Dat of vloeipoep.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Marcel Maijer zie word ik warm van binnen maar dat is dan misselijkheid.
Hij post ook vaak gifjes van de Luftwaffe en de SSquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Zipportal heeft het opvallend vaak over Hitler.
Ik post die Rotterdam.gifjes niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij post ook vaak gifjes van de Luftwaffe en de SS
Ok dan alleen van de SSquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik post die Rotterdam.gifjes niet.
Drizzt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl hij een admin neukt
Bombardement.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Zipportal heeft het opvallend vaak over Hitler.
Bob Saget genotquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat fragment ga ik zo nog een keer kijken
funny videos genot
Die deed dat beter dan Hansquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bob Saget genot
90s kids will know
En die kat van Hitler.gifquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als Ajax het slecht doet, kun je zoiets vewachten.
Graafsewijk. Werden er een stuk of tien uit huis gezet.quote:
Mijn broer werkt daar op sociale zaken. Puinhoop.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Graafsewijk. Werden er een stuk of tien uit huis gezet.
Gingen ze overleggen met de gemeente. KUT dit KUT dat etc.
Zekerquote:
Virgil van Dijk lijkt me een toffe gast.quote:
Ik zag hem eens tijdens het uitgaan in Groningenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Virgil van Dijk lijkt me een toffe gast.
Maar het doelsaldo is niet belangrijk hoor. Selfiesquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef Szura het volgende:
Niet naar het WK
Exit Dick
Exit Gullit
Exit iedereen
KNVB opdoeken
Op de bestequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Drie Feyenoorders, op wie stem je dan he
Toen neukte je de dochter van Johan Derksenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zag hem eens tijdens het uitgaan in Groningen
En ? Lijkt me een type voor de juiste café of een bandje kijken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zag hem eens tijdens het uitgaan in Groningen
Nou nou nouquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de beste
Jezus wat een domme vraag
Die had ook een snor!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen neukte je de dochter van Johan Derksen
Dat doen we alleen als er geen Feyenoord in staat (of op de spelers die tegen ajax heeft gescoord)quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Feyenoorders kennende stemmen ze op de slechtste want dat is dan cult ofzo
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Kan die ook belastingsformulieren invullen?
Feyenoorder*quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen we alleen als er geen Feyenoord in staat (of op de spelers die tegen ajax heeft gescoord)
Ja ik ga maar eens gomorra kijken (en slapen)quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Feyenoorder*
spelers hebben gescoord*
Ik hoor daar goede dingen overquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens gomorra kijken (en slapen)
Doeidoei!
2 seizoenenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoor daar goede dingen over
Staat die op Netflix?
let maar gewoon op het verkeer johquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef satecl het volgende:
MP4? Ik ga zo op de fiets en heb ik wat te luisteren onderweg.
Hij doet wel gezond op de fietsquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
let maar gewoon op het verkeer joh
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Tom Petty is eigenlijk een paar uur te laat overleden, nu heeft Danny de show niet met één van zijn hits kunnen openen.
Anders hebben we morgen in NWS ook een vermissingsopic.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
let maar gewoon op het verkeer joh
👍🏽quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:52 schreef Scarface88 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ebe-4777fe9fbb0c.mp4
Dit vindt RTL not dun. Geef de video nog een paar uurtjes.quote:
hmquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:00 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dit vindt RTL not dun. Geef de video nog een paar uurtjes.
Min 7 want dubbel geeft -4 is dus 6 en 6. Maakt het 18.quote:
*21=5quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Is die clip nog beschikbaar van Aad met zijn 21 = 9?
Dat juichen bij Sparta mag ook wel of coachen vanaf de tribune.
Het juichen destijds tegen Ajax was ook vermakelijk. Met een zure Ten Cate op de achtergrond.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat hier niet het commentaar van Leo Driessen erbij zit, zo herinner ik me het fragment.
Sorry Ties, maar Leo kwam er altijd op terug in z’n schijtlollige bijdragen. Soms was dat best grappigquote:
Hij deed ook nog stemmetjes bij De Leukste Thuis. Dat was lachen, gieren, brullen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry Ties, maar Leo kwam er altijd op terug in z’n schijtlollige bijdragen. Soms was dat best grappig.
Naar wij dachtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed ook nog stemmetjes bij De Leukste Thuis. Dat was lachen, gieren, brullen.
Aad300 himself heeft het bevestigd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef macca728 het volgende:
Echt ? Gisteren zeiden ze Aad.
Laat Jan maar herstellen.
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 09:30:11Goedemorgen aanschuiven bij @wilfredgenee en co wordt weer mooie uitzending @rtl7 20.30 reageer retweet
Dat zei Jan vorige week via skipe aan Wilfred en de anderen twee. Dat hij vanavond weer daar is.quote:
kan je lezen? hij komt nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei Jan vorige week via skipe aan Wilfred en de anderen twee. Dat hij vanavond weer daar is.
Co Adriaanse?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Aad300 himself heeft het bevestigd.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 09:30:11Goedemorgen aanschuiven bij @wilfredgenee en co wordt weer mooie uitzending @rtl7 20.30 reageer retweet
Jan moet herstellen van zijn operatie. Laat hem maar thuis even.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei Jan vorige week via skipe aan Wilfred en de anderen twee. Dat hij vanavond weer daar is.
getverquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Emile komt kom ik ook.
Was alleen als Oranje op die avond speeldequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:20 schreef Nober het volgende:
Normaal is er toch geen uitzending op vrijdag tijdens interlands?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar voor, maat.
AAAAAAAAAAAAAAAAAD
Er schijnt ook een burgemeester overleden te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:31 schreef macca728 het volgende:
Als er een zanger overlijdt, ben je ook gelijk op de hoogte !
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal. Veel plezier met de topshow
Zo is dat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rickertman aanwezig. De avond kan nu al niet meer stuk
Ik verwacht puntverlies Zweden, waarna Oranje zelf volledig gaat falenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland gaat daar niets klaarspelen man.
Valentijn is gewoon een homo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt morgen 10 graden in Minsk. Zo mensonterend is dat dus niet.
Zweden wint gewoon met 3-0 van Luxemburg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik verwacht puntverlies Zweden, waarna Oranje zelf volledig gaat falen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:40 schreef Coco. het volgende:
Ik ben er, was naar de winkel.
Ik heb chips gehaald.Eet smakelijk makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb chips gehaald.Ik eet altijd pas zaterdags chips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroegah normaal ook, maar het is sinds een tijdje een VI ritueel geworden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet altijd pas zaterdags chips.
Valentijn zeikt wat teveel over de teksten van Advocaat op de persconferentie, maar het cynisme is wel gewoon terecht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef franklop het volgende:
Valentijn heeft het azijnpissen van de Ajax-watcher van de Telegraaf overgenomen
Jij bent goed in voorspellingen, Oranje morgen, zeg het maar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valentijn zeikt wat teveel over de teksten van Advocaat op de persconferentie, maar het cynisme is wel gewoon terecht.
Gewoon winnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij bent goed in voorspellingen, Oranje morgen, zeg het maar.
Ik heb chips gehaald.paprika hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Dick aan het roer zijn de poesjes van Wit-Rusland vissenvoer!quote:
Dick weet nog steeds niet dat het doelsaldo uitmaakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:51 schreef BobW het volgende:
Nederland had in Frankrijk de 2-0 moeten verdedigen en niet zo kansloos aanvallen in die laatste minuten
Hij dekt zich gewoon in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dick weet nog steeds niet dat het doelsaldo uitmaakt.
Godverdommequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd, moeke.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
We hebben een app, wist u dat?
http://live.dartsdata.com/quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog, geen troll praktijken.
Suljovicquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://live.dartsdata.com/
Ze laten hier het scoreverloop per leg zien, (lol).
Ik wilde kijken maar was in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden Johan en René vannacht hebben ingeschakeld om 01:30 voor Argentinië v Peru?
Ik heb om 01:30 ingeschakeld uiteraard. Beetje jammer dat het doordeweeks ook dat tijdstip is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde kijken maar was in slaap gevallen.
Heb jij gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |