Ik vraag mij dan ook stellig af, zou er nog iets anders in het spel zijn geweest?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de verzekering van de tweede en volgende auto's toch niet uitbetaald, kunnen ze ook niets verhalen op de bestuurder van het voorste voertuig. Dan zouden de andere automobilisten dat wellicht nog civielrechtelijk kunnen proberen, heb verder geen idee hoe daarin gewoonlijk geoordeeld wordt. Al zullen ze dat lang niet allemaal doen.
Maargoed, t was al met al gewoon een flauwe post van me. Want als een automobilist een ongeluk veroorzaakt dient die gewoon te stoppen, daarbij rekening houdend met zijn eigen veiligheid en die van anderen.
gewoon laten liggen en 112 bellen ..quote:Op donderdag 7 september 2017 17:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden weten wat een stabiele houding is?
Dus even niet zo hoog van de toren kerel, ik kan het echter niet, wel geleerd maar kan er niet mee omgaan, doet echter een ander het niet zal ik wel moeten.
Sowieso als ik geen handschoentjes bij mij heb!quote:Op donderdag 7 september 2017 17:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
gewoon laten liggen en 112 bellen ..
juist dat zeker ..quote:Op donderdag 7 september 2017 17:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sowieso als ik geen handschoentjes bij mij heb!
Kijk, zo beginnen heksenjachten.. beest sprong door ongelukkig toeval op de weg, kon die kerel niet weten. Als het mens was had heel Tilburg meegezocht naar de dader, en dat is trouwens al eens gebeurd, ging om een echtpaar dat aan het begin van de bredaseweg was doodgereden.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook stellig af, zou er nog iets anders in het spel zijn geweest?
Drugs alcohol of noem maar iets?
nooit gehoord van een shock toestand ?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook stellig af, zou er nog iets anders in het spel zijn geweest?
Drugs alcohol of noem maar iets?
Vandaar die vraagtekens van mij.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
nooit gehoord van een shock toestand ?
als je een aanrijding krijgt reageert je niet normaal op die dingen zeker niet als je weet dat je iemand zwaargewond heb gereden of dood , daarom is ook die 12 uur melding om je de kans te geven om weer bij normale gedachten te komen en dan als nog even aangiften te gaan doen
drugs blijft langer dan 3 dagen in het bloed dus dat is zo na te gaan of iemand suf achter het stuur zatquote:Op donderdag 7 september 2017 17:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vandaar die vraagtekens van mij.
Alleen gemeld of stond je erop, dat kan je, dat ze aan aangifte opnamen.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef naiipajiiau het volgende:
Mijn hond is ook ooit aangereden toen ik hem aan de lijn had zelfs en hij op de stoep liep. Toen er iemand in de straat waar ik liep enthousiast tussen geparkeerde auto's doorslingerde (te snel reed uiteraard) en een klein stukje (verlaagde) stoep meepakte, waar mijn hond net stond te snuffelen met zijn neus op de grond, hij schampte dus keihard mijn hond. Die aso reed ook gewoon door. Mijn hond jankte het uit van de pijn ik heb nog nooit een geluid gehoord waar de haren op je armen zo van omhoog gaan staan. Het kan niet zijn dat hij of zij dat niet gemerkt heeft of gehoord. Hij hield even in en reed daarna gewoon snel de bocht om. Een antraciet kleurige KIA suv. Meer had ik niet gezien geen kenteken, helemaal niets en dan sta je daar met een hond die niet meer kan lopen naar huis, maar wel kort nabij de 50kg weegt. Ook nog dierenarts kosten gehad om hem te laten controleren. Sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Ik het het toen gemeld bij de politie, maar wat heeft het voor zin ik heb er nooit meer iets van gehoord.
schade indienen bij Waarborgfonds geen optie geweest ?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef naiipajiiau het volgende:
Mijn hond is ook ooit aangereden toen ik hem aan de lijn had zelfs en hij op de stoep liep. Toen er iemand in de straat waar ik liep enthousiast tussen geparkeerde auto's doorslingerde (te snel reed uiteraard) en een klein stukje (verlaagde) stoep meepakte, waar mijn hond net stond te snuffelen met zijn neus op de grond, hij schampte dus keihard mijn hond. Die aso reed ook gewoon door. Mijn hond jankte het uit van de pijn ik heb nog nooit een geluid gehoord waar de haren op je armen zo van omhoog gaan staan. Het kan niet zijn dat hij of zij dat niet gemerkt heeft of gehoord. Hij hield even in en reed daarna gewoon snel de bocht om. Een antraciet kleurige KIA suv. Meer had ik niet gezien geen kenteken, helemaal niets en dan sta je daar met een hond die niet meer kan lopen naar huis, maar wel kort nabij de 50kg weegt. Ook nog dierenarts kosten gehad om hem te laten controleren. Sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Ik het het toen gemeld bij de politie, maar wat heeft het voor zin ik heb er nooit meer iets van gehoord.
Ha da schade aangebracht door en met een ander voertuigquote:Op donderdag 7 september 2017 17:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
schade indienen bij Waarborgfonds geen optie geweest ?
met aangifte en afrekening dieren arts
jep alleen eigen risico van 250 euro dus of je er nu beter van wordt ... zeker bij een controle van een arts alleen ..quote:Op donderdag 7 september 2017 17:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ha da schade aangebracht door en met een ander voertuig
Ik heb dat gehad met een jack russel, hij liep altijd los, en ineens rende hij de weg op, auto reed door en de jack had zijn rug gebroken. De hond die we nu hebben mag niet los en ik laat hem nooit langs drukke wegen uit, in de auto zit hij in een autobench zodat hij bij evt ongelukken het misschien overleeft door de bench.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef naiipajiiau het volgende:
Je leert er iig wel vanquote:Op donderdag 7 september 2017 17:41 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met een jack russel, hij liep altijd los, en ineens rende hij de weg op, auto reed door en de jack had zijn rug gebroken. De hond die we nu hebben mag niet los en ik laat hem nooit langs drukke wegen uit, in de auto zit hij in een autobench zodat hij bij evt ongelukken het misschien overleeft door de bench.
Klopt hier is ook zo een straat, ik heb sinds kantje boordje nu altijd een baksteen in een zakkie bij mij!quote:
Voor als je hond z'n rug weer breekt?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Klopt hier is ook zo een straat, ik heb sinds kantje boordje nu altijd een baksteen in een zakkie bij mij!
Om bij die auto door de ruit te gooien, dan stopt die wel hoor!quote:Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor als je hond z'n rug weer breekt?
Weet je niet. Misschien keert ie wel om om ook over jou heen te rijdenquote:Op donderdag 7 september 2017 17:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Om bij die auto door de ruit te gooien, dan stopt die wel hoor!
Jij kent mij duidelijk niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet je niet. Misschien keert ie wel om om ook over jou heen te rijden
Als ik het leventje van je huidige Jack zo eens in ogenschouw neem had je misschien beter die andere op kunnen zetten. Een hond moet toch weleens los om even lekker te rennen?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:41 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met een jack russel, hij liep altijd los, en ineens rende hij de weg op, auto reed door en de jack had zijn rug gebroken. De hond die we nu hebben mag niet los en ik laat hem nooit langs drukke wegen uit, in de auto zit hij in een autobench zodat hij bij evt ongelukken het misschien overleeft door de bench.
Heb jij liever een Varken?quote:Op donderdag 7 september 2017 18:00 schreef kurk_droog het volgende:
Vieze stink hond. Gelukkig weer eentje minder
Dat ligt er natuurlijk maar net aan om welke drugs het gaat.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
drugs blijft langer dan 3 dagen in het bloed dus dat is zo na te gaan of iemand suf achter het stuur zat
maar vaak is het wel als iemand bewust door rijd dan heeft die wel wat te verbergen ....
De hond die nu hebben is een kruising tussen een American staffordhire en een rottweiler(staffordlookmaar wel 52 kg), die eet andere honden als snackje, daarom blijft hij aan de riemquote:Op donderdag 7 september 2017 17:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als ik het leventje van je huidige Jack zo eens in ogenschouw neem had je misschien beter die andere op kunnen zetten. Een hond moet toch weleens los om even lekker te rennen?
Mijn hond liep niet los en door scenario's zoals jij beschrijft laat ik hem ook nooit los op plekken met verkeer.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:41 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dat stelde ze voor maar ik had maar één getuige dat was mijn vriend we lieten samen de hond uit. Er is hier geen politiebureau meer kon ik naar de stad om daar aangifte te doen. Ik (dit zal voor sommigen negatief klinken) maar had geen enkele vertrouwen dat ze de dader nog gingen pakken.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen gemeld of stond je erop, dat kan je, dat ze aan aangifte opnamen.
Okee, houd hem maar aan de lijn. Dat hele loslopen is zwaar overgewaardeerdquote:Op donderdag 7 september 2017 18:18 schreef 8777 het volgende:
[..]
De hond die nu hebben is een kruising tussen een American staffordhire en een rottweiler(staffordlookmaar wel 52 kg), die eet andere honden als snackje, daarom blijft hij aan de riem
Ik laat hem los op eigen terrein, prachtig dier.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Okee, houd hem maar aan de lijn. Dat hele loslopen is zwaar overgewaardeerd
dan urine test dan vinden ze het wel ..... :-) bijna alle drugs blijven lang zitten omdat die door de lever moet worden afgebrokenquote:Op donderdag 7 september 2017 18:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar net aan om welke drugs het gaat.
Denk het ook niet echter het werk van de aangifte liet ik ze doen.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:24 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat stelde ze voor maar ik had maar één getuige dat was mijn vriend we lieten samen de hond uit. Er is hier geen politiebureau meer kon ik naar de stad om daar aangifte te doen. Ik (dit zal voor sommigen negatief klinken) maar had geen enkele vertrouwen dat ze de dader nog gingen pakken.
Moet er wel een test gedaan worden anders vinden ze niks nopa nada.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan urine test dan vinden ze het wel ..... :-) bijna alle drugs blijven lang zitten omdat die door de lever moet worden afgebroken
Als je daadwerkelijk zo denkt als jij doet, dan heb je echt het gezond verstand van een visstick.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:56 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik zie hier op de ringbanen geregeld een dode kat liggen, daar kraait geen haan naar, waarom dan wel voor deze hond? Omdat er kinderen bij waren? Ik ken die weg, ik rij er vaak en plotseling remmen had een drama opgeleverd.
Een fietser is natuurlijk een medeweggebruiker. Een hond niet. Als je je hond niet onder controle hebt en het dier brengt de verkeersveiligheid daardoor in gevaar, lijkt het me aardig vanzelfssprekend dat je daarvoor aansprakelijk bent.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat vind ik niet per definitie vanzelfsprekend. Als ik een fietser omver knal met mijn auto ben ik altijd schuldig ongeacht de situatie. gaat nergens over natuurlijk.
De grootste schuldige zijn mijns inziens de ouders van deze kinderen die een hond hebben meegegeven. Ik zal mijn hond hoe groot of klein ook nooit meegeven aan een kind. Die hebben de verantwoordelijkheid niet om dit soort ongelukken te voorkomen. Het kan namelijk ook erger. Een ietswat sterke hond en het kind dat de straat op gesleurd wordt met ongelukkige timing net voor een auto.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:11 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk zo denkt als jij doet, dan heb je echt het gezond verstand van een visstick.
Er is hier maar één drama in dit verhaal en dat is dat de hond van die kinderen voor hun ogen wordt doodgereden. Tuurlijk, heel goed mogelijk dat je daar als automobilist niets aan kon doen, maar als je dan besluit gewoon door te rijden ben je echt een enorme egoïstische klootzak.
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat dit kolder is.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:09 schreef nostra het volgende:
Dat laatste zullen ze echter nooit doen als er geen persoonlijk letsel is.
Misschien wat te stellig, maar het zal over het algemeen niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 september 2017 01:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat dit kolder is.
Over het algemeen is niet hetzelfde als nooit.quote:Op zaterdag 9 september 2017 01:10 schreef nostra het volgende:
Misschien wat te stellig, maar het zal over het algemeen niet gebeuren.
Dat klopt, daarom ook "wat te stellig".quote:Op zaterdag 9 september 2017 01:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Over het algemeen is niet hetzelfde als nooit.
En daarom was deze opmerking van mij gewoon correct:quote:Op zaterdag 9 september 2017 01:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom ook "wat te stellig".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |