abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173928086
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:45 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.
Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
pi_173928645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:30 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.

Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
pi_173929204
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:07 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.

Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.

Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
pi_173930377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:39 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.

Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik. :)
pi_173931701
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:54 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.

Hoe gaat het bij jou? (Of ben jij degene met een vriendin inmiddels, als ik mij niet vergis?)
1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt. :)
pi_173931791
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik. :)
Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:01 schreef Beathoven het volgende:

1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt. :)
30 wat?
pi_173933418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

[..]

30 wat?
Vrouwen
pi_173938242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

[..]

30 wat?
Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
pi_173940503
Ergens kriebelt het wel weer...
  zaterdag 23 september 2017 @ 05:38:36 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173941299
Ik heb weer Tinder geïnstalleerd. Even kijken of ik tijdens het poepen een date kan scoren. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Maakt niks uit, wat makkelijk is en ligt verder puur aan de klik. Ik had ooit een date waar ik niet langer dan een kwartier qua reistijd voor uit wilde trekken, omdat ik van tevoren de kat uit de boom keek. Andersom ben ik ook een keer van Rotterdam naar Groningen afgereisd (was tevens de laatste week dat ik als student gratis kon reizen, zuinige student hè :')). Ik vond die drie uur ook totaal niet erg, want er was van tevoren al een hele goede klik. Was ook de leukste date die ik tot nu toe gehad heb, moet nog steeds glimlachen als ik eraan denk. :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:00:32 #221
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_173942470
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173944402
Prima date gisteren gehad. Helft van de tijd een beetje lopen zoenen in een speciaalbiercafé. Was wel een relaxte dame eigenlijk - benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
pi_173945989
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
Dat klopt. Soms lukt het, en soms niet. En dan ga ik malen. ("Komt het door mij of omdat ik hém niet zo leuk vind.")
pi_173946716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 01:17 schreef Faxie het volgende:
Ergens kriebelt het wel weer...
Om een ei te bevruchten
pi_173947625
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Om een ei te bevruchten
Klutsen wellicht. Bevruchten liever niet.
pi_173947658
Vanavond de tweede date.
pi_173951787
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).

Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf :')

Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.

Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???

Vrouwen :')
pi_173951886
Ja vraag het gewoon :') Wij zijn haar toch niet
Vind het altijd juist onzeker overkomen als je niet gewoon een gesprek kunt voeren
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:58:17 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951984
Even de gedachtenlees modus aan, moment.

Wat Allures zegt dus. Het kan zoveel redenen hebben, de enige die antwoord kan geven, is zij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173952115
Het ligt sowieso aan jou
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:07:51 #231
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173952156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:05 schreef Faxie het volgende:
Het ligt sowieso aan jou
Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:08:14 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173952163
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
pi_173952442
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
Ik herhaal gewoon wat de rest hier altijd zegt hoor :{
pi_173953090
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom zou dat niet zo moeten zijn :o

Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:56:52 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173953205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).

Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf :')

Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.

Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???

Vrouwen :')
misschien vond ze je niet enthousiast genoeg? Misschien heeft ze meer bevestiging nodig, niet zozeer mbt afspraak wel of niet, maar wat betreft intentie, lang leve de lol of meer serieus.
Jij hebt meer tijd nodig, misschien zij minder.
Misschien toch aangeven dat je de veranderde houding van haar kant hebt opgemerkt.
Blijf echt in verbinding, dus klets er niet omheen, hou het contact gewoon puur.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:06:18 #236
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953394
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:52 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet zo moeten zijn :o

Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur :)
Ik ken niemand in mijn omgeving die dat zou willen namelijk. _O- Ik zou wel een relatie kunnen hebben, maar ik ben zó enorm gesteld op mijn vrijheid en doen en laten thuis, dat ik gewoon echt niet zou willen samenwonen. :@ Zoals Theo Maassen zei: "Ik hou wel van af en toe een balletje trappen, maar ik hoef geen voetbalveld in mijn huis." Niet dat ik dan stiekem vreemd ga of zoiets of dat mijn vriendin nooit over de vloer zou mogen komen/overnachten. :P Maar iedereen om me heen wil bij een relatie toch samenwonen en kinderen krijgen, twee dingen die ik absoluut niet wil.
pi_173953761
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:24:39 #238
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953911
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
Bijdehandje. :') Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:26:06 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953947
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bijdehandje. :') Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
Komt omdat open relaties in zijn.

De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:27:47 #240
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953999
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Komt omdat open relaties in zijn.

De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')