Foto's van politici met een vizier vind ik maar eng.quote:Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde deze in de OP zetten.
En als je iets twintig keer herhaalt, dan moet het wel waar zijn!quote:Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef Ryon het volgende:
Ik heb al twintig keer gezegd dat oppergod Dekker het uitstekend deed en daar ook voor beloond zou worden. Het zou mij niets verbazen als hij minister wordt van een groot ministerie.
Het lijkt erop dat Mark ook geluisterd heeft. Hup Sander!quote:Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je iets twintig keer herhaalt, dan moet het wel waar zijn!
Dat is zo ongeveer de vvd-doctrine.quote:Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je iets twintig keer herhaalt, dan moet het wel waar zijn!
Steeds je standpunt blijven herhalen, en als je er dan op afgerekend word zeg je dat je de ophef betreurt maar dat je wel gelijk hebt en dan verdwijn je door een zijdeur van het toneel. Dat is ongeveer de route van VVD-ers de laatste jaren.quote:Op maandag 18 september 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de vvd-doctrine.
En dan zeker weer een staats op spoorwegen zettenquote:Op maandag 18 september 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Carola Schouten op Infrastructuur (en Milieu?) zou ik wel waarderen. Maar dat ministerie heeft allicht te weinig politiek profiel voor haar.
D66 zal een nieuwe wethouder voordragen voor het komende half jaar, er zijn meer loco's en zal wel een waarnemer worden benoemd voor Van der Laan. Dat komt wel goed.quote:Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als de locoburgemeester van Amsterdam minister wordt, wie gaat onze hoofdstad dan besturen?
Ik kan mij niet voorstellen dat het CDA of de VVD dat ministerie zouden willen laten gaan. Zeker niet als Milieu naar de klimaatminister gaat.quote:Op maandag 18 september 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Carola Schouten op Infrastructuur (en Milieu?) zou ik wel waarderen. Maar dat ministerie heeft allicht te weinig politiek profiel voor haar.
Liever niet, een goede blik op vervoersvraagstukken vergt dat alle modaliteiten in samenhang benaderd worden. Misschien om de integratie van ProRail met Rijkswaterstaat te leiden, dat zou ik wel zeer interessant vinden.quote:Op maandag 18 september 2017 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan zeker weer een staats op spoorwegen zetten
Denk je dat er een klimaatminister komt? Met een portefeuille of niet?quote:Op maandag 18 september 2017 18:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het CDA of de VVD dat ministerie zouden willen laten gaan. Zeker niet als Milieu naar de klimaatminister gaat.
Ik keek gewoon naar met welke persoon ik het liefst zou willen samenwerken.quote:Op maandag 18 september 2017 18:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het CDA of de VVD dat ministerie zouden willen laten gaan. Zeker niet als Milieu naar de klimaatminister gaat.
Ik denk van wel maar dat laatste is de vraag. Zal wel van D66 afhangen hoe goed ze dat gaan spelen.quote:Op maandag 18 september 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat er een klimaatminister komt? Met een portefeuille of niet?
Ik zie je bekommeren over klimaat niet als een trap na richting een andere partij. Eerder als common sense. Veel liever nog dan een ministertitel zou ik gewoon goed klimaatbeleid zien. Daarvoor zijn de ministers van EZ, Infrastructuur etc minstens even belangrijk.quote:Op maandag 18 september 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Wel een mooie trap na naar GL, zo'n klimaatminister.
Maakt dat iets uit dan, geeft alleen aan de de grond al bouwrijp gemaakt is, wordt hun dat bespaart de volgende ronde.quote:Op maandag 18 september 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Wel een mooie trap na naar GL, zo'n klimaatminister.
Oh, ik denk ook niet dat de trap na de reden voor het creëren van een dergelijke minister is. Maar het is wel ultiem zuur voor Klaver dat er eindelijk iets gaat gebeuren op het terrein waar ze al jaren voor strijden, en dan niet meedoen.quote:Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie je bekommeren over klimaat niet als een trap na richting een andere partij. Eerder als common sense. Veel liever nog dan een ministertitel zou ik gewoon goed klimaatbeleid zien. Daarvoor zijn de ministers van EZ, Infrastructuur etc minstens even belangrijk.
Meer als in: Kijk GL, jullie hadden ook de minister van Klimaat kunnen leveren als jullie niet zo halsstarrig waren geweest.quote:Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie je bekommeren over klimaat niet als een trap na richting een andere partij. Eerder als common sense. Veel liever nog dan een ministertitel zou ik gewoon goed klimaatbeleid zien. Daarvoor zijn de ministers van EZ, Infrastructuur etc minstens even belangrijk.
Het is natuurlijk wel het 'cadeautje' voor Pechtold nadat GL werd ingewisseld voor CU. Zonder een beetje fatsoenlijk klimaatbeleid, wordt het helemaal tragisch voor D66.quote:Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze doen het niet ze deden het niet,en zullen het nooit doen geef je daar nu maar mee af.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meer als in: Kijk GL, jullie hadden ook de minister van Klimaat kunnen leveren als jullie niet zo halsstarrig waren geweest.
Die titel is 0,0 waard als daar geen goed beleid tegenover staat. Het is wel heel simpel om je te laten paaien met een minister van klimaat als die vervolgens slecht beleid moet uitvoeren.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meer als in: Kijk GL, jullie hadden ook de minister van Klimaat kunnen leveren als jullie niet zo halsstarrig waren geweest.
Hoeveel zetels minder is dat ongeveer geweest, denk dat ze liever voor het grootste deel waren gegaan?quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel het 'cadeautje' voor Pechtold nadat GL werd ingewisseld voor CU. Zonder een beetje fatsoenlijk klimaatbeleid, is het helemaal tragisch voor D66.
Overtuigen of gedoogpartners zien te vinden?quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Een Minister van Klimaat lijkt mij overigens een mooie bliksemafleider om niet aan al te radicaal klimaatbeleid (lees: maatregelen die tegen de economische ratio in gaan) te doen. Die mag dan zonder portefeuille andere ministeries gaan overtuigen van hoe het klimaatbeleid dient te worden vormgegeven. Succes.
Ja, precies. En in de ministerraad steeds weggestemd worden door de (VVD)ministers van Infrastructuur en EZ.quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Een Minister van Klimaat lijkt mij overigens een mooie bliksemafleider om niet aan al te radicaal klimaatbeleid (lees: maatregelen die tegen de economische ratio in gaan) te doen. Die mag dan zonder portefeuille andere ministeries gaan overtuigen van hoe het klimaatbeleid dient te worden vormgegeven. Succes.
Dat ze het dan maar toepassen: Zo ge doet zo ge ontmoet!quote:Op maandag 18 september 2017 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. En in de ministerraad steeds weggestemd worden door de (VVD)ministers van Infrastructuur en EZ.
Speciaal voor jou een foto van een naakte wielrennerquote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Dat had ie kunnen weten. Rutte III wordt het groenste kabinet ooit. Dat moet wel als ze de doelstellingen van het Parijs-akkoord willen halen.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik denk ook niet dat de trap na de reden voor het creëren van een dergelijke minister is. Maar het is wel ultiem zuur voor Klaver dat er eindelijk iets gaat gebeuren op het terrein waar ze al jaren voor strijden, en dan niet meedoen.
Willen ze dat wel valt er niks te schuiven met getallen?quote:Op maandag 18 september 2017 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat had ie kunnen weten. Rutte III wordt het groenste kabinet ooit. Dat moet wel als ze de doelstellingen van het Parijs-akkoord willen halen.
Ach, dat hangt nogal af van de invulling. Ik betwijfel sterk of VVD en CDA op dit onderwerp echt serieus hebben bewogen. Als die het slim aanpakken wordt het een minister voor spek en bonen. Een kabinet met die twee partijen als kern zal nooit een erg fatsoenlijk beleid voeren op dit onderwerp.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik denk ook niet dat de trap na de reden voor het creëren van een dergelijke minister is. Maar het is wel ultiem zuur voor Klaver dat er eindelijk iets gaat gebeuren op het terrein waar ze al jaren voor strijden, en dan niet meedoen.
Dit dus, die gaat weinig voor elkaar krijgen. Heeft overigens weinig met economische ratio te maken.quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
BTW verhoging komt je als geroepen?quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat hangt nogal af van de invulling. Ik betwijfel sterk of VVD en CDA op dit onderwerp echt serieus hebben bewogen. Als die het slim aanpakken wordt het een minister voor spek en bonen. Een kabinet met die twee partijen als kern zal nooit een erg fatsoenlijk beleid voeren op dit onderwerp.
Volgens mij wordt steeds duidelijker dat het voor GL geen heel gek idee was om niet mee te gaan in de eisen van CDA en VVD. En dan ging het toen ze mee-onderhandelden nog niet echt om de onderwerpen die er toe doen.
Eens. VVD en CDA proberen vooral de overweldigende roep voor groener beleid wat te temperen. Althans, dat deden ze voor de marathon-radiostilte die deze formatie heet.quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat hangt nogal af van de invulling. Ik betwijfel sterk of VVD en CDA op dit onderwerp echt serieus hebben bewogen. Als die het slim aanpakken wordt het een minister voor spek en bonen. Een kabinet met die twee partijen als kern zal nooit een erg fatsoenlijk beleid voeren op dit onderwerp.
Volgens mij wordt steeds duidelijker dat het voor GL geen heel gek idee was om niet mee te gaan in de eisen van CDA en VVD. En dan ging het toen ze mee-onderhandelden nog niet echt om de onderwerpen die er toe doen.
Ministerschap zonder portefeuille moet je dan ook weigeren als partij en kandidaat.quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Dan waren Paars-2 en Balk-4 er nooit geweest ben ik bang.quote:Op maandag 18 september 2017 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ministerschap zonder portefeuille moet je dan ook weigeren als partij en kandidaat.
Maar Vogelaar is het met mij eens denk ik.quote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan waren Paars-2 en Balk-4 er nooit geweest ben ik bang.
Volgens mij hebben zowel Vogelaar als Melkert de Dikke van Dale gehaald. Ze leven voortquote:Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar Vogelaar is het met mij eens denk ik.
Paars
Nu nog in het Dictee en het leven is volbracht.quote:Op maandag 18 september 2017 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zowel Vogelaar als Melkert de Dikke van Dale gehaald. Ze leven voort
Prima integer politica.quote:Op maandag 18 september 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2017 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een foto van een naakte wielrennerJa, Froome is echt een lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het helpt bij de beeldvorming.quote:Op maandag 18 september 2017 19:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat hetgene dat echt telt bij vrouwen in de politiek in natuurlijk.
Politieke zwaargewichten, duidelijk.quote:Op maandag 18 september 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat vind je van de voorbeelden die sigme aandraagt?
Typische fietser-bod.quote:Op maandag 18 september 2017 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Froome is echt een lekker ding.
Eigenlijk hebben alleen sprinters bij wielrenners een mooi fysiek. De rest zijn allemaal gratenpakhuizen.quote:
Dat waren prima politici.quote:Op maandag 18 september 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat vind je van de voorbeelden die sigme aandraagt?
Zou Jorritsma geen burgemeester van 020 worden?quote:Op maandag 18 september 2017 19:54 schreef sigme het volgende:
Erica Terpstra voor ze afviel? Jorritsma?
Ik gun het ze.quote:Op maandag 18 september 2017 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou Jorritsma geen burgemeester van 020 worden?
Al tijdje niet meer, nu is ze senator..quote:
Die baantjescarrousel draait sneller dan je het bij kan houden.quote:Op maandag 18 september 2017 20:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al tijdje niet meer, nu is ze senator..
Oh dan zal ze wel burgemeester van Amsterdam worden, vrouw en vvd-er.quote:Op maandag 18 september 2017 20:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al tijdje niet meer, nu is ze senator..
Waaromquote:
Waarom misgunnen?quote:
Nope, waar ging het over?quote:Op maandag 18 september 2017 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je radio 1 aanstaan? Wat een vermakelijk debat
Voormalige lid van een extreemlinkse splintergroepering en adoreert openlijk massamoordenaars Mao en Pol Pot. Geen verstandige keuze dus.quote:
Zegt de neonaziquote:Op maandag 18 september 2017 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Voormalige lid van een extreemlinkse splintergroepering en adoreert openlijk massamoordenaars Mao en Pol Pot. Geen verstandige keuze dus.
Ach, kleine jeugdzondes.quote:Op maandag 18 september 2017 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Voormalige lid van een extreemlinkse splintergroepering en adoreert openlijk massamoordenaars Mao en Pol Pot. Geen verstandige keuze dus.
Nou zeg mij dat jij ook op hetzelfde geslacht vallen doet?quote:Op maandag 18 september 2017 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Froome is echt een lekker ding.
Ik ben geen Antifa, ik reageerde alleen op jouw manier op je domme aantijging.quote:Op maandag 18 september 2017 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Antifa RemlofHeb jij geen deuren te bekladden?
http://politiek.tpo.nl/20(...)-maar-geen-toetsing/quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik zag laatst hier iets langskomen over fvd/baudet die stemde voor wijziging rechten vd mens ofzo? Kan iemand dat terughalen?
Nee was een of andere tweede kamer stemming waar FvD samen met PVV als enige ergens tegen waren, maar weet niet meer precies wat, remlof of linus kwam er mee.quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/20(...)-maar-geen-toetsing/
Dit?
Dit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee was een of andere tweede kamer stemming waar FvD samen met PVV als enige ergens tegen waren, maar weet niet meer precies wat, remlof of linus kwam er mee.
Het is hier heel mooi mistig. Ik houd daar wel van. Ben sowieso vrij melancholisch aangelegd, dus ik ben wel in mijn element als het grijs is.quote:
Mist is wel mooi ja, tenzij je er zelf door moet rijden met een zicht <5m.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is hier heel mooi mistig. Ik houd daar wel van. Ben sowieso vrij melancholisch aangelegd, dus ik ben wel in mijn element als het grijs is.
Ah ja, ik loop naar mijn werk. Dan is alles mooier. Tenzij het regent. Dan is het kut.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Mist is wel mooi ja, tenzij je er zelf door moet rijden met een zicht <5m.
Hier is het alleen maar nat momenteel.
Ik loop ook maar vandaag hield het een beetje het midden tussen mist en miezerquote:Op dinsdag 19 september 2017 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah ja, ik loop naar mijn werk. Dan is alles mooier. Tenzij het regent. Dan is het kut.
haha kneusquote:Op dinsdag 19 september 2017 08:53 schreef Puddington het volgende:
Godvergeten kuttrap op station Nijmegen is spekglad. Ging onderuit op de treden.
Godzijdank schijnt mijn laptop nog te leven.quote:
Toch nog een lichtpuntje deze dag dus.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:57 schreef Puddington het volgende:
[..]
Godzijdank schijnt mijn laptop nog te leven.
Bedankt voor de waarschuwing, ik neem die godvergeten kuttrap over een half uur.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:53 schreef Puddington het volgende:
Godvergeten kuttrap op station Nijmegen is spekglad. Ging onderuit op de treden.
Ja maar Orwell schreef een boekje over facisme dus hij moet wel tegen links zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:00 schreef Jip141 het volgende:
All nationalists have the power of not seeing resemblances between similar sets of facts. A British Tory will defend self-determination in Europe and oppose it in India with no feeling of inconsistency. Actions are held to be good or bad, not on their own merits, but according to who does them, and there is almost no kind of outrage — torture, the use of hostages, forced labour, mass deportations, imprisonment without trial, forgery, assassination, the bombing of civilians — which does not change its moral colour when it is committed by 'our' side . . . The nationalist not only does not disapprove of atrocities committed by his own side, but he has a remarkable capacity for not even hearing about them
George Orwell
Sla rechtsaf en je hebt een roltrap aan die kantquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, ik neem die godvergeten kuttrap over een half uur.
Orwell wilde zich in de Spaanse oorlog aansluiten aan de kant van de linksen tegen de fascisten dus volgens mij is het wel duidelijk waar hij staat wat dat betreft.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja maar Orwell schreef een boekje over facisme dus hij moet wel tegen links zijn.
Of Redmond.quote:
Volksbuurt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:04 schreef Euribob het volgende:
Drie vrouwen hebben zojuist besloten een fucking theekransje te houden voor mijn deur. Moeten ze allemaal lekker zelf weten ware het niet dat ze alle drie ook elk een blaffend kutbeest bij zich hebben. Nu lijken het me echter ook types die de komende paar jaarelke dag gaan terugkomen als ik ze nu wegstuur, dus ik laat het maar even zo.
Oh die neem ik altijd. Die aan de andere kant loop ik wel een paar keer per week 's ochtends af.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:07 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sla rechtsaf en je hebt een roltrap aan die kant
Weer zo'n smerige landverradende deuger dus, die Sjors.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Orwell wilde zich in de Spaanse oorlog aansluiten aan de kant van de linksen tegen de fascisten dus volgens mij is het wel duidelijk waar hij staat wat dat betreft.
Ja maar 1984!!!!111!!quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Orwell wilde zich in de Spaanse oorlog aansluiten aan de kant van de linksen tegen de fascisten dus volgens mij is het wel duidelijk waar hij staat wat dat betreft.
Ik zag gisteren iemand op de frontpage die hem nog aanhaalde ook. Fuck mensen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
We weten ook allemaal wat Churchill zei over mensen die tegen fascisten zijn:
[ afbeelding ]
De FP is dan ook een redelijk trieste bedoeling.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand op de frontpage die hem nog aanhaalde ook. Fuck mensen.
Dat is ook waar, maar ik denk dat je bedoening bedoelt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De FP is dan ook een redelijk trieste bedoeling.
Teveel idioten iddquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand op de frontpage die hem nog aanhaalde ook. Fuck mensen.
Dan schrijf je je twee keer in, met twee verschillende profielen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zit ik mij braaf in te schrijven bij Randstad, kan ik niet aangeven dat ik twee studies heb gedaan en dus ook in twee verschillende vakgebieden op zoek ben.
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 18 september 2017 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als D66 nog een lesbische negerin beschikbaar heeft inderdaad. Of een Marokkaanse transgender.
Ik kan het proberen, maar ik vrees dat ze dat niet toelaten.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan schrijf je je twee keer in, met twee verschillende profielen.
Ze hebben daar wel een grappig beeld geplaatst vlak voor het station. De letters Roer- en dan de afbeelding van een mond. Daar kan I Amsterdam niet aan tippen.quote:
Tuurlijk wel, als je maar twee verschillende e-mailadressen gebruikt. Meestal is dat het unieke veld in zo'n database.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan het proberen, maar ik vrees dat ze dat niet toelaten.
Even een nieuwe email aanmaken dan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je maar twee verschillende e-mailadressen gebruikt. Meestal is dat het unieke veld in zo'n database.
twitter:RealDonaldTrFan twitterde op maandag 18-09-2017 om 23:57:50Wow! #HurricaneMaria is upgraded to Category 4! This is the BEST hurricane season ever! So much better than when Obama was president! #Maria reageer retweet
twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 19-09-2017 om 09:35:07Benieuwd of ie dit jaar ook weer een beetje veilig in elkaar is gezet. Een reserve inbussleutel in de vestzak.… https://t.co/M3yOFC8hZZ reageer retweet
Dat maakt dit jaar niks uit, we hebben immers geen regering.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Oooh, is het Prinsjesdag vandaag?dat gaat altijd helemaal langs me heen
Oh, wat is meneer toch weer menselijk.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 19-09-2017 om 09:35:07Benieuwd of ie dit jaar ook weer een beetje veilig in elkaar is gezet. Een reserve inbussleutel in de vestzak.… https://t.co/M3yOFC8hZZ reageer retweet
Hij komt er in ieder geval nog voor uit dat z'n lakeien die stoel voor hem in elkaar hebben gezet. Dat valt me mee, had toch minstens een fotoshoot verwacht waarop W-A met minimale frustratie met zo'n Ikea-geval aan de slag gaat.quote:
Ah, het is een parodie-account. Het zal ook eens niet.quote:
Kweenie hoor, maar lichtgevende nasi lijkt mij toch niet gezondquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
In het FvD-topique gaat het al over de illuminasi zie ik
Zie ook dat de modz het e.e.a. al weg-gelaserd hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar lichtgevende nasi lijkt mij toch niet gezond
In het landsbelang, natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie ook dat de modz het e.e.a. al weg-gelaserd hebben.
Sommige dingen moeten geheim blijven.quote:
Partijkartel, he?quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten geheim blijven.
Mooi! Ze zullen het nu ook niet meer in hun hoofd halen om je slecht te behandelen. Succes alvast.quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Yassssssvolgende week woensdag m'n presentatie/interview bij die organisatie waar ze niets meer hadden laten horen
En ik ben de enige sollicitant nu
Whoohoooooooooquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Yassssssvolgende week woensdag m'n presentatie/interview bij die organisatie waar ze niets meer hadden laten horen
Gefeliciteerd! Dat gaat vast goed komen!quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Jippie!quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dan lijkt mij de kans vrij groot dat jij het wordtquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:07 schreef remlof het volgende:
Tenzij je het volkomen verkloot natuurlijk
Feli!!quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
OMG, whatever happens, ik heb een baan![]()
Die waar ik donderdag op gesprek moest heb ik (ook) gekregen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
K is fanatiek d66 toch die hebben geen goede economen die levert de PvdA vullen de kas met de kruiwagen en achterom gaat het eruit met de vrachtwagen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:09 schreef Ryon het volgende:
Ik zag trouwens dat Kaas- al hoogstpersoonlijk de miljoenennota in elkaar had geflanst. Doet hij goed in zijn tweede week in dienst.
Die kaarsjes welke ik ontsteek werken dan ook,tenzij ik er iemand slecht mee wil doen, dat slaat op mijzelf terug.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
hihihiquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, wat is meneer toch weer menselijk.
Alsof Prins fucking Pils ooit ook maar iets van Ikea heeft aangeraakt.
Als je iets beter veldwerk doet. Komt die quote helemaal niet van hem af.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
We weten ook allemaal wat Churchill zei over mensen die tegen fascisten zijn:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Die ja, dank.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Hier, remlof, je plaatje is stuk.
[ afbeelding ]
Wat is daar treurig aan?quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
Lelijke jurk trouwens. Maar wel leuk dat ze prinsjesdag altijd aangrijpt om een item onder de aandacht te brengen. En het is inderdaad droevig dat we honderd jaar na de invoering van het Vrouwenkiesrecht maar één vrouwelijke fractievoorzitter hebben.
Het toont aan dat vrouwen niet in staat of niet bereid zijn om fractievoorzitter te worden, en dat is in mijn ogen niet goed. De politiek moet idealiter een afspiegeling van de samenleving zijn en alle emancipatie ten spijt is het een enorm mannenbolwerk. Sommige partijen hebben wel veel vrouwen op de lijst staan maar topposities zijn maar zelden voor vrouwen weggelegd.quote:
Mongolen mogen ook stemmen, maar we hebben niet één mongolenfractievoorzitter.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
Lelijke jurk trouwens. Maar wel leuk dat ze prinsjesdag altijd aangrijpt om een item onder de aandacht te brengen. En het is inderdaad droevig dat we honderd jaar na de invoering van het Vrouwenkiesrecht maar één vrouwelijke fractievoorzitter hebben.
Tsja, misschien zit het er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het toont aan dat vrouwen niet in staat of niet bereid zijn om fractievoorzitter te worden, en dat is in mijn ogen niet goed. De politiek moet idealiter een afspiegeling van de samenleving zijn en alle emancipatie ten spijt is het een enorm mannenbolwerk. Sommige partijen hebben wel veel vrouwen op de lijst staan maar topposities zijn maar zelden voor vrouwen weggelegd.
Sinds de eeuwwisseling zijn er maar 9 (!) vrouwelijke lijsttrekkers geweest en die zijn bovendien allemaal gefaald, met uitzondering van Halsema en Thieme.
Ik vind dat Stalbrand van Haersma Buma die rol met verve vervult.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mongolen mogen ook stemmen, maar we hebben niet één mongolenfractievoorzitter.
Vooruit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat Stalbrand van Haersma Buma die rol met verve vervult.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, misschien zit het er gewoon niet in.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je effe je adres DM't en hoeveel X'en er voor de L moeten stuur ik jou dit shirt. Zo eentje moet je gewoon hebben.
Goed dat je rekening houdt met het aantal bolle opgeblazen figuren in dit topique.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je effe je adres DM't en hoeveel X'en er voor de L moeten stuur ik jou dit shirt. Zo eentje moet je gewoon hebben.
Een betere reden kan ik haast niet bedenken. Dat je nog nuchter bent, joh.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat ik zo gewoon bier.
Ik was aan het twijfelen of ik eerst ging vieren met een rondje hardlopen in de zon. Heb nog steeds niet helemaal beslotenquote:Op dinsdag 19 september 2017 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een betere reden kan ik haast niet bedenken. Dat je nog nuchter bent, joh.
En z'n kapsel vind ik ook maar zozo.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:
Kuzu heeft à la Baudet zijn baard laten staan. Staat hem voor geen meter.
Hehe dat jochie heeft de dag van zijn leven. Leuk.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
Dat Kaas- het nog eens zou schoppen tot miniminister.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
En z'n kapsel vind ik ook maar zozo.
Thieme kwam voor de camera ook een beetje dreigend over door de schaduw van d'r hoed.
Alle Kamerleden komen nu ook even handjesschudden.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
Haha Dijsselbloem legt ook echt serieus begrippen uit voor die miniminster.
twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 19-09-2017 om 15:14:40"This was the largest audience to witness the traditional balcony scene, period -- both in person and around the world.. https://t.co/e4VUnNjaah reageer retweet
Jij staat erom te springen?quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mongolen mogen ook stemmen, maar we hebben niet één mongolenfractievoorzitter.
Oh wat tof!quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Bedoel je niet W-A?quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:30 schreef Chewie het volgende:
Maxima heeft wel zin in het tripje met Rutte zo te zien
[ afbeelding ]
Weet deze dan al of die een mannetje is?quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:30 schreef Chewie het volgende:
[ afbeelding ]
De Glazen Koets is uit 1826, toen Nederland en België nog met elkaar verenigd waren. En Máxima draagt nu een jurk van een Belgische ontwerper. Zou er een verband zijn?quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:30 schreef Chewie het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de Belgische paarden niet.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:35 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
De Glazen Koets is uit 1826, toen Nederland en België nog met elkaar verenigd waren. En Máxima draagt nu een jurk van een Belgische ontwerper. Zou er een verband zijn?
Frans of Nederlands talig?quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vergeet de Belgische paarden niet.
Gelukkig hebben voor de rest enkel mensen van onbesproken gedrag die prijs gekregen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:41 schreef Tchock het volgende:
Wat een bespottelijke toespraak van Aung San Suu Kyi over de toestand in Myanmar. Jammer dat Nobelprijzen niet achteraf ingetrokken kunnen worden.
Volgens de NOS nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 15:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vergeet de Belgische paarden niet.
https://nos.nl/artikel/21(...)rvol-als-anders.htmlquote:Dit keer stonden er acht KWPN'ers voor de koets, Nederlands gefokte bruine warmbloedpaarden.
Dit leidt enkel tot verdere devaluering in elk geval. Er vindt in Myanmar een etnische zuivering plaats door haar regering en na maanden stilzwijgen geeft ze een toespraak waarin ze alles bagatelliseert en ontkent, en glashard liegt bovendien. Bah.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig hebben voor de rest enkel mensen van onbesproken gedrag die prijs gekregen.
Er waren nog veel meer paarden dan die acht, en sommige kwamen uit België.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Volgens de NOS niet
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)rvol-als-anders.html
Of organisaties.. Zie bijvoorbeeld 2012.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig hebben voor de rest enkel mensen van onbesproken gedrag die prijs gekregen.
Dat was genieten. Vooral de reacties, dan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of organisaties.. Zie bijvoorbeeld 2012.
De EU vond ik nou juist een prima kandidaat. Je kunt veel zeggen over de EU maar vreedzaam is het er in de regel wel. In tegenstelling tot de voorgaande 2000 jaar op het continent.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of organisaties.. Zie bijvoorbeeld 2012.
Daar is dan ook excuses voor aangeboden.quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
De EU vond ik nou juist een prima kandidaat. Je kunt veel zeggen over de EU maar vreedzaam is het er in de regel wel. In tegenstelling tot de voorgaande 2000 jaar op het continent.
Die van Obama was echt een farce.
Nou ja, excuses...quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar is dan ook excuses voor aangeboden.
Het klinkt meer alsof de ontvangst zo negatief was dat het Comité er toch maar in mee ging. Eigenlijk lijkt het alsof de Nobelprijs werd gegeven om de supporters te belonen (voor het verkiezen van een zwarte president), nu ik er over nadenk. Misschien was dat wel het doel.quote:"Even many of Obama's supporters believed that the prize was a mistake," he says. "In that sense the committee didn't achieve what it had hoped for".
Potsierlijk?quote:
Is het niet een symptoom ervan, dat wij in het westen maar wat graag kant kiezen voor een underdog, zonder na te denken wat we nou eigenlijk van diegene zelf vinden?quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:41 schreef Tchock het volgende:
Wat een bespottelijke toespraak van Aung San Suu Kyi over de toestand in Myanmar. Jammer dat Nobelprijzen niet achteraf ingetrokken kunnen worden.
Alweer?quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
Trump dreigt bij de VN met vernietiging van Noord-Korea.
Blaffende honden bijten nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
Ik geloof niet dat hij al eens zó dreigend is geweest.quote:
Totale vernietiging van NK zelfs. Volgens hem is Rocket man (ja, dat zei hij echt zo) op zelfmoordmissie.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
Zo'n vizier centreert de focus; maakt iets duidelijk, lijkt mij helemaal Niets mis mee. Tenzij je overal iets achter zoekt, maar dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 18 september 2017 18:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Foto's van politici met een vizier vind ik maar eng.
Ondertussen is de VS het enige land dat ie daadwerkelijk vernietigt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
Dit was de kop boven een Volkskrantartikel met als titel "Van Rijn pleegt het perfecte politieke misdrijf", daar zal het vandaag komen. No big deal.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:15 schreef visbox het volgende:
[..]
Zo'n vizier centreert de focus; maakt iets duidelijk, lijkt mij helemaal Niets mis mee. Tenzij je overal iets achter zoekt, maar dat spreekt voor zich.
Alleen nog maar postuum uitreiken dat ding.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 13:02:48How low has President Obama gone to tapp my phones during the very sacred election process. This is Nixon/Watergate. Bad (or sick) guy! reageer retweet
Trump had dus toch gelijk;twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 12:35:20Terrible! Just found out that Obama had my "wires tapped" in Trump Tower just before the victory. Nothing found. This is McCarthyism! reageer retweet
Je kunt toch lezen? Manafort is afgeluisterd, niet Trump.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:22 schreef Vesz het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 13:02:48How low has President Obama gone to tapp my phones during the very sacred election process. This is Nixon/Watergate. Bad (or sick) guy! reageer retweet
Trump had dus toch gelijk;twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 12:35:20Terrible! Just found out that Obama had my "wires tapped" in Trump Tower just before the victory. Nothing found. This is McCarthyism! reageer retweet
http://edition.cnn.com/20(...)-russians/index.html
Uhh, nee...quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:22 schreef Vesz het volgende:
Hij liegt weer eens, hij is niet afgeluisterd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:22 schreef Vesz het volgende:
Over dezelfde prijs aan Obama in 2009 geen kritiek? Toen meer dan 100.000 soldaten in Afghanistan, hoogtepunt drone killings, benghazi, excellerende NSA bespionering etc.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Als iedereen bij de eerste leugen dood zou omvallen was de wereld zonder mensen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Trump liegt. Dat is het enige waar je in deze wereld zeker over kunt zijn
Dumbass. Le-zen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:22 schreef Vesz het volgende:
Zo flauw dat mensen de regeringsleider aanvallen op acties van regering en leger.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:39 schreef visbox het volgende:
[..]
Aung San Suu Kyyi heeft 20 jaar of zo voor haar vrijheidsidee in huisarrest gevangenschap doorgebracht. Haar op dit onderwerp waar ze hoogstens marginaal invloed op heeft aanvallen is goedkoop.
Er zijn zelfs slippers van.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hoogstens marginaal invloed op heeft?!quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:39 schreef visbox het volgende:
[..]
Over dezelfde prijs aan Obama in 2009 geen kritiek? Toen meer dan 100.000 soldaten in Afghanistan, hoogtepunt drone killings, benghazi, excellerende NSA bespionering etc.
Aung San Suu Kyyi heeft 20 jaar of zo voor haar vrijheidsidee in huisarrest gevangenschap doorgebracht. Haar op dit onderwerp waar ze hoogstens marginaal invloed op heeft aanvallen is goedkoop.
Dat Trump liegt wordt gezegd maar niet gedeeld. Meer dan de helft van de USA burgers hebben hem gekozen ondanks de grootschalige Hillary verkiezingsfraude.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wie heeft trouwens de deur weer open laten staan?
Oh je, de grootschalige Hillaryfraude. Met al die bewijzen enzo.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:48 schreef visbox het volgende:
[..]
Dat Trump liegt wordt gezegd maar niet gedeeld. Meer dan de helft van de USA burgers hebben hem gekozen ondanks de grootschalige Hillary verkiezingsfraude.
Hij is de 1ste president uit de naoorlogse geschiedenis die uit eigen kracht dus zonder hulp van gevestigde belangen in het ambt gekomen is. Voor mij mag hij het schip daar helemaal schoon maken. Hij heeft nog veel te doen en ik wens hem het beste en sterkte.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs slippers van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eens naar AMV, dit is de SC...quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:48 schreef visbox het volgende:
[..]
Dat Trump liegt wordt gezegd maar niet gedeeld. Meer dan de helft van de USA burgers hebben hem gekozen ondanks de grootschalige Hillary verkiezingsfraude.
Hij is de 1ste president uit de naoorlogse geschiedenis die uit eigen kracht dus zonder hulp van gevestigde belangen in het ambt gekomen is. Voor mij mag hij het schip daar helemaal schoon maken. Hij heeft nog veel te doen en ik wens hem het beste en sterkte.
OK, nog iets waar je zeker over kunt zijnquote:Op dinsdag 19 september 2017 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Er is altijd een oude tweet...
Jij was toch gaan hardlopen?quote:
Alweer terug toen ik dat postte! Even een korte 7km gedaan in 't zonnetjequote:Op dinsdag 19 september 2017 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij was toch gaan hardlopen?
Dan maakt het niet uit ofzo? Trump is eigenaar van de Trump Towers, het zijn dus zijn telefoons.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen? Manafort is afgeluisterd, niet Trump.
Joehoe, ga eens naar AMV. Dat is het topic ervoor. Niet de SC.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:53 schreef Vesz het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit ofzo? Trump is eigenaar van de Trump Towers, het zijn dus zijn telefoons.
Dat niet hij maar Manafort is afgeluisterd doet verder niet ter zake, het is een kwalijke zaak iig.
Terechte zaak. Niet kwalijk.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:53 schreef Vesz het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit ofzo? Trump is eigenaar van de Trump Towers, het zijn dus zijn telefoons.
Dat niet hij maar Manafort is afgeluisterd doet verder niet ter zake, het is een kwalijke zaak iig.
Er was een gerechterlijk bevel voor, he? Hij is niet zo maar afgetapt maar in het kader van een onderzoek waarbij er probable cause was voor een zowel een telefoontap als een huiszoeking.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:53 schreef Vesz het volgende:
[..]
Zoals ik het artikel lees waren er (secret) court orders voor het afluisteren, dus sowieso geen kwalijke zaak.quote:
Past het je hier niet, komt het je in het vaarwater?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik het artikel lees waren er (secret) court orders voor het afluisteren, dus sowieso geen kwalijke zaak.
Maar nogmaals: dit hoort in AMV
quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wie heeft trouwens de deur weer open laten staan?
Tja is dat een fascistische opmerking of niet?quote:
Gevuldequote:Op dinsdag 19 september 2017 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
Iedere keer dat ik de TT lees zie ik speculaas ipv speculatie
Je bent welkom.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedankt voor je facebook like. WOrdt zeer gewaardeerd.
Cheers.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een tweede whisky dan maar
In Limburg?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:29 schreef Jip141 het volgende:
Twee dagen bedrijfsuitje/tripje. Zal vast niet goed zijn voor mijn lever.
Moet ik eens diep over nadenken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Wie biedt er meer?
POL / Formatievoorspelling: wie gaat wat doen?
Verkleedfeestjesquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het een feestje met een PVV thema?
Ardennen.quote:
Net als Paul Hollywoodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik wacht nog even, dikke kans dat er voor 1 oktober nog meer informatie tot ons gaat komen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Wie biedt er meer?
POL / Formatievoorspelling: wie gaat wat doen?
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Net als Paul Hollywood
[ afbeelding ]Die band met swastika hoort om de linkerarm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Hitler links was geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |