Ja totdat je ze naar de photo app haalt. Alles zichtbaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:12 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
via de webinterface word de metadata uit de fotos gewist, en dus onbruikbaar voor de politie.
Niet waar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:12 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens mij is de policy simpelweg: niet.
Als ze Find my iPhone aan heeft staan is er wellicht een exactere positie opgeslagen waar de telefoon uitging/uitviel dan de laatste telefoonmast.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:08 schreef theDutcher het volgende:
Tenzij iemand in haar omgeving over haar iCloud-inloggevens beschikt, weet iemand toevallig wat de voorwaarde van Apple zijn om die vrij te geven?
Hoe klein ook, de kans bestaat nog steeds dat ze vrijwillig is verdwenen. Lijkt me best lastig...
Wachtwoord zal waarschijnlijk niet bekend zijn. En dan kom je er niet in, ook Politie niet. Het kan een idee zijn om dit soort info met een bekende zoals ouders of beste vriend te delen, je weet maar nooit...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja totdat je ze naar de photo app haalt. Alles zichtbaar.
Het komt dus voor dat Apple meewerkt, maar de kans is relatief klein.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet waar.
https://tweakers.net/nieu(...)uikers-apple-op.html
Moet die wel hebben aangestaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:15 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Nou dat zou mooi zijn in dit geval, misschien is er wel een hele backup gemaakt van haar Iphone via Icloud
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar dus wel volgens de Tweakers link.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:17 schreef Pierge het volgende:
[..]
Wachtwoord zal waarschijnlijk niet bekend zijn. En dan kom je er niet in, ook Politie niet. Het kan een idee zijn om dit soort info met een bekende zoals ouders of beste vriend te delen, je weet maar nooit...
Daarnaast is standaard iCloud maar 5GB en de Foon minimaal 16GB. Dus de sync-optie zal niet goed werken gok ik. Alleen bewuste gebruikers hebben hier wat aan. Lees bijbetalen aan Apple voor grotere cloud of vaak schonen. Ik durf te gokken dat de meeste 5s gebruikers dit niet doen.
Thanks. Wist ik niet zeker inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet waar.
https://tweakers.net/nieu(...)uikers-apple-op.html
GGZ, ben je al bij die spoorwegovergang geweest waar haar telefoon voor het laatst contact maakte?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:20 schreef EternalNow het volgende:
Richting moest inrichting zijn trouwens. Er is daar blijkbaar zoiets vlakbij.
Het zal liggen aan de reden van opvragen. Een drugszaak zal voor Apple minder reden zijn om akkoord te gaan dan een verontrustende verdwijning.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het komt dus voor dat Apple meewerkt, maar de kans is relatief klein.
"Verzoeken om informatie op basis van een account, zoals documenten die in een iCloud-account staan, werden door de Nederlandse politie veel minder gedaan: de Nederlandse politie diende slechts vier van dergelijke verzoeken in, waarvan er aan drie geen gehoor werd gegeven.
De Belgische politie wilde informatie over twintig accounts, maar kreeg zestien keer nul op het rekest."
Dit wordt over de kleding gezegd:quote:
Nee, zou ik wel graag willen kijken, maar dat nog een heel eind lopen. Haal ik niet meer voor het donker denk ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:23 schreef zomer86 het volgende:
[..]
GGZ, ben je al bij die spoorwegovergang geweest waar haar telefoon voor het laatst contact maakte?
Ben je daar werkelijk naartoe gegaan om daar rond te gaan lopen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef EternalNow het volgende:
Ik ben nu de route aan het aflopen die ze gefietst heeft. Dat bospad zelf waar kleding is gevonden, is uiteraard afgesloten. Daar kom ik ook niet. Gewoon de normale wegen aflopen en kijken of er iets opvallends is.
Nou je gelooft het niet maar ik begon met lopen daar op de Hobbemalaan, straat parallel aan dat bospad en grenzend aan dat bos, en ik werd al na een paar minuten geconfronteerd met een man die bedreigend naar me deed. Heel roepen naar mij: wat is jouw probleem wat is jouw probleem? Fuck you fuck you!
Steeds omdraaien en kijken en dan verder lopen.
Heb dit gelijk aan de politie gemeld ergens verderop in dat gebied. Is waarschijnlijk een bekende bij hun die uit een richting komt daar. Ze lieten een foto zien van de achterkant van een man en die leek er wel erg op.
Maargoed toch voor de zekerheid een melding gemaakt.
En gelijk de indruk dat het een vreemde omgeving is daar. Als zulke mensen daar gewoon rondlopen. Natuurlijk moet ik geen conclusies trekken maar wel interessant om erover na te denken.
Goed, ik loop nog een tijdje door. Echt bizar te weten dat ze hier (waarschijnlijk) voor het laatst gefietst heeft. Wat is er met haar gebeurd...
Ik verwacht dat ze bij een verdwijning van een meerderjarige juist helemaal niet zo makkelijk meewerken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Het zal liggen aan de reden van opvragen. Een drugszaak zal voor Apple minder reden zijn om akkoord te gaan dan een verontrustende verdwijning.
Ja. Mogelijk om te helpen zoeken maar ze hebben niet meer mensen nodig. Daarnaast hou ik van lopen en doe ik wel vaker daar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je daar werkelijk naartoe gegaan om daar rond te gaan lopen?
Apple gaat niet meewerken hoor. Dat is toegeven dat je iedereen volgt en dat het tegen je gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Het zal liggen aan de reden van opvragen. Een drugszaak zal voor Apple minder reden zijn om akkoord te gaan dan een verontrustende verdwijning.
Wat is de laatst genomen foto? Die kent niemand.. Ik ken alleen de laatst 'verstuurde' foto'squote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:52 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
de locatie van de laatst genomen foto, die met dat hert.
misschien zoeken ze wel op de verkeerde plek.
Dat kan goed zijn, inderdaad. Right to disappear.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze bij een verdwijning van een meerderjarige juist helemaal niet zo makkelijk meewerken.
Kijk je wel goed uit? Het lijkt alsof je méer interesse hebt in je mobieltje dan de omgeving..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:32 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ja. Mogelijk om te helpen zoeken maar ze hebben niet meer mensen nodig. Daarnaast hou ik van lopen en doe ik wel vaker daar.
Echt hè...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:32 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ja. Mogelijk om te helpen zoeken maar ze hebben niet meer mensen nodig. Daarnaast hou ik van lopen en doe ik wel vaker daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |