abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173908754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
Niet op normale sites, hoop ik
pi_173908771
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam doen.
Ik heb de J van judgemental dus niet iets om mensen mee te verleiden :D
De rest ben ik ook weer vergeten want die viel wat weg bij de J haha
pi_173909856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:59 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb de J van judgemental dus niet iets om mensen mee te verleiden :D
De rest ben ik ook weer vergeten want die viel wat weg bij de J haha
Ster allures.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:11:37 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173910045
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
Makkelijker dan zelf een lulsmoes verzinnen, ik snap dat wel.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:18:44 #161
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173910213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:58 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Niet op normale sites, hoop ik
Ook op tinder
pi_173910563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:03 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ster allures.
Daar bloeit wat moois op!
pi_173911101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:23 schreef Trashcanman het volgende:
Myers-Briggs, brrrrr. Krijg ook snel jeuk van mensen die daarmee koketteren :{
Ja! Dat! Omg _O- en dan eisen dat ik die test ook ga doen _O- flikker toch op :')
pi_173911310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja! Dat! Omg _O- en dan eisen dat ik die test ook ga doen _O- flikker toch op :')
Ik vraag me dan af; wat wil je hier mee bereiken. Zo van; je moet wel met mijn persoonlijkheid kunnen omgaan, het draait vooral om mij? Interesting.
pi_173911407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:06 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af; wat wil je hier mee bereiken. Zo van; je moet wel met mijn persoonlijkheid kunnen omgaan, het draait vooral om mij? Interesting.
Wat ze bij mij bereiken is dat ik ze meteen afschrijf :@
pi_173911536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat ze bij mij bereiken is dat ik ze meteen afschrijf :@
Same.
pi_173911599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:33 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Daar bloeit wat moois op!
Allures bevindt zich in de gevarenzone, want heeft al één letter van de vier weg gegeven. :9
pi_173913177
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef Faxie het volgende:
Conclusie: Als je iets te klagen hebt ligt het altijd aan jezelf en nooit aan iemand anders. Want zo gaat dat hier nou eenmaal. (Totdat ze zelf iets te klagen hebben natuurlijk, want dat is anders)
Precies dit!

Ik verbaas me er altijd over hier. Zelfs als het overduidelijk anderen (dates in dit geval) zijn die slap of vervelend gedrag vertonen, dan is het jouw schuld en moet jij jezelf veranderen :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:53:17 #169
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173913536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:39 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Mevrouw is borderliner, jij hebt een snufje autisme?

;)
:P

Ik moet er niet aan denken. Ik ben allergisch geworden voor gedoe en gezeik.
pi_173913556
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Precies dit!

Ik verbaas me er altijd over hier. Zelfs als het overduidelijk anderen (dates in dit geval) zijn die slap of vervelend gedrag vertonen, dan is het jouw schuld en moet jij jezelf veranderen :')
Sorry Rainman, maar mensen die een relatie zoeken houden zich niet zo bezig met "slap gedrag". Ze zoeken een klik, dan een date, en dan kijken ze of er meer in zit.

Jij lijkt boos dat de dames zich niet aan jouw regels houden. Tja.
pi_173913635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:54 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Sorry Rainman, maar mensen die een relatie zoeken houden zich niet zo bezig met "slap gedrag". Ze zoeken een klik, dan een date, en dan kijken ze of er meer in zit.

Jij lijkt boos dat de dames zich niet aan jouw regels houden. Tja.
Haha, nee man :D

Het gaat om de (vele) situaties waarin iemand te maken krijgt met onredelijk gedrag (of hoe je het ook wil noemen). Als dat persoon daar dan over klaagt hier in R&P, is de teneur al heel gauw dat het aan hem- of haarzelf ligt en dat hij/zij moeten veranderen. Dat is mijn punt.
Dat is totaal iets anders dan de eisen die iemand stelt. Of nog specifieker: de eisen die ik stel of zou stellen. Daar gaat het totaal niet om.
pi_173913686
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Haha, nee man :D

Het gaat om de (vele) situaties waarin iemand te maken krijgt met onredelijk gedrag (of hoe je het ook wil noemen). Als dat persoon daar dan over klaagt hier in R&P, is de teneur al heel gauw dat het aan hem- of haarzelf ligt en dat hij/zij moeten veranderen. Dat is mijn punt.
Dat is totaal iets anders dan de eisen die iemand stelt. Of nog specifieker: de eisen die ik stel of zou stellen. Daar gaat het totaal niet om.
Onredelijk gedrag bij het daten bestaat niet. Iemand ziet het niet in je zitten. Pech gehad.

Onaardig gedrag bestaat wel, trouwens.
pi_173913928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:05 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Onredelijk gedrag bij het daten bestaat niet. Iemand ziet het niet in je zitten. Pech gehad.

Onaardig gedrag bestaat wel, trouwens.
Als de ander bijvoorbeeld niet komt opdagen bij de date zou ik toch wel onredelijk noemen :D Overigens zelf nog nooit meegemaakt.
pi_173913987
quote:
3s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als de ander bijvoorbeeld niet komt opdagen bij de date zou ik toch wel onredelijk noemen :D Overigens zelf nog nooit meegemaakt.
Dat is onaardig.

En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
pi_173914061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:26 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dat is onaardig.

