Foto's van politici met een vizier vind ik maar eng.quote:Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde deze in de OP zetten.
En als je iets twintig keer herhaalt, dan moet het wel waar zijn!quote:Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef Ryon het volgende:
Ik heb al twintig keer gezegd dat oppergod Dekker het uitstekend deed en daar ook voor beloond zou worden. Het zou mij niets verbazen als hij minister wordt van een groot ministerie.
Het lijkt erop dat Mark ook geluisterd heeft. Hup Sander!quote:Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je iets twintig keer herhaalt, dan moet het wel waar zijn!
Dat is zo ongeveer de vvd-doctrine.quote:Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je iets twintig keer herhaalt, dan moet het wel waar zijn!
Steeds je standpunt blijven herhalen, en als je er dan op afgerekend word zeg je dat je de ophef betreurt maar dat je wel gelijk hebt en dan verdwijn je door een zijdeur van het toneel. Dat is ongeveer de route van VVD-ers de laatste jaren.quote:Op maandag 18 september 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de vvd-doctrine.
En dan zeker weer een staats op spoorwegen zettenquote:Op maandag 18 september 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Carola Schouten op Infrastructuur (en Milieu?) zou ik wel waarderen. Maar dat ministerie heeft allicht te weinig politiek profiel voor haar.
D66 zal een nieuwe wethouder voordragen voor het komende half jaar, er zijn meer loco's en zal wel een waarnemer worden benoemd voor Van der Laan. Dat komt wel goed.quote:Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als de locoburgemeester van Amsterdam minister wordt, wie gaat onze hoofdstad dan besturen?
Ik kan mij niet voorstellen dat het CDA of de VVD dat ministerie zouden willen laten gaan. Zeker niet als Milieu naar de klimaatminister gaat.quote:Op maandag 18 september 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Carola Schouten op Infrastructuur (en Milieu?) zou ik wel waarderen. Maar dat ministerie heeft allicht te weinig politiek profiel voor haar.
Liever niet, een goede blik op vervoersvraagstukken vergt dat alle modaliteiten in samenhang benaderd worden. Misschien om de integratie van ProRail met Rijkswaterstaat te leiden, dat zou ik wel zeer interessant vinden.quote:Op maandag 18 september 2017 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan zeker weer een staats op spoorwegen zetten
Denk je dat er een klimaatminister komt? Met een portefeuille of niet?quote:Op maandag 18 september 2017 18:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het CDA of de VVD dat ministerie zouden willen laten gaan. Zeker niet als Milieu naar de klimaatminister gaat.
Ik keek gewoon naar met welke persoon ik het liefst zou willen samenwerken.quote:Op maandag 18 september 2017 18:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het CDA of de VVD dat ministerie zouden willen laten gaan. Zeker niet als Milieu naar de klimaatminister gaat.
Ik denk van wel maar dat laatste is de vraag. Zal wel van D66 afhangen hoe goed ze dat gaan spelen.quote:Op maandag 18 september 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat er een klimaatminister komt? Met een portefeuille of niet?
Ik zie je bekommeren over klimaat niet als een trap na richting een andere partij. Eerder als common sense. Veel liever nog dan een ministertitel zou ik gewoon goed klimaatbeleid zien. Daarvoor zijn de ministers van EZ, Infrastructuur etc minstens even belangrijk.quote:Op maandag 18 september 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Wel een mooie trap na naar GL, zo'n klimaatminister.
Maakt dat iets uit dan, geeft alleen aan de de grond al bouwrijp gemaakt is, wordt hun dat bespaart de volgende ronde.quote:Op maandag 18 september 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Wel een mooie trap na naar GL, zo'n klimaatminister.
Oh, ik denk ook niet dat de trap na de reden voor het creëren van een dergelijke minister is. Maar het is wel ultiem zuur voor Klaver dat er eindelijk iets gaat gebeuren op het terrein waar ze al jaren voor strijden, en dan niet meedoen.quote:Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie je bekommeren over klimaat niet als een trap na richting een andere partij. Eerder als common sense. Veel liever nog dan een ministertitel zou ik gewoon goed klimaatbeleid zien. Daarvoor zijn de ministers van EZ, Infrastructuur etc minstens even belangrijk.
Meer als in: Kijk GL, jullie hadden ook de minister van Klimaat kunnen leveren als jullie niet zo halsstarrig waren geweest.quote:Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie je bekommeren over klimaat niet als een trap na richting een andere partij. Eerder als common sense. Veel liever nog dan een ministertitel zou ik gewoon goed klimaatbeleid zien. Daarvoor zijn de ministers van EZ, Infrastructuur etc minstens even belangrijk.
Het is natuurlijk wel het 'cadeautje' voor Pechtold nadat GL werd ingewisseld voor CU. Zonder een beetje fatsoenlijk klimaatbeleid, wordt het helemaal tragisch voor D66.quote:Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze doen het niet ze deden het niet,en zullen het nooit doen geef je daar nu maar mee af.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meer als in: Kijk GL, jullie hadden ook de minister van Klimaat kunnen leveren als jullie niet zo halsstarrig waren geweest.
Die titel is 0,0 waard als daar geen goed beleid tegenover staat. Het is wel heel simpel om je te laten paaien met een minister van klimaat als die vervolgens slecht beleid moet uitvoeren.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meer als in: Kijk GL, jullie hadden ook de minister van Klimaat kunnen leveren als jullie niet zo halsstarrig waren geweest.
Hoeveel zetels minder is dat ongeveer geweest, denk dat ze liever voor het grootste deel waren gegaan?quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel het 'cadeautje' voor Pechtold nadat GL werd ingewisseld voor CU. Zonder een beetje fatsoenlijk klimaatbeleid, is het helemaal tragisch voor D66.
Overtuigen of gedoogpartners zien te vinden?quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Een Minister van Klimaat lijkt mij overigens een mooie bliksemafleider om niet aan al te radicaal klimaatbeleid (lees: maatregelen die tegen de economische ratio in gaan) te doen. Die mag dan zonder portefeuille andere ministeries gaan overtuigen van hoe het klimaatbeleid dient te worden vormgegeven. Succes.
Ja, precies. En in de ministerraad steeds weggestemd worden door de (VVD)ministers van Infrastructuur en EZ.quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Een Minister van Klimaat lijkt mij overigens een mooie bliksemafleider om niet aan al te radicaal klimaatbeleid (lees: maatregelen die tegen de economische ratio in gaan) te doen. Die mag dan zonder portefeuille andere ministeries gaan overtuigen van hoe het klimaatbeleid dient te worden vormgegeven. Succes.
Dat ze het dan maar toepassen: Zo ge doet zo ge ontmoet!quote:Op maandag 18 september 2017 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. En in de ministerraad steeds weggestemd worden door de (VVD)ministers van Infrastructuur en EZ.
Speciaal voor jou een foto van een naakte wielrennerquote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Dat had ie kunnen weten. Rutte III wordt het groenste kabinet ooit. Dat moet wel als ze de doelstellingen van het Parijs-akkoord willen halen.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik denk ook niet dat de trap na de reden voor het creëren van een dergelijke minister is. Maar het is wel ultiem zuur voor Klaver dat er eindelijk iets gaat gebeuren op het terrein waar ze al jaren voor strijden, en dan niet meedoen.
Willen ze dat wel valt er niks te schuiven met getallen?quote:Op maandag 18 september 2017 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat had ie kunnen weten. Rutte III wordt het groenste kabinet ooit. Dat moet wel als ze de doelstellingen van het Parijs-akkoord willen halen.
Ach, dat hangt nogal af van de invulling. Ik betwijfel sterk of VVD en CDA op dit onderwerp echt serieus hebben bewogen. Als die het slim aanpakken wordt het een minister voor spek en bonen. Een kabinet met die twee partijen als kern zal nooit een erg fatsoenlijk beleid voeren op dit onderwerp.quote:Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik denk ook niet dat de trap na de reden voor het creëren van een dergelijke minister is. Maar het is wel ultiem zuur voor Klaver dat er eindelijk iets gaat gebeuren op het terrein waar ze al jaren voor strijden, en dan niet meedoen.
Dit dus, die gaat weinig voor elkaar krijgen. Heeft overigens weinig met economische ratio te maken.quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
BTW verhoging komt je als geroepen?quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat hangt nogal af van de invulling. Ik betwijfel sterk of VVD en CDA op dit onderwerp echt serieus hebben bewogen. Als die het slim aanpakken wordt het een minister voor spek en bonen. Een kabinet met die twee partijen als kern zal nooit een erg fatsoenlijk beleid voeren op dit onderwerp.
Volgens mij wordt steeds duidelijker dat het voor GL geen heel gek idee was om niet mee te gaan in de eisen van CDA en VVD. En dan ging het toen ze mee-onderhandelden nog niet echt om de onderwerpen die er toe doen.
Eens. VVD en CDA proberen vooral de overweldigende roep voor groener beleid wat te temperen. Althans, dat deden ze voor de marathon-radiostilte die deze formatie heet.quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat hangt nogal af van de invulling. Ik betwijfel sterk of VVD en CDA op dit onderwerp echt serieus hebben bewogen. Als die het slim aanpakken wordt het een minister voor spek en bonen. Een kabinet met die twee partijen als kern zal nooit een erg fatsoenlijk beleid voeren op dit onderwerp.
Volgens mij wordt steeds duidelijker dat het voor GL geen heel gek idee was om niet mee te gaan in de eisen van CDA en VVD. En dan ging het toen ze mee-onderhandelden nog niet echt om de onderwerpen die er toe doen.
Ministerschap zonder portefeuille moet je dan ook weigeren als partij en kandidaat.quote:Op maandag 18 september 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Dan waren Paars-2 en Balk-4 er nooit geweest ben ik bang.quote:Op maandag 18 september 2017 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ministerschap zonder portefeuille moet je dan ook weigeren als partij en kandidaat.
Maar Vogelaar is het met mij eens denk ik.quote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan waren Paars-2 en Balk-4 er nooit geweest ben ik bang.
Volgens mij hebben zowel Vogelaar als Melkert de Dikke van Dale gehaald. Ze leven voortquote:Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar Vogelaar is het met mij eens denk ik.
Paars
Nu nog in het Dictee en het leven is volbracht.quote:Op maandag 18 september 2017 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zowel Vogelaar als Melkert de Dikke van Dale gehaald. Ze leven voort
Prima integer politica.quote:Op maandag 18 september 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2017 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een foto van een naakte wielrennerJa, Froome is echt een lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het helpt bij de beeldvorming.quote:Op maandag 18 september 2017 19:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat hetgene dat echt telt bij vrouwen in de politiek in natuurlijk.
Politieke zwaargewichten, duidelijk.quote:Op maandag 18 september 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat vind je van de voorbeelden die sigme aandraagt?
Typische fietser-bod.quote:Op maandag 18 september 2017 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Froome is echt een lekker ding.
Eigenlijk hebben alleen sprinters bij wielrenners een mooi fysiek. De rest zijn allemaal gratenpakhuizen.quote:
Dat waren prima politici.quote:Op maandag 18 september 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat vind je van de voorbeelden die sigme aandraagt?
Zou Jorritsma geen burgemeester van 020 worden?quote:Op maandag 18 september 2017 19:54 schreef sigme het volgende:
Erica Terpstra voor ze afviel? Jorritsma?
Ik gun het ze.quote:Op maandag 18 september 2017 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou Jorritsma geen burgemeester van 020 worden?
Al tijdje niet meer, nu is ze senator..quote:
Die baantjescarrousel draait sneller dan je het bij kan houden.quote:Op maandag 18 september 2017 20:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al tijdje niet meer, nu is ze senator..
Oh dan zal ze wel burgemeester van Amsterdam worden, vrouw en vvd-er.quote:Op maandag 18 september 2017 20:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al tijdje niet meer, nu is ze senator..
Waaromquote:
Waarom misgunnen?quote:
Nope, waar ging het over?quote:Op maandag 18 september 2017 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je radio 1 aanstaan? Wat een vermakelijk debat
Voormalige lid van een extreemlinkse splintergroepering en adoreert openlijk massamoordenaars Mao en Pol Pot. Geen verstandige keuze dus.quote:
Zegt de neonaziquote:Op maandag 18 september 2017 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Voormalige lid van een extreemlinkse splintergroepering en adoreert openlijk massamoordenaars Mao en Pol Pot. Geen verstandige keuze dus.
Ach, kleine jeugdzondes.quote:Op maandag 18 september 2017 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Voormalige lid van een extreemlinkse splintergroepering en adoreert openlijk massamoordenaars Mao en Pol Pot. Geen verstandige keuze dus.
Nou zeg mij dat jij ook op hetzelfde geslacht vallen doet?quote:Op maandag 18 september 2017 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Froome is echt een lekker ding.
Ik ben geen Antifa, ik reageerde alleen op jouw manier op je domme aantijging.quote:Op maandag 18 september 2017 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Antifa RemlofHeb jij geen deuren te bekladden?
http://politiek.tpo.nl/20(...)-maar-geen-toetsing/quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik zag laatst hier iets langskomen over fvd/baudet die stemde voor wijziging rechten vd mens ofzo? Kan iemand dat terughalen?
Nee was een of andere tweede kamer stemming waar FvD samen met PVV als enige ergens tegen waren, maar weet niet meer precies wat, remlof of linus kwam er mee.quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/20(...)-maar-geen-toetsing/
Dit?
Dit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee was een of andere tweede kamer stemming waar FvD samen met PVV als enige ergens tegen waren, maar weet niet meer precies wat, remlof of linus kwam er mee.
Het is hier heel mooi mistig. Ik houd daar wel van. Ben sowieso vrij melancholisch aangelegd, dus ik ben wel in mijn element als het grijs is.quote:
Mist is wel mooi ja, tenzij je er zelf door moet rijden met een zicht <5m.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is hier heel mooi mistig. Ik houd daar wel van. Ben sowieso vrij melancholisch aangelegd, dus ik ben wel in mijn element als het grijs is.
Ah ja, ik loop naar mijn werk. Dan is alles mooier. Tenzij het regent. Dan is het kut.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Mist is wel mooi ja, tenzij je er zelf door moet rijden met een zicht <5m.
Hier is het alleen maar nat momenteel.
Ik loop ook maar vandaag hield het een beetje het midden tussen mist en miezerquote:Op dinsdag 19 september 2017 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah ja, ik loop naar mijn werk. Dan is alles mooier. Tenzij het regent. Dan is het kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |