abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174193588
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:45 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Heb toen ik 18 was vaker spontaan de fiets gepakt is gewoon fijn om je hoofd mee leeg te maken.
Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietst
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:52:05 #27
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef velden het volgende:

[..]

Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietst
Als je goed wat lucht in je banden hebt is er op bijna elke fiets wel goed te fietsen. Aangenaam is weer een ander verhaal.
graag verwijderen
pi_174193621
quote:

[..]

Die rijden wel goed hoor tegenwoordig, dat is het niet echt.
I´m back.
pi_174193623
quote:

[..]

Ik deed 't anders ook op m'n 100 euro fietsje.
Ik zou het nú niet graag meer doen, maar goed, toen was ik haar leeftijd en hadden we weinig te besteden, zeker niet genoeg voor een goede fiets in ieder geval :P
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:53:11 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174193638
quote:

[..]

Onzin. Heb jarenlang op een brakke stadsfiets lange tochten gemaakt voordat ik een racefiets kocht :) En zeker gezien ze dit vaker leek te doen klinkt het als een logisch verhaal
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174193651
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 18:46:29 Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daa… https://t.co/KQ2Dg9EBfX reageer retweet
"Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daar zekerheid over hebben."
Ergens zag je dit nieuws al aankomen, maar...pfff...
pi_174193667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:52 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik deed 't anders ook op m'n 100 euro fietsje.
Ik zou het nú niet graag meer doen, maar goed, toen was ik haar leeftijd en hadden we weinig te besteden, zeker niet genoeg voor een goede fiets in ieder geval :P
Fietsen waren toen nog niet echt duur, denk? De prijs van fietsen, ze werden ook veel beter, is ongeveer 25 jaar geleden ineens de lucht in gegaan. Had nog 20 jaar geleden een tweedehands gekocht, was ook al 600 gulden toen ineens.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:54:28 #33
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174193668
Dat paadje langs het spoor, daar waar haar telefoon uitviel zag er creepy uit..
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:54:53 #34
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193678
Het enige wat ik vreemd vind is dat je zin hebt om in het donker over die ongure bospaadjes te fietsen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Dat paadje langs het spoor, daar waar haar telefoon uitviel zag er creepy uit..
Berkenlaantje zijn ook allemaal parkeerplaatsen bij in de buurt.
graag verwijderen
pi_174193721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat je zin hebt om in het donker over die ongure bospaadjes te fietsen.
Ja, meestal zijn vrouwen daar wel beduusd om (behalve hier op FOK! wrs in dit topic). Terecht ook wrs.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:57:10 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174193747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef zomer86 het volgende:
Die snap ik ook niet :N
pi_174193759
Een fietstochtje "om je hoofd leeg te maken" versus:

- een enorm lange route die 3-4 uur duurt
- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)

Het is de combinatie die het ongeloofwaardig maakt.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174193800
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)

Ja, had ik meteen al, dat het ietwat vreemd is. Maar ja, het kan wel natuurlijk, soms doen mensen gewoon vreemde dingen ook.
I´m back.
pi_174193811
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

- slecht weer (op komst)

Die vriend van haar weet alles.. Onguur individu!!
pi_174193816
quote:

- slecht weer (op komst)

Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:00:04 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174193835
quote:

- slecht weer (op komst)

Niks mis met een route van 3-4 uur :9 Punt 2 kan ze over het hoofd hebben gezien, gezien toen ze vertrok het nog goed weer was. En was er dan wel of geen afspraak in de avond? Daar lees ik ook verschillende theorieën over.
pi_174193843
quote:

- slecht weer (op komst)

We weten toch niet of ze een tochtje maakte om haar hoofd leeg te maken? Misschien had ze wel een hele goede reden om dat eind te fietsen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174193849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Fietsen waren toen nog niet echt duur, denk? De prijs van fietsen, ze werden ook veel beter, is ongeveer 25 jaar geleden ineens de lucht in gegaan. Had nog 20 jaar geleden een tweedehands gekocht, was ook al 600 gulden toen ineens.
Ik heb het over euro, dus dat kan nooit 25 jaar geleden zijn eh! ;)

Is zo'n 10 a 12 jaar geleden gok ik zo. Fietsen met versnellingen en een beetje vering kost toch een stuk meer dan een gewone opoefiets.
Er is ook niks mis met een goedkopere fiets vaak. Maar enig luxe hoef je niet te verwachten :p
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174193874
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb het over euro, dus dat kan nooit 25 jaar geleden zijn eh! ;)

Is zo'n 10 a 12 jaar geleden gok ik zo. Fietsen met versnellingen en een beetje vering kost toch een stuk meer dan een gewone opoefiets.
Er is ook niks mis met een goedkopere fiets vaak. Maar enig luxe hoef je niet te verwachten :p
Dit is wel een moderne hoor, volgens mij, en die rijden wel lekker.
I´m back.
pi_174193904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.
Haar afspraak van zaterdagavond, in Amsterdam, is de enige afspraak die verschillende keren voorbij gekomen is.

Ik betwijfel of ze inderdaad vrijdagavond op dat feest verwacht werd.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:03:29 #46
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174193932
Die bruiloft moet wel bullshit zijn, anders klopt er geen hol van. Want moest zij dan ook niet wat te eten?
graag verwijderen
pi_174193951
In de OP staat:

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje? :')

Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174193968
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
In de OP staat:

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje? :')

Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
Dat het in de OP staat wil nog niet zeggen dat het klopt.
pi_174193974
Hoe langer ze niet gevonden wordt, ondanks grootschalige zoekacties, hoe meer ik persoonlijk het gevoel heb dat ze nog wel leeft.

Een lustmoord, wat het eigenlijk wel geweest moet zijn in het geval van moord, wordt echt niet zo goed doordacht. Na afloop zal een dader waarschijnlijk half in paniek van het bewijs af moeten zien te komen en bovendien in het pikkedonker, tenzij diegene heel veel tijd heeft gekregen dit op een later moment nog te doen omdat de politie ver uit de richting zocht, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de dader zo weinig sporen heeft achtergelaten.

Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).

Misschien klinkt het niet als de meest voor de hand liggende verklaring, maar er zijn zat ontvoeringscases geweest, en dan weten we eigenlijk alleen van opgeloste als Natascha Kampusch, er zullen ongetwijfeld ontvoerde mensen zijn die nog steeds gewoon als 'vermist' te boek staan.
Overigens is relatief dichtbij, in Austerlitz, 3 jaar geleden een man ook zomaar vermist geraakt, waar ze zijn auto met sleutel in het contact hebben gevonden, ook die moet haast wel door iemand mee zijn genomen in z'n auto (waar heen dan ook en om welk doel dan ook).
pi_174193975
Is de vriend al opgepakt? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')