En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
"onaardig" _O-

Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
pi_173914139
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"onaardig" _O-

Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
Wat je zegt. Helemaal niet redelijk. En ik geloof ook niet dat je dat persé aan kunt voelen. Heb dan het lef van tevoren te melden dat je het niet ziet zitten.
pi_173914210
Ik snap vooral niet wat voor zin het heeft om over de ander te klagen als bepaalde dingen je steeds weer gebeuren
Je MOET dan niet veranderen, maar voor een patroon ben je ook zelf nodig en ook nog eens de enige waar je wat mee kunt (want de ander is dan letterlijk al weg) dus het lijkt me op zijn minst zinvol om er eens kritisch naar te kijken

En als je dan hier steeds bepaald gedrag of manieren van communiceren of zo laat zien dan lijkt het me dat users hier je best een spiegel voor kunnen houden
Hoeveel je er aan hebt en of het 'waar' is bepaal je dan zelf maar als je er steeds over door blijft gaan lijkt me dat er toch wel een kern geraakt wordt
  donderdag 21 september 2017 @ 17:49:32 #178
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173914279
Ik schat dat er 1,5 miljoen mensen online staan. De helft is van jouw geslacht; de ander waar jij interesse in hebt. Als je niet een enkele van die 750000 kunt verleiden tot een date dan ligt dat echt aan jezelf.

Ps de echte topboys die halen ze uit de VS, maar die zijn buitencategorie
pi_173914464
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"onaardig" _O-

Onbeschoft idd. Al zal er ook zomaar (onbewust) een angst kunnen spelen voor de te verwachten reactie bij het afzeggen.

En dat symptoom zie je wel vaker terug bij onzekere typjes (wat die voelen ergens ook wel aan dat niet een bijster hoog niveau van sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.

Het kan in mijn ogen dan ook geen kwaad enige ambiance te creëren waarin men zich veilig voelt, en af en toe tussen neus lippen door afstemt/bevestigd wat je van elkaar verwacht qua communicatie (of zelf bij het afspreken aankondigt dat je een uur van te voren nog wel een berichtje stuurt o.i.d). Dat wordt meestal wel als attent ervaren en (is mijn ervaring) probeert men meestal wel attent terug te zijn.

't kan ook nog eens helpen de stemming er alvast een beetje in te brengen/ aan te voelen hoe de stemming bij de ander is.
pi_173914973
Ik snap sowieso dat geklaag over onbeschoft gedrag niet zo (van bijvoorbeeld W00fer of anderen). Mijn voorselectie is meestal al zo grondig dat het me nauwelijks overkomt. Extreemste wat ik heb meegemaakt is dat een vrouw een keer afzegde en bij de tweede keer twijfelde of ze wel op date wilde (gezien de situatie en gevoelens richting haar ex). Zelf direct afgekapt en niets meer mee gedaan. Maar ja, om die paar rotte appels nu je plezier te laten verpesten.. en bovendien: meestal weet je toch intuïtief wel of diegene waarmee je praat over enige manieren beschikt?

Zo had ik laatst een date afgezegd omdat ik echt stront- en strontverkouden was. Dat kun je doen via een appje, maar besloot zelf om haar even op te bellen (en zo haar echt voor het eerst te spreken). Werd een heel leuk telefoongesprek (alhoewel mijn stem twee octaven lager klonk) en nog even gebabbeld over van alles en nog wat. Zo kan het ook gewoon.
pi_173914992
Ik heb het ook nog nooit gehad. Dat iemand niet kwam of af zei
pi_173915030
Ik wel. Echt op het laatste moment toen ik al in de trein zat :')
Dan is het ook klaar hoor, geen tweede kans. Het was nog een kutsmoes ook.
pi_173915047
Ah gaat het nog steeds over de gekrenkte gevoelens van w00fer?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 21 september 2017 @ 18:43:22 #184
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173915148
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap sowieso dat geklaag over onbeschoft gedrag niet zo (van bijvoorbeeld W00fer of anderen). Mijn voorselectie is meestal al zo grondig dat het me nauwelijks overkomt. Extreemste wat ik heb meegemaakt is dat een vrouw een keer afzegde en bij de tweede keer twijfelde of ze wel op date wilde (gezien de situatie en gevoelens richting haar ex). Zelf direct afgekapt en niets meer mee gedaan. Maar ja, om die paar rotte appels nu je plezier te laten verpesten.. en bovendien: meestal weet je toch intuïtief wel of diegene waarmee je praat over enige manieren beschikt?

Zo had ik laatst een date afgezegd omdat ik echt stront- en strontverkouden was. Dat kun je doen via een appje, maar besloot zelf om haar even op te bellen (en zo haar echt voor het eerst te spreken). Werd een heel leuk telefoongesprek (alhoewel mijn stem twee octaven lager klonk) en nog even gebabbeld over van alles en nog wat. Zo kan het ook gewoon.
Bijzondere post. Impliceer je nu dat wanneer bv iemand je zonder het te laten weten je ergens laat staan, het aan jezelf ligt?
  donderdag 21 september 2017 @ 18:48:23 #185
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_173915242
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Ik schat dat er 1,5 miljoen mensen online staan. De helft is van jouw geslacht; de ander waar jij interesse in hebt. Als je niet een enkele van die 750000 kunt verleiden tot een date dan ligt dat echt aan jezelf.

:') Raar toch om jouw 'wijze' posts hier te lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173915344
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bijzondere post. Impliceer je nu dat wanneer bv iemand je zonder het te laten weten je ergens laat staan, het aan jezelf ligt?
Het is natuurlijk nooit je verantwoordelijkheid of 'eigen schuld' of zo - ik stel simpelweg dat ik het niet herken vanwege voorselectie en enige intuïtie wat betreft dat soort zaken. Maar wie weet vliegt er binnenkort nog een onbeschofte vrouw door mijn filters heen. Als je niet wil dat dat soort zaken je overkomen, moet je gewoon streng/kieskeurig zijn in je selectie, lijkt me.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 18:53:54 ]
  donderdag 21 september 2017 @ 19:03:13 #187
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173915501
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het is natuurlijk nooit je verantwoordelijkheid of 'eigen schuld' of zo - ik stel simpelweg dat ik het niet herken vanwege voorselectie en enige intuïtie wat betreft dat soort zaken. Maar wie weet vliegt er binnenkort nog een onbeschofte vrouw door mijn filters heen. Als je niet wil dat dat soort zaken je overkomen, moet je gewoon streng/kieskeurig zijn in je selectie, lijkt me.
Mja, ik tref wel eens vrouwen die na een tijdje in een keer wel lomp over de grenzen gaan terwijl ze daarvoor ook pleiten voor geduld en attent zijn. Dus die filters werken vooral goed bij types die je sowieso al niks vindt en heb je verder gewoon mazzel! vermoed ik :P

Maar goed, ik kwam niet om over vrouwen te miepen. Van het weekend weet uit dus wie weet tref ik wel wat leuks :)
pi_173916028
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
pi_173916222
Maakt mij allemaal geen bal uit, dat reizen. Of ze nu naar mij toe komt of ik naar haar. Merk dat vrouwen daar over het algemeen wat anders in staan. Had laatst een vrouw die de afstand Utrecht - Tilburg al te ver vond. Tsja, laat maar zitten dan.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:38:40 #190
242666 BeamofLight
pi_173916294
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:') Raar toch om jouw 'wijze' posts hier te lezen.
Je wilde een verklaring op fok, zodat iedereen mee kan lezen? Fine by me.
  donderdag 21 september 2017 @ 20:27:04 #191
438527 MissButterflyy
pi_173917359
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je wilde een verklaring op fok, zodat iedereen mee kan lezen? Fine by me.
Nee hoor, ik wil geen verklaring. Ik deelde een constatering.
pi_173918595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

Reizen? Ik zou toch maximaal één half uurtje reistijd aanhouden. Verder is echt niet nodig. Natuurlijk wonen er super toffe vrouwen in Leeuwarden en Maastricht, maar zoek meer in de buurt.
pi_173920071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Maakt niets uit.Je kunt elkaar immers altijd halverwege tegemoetkomen als het een issue is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 22:19:58 ]
pi_173920118
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Care to elaborate?
  donderdag 21 september 2017 @ 22:38:10 #195
242666 BeamofLight
pi_173920646
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Care to elaborate?
vraag de date goeroe hier, die ene, not me
pi_173920688
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O-
pi_173920792
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
Maar Silenus post hier helemaal niet meer. :P
pi_173920964
Ja! Hoe zit dat? Zit die al aan de 2.1 kind? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 21 september 2017 @ 23:05:14 #199
242666 BeamofLight
pi_173921219
Jongens laat mij erbuiten aub
pi_173922461
Geen probleem met reizen, max een uur reistijd (met de auto welteverstaan). Mag wel van beide kanten komen overigens.

Spreek ook vaak halverwege af.

Ook dames gehad die erop stonden dat ik daarheen kwam, wilde zelf niet reizen.

Zelfs 1 die wilde dat ik haar treinreis betaalde zodat ze hierheen kon komen, wat voor mijzelf ook een halfuur reizen was.. Heb haar keihard uitgelachen :D
pi_173922568
quote:

Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, hangt met name van de klik af. Heb een keer anderhalf uur geleden voor iemand met wie ik een echt goede klik had, terwijl ik een andere keer een half uur rijden al ver genoeg vond.

Verder middel ik meestal, ze mag er immers zelf ook wel wat voor over hebben. Is dat om wat voor reden dan ook een keer geen optie, dan vind ik het ook niet erg om die kant op te gaan.
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:23:42 #202
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173923297
quote:

Wat het beste uitkomt: als ik die dag eerder de trein kan pakken dan zij dat kan dan ga ik met liefde die kant op. En als ze me graag haar stad wil laten zien of daar afspreken ter sprake komt is het simpel, dan reis ik lekker naar haar toe. Of een plaats in het midden als het handig is, geen probleem. Zolang het maar een leuke date is is het allemaal prima wat mij betreft.

Gewoon een beetje afwisselen met de locatie
pi_173923323
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat het beste uitkomt: als ik die dag eerder de trein kan pakken dan zij dat kan dan ga ik met liefde die kant op. En als ze me graag haar stad wil laten zien of daar afspreken ter sprake komt is het simpel, dan reis ik lekker naar haar toe. Of een plaats in het midden als het handig is, geen probleem. Zolang het maar een leuke date is is het allemaal prima wat mij betreft.

Gewoon een beetje afwisselen met de locatie
Ja, precies. Dus er is niet iets van een standaard oid hier, begrijp ik.
Soms kom ik namelijk wel mannen tegen waarbij dat wel een standaard lijkt te zijn en dan vraag ik mij af waarom dat zo is.

Bluhh, dating ;(.
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:30:11 #204
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173923336
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:28 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Ja, precies. Dus er is niet iets van een standaard oid hier, begrijp ik.
Soms kom ik namelijk wel mannen tegen waarbij dat wel een standaard lijkt te zijn en dan vraag ik mij af waarom dat zo is.

Bluhh, dating ;(.

Dates zijn pas leuk als de ander dat ook is ja :')
pi_173923417
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dates zijn pas leuk als de ander dat ook is ja :')
Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon :D.
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:44:03 #206
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173923427
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon :D.
Waar je samen melancholisch mee kan zijn O+
pi_173923890
quote:

[..]

De juiste persoon is de persoon die als een schoen past en als gegoten zit. Die hoef je vaak niet te zoeken, die komt wel aanwaaien.. Daarnaast zou men er tegenwoordig goed aan doen de relatie iets minder naar romans of romantische films te spiegelen en wat meer tevreden te zijn met wat er is. Romantische films laten altijd het begin van een affaire zien, maar dan zwaar over de top want alleen in films loopt iemand 110 minuten lang te stalken en afgewezen te worden om vervolgens ineens de klik te krijgen, dat werkt in het echte leven niet, dan wordt je gearresteerd en heeft zij een klein trauma. Maar goed, mannen dromen erover dat ze na lang jagen eindelijk hun prooi krijgen en die dromen worden op het witte doek geprojecteerd.

In het echte leven heb je die klik al ergens in het begin, en pas na die klik begint het met oprechte en gewaardeerde moeite erin steken. Niet zoals sommigen denken dat het met de moeite begint want die raken gefrustreerd.

En als je het voor de rest zo ongeveer net zo wil als in de film dan moet je gewoon vrijgezel blijven, blijven daten en met nummertje 30 naar bed gaan. Na een tijdje heb je dat ook wel gezien. En als je dat hoofdstuk hebt afgesloten moet je er nooit weer op willen terugkomen. Sowieso is niet te snel in een relatie stappen als je jonger bent wel handig als je nog wat van de wereld wil zien. :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 22-09-2017 06:28:52 ]
pi_173926615
quote:

[..]

Je doet er te moeilijk over. Is het een leuke date, zoent hij goed? Wil je nog een keer afspreken? Doen!

Gewoon per date bekijken of het leuk was, en je weer wilt afspreken. Of je echt een relatie wilt, dat wijst zich vanzelf wel een keer.
pi_173927466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:44 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Je doet er te moeilijk over. Is het een leuke date, zoent hij goed? Wil je nog een keer afspreken? Doen!

Gewoon per date bekijken of het leuk was, en je weer wilt afspreken. Of je echt een relatie wilt, dat wijst zich vanzelf wel een keer.
Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.
pi_173927574
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 06:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De juiste persoon is de persoon die als een schoen past en als gegoten zit. Die hoef je vaak niet te zoeken, die komt wel aanwaaien.. Daarnaast zou men er tegenwoordig goed aan doen de relatie iets minder naar romans of romantische films te spiegelen en wat meer tevreden te zijn met wat er is. Romantische films laten altijd het begin van een affaire zien, maar dan zwaar over de top want alleen in films loopt iemand 110 minuten lang te stalken en afgewezen te worden om vervolgens ineens de klik te krijgen, dat werkt in het echte leven niet, dan wordt je gearresteerd en heeft zij een klein trauma. Maar goed, mannen dromen erover dat ze na lang jagen eindelijk hun prooi krijgen en die dromen worden op het witte doek geprojecteerd.

In het echte leven heb je die klik al ergens in het begin, en pas na die klik begint het met oprechte en gewaardeerde moeite erin steken. Niet zoals sommigen denken dat het met de moeite begint want die raken gefrustreerd.

En als je het voor de rest zo ongeveer net zo wil als in de film dan moet je gewoon vrijgezel blijven, blijven daten en met nummertje 30 naar bed gaan. Na een tijdje heb je dat ook wel gezien. En als je dat hoofdstuk hebt afgesloten moet je er nooit weer op willen terugkomen. Sowieso is niet te snel in een relatie stappen als je jonger bent wel handig als je nog wat van de wereld wil zien. :s)
Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.

Hoe gaat het bij jou? (Of ben jij degene met een vriendin inmiddels, als ik mij niet vergis?)
pi_173928086
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:45 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.
Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
pi_173928645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:30 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.

Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
pi_173929204
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:07 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.

Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.

Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
pi_173930377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:39 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.

Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik. :)
pi_173931701
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:54 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.

Hoe gaat het bij jou? (Of ben jij degene met een vriendin inmiddels, als ik mij niet vergis?)
1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt. :)
pi_173931791
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik. :)
Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:01 schreef Beathoven het volgende:

1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt. :)
30 wat?
pi_173933418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

[..]

30 wat?
Vrouwen
pi_173938242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

[..]

30 wat?
Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
pi_173940503
Ergens kriebelt het wel weer...
  zaterdag 23 september 2017 @ 05:38:36 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173941299
Ik heb weer Tinder geïnstalleerd. Even kijken of ik tijdens het poepen een date kan scoren. :+

quote:

Maakt niks uit, wat makkelijk is en ligt verder puur aan de klik. Ik had ooit een date waar ik niet langer dan een kwartier qua reistijd voor uit wilde trekken, omdat ik van tevoren de kat uit de boom keek. Andersom ben ik ook een keer van Rotterdam naar Groningen afgereisd (was tevens de laatste week dat ik als student gratis kon reizen, zuinige student hè :')). Ik vond die drie uur ook totaal niet erg, want er was van tevoren al een hele goede klik. Was ook de leukste date die ik tot nu toe gehad heb, moet nog steeds glimlachen als ik eraan denk. :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:00:32 #221
438527 MissButterflyy
pi_173942470
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
pi_173944402
Prima date gisteren gehad. Helft van de tijd een beetje lopen zoenen in een speciaalbiercafé. Was wel een relaxte dame eigenlijk - benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
pi_173945989
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
Dat klopt. Soms lukt het, en soms niet. En dan ga ik malen. ("Komt het door mij of omdat ik hém niet zo leuk vind.")
pi_173946716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 01:17 schreef Faxie het volgende:
Ergens kriebelt het wel weer...
Om een ei te bevruchten
pi_173947625
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Om een ei te bevruchten
Klutsen wellicht. Bevruchten liever niet.
pi_173947658
Vanavond de tweede date.
pi_173951787
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).

Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf :')

Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.

Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???

Vrouwen :')
pi_173951886
Ja vraag het gewoon :') Wij zijn haar toch niet
Vind het altijd juist onzeker overkomen als je niet gewoon een gesprek kunt voeren
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:58:17 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951984
Even de gedachtenlees modus aan, moment.

Wat Allures zegt dus. Het kan zoveel redenen hebben, de enige die antwoord kan geven, is zij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173952115
Het ligt sowieso aan jou
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:07:51 #231
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173952156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:05 schreef Faxie het volgende:
Het ligt sowieso aan jou
Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:08:14 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173952163
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
pi_173952442
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
Ik herhaal gewoon wat de rest hier altijd zegt hoor :{
pi_173953090
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom zou dat niet zo moeten zijn :o

Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:56:52 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173953205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).

Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf :')

Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.

Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???

Vrouwen :')
misschien vond ze je niet enthousiast genoeg? Misschien heeft ze meer bevestiging nodig, niet zozeer mbt afspraak wel of niet, maar wat betreft intentie, lang leve de lol of meer serieus.
Jij hebt meer tijd nodig, misschien zij minder.
Misschien toch aangeven dat je de veranderde houding van haar kant hebt opgemerkt.
Blijf echt in verbinding, dus klets er niet omheen, hou het contact gewoon puur.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:06:18 #236
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953394
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:52 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet zo moeten zijn :o

Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur :)
Ik ken niemand in mijn omgeving die dat zou willen namelijk. _O- Ik zou wel een relatie kunnen hebben, maar ik ben zó enorm gesteld op mijn vrijheid en doen en laten thuis, dat ik gewoon echt niet zou willen samenwonen. :@ Zoals Theo Maassen zei: "Ik hou wel van af en toe een balletje trappen, maar ik hoef geen voetbalveld in mijn huis." Niet dat ik dan stiekem vreemd ga of zoiets of dat mijn vriendin nooit over de vloer zou mogen komen/overnachten. :P Maar iedereen om me heen wil bij een relatie toch samenwonen en kinderen krijgen, twee dingen die ik absoluut niet wil.
pi_173953761
quote:
Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:24:39 #238
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953911
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
Bijdehandje. :') Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:26:06 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953947
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bijdehandje. :') Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
Komt omdat open relaties in zijn.

De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:27:47 #240
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953999
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Komt omdat open relaties in zijn.

De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed. :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:29:06 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173954039
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed. :)
Ja, zo'n tijd dat iedereen ineens een LAT'er was.

En ik heb geen idee. Ik ben single, maar het klinkt heerlijk in de oren. Een LAT-relatie.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:36:45 #242
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173954366
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, zo'n tijd dat iedereen ineens een LAT'er was.

En ik heb geen idee. Ik ben single, maar het klinkt heerlijk in de oren. Een LAT-relatie.
Mij dus ook. :)
pi_173955760
quote:

Acht van de tien keer bepaal ik de locatie en stem ik die af op mijn voorkeuren. Dat is niet perse bij haar in de buurt. Wel bij mij en dat scheelt reistijd in geval van een tegenvaller. Of ik kies een plek uit bij haar in de buurt waar ik mij op mijn gemak voel. Van tevoren doe ik wat research waar het leuk is. In het geval van een date in Antwerpen heb ik het haar overgelaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door W00fer op 23-09-2017 23:03:57 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173955805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:26 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dat is onaardig.

Helemaal niet want iemand kan tot een uur van tevoren nog doen of z'n neus bloedt op de app en dan ineens is er wat :')

Lees even een paar pagina's terug over een date die enkele uren van tevoren met een raar verhaal wilde verzetten.
pi_173955836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig :{
Ik kan het wel handelen alleen geen bullshit.
pi_173955873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:38 schreef Godshand het volgende:
Ik snap het wel van W00fer hoor. Al 10 jaar niet geneukt en dan blijven ze hem afwijzen.

Ik heb nu een jaar geen seks gehad. Begint ook wel vervelend te worden. De tijd is dan weer genezend, want op mijn leeftijd kakt mijn testosteron niveau in, dus ik ben niet meer zo'n konijn als tot mijn 30e.

Maar anders was ik net zo geïrriteerd als W00fer. Echter nooit volledig gefrustreerd. Ergens kan ik er ook wel om lachen.

Zoveel energie in een man steken en dan alsnog afblazen met een kutsmoes. Maar mocht het zijn omdat ze denkt een 10+ aan de haak te hebben geslagen, dan ben ik blij voor haar. Dat is dan mijn empathie.

Maar ik heb het mee gemaakt, op Amsterdam Centraal of station Heemstede/Aerdenhout staan en ze reageert niet meer op de app en ze verschijnt niet. Meestal maak ik dan er daarna het beste van, biertje drinken op Waterlooplein of koffie doen in Haarlem. Volgende date is dan wel geslaagd. Laatste date belden we ook niet, twijfelde ook even. Had mijn nummer maar geen sms/Whatsapp. Maar op de afgesproken plek belde ze, dus zat goed :)

Tip voor W00fer: kom van je zolder af en ga bij een vereniging met activiteiten (sport/cursus etc)
Het blijft toch jammer dat jij in tegenstelling tot ik alleen lult als er goed nieuws te melden is. Om dat dan gelijk als "gefrustreerd" te betitelen laat ik aan jou, ik gniffel alleen maar om je onwetendheid en kort door de bocht analyse.

Ik zit op meer dan genoeg cursussen en activiteiten. Maak jij je om mij maar geen zorgen maar deel meer van je eigen tegenslagen en visie daarop.
pi_173956012
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:41 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Denk dat zijn vertrouwen een fikse deuk heeft opgelopen na een aantal teleurstellingen.

W00fer: misschien even een maandje of wat even helemaal niet met daten bezig zijn en gewoon onder de mensen zijn voor de gezelligheid? Wie weet boeit je het dan minder als een iemand niet de interesse toont die je graag wil zien in je date en straal je wat meer ontspannenheid uit waardoor meiden je leuker vinden?

Just my 2 cents. Anderen kun je toch niet veranderen, dus moet je het zelf maar doen enzo..
Het zal mij altijd boeien omdat het een grote waste of time is. En ik ben ook niet van beton dus het tast wel degelijk je vertrouwen in de mens aan wat betreft ego en arrogantie. Verder leef ik gewoon door hoor. En met meer dan genoeg bezigheden.

Twee weken in de waan dat iemand je leuk vindt en dan uitkomen bij een grote onbeschofte deceptie. Jij liever dan ik. Heeft niks te maken met ontspannen erin gaan. Groot deel vd tijd ben ik niet zenuwachtig tijdens de date en de vrouwen wel. Ik stel ze op hun gemak maar ga niet alles voorkauwen.Dat voelt aan als niet eerlijk. Ik kom uit een familie waar gold: je hebt een Hollandse mond gekregen dus die gebruik je ipv afwachten. En steeds vaker ook nog tactisch.

Buiten dat zie ik gewoon onfatsoenlijk gedrag. Heeft geen zak te maken met gefrustreerd zijn want een aap ziet het nog. Diep in z'n hart vind iedereen het klote. Ik durf te wedden dat als je als man hetzelfde zou doen je onmiddellijk op kan hoepelen.

Ik ga een ander misschien niet kunnen veranderen maar een signaal afgeven dat het niet relaxed is is wel het minste. Bij vrouwen geldt dat hetzelfde. Een klootzak die je betast duwen ze terecht van zich af toch? Hetzelfde met vrouwen die nagefloten worden op straat. Het kan niet.

Ik denk dat veel mannen stoere praatjes hier hebben van kijk mij eens goed bezig maar in hoeverre geven zij toe, in hoeverre doen zij water bij de wijn, appen zij meer dan ze lief is om het contact te behouden, houden zij het gesprek aan de gang tijdens de date of proberen zij het te redden door dingen door de vingers te zien? Hoor je nooit iets van.

We moeten niet schijnheilig gaan doen en het beestje bij de naam noemen.

Het zou zelfs al omgekeerd kunnen worden. Dat ik naar een date ga met het idee dit wordt niks ipv zin om er iets van te maken. Wil je dat dan?

Het overpromise en underdeliver maakt je somber in plaats van underpromise en overdeliver. Het wow effect is dan weg.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 23-09-2017 23:18:28 ]
pi_173956114
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
pi_173956268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef RokStarr het volgende:
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
Misschien niet doen dan he
Zou je zelf ook niet zo cool vinden gok ik
pi_173956308
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef RokStarr het volgende:
Niet cool.
  zaterdag 23 september 2017 @ 23:14:39 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173956357
Eens met bovenstaande.
pi_173956960
Dat kut Hater is nog steeds niet beschikbaar :(
pi_173957121
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 00:14:01 ]
pi_173957173
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houden
  zondag 24 september 2017 @ 00:44:44 #255
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173957438
Dat het gebeurt is absoluut geen morele rechtvaardiging.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173957603
Hoezo? Het is toch jouw leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 01:09:17 ]
pi_173957873
Andere Frieks hebben vast ook weleens met Friek z'n scharrels en vriendinnen het bed gedeeld.
  zondag 24 september 2017 @ 06:21:27 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173958159
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 00:18 schreef Allures het volgende:

[..]

beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houden
Ehm, jij doet dat toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 24 september 2017 @ 06:42:07 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173958198
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Tis maar net wat je waarden en normen zijn he.
  zondag 24 september 2017 @ 07:14:13 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173958256
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 06:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ehm, jij doet dat toch?
Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.
pi_173958589
quote:
Zeker. In ieder geval bij mij wel. We wonen 70 km van elkaar vandaan en ik zie haar vooral in t weekend. Werkt prima. Doordeweeks zijn we beide druk met werk en in het weekend is er dan tijd voor ontspanning *;
pi_173960136
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 06:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ehm, jij doet dat toch?
het blijft lastig voor je he. Ik ga niet vreemd. Is nogal anders
pi_173961174
Wat is ze leuk.
  zondag 24 september 2017 @ 16:01:55 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173967537
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 07:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.
True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 24 september 2017 @ 16:02:47 #265
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173967564
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:38 schreef Allures het volgende:

[..]

het blijft lastig voor je he. Ik ga niet vreemd. Is nogal anders
En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.
  zondag 24 september 2017 @ 16:17:55 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173968016
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef yats het volgende:

[..]

True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?
Ik veroordeelde het ook. Voor mij nog een user.

Daten in een open relatie is nogal wat anders dan daten wanneer je een relatie hebt die niet open is. Dat snap jij toch ook wel.

En misschien deed die man dat inderdaad. Maar dat valt niet uit de tekst op te maken, terwijl andersom wel meer uit de tekst blijkt.
pi_173976493
quote:
17s.gif Op zondag 24 september 2017 11:28 schreef TvhN het volgende:
Wat is ze leuk.
Vertel! Hoe was je tweede date?
pi_173976898
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Vertel! Hoe was je tweede date?
Gezellig, al was het ook vrij kort. Ze had een drukke dag gehad, dus wilde het niet al te laat maken. Kon wel aan haar merken dat ze moe was. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik wel twijfelde of zij het überhaupt wel gezellig vond. Voor haar huis gaf ze echter aan dat ze graag nog een keer wil afspreken en hebben we gezoend. Op de app reageert ze nog enthousiast en overmorgen zie ik haar alweer.

Merk aan mezelf in ieder geval dat ik haar helemaal top vind.
  zondag 24 september 2017 @ 21:40:58 #269
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977009
Goddomme. Superleuke match, zelfde humor, zelfde instelling en hobby's, leuke gesprekken. Heeft ie een kind :').

Terwijl ik in m'n profiel heb staan dat ik er niks mee heb. #FML.
  zondag 24 september 2017 @ 21:43:47 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977106
Dan had hij toch niet helemaal dezelfde instelling en hobby's dus :+

Ja sorry hè :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 september 2017 @ 21:45:28 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977167
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:43 schreef Molo het volgende:
Dan had hij toch niet helemaal dezelfde instelling en hobby's dus :+

Ja sorry hè :')
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.

Ik vind het best jammer :@.
  zondag 24 september 2017 @ 21:47:35 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977235
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.

En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.
Dan zou dat toch best kunnen werken of ben je zo anti anti dat dat ook niet kan?
pi_173977242
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef yats het volgende:

[..]

En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.
och flikker op met je domme stokpaardje :') je plaat blijft hangen
Waarom zit het je altijd zo enorm dwars dat ik gelukkig poly ben? Kleinzeriger kan gewoon echt niet :')
  zondag 24 september 2017 @ 21:49:26 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977295
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]

En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.
Dan zou dat toch best kunnen werken of ben je zo anti anti dat dat ook niet kan?
Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.

Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
pi_173977311
Denk dat het meer gaat om dat eeuwige hypocriete morele vingertje...
pi_173977329
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.

Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
en een gratis kind. Lijkt me ook iets waar je voor open moet staan
Ik heb echt niks met kinderen dus ik zou het niet fijn vinden
  zondag 24 september 2017 @ 21:50:38 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977339
quote:

[..]

Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.

Fok is niet representatief voor hele Nederland daarna, hier lopen er zat rond
  zondag 24 september 2017 @ 21:52:39 #278
242666 BeamofLight
pi_173977385
quote:

[..]

Dit moet je zo niet zien samzzz.

Tenzij hij co ouderschap heeft. Dan heb je er veel mee te maken.
  zondag 24 september 2017 @ 21:52:53 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977387
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Faxie het volgende:
Denk dat het meer gaat om dat eeuwige hypocriete morele vingertje...
Geen discussie voor hier. Thanks.
  zondag 24 september 2017 @ 21:53:28 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977398
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Allures het volgende:

[..]

en een gratis kind. Lijkt me ook iets waar je voor open moet staan
Ik heb echt niks met kinderen dus ik zou het niet fijn vinden
Ja dat was sowieso punt één.
  zondag 24 september 2017 @ 21:54:37 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977435
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.

Sja, dat is dan jammer voor mij. Maar ik wil ook geen concessies doen hierin.

Een kind is een grote verantwoordelijkheid. Ik ga daar niet bewust voor kiezen.
  zondag 24 september 2017 @ 21:55:00 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977447
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dit moet je zo niet zien samzzz.

Tenzij hij co ouderschap heeft. Dan heb je er veel mee te maken.
Eh, hoe moet ik het dan zien?
  zondag 24 september 2017 @ 21:57:28 #283
242666 BeamofLight
pi_173977530
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eh, hoe moet ik het dan zien?
als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.

Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.

Ex is sowieso geen issue. Iedereen heeft exen
  zondag 24 september 2017 @ 22:00:13 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977605
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.

Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.

Kind kan ziek worden, of ex wordt ziek, ex kan dood gaan, kind heeft issues op school, ex wil verhuizen, schoolvakanties met kinderen.

Het is natuurlijk niet dat je er echt niets mee te maken krijgt
pi_173977650
Ik vind dat ook nogal kort door de bocht. Het is niet alsof dat kind in een ijskast gaat tot elke oneven week of zo

En voor het kind en de vader is het ook echt niet fijn als het maximale een soort tolerantie is
Waarom het aangaan als je van jezelf al weet dat je het niet wil? Het is echt nogal wat. Geen hamster of zo
  zondag 24 september 2017 @ 22:05:21 #286
242666 BeamofLight
pi_173977730
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:02 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ook nogal kort door de bocht. Het is niet alsof dat kind in een ijskast gaat tot elke oneven week of zo

En voor het kind en de vader is het ook echt niet fijn als het maximale een soort tolerantie is
Waarom het aangaan als je van jezelf al weet dat je het niet wil? Het is echt nogal wat. Geen hamster of zo
tuurlijk. Maar net zo kort door de bocht als: kut hij heeft kind. Maar ik vind hem op alle gebieden eigenlijk wel wow.

Ik probeer nuance te brengen in kind hebben of kind hebben.
pi_173977756
Discussies over kinderen lopen in dit forum nooit goed af.
pi_173977787
Ja en ik probeer te zeggen dat ik dat nou niet echt een gebied vind voor nuance. Vooral niet als je opzoek bent naar een duurzame relatie
Een kind is er of niet. Niet een beetje of voor een tijdje

En ze zitten in de app fase... ik gok dat er nog wel andere, kindloze, kandidaten op aarde zijn
Als je nu al zulke serieuze punten op zij gaar schuiven vind ik dat persoonlijk een beetje raar

Maar goed. Als mensen dat wel willen moeten ze het doen hoor. Maar volgens mij is Samzz redelijk duidelijk in dat ze die behoefte niet heeft
  zondag 24 september 2017 @ 22:08:59 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977817
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zo zwart/wit zie ik het niet.

Overigens heeft hij zijn kind twee dagen in de week bij hem. Dus dat gaat sowieso niet werken.

Verder vind ik ook niet dat je als vader voor een partner die tolereert moet gaan.

Maar goed. Ik heb m'n beslissing al genomen. Baal er alleen wel echt van, we hadden echt een toffe klik.
  zondag 24 september 2017 @ 22:09:53 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977838
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:07 schreef Allures het volgende:
Ja en ik probeer te zeggen dat ik dat nou niet echt een gebied vind voor nuance. Vooral niet als je opzoek bent naar een duurzame relatie
Een kind is er of niet. Niet een beetje of voor een tijdje

En ze zitten in de app fase... ik gok dat er nog wel andere, kindloze, kandidaten op aarde zijn
Als je nu al zulke serieuze punten op zij gaar schuiven vind ik dat persoonlijk een beetje raar

Maar goed. Als mensen dat wel willen moeten ze het doen hoor. Maar volgens mij is Samzz redelijk duidelijk in dat ze die behoefte niet heeft
Precies. Ik baalde gewoon even van t 'nieuwtje'.
  zondag 24 september 2017 @ 22:10:22 #291
242666 BeamofLight
pi_173977846
Nee zij noemt 2 redenen die niet helemaal " zo waar zijn".

Dat op 1 zetten en gratis ex.
  zondag 24 september 2017 @ 22:11:09 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977876
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Nee zij noemt 2 redenen die niet helemaal " zo waar zijn".

Dat op 1 zetten en gratis ex.
Maar beide zijn gewoon waar.

Daarnaast is de belangrijkste reden dat ik gewoon geen kinderen in mijn leven wil. Niet op die manier iig.
  zondag 24 september 2017 @ 22:11:13 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173977877
Ook wel een beetje raar dat niet vermeld wordt dat iemand kinderen heeft als je matcht of in z'n profiel. Dat is toch wel een flink punt als het op daten aankomt.
  zondag 24 september 2017 @ 22:18:43 #294
242666 BeamofLight
pi_173978093
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar beide zijn gewoon waar.

Daarnaast is de belangrijkste reden dat ik gewoon geen kinderen in mijn leven wil. Niet op die manier iig.
nee je kunt idd gewoon eisen hebben of No-go's. Is prima.

Maar je bracht t een beetje als: hij is gaaf, hij matcht, alleen klein dingetje ...
  zondag 24 september 2017 @ 22:20:23 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173978136
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee je kunt idd gewoon eisen hebben of No-go's. Is prima.

Maar je bracht t een beetje als: hij is gaaf, hij matcht, alleen klein dingetje ...
Ik dacht dat ik t bracht als groot dingetje :P.

Maar goed, heb de match opgeheven.
pi_173978275
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2017 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ook wel een beetje raar dat niet vermeld wordt dat iemand kinderen heeft als je matcht of in z'n profiel. Dat is toch wel een flink punt als het op daten aankomt.
Inderdaad die probeer ik ook altijd zo veel mogelijk naar links te swipen
pi_173978407
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gehad en toen ik echt al dacht aan afspreken (doe ik niet snel, dus gingen echt wel een aantal inhoudelijke gesprekken aan vooraf) kwam er ineens een ellenlang bericht dat hij me "iets moest vertellen" en dat "iets" waren 2 kinderen, waar ik "verder echt niets van zou hoeven te merken" :')

Kthnxby :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_173978439
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, zit wat in.

Jup. Vrouwen hebben de naam, maar mannen zijn net zo erg.
  zondag 24 september 2017 @ 22:40:18 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173978755
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gehad en toen ik echt al dacht aan afspreken (doe ik niet snel, dus gingen echt wel een aantal inhoudelijke gesprekken aan vooraf) kwam er ineens een ellenlang bericht dat hij me "iets moest vertellen" en dat "iets" waren 2 kinderen, waar ik "verder echt niets van zou hoeven te merken" :')

Kthnxby :W
Ah, een befaamde lul met vingers :')
  zondag 24 september 2017 @ 22:41:25 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173978787
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 22:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Inderdaad die probeer ik ook altijd zo veel mogelijk naar links te swipen
Dat sowieso ja, één relatie op die manier was zat voor mij.
Opvooeden van een ander z'n kinderen is niet aan mij weggelegd. :P
pi_173978825
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah, een befaamde lul met vingers :')
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')