Niet dat het zinvol is hetzelfde artikel te blijven herhalen hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er in die omgeving al vaker vrouwen zijn lastiggevallen door de plaatselijke asielschooiers:
Bewoner AZC valt vrouwen lastig in bos Zeist
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het was nog een behoorlijk ingewikkeld kapsel en ik had meer make-up op dan normaal in een jaar.
Weet niemand, politie schijnt al gezocht te hebben op het Berkenlaantje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef theDutcher het volgende:
Tenzij ik iets heb gemist, waarom zoekt er nog niemand op de locatie waar haar telefoon voor het laatst signaal heeft gehad?
Geen idee, wat mij betreft is de hele route vanaf de Biltseweg zoekterrein.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef theDutcher het volgende:
Tenzij ik iets heb gemist, waarom zoekt er nog niemand op de locatie waar haar telefoon voor het laatst signaal heeft gehad?
Hm, OK.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Weet niemand, politie schijnt al gezocht te hebben op het Berkenlaantje.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, wat mij betreft is de hele route vanaf de Biltseweg zoekterrein.
Heeft de politie hier niets verder over gezegd? Zulke feiten zullen zij weten, de burgers niet (Snap ik helemaal, maar zou nuttig zijn om te weten, met wie afspraak? Op welke tijd?)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Die afspraak vrijdagavond is nog altijd onduidelijk. Weinig media die daar uberhaupt over bericht hebben.
Ik bedenk me nu dat het opzich wel kan. Mogelijk scenario: Ze is bij Soest opgepikt. Degene vraagt wat ze van plan was en wat haar eindbestemming is. Vervolgens slaat hij haar knockout en stopt op de Amersfoortseweg daar langs het bos om wat spullen van haar weg te gooien om verwarring te zaaien.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Persoonlijk lijkt het me het waarschijnlijkst dat ze al dan niet vrijwillig met fiets en al bij iemand in de auto is gestapt. Rond de tijd van haar verdwijning onweerde het stevig, ze kan ook best bang zijn geweest en daarom normale tegenzin om bij een vreemde in te stappen aan de kant hebben gezet (of ze is gedwongen).
Dan heb je natuurlijk twee scenario's:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Stel dat ze bij iemand de auto in is gestapt. Waarom liggen dan spullen van haar in het bos bij Huis ter Heide (langs de route die ze sowieso wilde uitfietsen)?
Ze moet dan in het bos onder dwang naar een auto/bus zijn geleid met haar fiets. Maar dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk omdat het nogal veel nieuwe vragen oproept.
Waarom zou je die jas niet in een kliko gooien dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef zomer86 het volgende:
Het kan natuurlijk ook veel eerder zijn gebeurd. Gepakt op een andere plaats, dader heeft haar jas meegenomen om te kijken naar portemonnees/telefoon, telefoon gevonden en uitgeschakeld, daarna de jas weggegooid.
Of dat inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat het opzich wel kan. Mogelijk scenario: Ze is bij Soest opgepikt. Degene vraagt wat ze van plan was en wat haar eindbestemming is. Vervolgens slaat hij haar knockout en stopt op de Amersfoortseweg daar langs het bos om wat spullen van haar weg te gooien om verwarring te zaaien.
Waarom zou je een vrouw van haar fiets trekken?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou je die jas niet in een kliko gooien dan?
Apart inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon zomaar, doen veel users in dit topic. Om 5 uur 's middags. Terwijl ze 's avonds op een trouwfeestje werd verwacht. En zulk goed weer was het niet. Het was ook nog eens niet hartje zomer. En ze deed het alleen.
Ja, hallo zeg, zijn allerlei gedepriveerde lui die dat doen toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:25 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Waarom zou je een vrouw van haar fiets trekken?
Ik probeer ermee te zeggen, dat niet altijd alles is uit te leggen. Misschien zou het zijn opgevallen dat iemand met een vrouwenjas aan het rondfietsen is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hallo zeg, zijn allerlei gedepriveerde lui die dat doen toch?
Terzijde: "Ze was rond half 5 begonnen aan een urenlange fietstocht". Ik vind dat een gekke zin. Zei ze voordat ze vertrok om half 5: ik ga een urenlange fietstocht maken? Tegen die gozer van haar?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik probeer ermee te zeggen, dat niet altijd alles is uit te leggen. Misschien zou het zijn opgevallen dat iemand met een vrouwenjas aan het rondfietsen is.
Die vriend rept ook met geen woord over een bruiloft of feestje, dus misschien kan dat uit de OP worden geschrapt.
[ afbeelding ]
Maar waar dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:30 schreef theDutcher het volgende:
Ik begrijp dat er per dienst maar een x-aantal poppetjes van de politie beschikbaar zijn voor dit onderzoek, en dat ze alles doen wat in hun macht ligt, maar zoals iemand in een vorig deel al opperde, lijkt me dit een mooi moment om alle militairen uit de sportschool te fluiten en hun te laten helpen speuren...
Dit klopt ook niet met de rest:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:27 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik probeer ermee te zeggen, dat niet altijd alles is uit te leggen. Misschien zou het zijn opgevallen dat iemand met een vrouwenjas aan het rondfietsen is.
Die vriend rept ook met geen woord over een bruiloft of feestje, dus misschien kan dat uit de OP worden geschrapt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij dat zegt op de basis van alle huidige informatie. Ik heb geen flauw idee of ze dit direct tegen hem heeft gezegd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Terzijde: Ze was rond half 5 begonnen aan een urenlange fietstocht. Ik vind dat een gekke zin. Zei ze voordat ze vertrok om half 5: ik ga een urenlange fietstocht maken? Tegen die gozer van haar?
