En op geen enkele andere site is deze informatie te vinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
In de OP staat:
De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.
Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje?
Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
Ja leuk, maar heb jij informatie dan dat dat compleet verzonnen is ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat het in de OP staat wil nog niet zeggen dat het klopt.
Haar vriend was schijnbaar al op die bruiloft.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
In de OP staat:
De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.
Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje?
Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
Mijn M*kk**tje bleeb**zegt: of z'n zaakje eraf snijden. Ze is verder heel lief hoor ! Mijn trui is al weer een stuk verder afgekomen vandaagquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:43 schreef Joppiez het volgende:
Woon er vlakbij. Erg ongemakkelijk dat je hier blijkbaar (weer) zo'n zieke kerel heb rondlopen. Je zou eigenlijk gewoon een legioen met vrouwen moeten hebben die s'avonds op pad gaan en als ze worden aangevallen gewoon zo'n verkrachter gelijk een kogel door de kop kunnen jagen.
In die omgeving worden wel vaker vrouwen lastiggevallen door asielschooiers;quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Het was een buitenlander. Maar voegt niet veel toe op zichzelf.
Dit soort geintjes moet je niet maken hè in een topic zoals dit. Ik kan er nog wel om lachen, maar er zitten hier mensen die alles heel serieus opvatten hoor.quote:
Het onweerde niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Hoe langer ze niet gevonden wordt, ondanks grootschalige zoekacties, hoe meer ik persoonlijk het gevoel heb dat ze nog wel leeft.
Een lustmoord, wat het eigenlijk wel geweest moet zijn in het geval van moord, wordt echt niet zo goed doordacht. Na afloop zal een dader waarschijnlijk half in paniek van het bewijs af moeten zien te komen en bovendien in het pikkedonker, tenzij diegene heel veel tijd heeft gekregen dit op een later moment nog te doen omdat de politie ver uit de richting zocht, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de dader zo weinig sporen heeft achtergelaten.
Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).
Misschien klinkt het niet als de meest voor de hand liggende verklaring, maar er zijn zat ontvoeringscases geweest, en dan weten we eigenlijk alleen van opgeloste als Natascha Kampusch, er zullen ongetwijfeld ontvoerde mensen zijn die nog steeds gewoon als 'vermist' te boek staan.
Overigens is relatief dichtbij, in Austerlitz, 3 jaar geleden een man ook zomaar vermist geraakt, waar ze zijn auto met sleutel in het contact hebben gevonden, ook die moet haast wel door iemand mee zijn genomen in z'n auto (waar heen dan ook en om welk doel dan ook).
Dag-gast idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar vriend was schijnbaar al op die bruiloft.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dag-gast idd.
Zij was slechts feest-gast.
Leuk stel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Die vriend had een diner. Maar nergens staat toch dat ie op die bruiloft was? als daggast nog wel zoals ik mensen hier heb zien zeggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Politie ’negeert’ azc bij Soesterberg in onderzoek Anne Faber
De politie heeft in het kader van de zoektocht naar Anne Faber nog geen poolshoogte genomen bij het asielzoekerscentrum (azc) bij Soesterberg. Dat meldt een woordvoerster van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) desgevraagd.
Op sociale media wijzen mensen erop dat azc Zeist aan de Kampweg bij Soesterberg wel erg dicht ligt bij de vindplaats van kleding van de vermiste 25-jarige Utrechtse. Ook wordt de link gelegd met incidenten vorig jaar. Toen viel een destijds negentienjarige asielzoeker vrouwen lastig in het bos bij zorginstelling Abrona, in dezelfde omgeving.
Het azc ligt op zo’n twintig minuten fietsen (kleine vijf kilometer) van het stille fietspad bij Huis ter Heide waar de jas en andere kleding die mogelijk van Anne is werd gevonden. Overigens kan het COA zich wel voorstellen dat de politie contact opneemt. ,,In zo’n geval als dit wil je álles checken. Als ze maar gevonden wordt. Ik heb zelf een dochter in Utrecht in die leeftijd’’, zegt de woordvoerster.
Vind ik een goede opmerkingquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Waar is ze vertrokken? Waar hoort A op dat kaartje?
En waarom is die route van De Bilt naar Hollandsche Rading ingetekend? Die is toch nooit bewezen?
Laatste lijkt me onlogisch aangezien ze gewoon met hem zat te appen en selfies stuurdequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Leuk stel.
Maar dan moet ze zich dus thuis, in Rijnsweerd optutten en aankleden. En dan (met de bus?, tram?) naar Nieuwegein. Dat duurt gauw een uurtje.
Ruzie met haar vriend en gedacht "donder op met die bruiloft"?
Ja, die is dankzij Poepz0r opgepakt. Morgenochtend gaat hij tegen de muur.quote:
O, maar dat had ik wel begrepen, aangezien hij daar dus ook al was. En zij zou dan naar het feest komen hence feest-gast.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaan we vanuit, dat staat niet vast.
Geen bruiloft?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef zomer86 het volgende:
Die bruiloft is gewoon bullshit en in Google News ook helemaal nergens terug te vinden.
https://www.google.nl/sea(...)w=1440&bih=692&dpr=2
Misschien een woordenwisseling gehad en even willen uitblazen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon zomaar, doen veel users in dit topic. Om 5 uur 's middags. Terwijl ze 's avonds op een trouwfeestje werd verwacht. En zulk goed weer was het niet. Het was ook nog eens niet hartje zomer. En ze deed het alleen.
Niet 1 bron in Google News heeft het over een bruiloft, lijkt me genoeg bewijs.quote:
Moet ik bronnen aanleveren van dingen die andere mensen beweren?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heb jij informatie dan dat dat compleet verzonnen is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |