zijn steeds lastiger voor te stellen. Occam's razor.
Welke denk je aan EternalNow? (Oprechte vraag) Dat zij zelf haar kleren heeft gewisseld voor een ander setje kleding en de kleren weggegooid heeft als dwaalspoor, om tijd te kopen, en dat ze in een auto is gestapt vrijwillig bij iemand en de grens over is nu? De politie sprak erover dat de toestand waarin de kleding werd gevonden dat dat vreemd was, maar wat er vreemd aan was, daar stopte de informatie...Heel ver gezocht, geef ik toe, maar,..is het uit te sluiten?
pi_174194752
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Waarom neem je "een luxe zonnebril" mee op een regenachtige namiddag? :?
Waarom niet? Vooral in NL waar het weer bij elke scheet veranderd.

Zelf slaap ik zowat met mijn zonnebril. Zou nooit zonder op pad gaan, zoals mensen niet zonder hun mobiel buiten de deur komen. Maar dat terzijde. 8-)
pi_174194771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om half 5?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:39:50 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om half 5?
Nee, om 19.00 waarschijnlijk wel.

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194790
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Waarom niet? Vooral in NL waar het weer bij elke scheet veranderd.

Zelf slaap ik zowat met mijn zonnebril. Zou nooit zonder op pad gaan, zoals mensen niet zonder hun mobiel buiten de deur komen. Maar dat terzijde. 8-)
Ik ook, maar da's geen luxe zonnebril.

Maar goed:

quote:
„Uit de gegevens lijkt het er nu op dat Anne de fietsroute 115802 heeft gefietst van Soest (nummer 64) richting De Bilt, mogelijk op weg naar huis. Dit is op vrijdag 29 september tussen ongeveer 19.00 en 20.30 uur. Na een aantal telefonische berichten is er na 19.06 uur niets meer van haar gehoord. Het laatste signaal dat we van haar telefoon hebben ontvangen is van iets voor 19.30 uur, ten zuidwesten van Soest”, meldt de politie in een persbericht.

https://www.telegraaf.nl/(...)elijk-van-anne-faber
pi_174194815
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, om 19.00 waarschijnlijk wel.

[ afbeelding ]
Wat was dat dan voor een diner en waarom ging meideke niet mee?
Van zijn werk?
I´m back.
pi_174194817
Hoe kan die vriend nou zeggen dat die selfie om 18:15 is verstuurd als ie een screenshot upload dat duidelijk 18:50 aangeeft?

Hoe komt de pliesie bij 19:06.

Vaag weer allemaal.
pi_174194841
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik ook, maar da's geen luxe zonnebril.

Maar goed:

[..]

Luxe betekent niet voor iedereen een dure bril.. ;)
pi_174194850
Wel toevallig dat hij weer appt wanneer ze geen ontvangst meer heeft/ verdwenen is.

Ik bedoel oprecht toeval..
pi_174194853
Slechte politie, ze is nog steeds niet gevonden!!
pi_174194855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Luxe betekent niet voor iedereen een dure bril.. ;)
Op sterkte wel.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:43:05 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194860
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Hoe kan die vriend nou zeggen dat die selfie om 18:15 is verstuurd als ie een screenshot upload dat duidelijk 18:50 aangeeft?

Hoe komt de pliesie bij 19:06.

Vaag weer allemaal.
Dat zegt hij toch ook niet?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174194872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Blue_note het volgende:
Wel toevallig dat hij weer appt wanneer ze geen ontvangst meer heeft/ verdwenen is.

Het is vaag aan het worden.
I´m back.
pi_174194883
Man man man, wat een figuren in dit topic weer. Denken dat ze het allemaal beter weten dan de politie. _O-
pi_174194903
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Infection het volgende:
Man man man, wat een figuren in dit topic weer. Denken dat ze het allemaal beter weten dan de politie. _O-
Ah mon ami, vous n'aimez pas les petites cellules grises hein?
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:44:33 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174194909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Infection het volgende:
Elementary, my dear Watson.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:44:42 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174194913
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Blue_note het volgende:

Als je bij een diner zit ga je toch niet de hele tijd op je telefoon zitten kijken?
Gezien zijn reactie verwacht ik dat hij die selfie ook pas gezien had toen hij die "bui op je kop" reactie stuurde.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')