Elders? Moet ie 24-7 aan z'n vriendin hangen? Doe jij dat?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als het nou toch niet zo is dat die gozer van haar op een trouwfeest zat als dag-gast, waar zat-ie dan wel?
ja, beter verwoordquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Een fietstochtje "om je hoofd leeg te maken" versus:
- een enorm lange route die 3-4 uur duurt
- slecht weer (op komst)
- een afspraak staan waar je tijd voor nodig hebt om voor te bereiden (wellicht geen 4 uur, maar toch zeker een tijd om goed voor de dag te komen op een bruiloftsfeest)
Het is de combinatie die het ongeloofwaardig maakt.
"Ze zou weer bij mij thuis terug komen"quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als het nou toch niet zo is dat die gozer van haar op een trouwfeest zat als dag-gast, waar zat-ie dan wel?
Die van mij is weggelopen dus eh... maar daarvoor wist ik altijd wel waar ze was en ze zei nooit tegen mij om half 5 's middags op een doordeweekse dag: ik ga een urenlange fietstocht maken iig. Dan zou ik dit hebben --->quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Elders? Moet ie 24-7 aan z'n vriendin hangen? Doe jij dat?
Om te beginnen de, naar alle waarschijnlijkheid, gefietse route en alles wat daar tussen zit.quote:
Niet iedereen is hetzelfde en het is toch ook geen hartje winter.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die van mij is weggelopen dus eh... maar daarvoor wist ik altijd wel waar ze was en ze zei nooit tegen mij om half 5 's middags op een doordeweekse dag: ik ga een urenlange fietstocht maken iig. Dan zou ik dit hebben --->.
.
.
Okee, dus waar was die gozer dan tijdens het gehele gebeuren...?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:34 schreef zomer86 het volgende:
[..]
"Ze zou weer bij mij thuis terug komen"
Er is geen feest of bruiloft. Haar volgende afspraak was pas op zaterdag.
Thuis?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dus waar was die gozer dan tijdens het gehele gebeuren...?
Nee, maar alle gekkigheid op ene stokje, het is gewoon vreemd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:36 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde en het is toch ook geen hartje winter.
Welke denk je aan EternalNow? (Oprechte vraag) Dat zij zelf haar kleren heeft gewisseld voor een ander setje kleding en de kleren weggegooid heeft als dwaalspoor, om tijd te kopen, en dat ze in een auto is gestapt vrijwillig bij iemand en de grens over is nu? De politie sprak erover dat de toestand waarin de kleding werd gevonden dat dat vreemd was, maar wat er vreemd aan was, daar stopte de informatie...Heel ver gezocht, geef ik toe, maar,..is het uit te sluiten?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:09 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ik denk dat ook wel, dat ze ontvoerd is. Dat haar spullen daar in dat bos zijn en zijzelf niet zegt al veel. Er zijn nog andere verklaringen maar die zijn steeds lastiger voor te stellen. Occam's razor.
Waarom niet? Vooral in NL waar het weer bij elke scheet veranderd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Waarom neem je "een luxe zonnebril" mee op een regenachtige namiddag?
Ik ook, maar da's geen luxe zonnebril.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom niet? Vooral in NL waar het weer bij elke scheet veranderd.
Zelf slaap ik zowat met mijn zonnebril. Zou nooit zonder op pad gaan, zoals mensen niet zonder hun mobiel buiten de deur komen. Maar dat terzijde.
quote:„Uit de gegevens lijkt het er nu op dat Anne de fietsroute 115802 heeft gefietst van Soest (nummer 64) richting De Bilt, mogelijk op weg naar huis. Dit is op vrijdag 29 september tussen ongeveer 19.00 en 20.30 uur. Na een aantal telefonische berichten is er na 19.06 uur niets meer van haar gehoord. Het laatste signaal dat we van haar telefoon hebben ontvangen is van iets voor 19.30 uur, ten zuidwesten van Soest”, meldt de politie in een persbericht.
https://www.telegraaf.nl/(...)elijk-van-anne-faber
Wat was dat dan voor een diner en waarom ging meideke niet mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, om 19.00 waarschijnlijk wel.
[ afbeelding ]
Luxe betekent niet voor iedereen een dure bril..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik ook, maar da's geen luxe zonnebril.
Maar goed:
[..]
Op sterkte wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Luxe betekent niet voor iedereen een dure bril..
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Hoe kan die vriend nou zeggen dat die selfie om 18:15 is verstuurd als ie een screenshot upload dat duidelijk 18:50 aangeeft?
Hoe komt de pliesie bij 19:06.
Vaag weer allemaal.
Het is vaag aan het worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Blue_note het volgende:
Wel toevallig dat hij weer appt wanneer ze geen ontvangst meer heeft/ verdwenen is.
Ik bedoel oprecht toeval..
Ah mon ami, vous n'aimez pas les petites cellules grises hein?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Infection het volgende:
Man man man, wat een figuren in dit topic weer. Denken dat ze het allemaal beter weten dan de politie.
Elementary, my dear Watson.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Infection het volgende:
Man man man, wat een figuren in dit topic weer. Denken dat ze het allemaal beter weten dan de politie.
Als je bij een diner zit ga je toch niet de hele tijd op je telefoon zitten kijken?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Blue_note het volgende:
Wel toevallig dat hij weer appt wanneer ze geen ontvangst meer heeft/ verdwenen is.
Ik bedoel oprecht toeval..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |