Niet op normale sites, hoop ikquote:Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef MrDarcy het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
Ik heb de J van judgemental dus niet iets om mensen mee te verleidenquote:Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam doen.
Ster allures.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb de J van judgemental dus niet iets om mensen mee te verleiden
De rest ben ik ook weer vergeten want die viel wat weg bij de J haha
Makkelijker dan zelf een lulsmoes verzinnen, ik snap dat wel.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef MrDarcy het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
Ook op tinderquote:Op donderdag 21 september 2017 12:58 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Niet op normale sites, hoop ik
Ja! Dat! Omgquote:Op donderdag 21 september 2017 12:23 schreef Trashcanman het volgende:
Myers-Briggs, brrrrr. Krijg ook snel jeuk van mensen die daarmee koketteren
Ik vraag me dan af; wat wil je hier mee bereiken. Zo van; je moet wel met mijn persoonlijkheid kunnen omgaan, het draait vooral om mij? Interesting.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja! Dat! Omgen dan eisen dat ik die test ook ga doen
flikker toch op
Wat ze bij mij bereiken is dat ik ze meteen afschrijfquote:Op donderdag 21 september 2017 15:06 schreef MrDarcy het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af; wat wil je hier mee bereiken. Zo van; je moet wel met mijn persoonlijkheid kunnen omgaan, het draait vooral om mij? Interesting.
Same.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat ze bij mij bereiken is dat ik ze meteen afschrijf
Precies dit!quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef Faxie het volgende:
Conclusie: Als je iets te klagen hebt ligt het altijd aan jezelf en nooit aan iemand anders. Want zo gaat dat hier nou eenmaal. (Totdat ze zelf iets te klagen hebben natuurlijk, want dat is anders)
quote:Op woensdag 20 september 2017 15:39 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Mevrouw is borderliner, jij hebt een snufje autisme?
Sorry Rainman, maar mensen die een relatie zoeken houden zich niet zo bezig met "slap gedrag". Ze zoeken een klik, dan een date, en dan kijken ze of er meer in zit.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Precies dit!
Ik verbaas me er altijd over hier. Zelfs als het overduidelijk anderen (dates in dit geval) zijn die slap of vervelend gedrag vertonen, dan is het jouw schuld en moet jij jezelf veranderen
Haha, nee manquote:Op donderdag 21 september 2017 16:54 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Sorry Rainman, maar mensen die een relatie zoeken houden zich niet zo bezig met "slap gedrag". Ze zoeken een klik, dan een date, en dan kijken ze of er meer in zit.
Jij lijkt boos dat de dames zich niet aan jouw regels houden. Tja.
Onredelijk gedrag bij het daten bestaat niet. Iemand ziet het niet in je zitten. Pech gehad.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Haha, nee man
Het gaat om de (vele) situaties waarin iemand te maken krijgt met onredelijk gedrag (of hoe je het ook wil noemen). Als dat persoon daar dan over klaagt hier in R&P, is de teneur al heel gauw dat het aan hem- of haarzelf ligt en dat hij/zij moeten veranderen. Dat is mijn punt.
Dat is totaal iets anders dan de eisen die iemand stelt. Of nog specifieker: de eisen die ik stel of zou stellen. Daar gaat het totaal niet om.
Als de ander bijvoorbeeld niet komt opdagen bij de date zou ik toch wel onredelijk noemenquote:Op donderdag 21 september 2017 17:05 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Onredelijk gedrag bij het daten bestaat niet. Iemand ziet het niet in je zitten. Pech gehad.
Onaardig gedrag bestaat wel, trouwens.
Dat is onaardig.quote:Op donderdag 21 september 2017 17:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de ander bijvoorbeeld niet komt opdagen bij de date zou ik toch wel onredelijk noemenOverigens zelf nog nooit meegemaakt.
"onaardig"quote:Op donderdag 21 september 2017 17:26 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Dat is onaardig.
En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
Wat je zegt. Helemaal niet redelijk. En ik geloof ook niet dat je dat persé aan kunt voelen. Heb dan het lef van tevoren te melden dat je het niet ziet zitten.quote:Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"onaardig"![]()
Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
Onbeschoft idd. Al zal er ook zomaar (onbewust) een angst kunnen spelen voor de te verwachten reactie bij het afzeggen.quote:Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"onaardig"![]()
Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
Bijzondere post. Impliceer je nu dat wanneer bv iemand je zonder het te laten weten je ergens laat staan, het aan jezelf ligt?quote:Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap sowieso dat geklaag over onbeschoft gedrag niet zo (van bijvoorbeeld W00fer of anderen). Mijn voorselectie is meestal al zo grondig dat het me nauwelijks overkomt. Extreemste wat ik heb meegemaakt is dat een vrouw een keer afzegde en bij de tweede keer twijfelde of ze wel op date wilde (gezien de situatie en gevoelens richting haar ex). Zelf direct afgekapt en niets meer mee gedaan. Maar ja, om die paar rotte appels nu je plezier te laten verpesten.. en bovendien: meestal weet je toch intuïtief wel of diegene waarmee je praat over enige manieren beschikt?
Zo had ik laatst een date afgezegd omdat ik echt stront- en strontverkouden was. Dat kun je doen via een appje, maar besloot zelf om haar even op te bellen (en zo haar echt voor het eerst te spreken). Werd een heel leuk telefoongesprek (alhoewel mijn stem twee octaven lager klonk) en nog even gebabbeld over van alles en nog wat. Zo kan het ook gewoon.
quote:Op donderdag 21 september 2017 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Ik schat dat er 1,5 miljoen mensen online staan. De helft is van jouw geslacht; de ander waar jij interesse in hebt. Als je niet een enkele van die 750000 kunt verleiden tot een date dan ligt dat echt aan jezelf.
Ps de echte topboys die halen ze uit de VS, maar die zijn buitencategorie
Het is natuurlijk nooit je verantwoordelijkheid of 'eigen schuld' of zo - ik stel simpelweg dat ik het niet herken vanwege voorselectie en enige intuïtie wat betreft dat soort zaken. Maar wie weet vliegt er binnenkort nog een onbeschofte vrouw door mijn filters heen. Als je niet wil dat dat soort zaken je overkomen, moet je gewoon streng/kieskeurig zijn in je selectie, lijkt me.quote:Op donderdag 21 september 2017 18:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bijzondere post. Impliceer je nu dat wanneer bv iemand je zonder het te laten weten je ergens laat staan, het aan jezelf ligt?
Mja, ik tref wel eens vrouwen die na een tijdje in een keer wel lomp over de grenzen gaan terwijl ze daarvoor ook pleiten voor geduld en attent zijn. Dus die filters werken vooral goed bij types die je sowieso al niks vindt en heb je verder gewoon mazzel! vermoed ikquote:Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit je verantwoordelijkheid of 'eigen schuld' of zo - ik stel simpelweg dat ik het niet herken vanwege voorselectie en enige intuïtie wat betreft dat soort zaken. Maar wie weet vliegt er binnenkort nog een onbeschofte vrouw door mijn filters heen. Als je niet wil dat dat soort zaken je overkomen, moet je gewoon streng/kieskeurig zijn in je selectie, lijkt me.
Je wilde een verklaring op fok, zodat iedereen mee kan lezen? Fine by me.quote:Op donderdag 21 september 2017 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]Raar toch om jouw 'wijze' posts hier te lezen.
Nee hoor, ik wil geen verklaring. Ik deelde een constatering.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je wilde een verklaring op fok, zodat iedereen mee kan lezen? Fine by me.
Reizen? Ik zou toch maximaal één half uurtje reistijd aanhouden. Verder is echt niet nodig. Natuurlijk wonen er super toffe vrouwen in Leeuwarden en Maastricht, maar zoek meer in de buurt.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?
Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.
(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Maakt niets uit.Je kunt elkaar immers altijd halverwege tegemoetkomen als het een issue is.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?
Care to elaborate?quote:Op donderdag 21 september 2017 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Ps de echte topboys die halen ze uit de VS, maar die zijn buitencategorie
quote:Op donderdag 21 september 2017 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vraag de date goeroe hier, die ene, not me
Maar Silenus post hier helemaal niet meer.quote:Op donderdag 21 september 2017 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
vraag de date goeroe hier, die ene, not me
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, hangt met name van de klik af. Heb een keer anderhalf uur geleden voor iemand met wie ik een echt goede klik had, terwijl ik een andere keer een half uur rijden al ver genoeg vond.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.
Wat het beste uitkomt: als ik die dag eerder de trein kan pakken dan zij dat kan dan ga ik met liefde die kant op. En als ze me graag haar stad wil laten zien of daar afspreken ter sprake komt is het simpel, dan reis ik lekker naar haar toe. Of een plaats in het midden als het handig is, geen probleem. Zolang het maar een leuke date is is het allemaal prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Ja, precies. Dus er is niet iets van een standaard oid hier, begrijp ik.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat het beste uitkomt: als ik die dag eerder de trein kan pakken dan zij dat kan dan ga ik met liefde die kant op. En als ze me graag haar stad wil laten zien of daar afspreken ter sprake komt is het simpel, dan reis ik lekker naar haar toe. Of een plaats in het midden als het handig is, geen probleem. Zolang het maar een leuke date is is het allemaal prima wat mij betreft.
Gewoon een beetje afwisselen met de locatie
Dates zijn pas leuk als de ander dat ook is jaquote:Op vrijdag 22 september 2017 01:28 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus er is niet iets van een standaard oid hier, begrijp ik.
Soms kom ik namelijk wel mannen tegen waarbij dat wel een standaard lijkt te zijn en dan vraag ik mij af waarom dat zo is.
Bluhh, dating.
Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoonquote:Op vrijdag 22 september 2017 01:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dates zijn pas leuk als de ander dat ook is ja
Waar je samen melancholisch mee kan zijnquote:Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon.
De juiste persoon is de persoon die als een schoen past en als gegoten zit. Die hoef je vaak niet te zoeken, die komt wel aanwaaien.. Daarnaast zou men er tegenwoordig goed aan doen de relatie iets minder naar romans of romantische films te spiegelen en wat meer tevreden te zijn met wat er is. Romantische films laten altijd het begin van een affaire zien, maar dan zwaar over de top want alleen in films loopt iemand 110 minuten lang te stalken en afgewezen te worden om vervolgens ineens de klik te krijgen, dat werkt in het echte leven niet, dan wordt je gearresteerd en heeft zij een klein trauma. Maar goed, mannen dromen erover dat ze na lang jagen eindelijk hun prooi krijgen en die dromen worden op het witte doek geprojecteerd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon.
Je doet er te moeilijk over. Is het een leuke date, zoent hij goed? Wil je nog een keer afspreken? Doen!quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:44 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Je doet er te moeilijk over. Is het een leuke date, zoent hij goed? Wil je nog een keer afspreken? Doen!
Gewoon per date bekijken of het leuk was, en je weer wilt afspreken. Of je echt een relatie wilt, dat wijst zich vanzelf wel een keer.
Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.quote:Op vrijdag 22 september 2017 06:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De juiste persoon is de persoon die als een schoen past en als gegoten zit. Die hoef je vaak niet te zoeken, die komt wel aanwaaien.. Daarnaast zou men er tegenwoordig goed aan doen de relatie iets minder naar romans of romantische films te spiegelen en wat meer tevreden te zijn met wat er is. Romantische films laten altijd het begin van een affaire zien, maar dan zwaar over de top want alleen in films loopt iemand 110 minuten lang te stalken en afgewezen te worden om vervolgens ineens de klik te krijgen, dat werkt in het echte leven niet, dan wordt je gearresteerd en heeft zij een klein trauma. Maar goed, mannen dromen erover dat ze na lang jagen eindelijk hun prooi krijgen en die dromen worden op het witte doek geprojecteerd.
In het echte leven heb je die klik al ergens in het begin, en pas na die klik begint het met oprechte en gewaardeerde moeite erin steken. Niet zoals sommigen denken dat het met de moeite begint want die raken gefrustreerd.
En als je het voor de rest zo ongeveer net zo wil als in de film dan moet je gewoon vrijgezel blijven, blijven daten en met nummertje 30 naar bed gaan. Na een tijdje heb je dat ook wel gezien. En als je dat hoofdstuk hebt afgesloten moet je er nooit weer op willen terugkomen. Sowieso is niet te snel in een relatie stappen als je jonger bent wel handig als je nog wat van de wereld wil zien.
Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?quote:Op vrijdag 22 september 2017 11:45 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.
Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:30 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:07 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.
Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:39 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.
Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 11:54 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.
Hoe gaat het bij jou? (Of ben jij degene met een vriendin inmiddels, als ik mij niet vergis?)
Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik.
30 wat?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:01 schreef Beathoven het volgende:
1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt.![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.
[..]
30 wat?
Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.
[..]
30 wat?
Maakt niks uit, wat makkelijk is en ligt verder puur aan de klik. Ik had ooit een date waar ik niet langer dan een kwartier qua reistijd voor uit wilde trekken, omdat ik van tevoren de kat uit de boom keek. Andersom ben ik ook een keer van Rotterdam naar Groningen afgereisd (was tevens de laatste week dat ik als student gratis kon reizen, zuinige student hèquote:Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Je durft je door PTSS niet volledig te geven?quote:Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
Dat klopt. Soms lukt het, en soms niet. En dan ga ik malen. ("Komt het door mij of omdat ik hém niet zo leuk vind.")quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.quote:
Ik herhaal gewoon wat de rest hier altijd zegt hoorquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
Waarom zou dat niet zo moeten zijnquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
misschien vond ze je niet enthousiast genoeg? Misschien heeft ze meer bevestiging nodig, niet zozeer mbt afspraak wel of niet, maar wat betreft intentie, lang leve de lol of meer serieus.quote:Op zaterdag 23 september 2017 19:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).
Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf
Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.
Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???
Vrouwen
Ik ken niemand in mijn omgeving die dat zou willen namelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:52 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo moeten zijn
Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur
Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Bijdehandje.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
Komt omdat open relaties in zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bijdehandje.Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt omdat open relaties in zijn.
De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
Ja, zo'n tijd dat iedereen ineens een LAT'er was.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed.
Mij dus ook.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n tijd dat iedereen ineens een LAT'er was.
En ik heb geen idee. Ik ben single, maar het klinkt heerlijk in de oren. Een LAT-relatie.
Acht van de tien keer bepaal ik de locatie en stem ik die af op mijn voorkeuren. Dat is niet perse bij haar in de buurt. Wel bij mij en dat scheelt reistijd in geval van een tegenvaller. Of ik kies een plek uit bij haar in de buurt waar ik mij op mijn gemak voel. Van tevoren doe ik wat research waar het leuk is. In het geval van een date in Antwerpen heb ik het haar overgelaten.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Helemaal niet want iemand kan tot een uur van tevoren nog doen of z'n neus bloedt op de app en dan ineens is er watquote:Op donderdag 21 september 2017 17:26 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Dat is onaardig.
En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
Ik kan het wel handelen alleen geen bullshit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig
Het blijft toch jammer dat jij in tegenstelling tot ik alleen lult als er goed nieuws te melden is. Om dat dan gelijk als "gefrustreerd" te betitelen laat ik aan jou, ik gniffel alleen maar om je onwetendheid en kort door de bocht analyse.quote:Op woensdag 20 september 2017 00:38 schreef Godshand het volgende:
Ik snap het wel van W00fer hoor. Al 10 jaar niet geneukt en dan blijven ze hem afwijzen.
Ik heb nu een jaar geen seks gehad. Begint ook wel vervelend te worden. De tijd is dan weer genezend, want op mijn leeftijd kakt mijn testosteron niveau in, dus ik ben niet meer zo'n konijn als tot mijn 30e.
Maar anders was ik net zo geïrriteerd als W00fer. Echter nooit volledig gefrustreerd. Ergens kan ik er ook wel om lachen.
Zoveel energie in een man steken en dan alsnog afblazen met een kutsmoes. Maar mocht het zijn omdat ze denkt een 10+ aan de haak te hebben geslagen, dan ben ik blij voor haar. Dat is dan mijn empathie.
Maar ik heb het mee gemaakt, op Amsterdam Centraal of station Heemstede/Aerdenhout staan en ze reageert niet meer op de app en ze verschijnt niet. Meestal maak ik dan er daarna het beste van, biertje drinken op Waterlooplein of koffie doen in Haarlem. Volgende date is dan wel geslaagd. Laatste date belden we ook niet, twijfelde ook even. Had mijn nummer maar geen sms/Whatsapp. Maar op de afgesproken plek belde ze, dus zat goed
Tip voor W00fer: kom van je zolder af en ga bij een vereniging met activiteiten (sport/cursus etc)
Het zal mij altijd boeien omdat het een grote waste of time is. En ik ben ook niet van beton dus het tast wel degelijk je vertrouwen in de mens aan wat betreft ego en arrogantie. Verder leef ik gewoon door hoor. En met meer dan genoeg bezigheden.quote:Op woensdag 20 september 2017 00:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Denk dat zijn vertrouwen een fikse deuk heeft opgelopen na een aantal teleurstellingen.
W00fer: misschien even een maandje of wat even helemaal niet met daten bezig zijn en gewoon onder de mensen zijn voor de gezelligheid? Wie weet boeit je het dan minder als een iemand niet de interesse toont die je graag wil zien in je date en straal je wat meer ontspannenheid uit waardoor meiden je leuker vinden?
Just my 2 cents. Anderen kun je toch niet veranderen, dus moet je het zelf maar doen enzo..
Misschien niet doen dan hequote:Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef RokStarr het volgende:
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
Niet cool.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef RokStarr het volgende:
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houdenquote:Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
Ehm, jij doet dat toch?quote:Op zondag 24 september 2017 00:18 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houden
Tis maar net wat je waarden en normen zijn he.quote:Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.quote:
Zeker. In ieder geval bij mij wel. We wonen 70 km van elkaar vandaan en ik zie haar vooral in t weekend. Werkt prima. Doordeweeks zijn we beide druk met werk en in het weekend is er dan tijd voor ontspanningquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?quote:Op zondag 24 september 2017 07:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.
En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.quote:Op zondag 24 september 2017 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
het blijft lastig voor je he. Ik ga niet vreemd. Is nogal anders
Ik veroordeelde het ook. Voor mij nog een user.quote:Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?
Gezellig, al was het ook vrij kort. Ze had een drukke dag gehad, dus wilde het niet al te laat maken. Kon wel aan haar merken dat ze moe was. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik wel twijfelde of zij het überhaupt wel gezellig vond. Voor haar huis gaf ze echter aan dat ze graag nog een keer wil afspreken en hebben we gezoend. Op de app reageert ze nog enthousiast en overmorgen zie ik haar alweer.quote:Op zondag 24 september 2017 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vertel! Hoe was je tweede date?
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.quote:Op zondag 24 september 2017 21:43 schreef Molo het volgende:
Dan had hij toch niet helemaal dezelfde instelling en hobby's dus
Ja sorry hè
En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.quote:Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.
Ik vind het best jammer.
och flikker op met je domme stokpaardjequote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.
Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.quote:Op zondag 24 september 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.
Dan zou dat toch best kunnen werken of ben je zo anti anti dat dat ook niet kan?
en een gratis kind. Lijkt me ook iets waar je voor open moet staanquote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.
Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
Ja ok, zit wat in.quote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.
Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
Dit moet je zo niet zien samzzz.quote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen discussie voor hier. Thanks.quote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Faxie het volgende:
Denk dat het meer gaat om dat eeuwige hypocriete morele vingertje...
Ja dat was sowieso punt één.quote:Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Allures het volgende:
[..]
en een gratis kind. Lijkt me ook iets waar je voor open moet staan
Ik heb echt niks met kinderen dus ik zou het niet fijn vinden
Sja, dat is dan jammer voor mij. Maar ik wil ook geen concessies doen hierin.quote:Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.
Fok is niet representatief voor hele Nederland daarna, hier lopen er zat rond
Eh, hoe moet ik het dan zien?quote:Op zondag 24 september 2017 21:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dit moet je zo niet zien samzzz.
Tenzij hij co ouderschap heeft. Dan heb je er veel mee te maken.
als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.quote:
Kind kan ziek worden, of ex wordt ziek, ex kan dood gaan, kind heeft issues op school, ex wil verhuizen, schoolvakanties met kinderen.quote:Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.
Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.
Ex is sowieso geen issue. Iedereen heeft exen
tuurlijk. Maar net zo kort door de bocht als: kut hij heeft kind. Maar ik vind hem op alle gebieden eigenlijk wel wow.quote:Op zondag 24 september 2017 22:02 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ook nogal kort door de bocht. Het is niet alsof dat kind in een ijskast gaat tot elke oneven week of zo
En voor het kind en de vader is het ook echt niet fijn als het maximale een soort tolerantie is
Waarom het aangaan als je van jezelf al weet dat je het niet wil? Het is echt nogal wat. Geen hamster of zo
Zo zwart/wit zie ik het niet.quote:Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.
Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.
Ex is sowieso geen issue. Iedereen heeft exen
Precies. Ik baalde gewoon even van t 'nieuwtje'.quote:Op zondag 24 september 2017 22:07 schreef Allures het volgende:
Ja en ik probeer te zeggen dat ik dat nou niet echt een gebied vind voor nuance. Vooral niet als je opzoek bent naar een duurzame relatie
Een kind is er of niet. Niet een beetje of voor een tijdje
En ze zitten in de app fase... ik gok dat er nog wel andere, kindloze, kandidaten op aarde zijn
Als je nu al zulke serieuze punten op zij gaar schuiven vind ik dat persoonlijk een beetje raar
Maar goed. Als mensen dat wel willen moeten ze het doen hoor. Maar volgens mij is Samzz redelijk duidelijk in dat ze die behoefte niet heeft
Maar beide zijn gewoon waar.quote:Op zondag 24 september 2017 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Nee zij noemt 2 redenen die niet helemaal " zo waar zijn".
Dat op 1 zetten en gratis ex.
nee je kunt idd gewoon eisen hebben of No-go's. Is prima.quote:Op zondag 24 september 2017 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar beide zijn gewoon waar.
Daarnaast is de belangrijkste reden dat ik gewoon geen kinderen in mijn leven wil. Niet op die manier iig.
Ik dacht dat ik t bracht als groot dingetjequote:Op zondag 24 september 2017 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee je kunt idd gewoon eisen hebben of No-go's. Is prima.
Maar je bracht t een beetje als: hij is gaaf, hij matcht, alleen klein dingetje ...
Inderdaad die probeer ik ook altijd zo veel mogelijk naar links te swipenquote:Op zondag 24 september 2017 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ook wel een beetje raar dat niet vermeld wordt dat iemand kinderen heeft als je matcht of in z'n profiel. Dat is toch wel een flink punt als het op daten aankomt.
Ik heb dat ook een keer gehad en toen ik echt al dacht aan afspreken (doe ik niet snel, dus gingen echt wel een aantal inhoudelijke gesprekken aan vooraf) kwam er ineens een ellenlang bericht dat hij me "iets moest vertellen" en dat "iets" waren 2 kinderen, waar ik "verder echt niets van zou hoeven te merken"quote:Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.
Ik vind het best jammer.
Jup. Vrouwen hebben de naam, maar mannen zijn net zo erg.quote:Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.
Fok is niet representatief voor hele Nederland daarna, hier lopen er zat rond
Ah, een befaamde lul met vingersquote:Op zondag 24 september 2017 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad en toen ik echt al dacht aan afspreken (doe ik niet snel, dus gingen echt wel een aantal inhoudelijke gesprekken aan vooraf) kwam er ineens een ellenlang bericht dat hij me "iets moest vertellen" en dat "iets" waren 2 kinderen, waar ik "verder echt niets van zou hoeven te merken"
Kthnxby
Dat sowieso ja, één relatie op die manier was zat voor mij.quote:Op zondag 24 september 2017 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad die probeer ik ook altijd zo veel mogelijk naar links te swipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |