Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 21 september 2017 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bed of Roses is een zeiknummer
mwah ik vind m zo beter te pruimen eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2017 08:56 schreef Againzender het volgende:
Origineel is al een draak, dit is zelfs nog erger.
Ik vond deze versie niet zo best... met name het gebrek aan emotie in de zang en de manier van zingen uberhauptquote:Op donderdag 21 september 2017 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC ligt jankend in de vangrail.
altijd fijnquote:
dat is zo iemand die op een cursus geleerd heeft dat het mensen vleit als je zo af en toe hun naam noemt.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:27 schreef cosmick het volgende:
Hallo Bart, wat een leuke plaat Bart, ik kan 'm niet uitzetten Bart. Laat maar horen Bart. Dag Bart.
Ja als beller was ie wel irritant, maar wel blij dat iemand snapt wat de Top 2000 shuffle nu eigenlijk inhoudt.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat is zo iemand die op een cursus geleerd heeft dat het mensen vleit als je zo af en toe hun naam noemt.
Hij draaft helaas een beetje door
Hij dacht wel over elke plaat na iddquote:Op donderdag 21 september 2017 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als beller was ie wel irritant, maar wel blij dat iemand snapt wat de Top 2000 shuffle nu eigenlijk inhoudt.
Je hoopt natuurlijk op For What It's Worth van Buffalo Springfield of Yours is No Disgrace van Yes (platen buiten het profiel, die je eigenlijk nooit op de radio hoort buiten de Top 2000), maar de kans dat je werkelijk zo'n plaat krijgt is klein.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij dacht wel over elke plaat na idd.
De zogenaamde shuffle lijkt behoorlijk safe en beperkt inderdaad. En de kans is ook klein dat een luisteraar wel een Buffalo Springfield zou kiezen als ie voorbij zou komen.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoopt natuurlijk op For What It's Worth van Buffalo Springfield of Yours is No Disgrace van Yes (platen buiten het profiel, die je eigenlijk nooit op de radio hoort buiten de Top 2000), maar de kans dat je werkelijk zo'n plaat krijgt is klein.
Ik denk niet dat Echoes in die 'shuffle' is gegooid, bijvoorbeeld. Ik geloof best dat alle platen die zij binnen het profiel vinden passen (en dat zijn er 1800 of 1900) in die shuffle geknald zijn, maar een aantal platen staan er écht niet tussen, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
De zogenaamde shuffle lijkt behoorlijk safe en beperkt inderdaad. En de kans is ook klein dat een luisteraar wel een Buffalo Springfield zou kiezen als ie voorbij zou komen.
Doen ze misschien uit lolligheid om het spontaan te houdenquote:Op donderdag 21 september 2017 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al kwam dus blijkbaar wel een keer de Pokemon theme song langs, die zou ik er ook niet in verwachten eerlijk gezegd.
Leuke, maar Oasis kan veel beter.quote:
Dat wel maar dat maakt de verrassing er niet minder om.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke, maar Oasis kan veel beter.
das waar, je hoort m niet zo vaak.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel maar dat maakt de verrassing er niet minder om.
Alles beter dan Wonderwall.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke, maar Oasis kan veel beter.
Deze vind ik wel ok van de Special van de Chef.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Niet klagen over die plaat van oasis, je krijgt dit er voor terug
Bedankt
ik nietquote:Op donderdag 21 september 2017 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik wel ok van de Special van de Chef.
Vind m wel lekker gimmicky. Geen geniale plaat, maar hij is zo op zn tijd nog best lekker.quote:
Volgens mij past de voormalig Tour of Duty-kijker prima in de doelgroep van Radio 2quote:Op donderdag 21 september 2017 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..] En de kans is ook klein dat een luisteraar wel een Buffalo Springfield zou kiezen als ie voorbij zou komen.
Ik vond Gigi nummer vroeger zo niet leuk, omdat constant op de radio werd gedraaid. Maar nu kan ik hem beter waarderen. Ik heb ergens op een cd een andere uitvoering van dit nummer.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit!
En nu Gigi d’Agostino, Bartje is op dreef!
wel een lekker clubhitje hoor, maar geen heel hoogstaande plaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vond Gigi nummer vroeger zo niet leuk, omdat constant op de radio werd gedraaid. Maar nu kan ik hem beter waarderen. Ik heb ergens op een cd een andere uitvoering van dit nummer.
zeker niet hoogstaand, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een lekker clubhitje hoor, maar geen heel hoogstaande plaat natuurlijk.
niet mijn dingquote:
Freestyle was wel ok. En geef 'm wel credits voor z'n 'verleden' bij Dutchmasters en Villa65. Enquote:
Dansplaat ging nog wel. Pas net daarna ging het écht misquote:Op vrijdag 22 september 2017 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Freestyle was wel ok. En geef 'm wel credits voor z'n 'verleden' bij Dutchmasters en Villa65. En
de 'ghostbusters' diss naar Extince.
Maar ja, wat moet je als rapper in Nederland als je geld moet verdienen.. troep zoals "Dansplaat" maken.
Nou, Dansplaat is toch wel echt kut hoorquote:Op vrijdag 22 september 2017 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dansplaat ging nog wel. Pas net daarna ging het écht mis
serieus niet?quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben er na 15 jaar nog altijd niet achter wat die sample van die vrouwenstem zegt.
Niet te verstaan. Misschien als je ik 'm thuis eens opzet, maarja, 't ken ook te gek, he..quote:
'op deze plaatje kun je de hele nacht wel dansen' kan ik er toch wel duidelijk in terughorenquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te verstaan. Misschien als je ik 'm thuis eens opzet, maarja, 't ken ook te gek, he..
Leuk dat Maxima destijds wat ingesproken heeftquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'op deze plaatje kun je de hele nacht wel dansen' kan ik er toch wel duidelijk in terughoren
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansenquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'op deze plaatje kun je de hele nacht wel dansen' kan ik er toch wel duidelijk in terughoren
ja, ik vraag me ook af waar ze die poolse vandaan hebben gevist.quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Leuk dat Maxima destijds wat ingesproken heeft
Hoiquote:
oja, my bad. het is 'ik' inderdaadquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Kijk aan, zo duidelijk is het dus allemaal nietquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
nee, we hebben nu Johnny Cash Greatest Hits opgezet i.v.m. de gare streamquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet de internetradio t bij jullie nog?
mja, ik zet ook maar iets anders op. Zondequote:Op vrijdag 22 september 2017 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nee, we hebben nu Johnny Cash Greatest Hits opgezet i.v.m. de gare stream
verdomd weinig meer van gehoord idd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef Ferdo het volgende:
The Darkness...die waren al heel snel weer in de anonimiteit verdwenen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:52 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat een bazenplaat blijft dit.
zoals gezegd, Mullheimquote:
Gewoon de 12" toch?quote:Op zaterdag 23 september 2017 01:25 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand welke plaat Wouter van de Goes draaide van Frankie goes to Hollywoord rond 19.45?? Was een hele lange versie. Ik zat in de auto en kreeg de titel van die plaat niet goed mee
XDquote:Op maandag 25 september 2017 08:23 schreef JaneDoe het volgende:
wolfrolf jarig? ik heb er een broertje dotan
Wat lelijk en vlak zonder die gitaar trouwens.quote:Op maandag 25 september 2017 09:19 schreef Cee het volgende:
Creep van Radiohead is 25 jaar oud? Hahahaha leugens, LEUGENS.
Toch?
Ceegodin lees jij je PM wel eensquote:Op maandag 25 september 2017 09:19 schreef Cee het volgende:
Creep van Radiohead is 25 jaar oud? Hahahaha leugens, LEUGENS.
Toch?
Doe maar een koekje, zit ergens in een muf beveiligingskantoorquote:Op maandag 25 september 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje?
Amper maar dit keer wel en ik moet er nog even over nadenken rolfgod.quote:Op maandag 25 september 2017 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ceegodin lees jij je PM wel eens
Oke!quote:Op maandag 25 september 2017 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Amper maar dit keer wel en ik moet er nog even over nadenken rolfgod.
Neequote:Op maandag 25 september 2017 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die dit soort zooi wel leuk vinden?
Ik vind hier echt heel weinig aan. Cash heeft best gave plaatjes, maar dit vind ik een beetje de Amerikaanse '24 rozen'.quote:
Ik ben benieuwd naar de gave plaatjes van Hermans.quote:Op maandag 25 september 2017 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hier echt heel weinig aan. Cash heeft best gave plaatjes, maar dit vind ik een beetje de Amerikaanse '24 rozen'.
Mien, waar is mijn feestneus vind ik wel van het niveau van Hurt.quote:Op maandag 25 september 2017 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de gave plaatjes van Hermans.
Sad man's tongue is datquote:Op maandag 25 september 2017 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Volbeat vind ik juist dat nummertje met Folsom Prison Blues erin verwerkt dan weer een stuk lekkerder
Deze vond ik van Amy eigenlijk niet zo geslaagd. Op dat album stonden leukere covers.quote:Op maandag 25 september 2017 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
Valerie.![]()
Amy Winehouse.eeuwig zonde.
Da's ook wel weer zo. Was 'Tears Dry On Their Own' eigenlijk ook een cover? Want dat vind ik dan weer een pareltje van dr.quote:Op maandag 25 september 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vond ik van Amy eigenlijk niet zo geslaagd. Op dat album stonden leukere covers.
Niet dat dit nu zo'n bijzonder liedje is verder ( Why Won't You Give Me Your Love is wel weer)
Ik denk dat het Mark Ronson album wordt bedoeld, niet Back to Blackquote:Op maandag 25 september 2017 14:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo. Was 'Tears Dry On Their Own' eigenlijk ook een cover? Want dat vind ik dan weer een pareltje van dr.
Oh. erhm. ehehe. Foutje. Is inmiddels ook wel weer een hele tijd geleden natuurlijk. * ijs_beer naar nog meer smoesjes zoektquote:Op maandag 25 september 2017 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat het Mark Ronson album wordt bedoeld, niet Back to Black
En Tears Dry.. is geen cover, maar de muziek is dan wel weer gejat van Ain't no mountain high enough van Gaye/Terrellquote:Op maandag 25 september 2017 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. erhm. ehehe. Foutje. Is inmiddels ook wel weer een hele tijd geleden natuurlijk. * ijs_beer naar nog meer smoesjes zoekt
Version inderdaadquote:Op maandag 25 september 2017 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat het Mark Ronson album wordt bedoeld, niet Back to Black
Ja, maar jij dacht ook dat er Reverse Queen werd gezongen, dus misschien werkten jouw oren vroeger gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 25 september 2017 14:38 schreef Cee het volgende:
Dacht vroeger altijd dat ie Angel in a cellphone zong.
Jezus dat je je dat nog herinnert.quote:Op maandag 25 september 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij dacht ook dat er Reverse Queen werd gezongen, dus misschien werkten jouw oren vroeger gewoon niet zo goed.
Niet zo gek, ik verstond Rebess(?) Queen ofzo.quote:Op maandag 25 september 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij dacht ook dat er Reverse Queen werd gezongen, dus misschien werkten jouw oren vroeger gewoon niet zo goed.
Ah. zo. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 25 september 2017 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Tears Dry.. is geen cover, maar de muziek is dan wel weer gejat van Ain't no mountain high enough van Gaye/Terrell
Ik hoorde 'm vrijdag toevallig in een afspeellijst en toen moest ik aan jou denkenquote:
Dat heb ik nu met Mijn Vlakke Hand van Brelquote:Op maandag 25 september 2017 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm vrijdag toevallig in een afspeellijst en toen moest ik aan jou denken
Die remix wel. Origineel is klassiek.quote:Op maandag 25 september 2017 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blue Monday is tegenwoordig een guilty pleasure?
Gelachen.
Ik moet met enige regelmaat aan die opmerking van jou denken, zomaar, uit het niets, en dan moet ik best wel lachen.quote:Op maandag 25 september 2017 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met Mijn Vlakke Hand van Brel
quote:Op maandag 25 september 2017 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet met enige regelmaat aan die opmerking van jou denken, zomaar, uit het niets, en dan moet ik best wel lachen.
O my, reverse queenquote:Op maandag 25 september 2017 15:05 schreef Cee het volgende:
Jawel KUKELEKUUUUUU
Het is officieel, we zijn debiel geworden.
We zijn lekker gewone mensenquote:Op maandag 25 september 2017 15:05 schreef Cee het volgende:
Jawel KUKELEKUUUUUU
Het is officieel, we zijn debiel geworden.
Dit is ook wel een jaarlijks terugkerend fenomeen.quote:
Hey ho even, dat is ook jouw favoriet tochquote:Op maandag 25 september 2017 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wolfrolf vindt dit een leuk plaatje
overigens was dit een prima nummer totdat je het op elke straathoek hoorde
Leuk grapje in je postquote:Op maandag 25 september 2017 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hey ho even, dat is ook jouw favoriet toch
50 Cent was anders helemaaal zzzzzzquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen de rap in dit nummer. Ik heb nog nooit iemand zo verveeld horen rappen.
Ondergewaardeerd ja.quote:
Vind je? Ik vind dit juist een van hun meest saaie singles...quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:38 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk om The Hardest Part weer eens te horen. Toch één van de betere singles van Coldplay.
Speed Of Sound vind ik het zwakste nummer van het hele album. De b-kant ervan is stukken beter.quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dit juist een van hun meest saaie singles...
Hoewel nu ik 'm zo hoor er inderdaad wel wat aardige passages in zitten. Maar de plaat komt nooit echt los. Wel liever deze dan Speed of Sound ja.
quote:
idd...quote:
nergens goed voor dat mensquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Thursday van Morphine vergetenSchande
Tuesday Afternoon van Moody Blues ook, dat vond ik eigenlijk erger.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Thursday van de Pet Shop Boys vergetenSchande
Als je de DJ's weghaalt, waarom dan ook niet de single vd weekquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat van Beck. Wel raar dat Radio 2 voor de tweede keer in korte tijd een Topsong heeft die eerst 3FM Megahit is geweest.
Stasse is natuurlijk wel in antieke tijden..quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zit ook echt niemand in de dag- en avondprogrammering die niet eerst 3fm gedaan heeft
* spuit elf beseft zich ook wat
Radio 3 tel ik ook mee, iddquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stasse is natuurlijk wel in antieke tijden..
Wist niet dat ze daar ook O-Zone draaiden.quote:
ik zei hier net: jezus, wat was ik toen nog jong!quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook O-Zone draaiden.
Wel lekker om deze foute kneiter weer een keer te horen moet ik heel eerlijk zeggen
Ze moest deze wel draaien, alle andere opties voor dat anderstalige lied zou het nog meer radio 5 gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook O-Zone draaiden.
Wel lekker om deze foute kneiter weer een keer te horen moet ik heel eerlijk zeggen
Vond het Radio 5 gehalte van die lijst behoorlijk meevallen eigenlijk. La Solidutine misschien en natuurlijk Une Belle Histoire, maar daar bleef het bij.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze moest deze wel draaien, alle andere opties voor dat anderstalige lied zou het nog meer radio 5 gemaakt hebben.
Sukiyaki danquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het Radio 5 gehalte van die lijst behoorlijk meevallen eigenlijk. La Solidutine misschien en natuurlijk Une Belle Histoire, maar daar bleef het bij.
Die zat niet bij 'de vijf', maar dat was wel écht een Radio 5-plaatje ja.quote:
Naja, ik heb de nummer 5 gemist, maar alles wat daarna genoemd werd, was behoorlijk radio 5quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zat niet bij 'de vijf', maar dat was wel écht een Radio 5-plaatje ja.
Alwéér deze?
Dat deed Ruud toch een tijdje geleden?quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 uur lang Duitse platen. Ik ben voor.
Ik heb het vorig jaar ook gedaan op Radio 49quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat deed Ruud toch een tijdje geleden?
Ben je ook al een keer down under geweest?quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar ook gedaan op Radio 49(Niet alleen Duitstalig, maar wel allemaal Duits)
quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je ook al een keer down under geweest?
Ik bedoel het gewoon serieusquote:
Nee. Eigenlijk best een goed plan; Australië en Nieuw-Zeeland in één show.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je ook al een keer down under geweest?
Don't Bang the Drum nooit gehoord zeker?quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:21 schreef cosmick het volgende:
Die eeuwige Waterboys kennen we nu ook wel. Nooit wat aangevonden.
De beste van Paolo (ja beter dan Iron Sky)quote:
Last request vind ik z’n mooiste. Maar deze is ook zo tof. Beetje als Alloway Grove.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste van Paolo (ja beter dan Iron Sky)
De website noemt overigens een ander lied van Paolo.
Had zo gekund maar ik vind het echt heerlijkquote:Op dinsdag 26 september 2017 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt dit uit Jungle Book ofzo
quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Bang the Drum nooit gehoord zeker?
Mja er mag wel eens iets anders van gedraaid worden, zoveel ander mooi materiaal.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:38 schreef cosmick het volgende:
[..]. Herstel, ik doelde meer op dat whole of the moon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |