En altijd een nieuwe auto, straks vanzelf een elektrische.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha. Strikt gezien is mijn auto ook van de leasemaatschappij.Overigens vind ik Greenwheels wel een goed concept. Dat is nou iets inzake duurzaamheid dat wel op mijn steun kan rekenen.
Voorlopig wel ja zijn ze er al uit?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De coalitie heeft een meerderheid die mogelijk is gemaakt door de kiezers
Wordt zo'n Greenwheels-auto eigenlijk een beetje netjes achtergelaten? En hoe gaat het met tanken?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
En altijd een nieuwe auto, straks vanzelf een elektrische.
Daarom een plaat van de Veluwe.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:41 schreef remlof het volgende:
De Melkweg is zeker niet te zien vanuit het Westland.
Ja, als ie schade heeft of vies is moet je het even melden.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt zo'n Greenwheels-auto eigenlijk een beetje netjes achtergelaten? En hoe gaat het met tanken?
Hoe voorkomen ze eigenlijk dat je met zo'n ding je eigen auto voltankt?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ie schade heeft of vies is moet je het even melden.
En er ligt een tankpas in waarmee je 'm vol moet tanken als ie onder een kwart komt.
Ik gebruik trouwens mijn OV-chipkaart als Greenwheelspas, daarmee kan ik de auto ook mee openen en sluiten.
Ah, is wel een eenvoudig concept dus.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ie schade heeft of vies is moet je het even melden.
En er ligt een tankpas in waarmee je 'm vol moet tanken als ie onder een kwart komt.
Ik gebruik trouwens mijn OV-chipkaart als Greenwheelspas, daarmee kan ik de auto ook mee openen en sluiten.
Ze kunnen op afstand zien hoeveel er in de tank van een Greenwheelsauto zit neem ik aan, dus als je tankt met die pas en de tank van de Greenwheelsauto wordt niet gevuld schrijven ze gewoon het bedrag van die tankbeurt af van je rekeningquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe voorkomen ze eigenlijk dat je met zo'n ding je eigen auto voltankt?
tijdens de bevrijding van Arnhem in 1945 is de stad ook nog meer verwoest geraakt door beschietingen van de Canadezen http://www.arnhem-direct.(...)eede-slag-om-arnhem/quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
De schade is niet te vergelijken, Nijmegen is één keer gebombardeerd en in Arnhem is dagenlang gevochten door duizenden soldaten met ondersteuning van vliegtuigen en tanks. Overal in Arnhem en omgeving zijn nog sporen te vinden van die strijd. In Nijmegen is gewoon een paar honderd vierkante meter in het centrum in één keer met de grond gelijk gemaakt.
Ter compensatiequote:Op vrijdag 15 september 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie er behoefte aan heeft, wat feelgood
https://twitter.com/ABC/status/908801969283887106
https://twitter.com/dodo/status/908798341756076032
twitter:PeterSweden7 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 23:17:325 attacks in Europe in 2 days.France 7 people stabbed.France soldier stabbed.France 2 injured hammer attacks.London bomb.Sweden bomb. reageer retweet
twitter:Nieuwsprik_neus twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 23:28:05#SEK_Einsatz, verwarde man met #vleesbijl gebarricadeert in woning. Stuttgart-Bad Cannstatthttps://t.co/fyb0NF4ckW reageer retweet
twitter:Nieuwsprik_neus twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 23:28:59Doorgetrapt terwijl ze op grond lag, 5koppige migrantengroep berooft/mishandeld meisje(16.)OBERDOLLENDORF.https://t.co/abkTUlTKNA reageer retweet
twitter:Nieuwsprik_neus twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 23:32:4928.08.2017, Migrant(36) vergrijpt zich aan meisje(13), meisje nu pas naar politie . SUHLhttps://t.co/OxiLBFlDhN https://t.co/dZ1pFLtNSz reageer retweet
Misschien waren de doden wel allemaal nare mensen, dan zijn het weer positieve berichten. Niet gelijk zo vooringenomen doen.quote:
Daar kom je alleen achter door het te erkennen, hè.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar wat maakt het dan uit of het een migrant was of niet? Sterker, als het een inheemse is, lees ik dat er nooit bij.
Je quotum van Amerikaanse bagger is wel weer bereikt.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Whehehe, CNN is helemaal ontzet omdat iemand "boobs" live op tv zegt.
Ja, dat is waar. Eigenlijk zouden ze bij elk slachtofferstotaal het netto goed/slecht-verlies moeten meegeven.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien waren de doden wel allemaal nare mensen, dan zijn het weer positieve berichten. Niet gelijk zo vooringenomen doen.
Idd, maar dat staat los van een enkel nieuwstweetje of nieuwsitem. Onderzoek vind ik prima, zodat je er wat aan kan doen en erop kunt sturen. Dit komt op me over als iemand met een agenda.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar kom je alleen achter door het te erkennen, hè.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je quotum van Amerikaanse bagger is wel weer bereikt.
Onderschat 13- en 16-jarige meisjes niet in dat opzicht.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Eigenlijk zouden ze bij elk slachtofferstotaal het netto goed/slecht-verlies moeten meegeven.
Dat staat buiten kijf. Maar gezien hooggewaardeerde academici en wetenschappers sociale-categorisering hebben afgewezen is het aan de burger om wijs te worden uit een verzameling van tweetjes.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Idd, maar dat staat los van een enkel nieuwstweetje of nieuwsitem. Onderzoek vind ik prima, zodat je er wat aan kan doen en erop kunt sturen. Dit komt op me over als iemand met een agenda.
Naarste tweevoeters die je kan vinden idd. Maar je moet dat wel afzetten tegenover wat ze hadden kunnen worden; net iets minder kut.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onderschat 13- en 16-jarige meisjes niet in dat opzicht.
Ook nog ja, maar toen was de bevolking al geëvacueerd.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
tijdens de bevrijding van Arnhem in 1945 is de stad ook nog meer verwoest geraakt door beschietingen van de Canadezen http://www.arnhem-direct.(...)eede-slag-om-arnhem/
Naar waarheen?quote:Op zaterdag 16 september 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook nog ja, maar toen was de bevolking al geëvacueerd.
Verschillende delen van Nederland, mijn vader zat met opa en oma en de andere jonge kinderen in Beekbergen bij Apeldoorn.quote:
Luftwaffe?quote:Op zaterdag 16 september 2017 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet alleen daar, hier in Rotterdam kwam het ook met bakken naar beneden.
Niet dat ik ooit GL gestemd heb, maar de titel lijkt me nogal hysterisch rechts.quote:
Ach ja, je weet wie het post.quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit GL gestemd heb, maar de titel lijkt me nogal hysterisch rechts.
Verder kun je of de auteur van de column gewoon cijfers gebruiken om je hypothese te ondersteunen ... niet veel allochtonen stemmen GL: klik. Wat niet wil zeggen dat geen allochtonen erop stemmen .. van de allochtonen waar ik mee om ga is de verhouding GL'ers vrij hoog, maar dat zegt landelijk niet zoveel. Hoe dan ook heeft al dit geblaat geen reet te maken met een link tussen GL en jihadisme; dat is slechts virtue signalling van deze columnist.
Die Arthur van Amerongen schrijft dan ook voor TPO, de website van alt.right.nl.quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit GL gestemd heb, maar de titel lijkt me nogal hysterisch rechts.
Verder kun je of de auteur van de column gewoon cijfers gebruiken om je hypothese te ondersteunen ... niet veel allochtonen stemmen GL: klik. Wat niet wil zeggen dat geen allochtonen erop stemmen .. van de allochtonen waar ik mee om ga is de verhouding GL'ers vrij hoog, maar dat zegt landelijk niet zoveel. Hoe dan ook heeft al dit geblaat geen reet te maken met een link tussen GL en jihadisme; dat is slechts virtue signalling van deze columnist.
Je hebt de column blijkbaar niet gelezen. De titel slaat op dit stukje:quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, hysterisch rechts lijkt me meer treffend dan alt right. Laten we dit erin houden.quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Arthur van Amerongen schrijft dan ook voor TPO, de website van alt.right.nl.
TPO wordt anders wel steeds extremer.quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, hysterisch rechts lijkt me meer treffend dan alt right. Laten we dit erin houden.
Maar ik heb de column wel gelezen. Voor deze zaken wordt geen bewijs aangedragen, waarom zouden we het uberhaupt serieus moeten nemen?quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je hebt de column blijkbaar niet gelezen. De titel slaat op dit stukje:
Van de week moest ik even flink in een papieren zak blazen toen ik las hoe Kathalijne Buitenweg-Poelgeest schuimbekkend reageerde op het vrolijke doei van Lodewijk Asscher tegen de geëxcommuniceerde islamitische moslimterroristen in Syrië. Wat beweegt zo iemand toch om het op te nemen voor de verkrachtende en moordende huurlingen die niet onderdoen voor de Nederlanders die vrijwillig met de SS aan het Oostfront gingen vechten. Waar komt die onverklaarbare moslimknuffelarij toch vandaan?
Joh, je hebt het tegen een extreemrechtse wappie. Die moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Maar ik heb de column wel gelezen. Voor deze zaken wordt geen bewijs aangedragen, waarom zouden we het uberhaupt serieus moeten nemen?
Alleen die spooner toch?quote:Op zaterdag 16 september 2017 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Er waren weer wat dronken neonazi's met zendingsdrang binnen vannacht
Goede column weer van Bert Wagenbaas.quote:Sta je dan, met je aantekeningenboekje, in het hart van de macht en de belofte aan je moeder dat je een echte waakhond van de democratie ging worden.
https://www.volkskrant.nl(...)-irriteert~a4516907/quote:Nu hebben we precies een half jaar geleden onze stem uitgebracht en zijn we vanaf juni, toen de tweede poging begon, overal buitengehouden. Iemand lekte bij Jan Hoedeman van het AD iets over een uitruil van ethische kwesties, en dat was het. Diepe stilte.
Onderhandelingspsychologisch gezien zullen daar wel argumenten voor zijn, maar het klopt niet. Als de irritatie over de lange duur van de formatie ergens door wordt veroorzaakt, is het doordat een klein groepje mannen en vrouwen in het diepste geheim maandenlang zit te sleutelen aan de toekomst, compromissen sluit, inlevert en binnenhaalt - en wij, hun kiezers, weten niks, zien niks en horen niks. Gierend van de lach vertellen ze ons dat er vooruitgang in zit en dat de sfeer goed is.
We staan als sukkels langs de kant. Dat irriteert en het heeft iets hopeloos achterhaalds.
Nou ja, de toon voor een Balkenendiaanse regeringsperiode is nu al gezet. Alles in de achterkamertjes, de oppositie en de stemmer moeten maar gewoon afwachten wat er nu weer gebeurt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is een lastig dilemma. Ik snap namelijk ook dat een moeilijke formatie nog veel lastiger gaat worden als de achterban om de haverklap begint te morren omdat het compromis ze niet zint.
Laten we hopen dat de volgende formatie makkelijker wordt.
Probleem is nu een beetje dat het veel te lang duurt en men niets hoort. Dan kan je beter tactisch een beetje lekken om mensen tevreden te houden. Nu kan ik mij voorstellen dat het irritatie opwekt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is een lastig dilemma. Ik snap namelijk ook dat een moeilijke formatie nog veel lastiger gaat worden als de achterban om de haverklap begint te morren omdat het compromis ze niet zint.
Laten we hopen dat de volgende formatie makkelijker wordt.
Dit kunnen ze natuurlijk ook nooit echt goed doenquote:Op zaterdag 16 september 2017 10:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Probleem is nu een beetje dat het veel te lang duurt en men niets hoort. Dan kan je beter tactisch een beetje lekken om mensen tevreden te houden. Nu kan ik mij voorstellen dat het irritatie opwekt.
Waarom 'lekken'? Verschijn gewoon voor de camera.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Probleem is nu een beetje dat het veel te lang duurt en men niets hoort. Dan kan je beter tactisch een beetje lekken om mensen tevreden te houden. Nu kan ik mij voorstellen dat het irritatie opwekt.
Jawel hoor, de vaart erin houden. Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op. En het gaat een vlees noch vis kabinet worden ben ik bang.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit kunnen ze natuurlijk ook nooit echt goed doen.
Ik voer de hele week geen flikker uit, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:01 schreef Tem het volgende:
Dat topic over het extra geld naar het basisonderwijs is weer om te janken.
Dat sowieso maar dan moet je wel wat te vertellen hebben. Uiteindelijk is het een politiek spel waarbij ik begrijp dat je niet volledig transparant kan zijn om verschillende redenen dus dan kan tactisch lekken wel handig zijn en hoort er een beetje bij. Ik vind het allemaal weer niet erg getuigen van slimme politiek en geen idee hebben wat het electoraat verlangt bij zo'n proces.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom 'lekken'? Verschijn gewoon voor de camera.
Ik ga er niet eens reageren. Heb het idee dat een aantal figuren in dat topic na hun twaalfde niet meer op een basisschool zijn geweest maar er wel weer van alles van vinden.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik voer de hele week geen flikker uit, geloof ik.
Dat bedoel ik, dit is een kabinet waar eigenlijk niemand op zit te wachten. Gaat ook nooit echt goedkomen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel hoor, de vaart erin houden. Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op. En het gaat een vlees noch vis kabinet worden ben ik bang.
Die doen nog steeds de hele week geen flikker en worden daarbij op woensdagmiddag gestoord door buitenspelende kinderen, en dus weten ze dat de juf van die kinderen op dat moment "tijd zat" heeft om al die andere taken uit te voeren.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren. Heb het idee dat een aantal figuren in dat topic na hun twaalfde niet meer op een basisschool zijn geweest maar er wel weer van alles van vinden.
Volg het lokale (basis)onderwijs voor mijn werk wel redelijk en ik zie juist veel mensen die met veel passie en creativiteit hard werken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren. Heb het idee dat een aantal figuren in dat topic na hun twaalfde niet meer op een basisschool zijn geweest maar er wel weer van alles van vinden.
Volgens mij lees je Tem's post niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volg te lokale basisonderwijs voor mijn werk wel redelijk en ik zie juist veel mensen die met veel passie en creativiteit hard werken.
quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef Leandra het volgende:
Het topic is verder wel een unicum, want ik ben het eens met Elzies.
Mijn post was als ondersteuning bedoeldquote:Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je Tem's post niet helemaal goed.
Flink, ben ik bang. Hopelijk de ondergang voor die verschrikkelijke Pechtold.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:25 schreef Jip141 het volgende:
Benieuwd hoe gehavend D66 uit dit kabinet zal komen.
Ik weet het niet. Ze zullen vast een deel van de D66-stemmers terugkrijgen. Maar ik weet niet of ze de GL-stemmers terug gaan krijgen. Op zich was het niet heel hoopvol nieuws voor de pragmatici dat GL amper stemmers verloor na het klappen van de formatieonderhandelingen met hen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef Jip141 het volgende:
Ik denk dat de PvdA bij de volgende TK-verkiezing een van de grootste partijen zal zijn.
Zeteltje of 3-4 verwacht ik.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:25 schreef Jip141 het volgende:
Benieuwd hoe gehavend D66 uit dit kabinet zal komen.
https://www.noties.nl/v/g(...)f=2017-08-20+kkl.pdfquote:Op zaterdag 16 september 2017 10:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Flink, ben ik bang. Hopelijk de ondergang voor die verschrikkelijke Pechtold.
Ik droomde net dat ik om bij te klussen een paar avonden per week in 'mijn' oude Albert Heijn moest werken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:28 schreef Tem het volgende:
Van de week hoorde ik een juf van mijn zoon z'n school zeggen tegen een collega dat ze in het weekend nog een bijbaantje heeft in de horeca....
Een boude uitspraak. Maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef Jip141 het volgende:
Ik denk dat de PvdA bij de volgende TK-verkiezing een van de grootste partijen zal zijn.
Het is ook glazen bol.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een boude uitspraak. Maar we zullen zien.
Pechtold zal deelname blijven verdedigen onder de noemer "verantwoordelijkheid nemen".quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://www.noties.nl/v/g(...)f=2017-08-20+kkl.pdf
Echt afwijkende standpunten t.o.v. de rest.
Wat ongenuanceerd van ze. Dit klopt enkel tijdens die 20 vakantieweken per jaar.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik voer de hele week geen flikker uit, geloof ik.
Ik vind het wel positief dat men de rijen zo gesloten weet te houden, dat zegt naar mijn idee wel iets over de toewijding om dit kabinet te willen vormen. Onderhandelen kan nu eenmaal niet in alle openheid omdat iedereen dan in al je kaarten kan kijken waardoor je onderhandelingspositie nu en in de toekomst aangetast kan worden.quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:54 schreef Tem het volgende:
Ik moest aan Koos denken.
[..]
Goede column weer van Bert Wagenbaas.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-irriteert~a4516907/
Zo is het maar net Kowloon.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
Ondertussen is het land overigens in goede handen bij de ambtenaren.
Klep dicht, achterlader.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
Je moet gewoon lekker transparant een camera en een microfoon bij die onderhandelingen ophangen. Dan weet je tenminste zeker dat ze er niet uitkomen.
En zo is het, Guido.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:51 schreef Jip141 het volgende:
Dit kabinet gaat hem niet worden. Dat kan je nu al zien.
die gaan toch allemaal bij de IND werken? of werken er allangquote:Op zaterdag 16 september 2017 10:52 schreef Kaas- het volgende:
Je zou maar een kast-PVV'er zijn als ambtenaar. Werkelijk de godganse dag worden er door ambtenaren van alle niveaus grappen gemaakt over PVV'ers en worden ze in alle voorbeelden gebruikt om te laten zien hoe het allemaal niet moet, elke dag opnieuw. Lekker vijandige omgeving.
Dat weet ik niet. Defensie en de politie barsten wel van de PVV'ers in de lagere regionen. Maar dat zijn weer hele andere ambtenaren.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die gaan toch allemaal bij de IND werken? of werken er allang
Een recordlange formatie en dan klapt het nog sneller dan Balkenende I en krijgen we weer verkiezingen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:51 schreef Jip141 het volgende:
Dit kabinet gaat hem niet worden. Dat kan je nu al zien.
Misschien valt het al na een kortere periode dan de lengte van de formatiequote:Op zaterdag 16 september 2017 11:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een recordlange formatie en dan klapt het nog sneller dan Balkenende I en krijgen we weer verkiezingen.
Die burgers hebben ze naderhand geplakt?quote:Op zaterdag 16 september 2017 02:07 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
De Steenstraat in Arnhem in 1945.
Kijk eens bij de politie of defensie.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:52 schreef Kaas- het volgende:
Je zou maar een kast-PVV'er zijn als ambtenaar. Werkelijk de godganse dag worden er door ambtenaren van alle niveaus grappen gemaakt over PVV'ers en worden ze in alle voorbeelden gebruikt om te laten zien hoe het allemaal niet moet, elke dag opnieuw. Lekker vijandige omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |