SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[ Bericht 0% gewijzigd door _--_ op 27-09-2017 08:49:50 ]Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Die pics zien er gewoon heerlijk uit. Wie willen er nou van die grijze herfst fotosquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Herfst in herfst en dan nog steeds de zomer TS in stand houden.
Hersft is juist vol met kleur beter als alleen maar groen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die pics zien er gewoon heerlijk uit. Wie willen er nou van die grijze herfst fotos
Nog een paar dagen mooi nazomerweer.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Herfst in herfst en dan nog steeds de zomer TS in stand houden.
quote:Op woensdag 27 september 2017 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog een paar dagen mooi nazomerweer.
Fixed, vanaf morgen gaat het bergafwaarts.quote:Op woensdag 27 september 2017 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Devaluatie van de term 'mooi nazomerweer'quote:Op woensdag 27 september 2017 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2017 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Fixed, vanaf morgen gaat het bergafwaarts.
quote:Op woensdag 27 september 2017 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Devaluatie van de term 'mooi nazomerweer'
[ afbeelding ]
Primaquote:Op woensdag 27 september 2017 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Fixed, vanaf morgen gaat het bergafwaarts.
sow, ik haal de kerstboom alvast uit de schuur.quote:Op woensdag 27 september 2017 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Devaluatie van de term 'mooi nazomerweer'
[ afbeelding ]
Hier kunnen we op 3km al sneeuwpoppen makenquote:Op woensdag 27 september 2017 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow, ik haal de kerstboom alvast uit de schuur.
Lekker.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier kunnen we op 3km al sneeuwpoppen maken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 september 2017 11:11 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor grauw kutweer is het. Al sinds maandag geen zon gezien, en dat blijft de komende weken ook nog wel even zo
Ik hoop dat je tot op het bot verbrandt met 25 graden in de plusquote:
Ik ook! Maar zo warm is het niet hoor. Maar rond de 20.quote:Op woensdag 27 september 2017 11:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tot op het bot verbrandt met 25 graden in de plus
Hier amper 12 en waterkoudquote:Op woensdag 27 september 2017 11:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar zo warm is het niet hoor. Maar rond de 20.
Maar ik heb wel met je te doen hoor. Bij jou is het volgens mij echt altijd het minste en grauwste en de meeste regen van heel NL.quote:
Dat is tijdelijkquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:59 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Hersft is juist vol met kleur beter als alleen maar groen.
We hebben hier 3 dagen grijze lucht gehad, dus het scheelt niks, alleen regent het nuquote:Op donderdag 28 september 2017 09:02 schreef Koelkastje het volgende:
Dit valt wel weer vies tegen vergeleken met voorgaande dagen.
VROEGAH was alles BETER!quote:Op donderdag 28 september 2017 09:43 schreef Dven het volgende:
Vijf jaar geleden zag de wereld hier er een stuk beter uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ware woorden.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VROEGAH was alles BETER!
morgen nog 1 mooie dag en dan is het gedaanquote:Op donderdag 28 september 2017 09:02 schreef Koelkastje het volgende:
Dit valt wel weer vies tegen vergeleken met voorgaande dagen.
Morgen nog even genieten en dan maar hopen dat de natuur mooi op kleur kan komen voordat de eerste storm alle blaadjes van de bomen blaast.quote:Op donderdag 28 september 2017 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
morgen nog 1 mooie dag en dan is het gedaan
blaatjes ja?quote:Op donderdag 28 september 2017 14:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Morgen nog even genieten en dan maar hopen dat de natuur mooi op kleur kan komen voordat de eerste storm alle blaatjes van de bomen blaast.
quote:Op donderdag 28 september 2017 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
blaatjes ja?
net als alle ijkels zeker
Die slepende saaie dagen zijn inderdaad verschrikkelijk. Daarom zou een beetje actie leuk zijn, maar dat zit er doorgaans niet in.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind alleen de gedachte dat het weer erg lang gaat duren op warme dagen (20+) en dagen met 14 uur daglicht nog niet zo prettig. duurt lang! Elk seizoen heeft zo zijn charmes...daar niet van.Tot en met oud en nieuw is altijd wel goed te doen. Daarna is alles echt kaal, koud en knaak
. Al gaan dan uren met daglicht weer omhoog
die buienrij komt over half uurtje hier langs zo te zienquote:Op vrijdag 29 september 2017 17:33 schreef Greys het volgende:
Hier omgeving Rdam was ook echt lekker warm en zonnig vandaag. Maar nu hoost en onweert het ineens.
in Amsterdam Zuid ook, wat een buiquote:Op vrijdag 29 september 2017 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wolkbreukje in Amsterdam centrum..
Daar zat niet veel tijd tussenquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Precies tussen twee stortbuien gefietst
Stortbui -> 2 minuten fietsen -> 2 minuten schuilen -> 10 minuten fietsen -> stortbui + onweer vlak na thuiskomstquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Daar zat niet veel tijd tussen
Waar ging je slapen dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 06:53 schreef jajablahblah het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden van deze enorme regenbui in Midden-Limburg
Ook in Midden-Limburg?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stortbui -> 2 minuten fietsen -> 2 minuten schuilen -> 10 minuten fietsen -> stortbui + onweer vlak na thuiskomst
Ik had nog gehoopt om in de tuin te werken vanmiddag.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:44 schreef Dreassic het volgende:
Het westen zou rotendeels droog zijn volgens voorspelling, maar geen fluit klopt ervan, zie alleen maar regen komen de komende uren.
Doe danquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:30 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik had nog gehoopt om in de tuin te werken vanmiddag.
Ik zie alleen maar wolken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef aloa het volgende:
Komt een flinke hoeveelheid neerslag aan.
[ afbeelding ]
Volgens mij valt dat in totaliteit wel mee. Gister viel er meerquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens RTL Weer zorgen de restanten van Maria voor veel neerslag de komende week in de Alpen....quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
En sneeuw...quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Volgens RTL Weer zorgen de restanten van Maria voor veel neerslag de komende week in de Alpen....
Wat gaat er fout?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Zonuren
1680,5 Vlissingen
1658,3 Den Helder
1654,8 Hoek van Holland
1640,3 Terschelling
1631,0 Wijk aan Zee
Dit gaat fout, dit gaat helemaal fout.
Vlissingen heeft Den Helder ingehaald, dat gaat fout.quote:
Vroeger leerden we toch al op school dat Zeeland de meeste zonuren heeftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vlissingen heeft Den Helder ingehaald, dat gaat fout.
Ehmm.. underdog?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Vroeger leerden we toch al op school dat Zeeland de meeste zonuren heeft![]()
Of dacht jij dat als Feyenoord kampioen kan worden dan kan Den Helder als underdog ook de meeste zonuren hebben?
Ze kunnen mooi lullen daar in Zeeland.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar:
2016: Den Helder
2015: Vlissingen
2014: Den Helder
2013: Den Helder
2012: Stavoren
2011: Hoek van Holland
2010: Stavoren
2009: Vlissingen (Den Helder 1 uur minder)
2008: Den Helder
2007: Den Helder
quote:De plaats met de meeste zonuren van Nederland ligt niet in Zeeland. De laatste 30 jaar heeft Den Helder namelijk de meeste zonuren gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |