Zoals Sid dat zo mooi zegt:quote:Op woensdag 6 september 2017 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
TPO lees ik al lang niet meer, is zo'n beetje de Volk en Vaderland van deze tijd geworden.
quote:Je maakt jezelf ridicuul door iedereen met nazi’s te vergelijken – de empirie die het cultuurmarxisme als denktrend bewijst is daarvoor ook te sterk. We kunnen spreken van een ware nazi-inflatie.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:26 schreef Ryon het volgende:
Sid sloopt de toko weer:
http://politiek.tpo.nl/20(...)me-once-and-for-all/
Een ellenlang artikel vol met dit soort kromme zinnen, dank je vriendelijk.quote:Wie het Groene-artikel in vogelvlucht leest ziet dezelfde symptomen als dat zij hun vijanden verwijten.
Complotgekkie vindt zijn 'theorie' geen complot.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:26 schreef Ryon het volgende:
Sid sloopt de toko weer:
http://politiek.tpo.nl/20(...)me-once-and-for-all/
Moest hier wel even om gniffelen.quote:Dr. Sid Lukkassen studeerde geschiedenis en filosofie. Hij is cursusleider ofwel docent van beroep en
Aan de woorden van een bij z'n ouders wonende zolderkamerautist als Sid hecht ik geen enkele waarde.quote:
Zijn mening is DE WAARHEID, he?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Complotgekkie vindt zijn 'theorie' geen complot.
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk wat hij nu echt heeft gestudeerd. Heeft hij nu een hbo-opleiding, twee universitaire studies en een PhD gedaan voordat hij dertig werd?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moest hier wel even om gniffelen.
Onleesbaar inderdaad. Op TV was het al amper te volgen, op schrijft is het helemaal kansloosquote:Op woensdag 6 september 2017 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Een ellenlang artikel vol met dit soort kromme zinnen, dank je vriendelijk.
Het gemak waarmee men tegenwoordig iemand in een kamp indeelt is stuitend. Het is gemakkelijk. Noem iemand een gutmensch, nazi, fascist of weet ik veel welke term je wil gebruiken en je hoeft niet meer normaal te discussiëren. Je tegenpartij is immers een domme "xxxx"quote:
Ik maak mij ernstige zorgen om zijn studenten, die man kan nog geen normale zijn schrijven laat staan iets begrijpelijke uitleggen.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moest hier wel even om gniffelen.
Dat is toch Baudet? Of geldt die regel voor alle enge witte meneren die in dit soort gekkigheid geloven?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn mening is DE WAARHEID, he?
Conflicten hebben vooral te maken met een gebrek aan open staan voor andere opvattingen. Dat hangt niet zo zeer samen met een geloof maar meer met volharden in de gedachte dat je het zelf bij het juist eind hebt. Er zijn ook zat politieke stromingen waar dat soort gedachten in voor kwamen en komen. Oorlogen hangen samen met fanatisme, niet zo zeer met geloven of politieke stromingen.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Veelal hebben conflicten wel met religie te maken. Het spijt me als die observatie je kwetst.
Nee, Baudet is de enige die zo gek is geweest het ook nog zo te zeggen, Lukassen doet het in zijn essays waarin geen enkele ruimte is voor twijfel. Hij zegt het dus is het zo.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is toch Baudet? Of geldt die regel voor alle enge witte meneren die in dit soort gekkigheid geloven?
Net als in Buitenhof dus.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
Leuk zo'n artikel met namedropping en voor de rest vrij weinig zeggen.
Daar heb je gelijk in. Eigenlijk is dat best wel raar voor iemand die filosofie heeft gestudeerd.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Baudet is de enige die zo gek is geweest het ook nog zo te zeggen, Lukassen doet het in zijn essays waarin geen enkele ruimte is voor twijfel. Hij zegt het dus is het zo.
Ik ga niet op z'n linkedin kijken. Be my guest.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk wat hij nu echt heeft gestudeerd. Heeft hij nu een hbo-opleiding, twee universitaire studies en een PhD gedaan voordat hij dertig werd?
Studeren is niet altijd hetzelfde als begrijpen heb ik het ideequote:Op woensdag 6 september 2017 20:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ook best wel raar voor iemand die filosofie heeft gestudeerd.
In een niet nader te vernoemen subforum struikel je erover.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gemak waarmee men tegenwoordig iemand in een kamp indeelt is stuitend. Het is gemakkelijk. Noem iemand een gutmensch, nazi, fascist of weet ik veel welke term je wil gebruiken en je hoeft niet meer normaal te discussiëren. Je tegenpartij is immers een domme "xxxx"
Met dat laatste kan ik het wel eens zijn, alleen denk ik dat gelovigen eerder een kant zullen kiezen als andersgelovigen tegenover ze staan. Ook vreedzame mensen zoals jij en ik ze kennen zijn daar volgens mij bevattelijk voor. Kijk maar naar de moordende boeddhistische monniken tegenover de Rohingya; zo kennen we deze monniken niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Conflicten hebben vooral te maken met een gebrek aan open staan voor andere opvattingen. Dat hangt niet zo zeer samen met een geloof maar meer met volharden in de gedachte dat je het zelf bij het juist eind hebt. Er zijn ook zat politieke stromingen waar dat soort gedachten in voor kwamen en komen. Oorlogen hangen samen met fanatisme, niet zo zeer met geloven of politieke stromingen.
Er kan natuurlijk maar één iemand echt de waarheid in pacht hebben hè.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is toch Baudet? Of geldt die regel voor alle enge witte meneren die in dit soort gekkigheid geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |