beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houdenquote:Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
Ehm, jij doet dat toch?quote:Op zondag 24 september 2017 00:18 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houden
Tis maar net wat je waarden en normen zijn he.quote:Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.quote:
Zeker. In ieder geval bij mij wel. We wonen 70 km van elkaar vandaan en ik zie haar vooral in t weekend. Werkt prima. Doordeweeks zijn we beide druk met werk en in het weekend is er dan tijd voor ontspanningquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?quote:Op zondag 24 september 2017 07:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.
En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.quote:Op zondag 24 september 2017 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
het blijft lastig voor je he. Ik ga niet vreemd. Is nogal anders
Ik veroordeelde het ook. Voor mij nog een user.quote:Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?
Gezellig, al was het ook vrij kort. Ze had een drukke dag gehad, dus wilde het niet al te laat maken. Kon wel aan haar merken dat ze moe was. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik wel twijfelde of zij het überhaupt wel gezellig vond. Voor haar huis gaf ze echter aan dat ze graag nog een keer wil afspreken en hebben we gezoend. Op de app reageert ze nog enthousiast en overmorgen zie ik haar alweer.quote:Op zondag 24 september 2017 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vertel! Hoe was je tweede date?
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.quote:Op zondag 24 september 2017 21:43 schreef Molo het volgende:
Dan had hij toch niet helemaal dezelfde instelling en hobby's dus
Ja sorry hè
En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.quote:Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.
Ik vind het best jammer.
och flikker op met je domme stokpaardjequote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.
Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.quote:Op zondag 24 september 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.
Dan zou dat toch best kunnen werken of ben je zo anti anti dat dat ook niet kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |