Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietstquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb toen ik 18 was vaker spontaan de fiets gepakt is gewoon fijn om je hoofd mee leeg te maken.
Als je goed wat lucht in je banden hebt is er op bijna elke fiets wel goed te fietsen. Aangenaam is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef velden het volgende:
[..]
Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietst
Die rijden wel goed hoor tegenwoordig, dat is het niet echt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef velden het volgende:
[..]
Die fiets van haar is zoeen opoefiets met een rek voorop. Niet bepaald een fiets voor iemand die graag lange tochtjes fietst
Ik deed 't anders ook op m'n 100 euro fietsje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef velden het volgende:
[..]
Onzin. Heb jarenlang op een brakke stadsfiets lange tochten gemaakt voordat ik een racefiets kochtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef velden het volgende:
[..]
Ergens zag je dit nieuws al aankomen, maar...pfff...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
"Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daar zekerheid over hebben."twitter:RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 18:46:29Zoekactie ME in Huis ter Heide voorbij. Anne Faber daar, zoals politie verwachtte, niet gevonden. Politie wilde daa… https://t.co/KQ2Dg9EBfX reageer retweet
Fietsen waren toen nog niet echt duur, denk? De prijs van fietsen, ze werden ook veel beter, is ongeveer 25 jaar geleden ineens de lucht in gegaan. Had nog 20 jaar geleden een tweedehands gekocht, was ook al 600 gulden toen ineens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik deed 't anders ook op m'n 100 euro fietsje.
Ik zou het nú niet graag meer doen, maar goed, toen was ik haar leeftijd en hadden we weinig te besteden, zeker niet genoeg voor een goede fiets in ieder geval
Berkenlaantje zijn ook allemaal parkeerplaatsen bij in de buurt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Dat paadje langs het spoor, daar waar haar telefoon uitviel zag er creepy uit..
Ja, meestal zijn vrouwen daar wel beduusd om (behalve hier op FOK! wrs in dit topic). Terecht ook wrs.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat je zin hebt om in het donker over die ongure bospaadjes te fietsen.
Die snap ik ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat je zin hebt om in het donker over die ongure bospaadjes te fietsen.
Ja, had ik meteen al, dat het ietwat vreemd is. Maar ja, het kan wel natuurlijk, soms doen mensen gewoon vreemde dingen ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Een fietstochtje "om je hoofd leeg te maken" versus:
- een enorm lange route die 3-4 uur duurt
- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)
Het is de combinatie die het ongeloofwaardig maakt.
Die vriend van haar weet alles.. Onguur individu!!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)
Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
- slecht weer (op komst)
Niks mis met een route van 3-4 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
- slecht weer (op komst)
We weten toch niet of ze een tochtje maakte om haar hoofd leeg te maken? Misschien had ze wel een hele goede reden om dat eind te fietsen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
- slecht weer (op komst)
Ik heb het over euro, dus dat kan nooit 25 jaar geleden zijn eh!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fietsen waren toen nog niet echt duur, denk? De prijs van fietsen, ze werden ook veel beter, is ongeveer 25 jaar geleden ineens de lucht in gegaan. Had nog 20 jaar geleden een tweedehands gekocht, was ook al 600 gulden toen ineens.
Dit is wel een moderne hoor, volgens mij, en die rijden wel lekker.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het over euro, dus dat kan nooit 25 jaar geleden zijn eh!
Is zo'n 10 a 12 jaar geleden gok ik zo. Fietsen met versnellingen en een beetje vering kost toch een stuk meer dan een gewone opoefiets.
Er is ook niks mis met een goedkopere fiets vaak. Maar enig luxe hoef je niet te verwachten :p
Haar afspraak van zaterdagavond, in Amsterdam, is de enige afspraak die verschillende keren voorbij gekomen is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.
Dat het in de OP staat wil nog niet zeggen dat het klopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
In de OP staat:
De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.
Ze zou naar haar vriend gaan (ook in Utrecht, maar waar?) en dan samen naar die bruiloft? Dan lag die jurk bij haar vriend of nam ze die mee in de regen in een rugzakje?
Helemaal naar Soest fietsen om van Rijnsweerd naar ..., Utrecht te gaan is maar een heul klein beetje om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |