Ik denk dat ook wel, dat ze ontvoerd is. Dat haar spullen daar in dat bos zijn en zijzelf niet zegt al veel. Er zijn nog andere verklaringen maar die zijn steeds lastiger voor te stellen. Occam's razor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Hoe langer ze niet gevonden wordt, ondanks grootschalige zoekacties, hoe meer ik persoonlijk het gevoel heb dat ze nog wel leeft.
Een lustmoord, wat het eigenlijk wel geweest moet zijn in het geval van moord, wordt echt niet zo goed doordacht. Na afloop zal een dader waarschijnlijk half in paniek van het bewijs af moeten zien te komen en bovendien in het pikkedonker, tenzij diegene heel veel tijd heeft gekregen dit op een later moment nog te doen omdat de politie ver uit de richting zocht, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de dader zo weinig sporen heeft achtergelaten.
Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).
Misschien klinkt het niet als de meest voor de hand liggende verklaring, maar er zijn zat ontvoeringscases geweest, en dan weten we eigenlijk alleen van opgeloste als Natascha Kampusch, er zullen ongetwijfeld ontvoerde mensen zijn die nog steeds gewoon als 'vermist' te boek staan.
Overigens is relatief dichtbij, in Austerlitz, 3 jaar geleden een man ook zomaar vermist geraakt, waar ze zijn auto met sleutel in het contact hebben gevonden, ook die moet haast wel door iemand mee zijn genomen in z'n auto (waar heen dan ook en om welk doel dan ook).
https://www.duic.nl/algemeen/vermist-anne-faber-25-uit-utrecht/quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef zomer86 het volgende:
Die bruiloft is gewoon bullshit en in Google News ook helemaal nergens terug te vinden. Wie komt er nu rond 21:00 thuis om daarna naar een bruiloft te gaan.
https://www.google.nl/sea(...)w=1440&bih=692&dpr=2
Zegt hij.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste lijkt me onlogisch aangezien ze gewoon met hem zat te appen en selfies stuurde
In een reconstructie van RTL Nieuws hebben ze het alleen over afspraak op zaterdag in Amsterdam. Niks over een bruiloft of een andere afspraak vrijdagavondquote:
Vreemd hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
In een reconstructie van RTL Nieuws hebben ze het alleen over afspraak op zaterdag in Amsterdam. Niks over een bruiloft of een andere afspraak vrijdagavond
Feestje is toch iets anders dan een bruiloft, daar zou je om 10/11 ook nog heen kunnen gaan, maar duic is de enige bron.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Messina het volgende:
[..]
https://www.duic.nl/algemeen/vermist-anne-faber-25-uit-utrecht/
Feestje keyword
Je hoeft helemaal niks, dit is een forumpje, geen politie-onderzoek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Moet ik bronnen aanleveren van dingen die andere mensen beweren?
Ja, jij bent er ook, zie ik idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Het uurtje vrijetijdsbesteding na het diner is ook weer aangebroken, zie ik..
Stel dat ze bij iemand de auto in is gestapt. Waarom liggen dan spullen van haar in het bos bij Huis ter Heide (langs de route die ze sowieso wilde uitfietsen)?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Het uurtje vrijetijdsbesteding na het diner is ook weer aangebroken, zie ik..
Ik link alleen maar, heb het niet geschrevenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:11 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Feestje is toch iets anders dan een bruiloft, daar zou je om 10/11 ook nog heen kunnen gaan, maar duic is de enige bron.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je hebt voor een feestje minimaal 4 uur haar en make-up nodig.
Zoveel tijd heeft het niet eens gekost toen ik zelf trouwde.
Het is gewoon een feit dat er in die omgeving al vaker vrouwen zijn lastiggevallen door de plaatselijke asielschooiers:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat een kansloos artikel en de kop is nog erger.
Nou, het was nog een behoorlijk ingewikkeld kapsel en ik had meer make-up op dan normaal in een jaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze verduidelijkt dat dan weer niet hè....
Dat was er één. Erg genoeg, maar je praat in meervoud.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er in die omgeving al vaker vrouwen zijn lastiggevallen door de plaatselijke asielschooiers:
Bewoner AZC valt vrouwen lastig in bos Zeist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |