Als ze maar niet vergeten hun rijbewijs om te zetten dat scheelt al, wat een kwaliteit bij die instantie denk ik dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat het met de verheffing van de Nederlandse scholier?
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat het met de verheffing van de Nederlandse scholier?
quote:Een vrouw in de Britse stad Bristol kwam tijdens een date vast te zitten in het raamkozijn. Dit gebeurde nadat zij een drol, die zij uit het raam had gegooid, uit een spleet achter het raam vandaan wilde halen.
De vrouw, die na een etentje met een student mee naar huis was gegaan, had de drol uit het raam gegooid omdat deze toen zij doortrok niet door de toiletpot spoelde.
Weet je zeker dat het geen SOA is?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.
Dat zal een dikke droll zijn geweest vermoed ik, als toch al in de handen had ze er ook achter kunnen duwen.quote:
Ik voel dat hier ook al een paar dagen aankomen ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.
Is weer wennen hè, dat studentenritme.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:37 schreef skysherrif het volgende:
ik ben gewoon uitzonderlijk moe vooral, gister gewoon om 11 uur gaan slapen, net ineens een halfuurtje in mn bureaustoel in slaap gevallen.
Heb natuurlijk ook anderhalf jaar mn hersens niet hoeven gebruiken, nu moet ik ineens opletten enzoquote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer wennen hè, dat studentenritme.
Hier ook, vier dagen achter elkaar voor 7u30 op moeten staan, en de halve dag gaar. Vandaag weer eens uit kunnen slapen dan ook meteen weer tot 11u liggen rotten.
Stel je eens voor je moet blijven liggen?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer wennen hè, dat studentenritme.
Hier ook, vier dagen achter elkaar voor 7u30 op moeten staan, en de halve dag gaar. Vandaag weer eens uit kunnen slapen dan ook meteen weer tot 11u liggen rotten.
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
www.studeersnel.nlquote:Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef skysherrif het volgende:
Nice, een of andere dropbox is opgedoken met alle samenvattingen voor elk blok voor jaar 1 en 2 bestuurskunde, met ook alle artikelen daar in die je nodig hebt etc.
Jamaar dit is een super geheime dropbox waar alleen de meest knappe studenten van het jaar voor worden uitgenodigd einz.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
En hoe lang ken jij die pagina dan al?
Aangezien jij ja supersnel aan het gaan bent.
Ah, goed dat ze jouw talent na 1 dag al hebben ingezien dan.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jamaar dit is een super geheime dropbox waar alleen de meest knappe studenten van het jaar voor worden uitgenodigd einz.
Met knap bedoelde ik niet intelligentie he Ryon.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, goed dat ze jouw talent na 1 dag al hebben ingezien dan.
Oh, dat verklaart het natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met knap bedoelde ik niet intelligentie he Ryon.
Zelfs iemand wat minder begaafd is, is ergens goed voor.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met knap bedoelde ik niet intelligentie he Ryon.
Heb jij daar tijd voor dan, ik wil wel altijd, maar dan blijkt dat de dag te weinig uren heeft!quote:Op woensdag 6 september 2017 11:58 schreef skysherrif het volgende:
Iemand trouwens the dark tower gezien, of the hitmans bodyguard.
De eerste niet, maar ik hou mijn hart vast, want zou het de boeken ooit kunnen benaderen? . De 2e wel, maar dat is niet bepaald een aanrader. 13 in een dozijn spul met waardeloze CGI.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:58 schreef skysherrif het volgende:
Iemand trouwens the dark tower gezien, of the hitmans bodyguard.
Friek laat jij niks meer van je horen?quote:
Mietje.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mja, dacht ik wel. Ga ik vanavond die eerste eens bekijken, heb het boek niet gelezen hoor, alhoewel ik wel de status ervan ken bij Stephen King fans.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De eerste niet, maar ik hou mijn hart vast, want zou het de boeken ooit kunnen benaderen? . De 2e wel, maar dat is niet bepaald een aanrader. 13 in een dozijn spul met waardeloze CGI.
Boeken. Is een serie van een stuk of 7+1.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mja, dacht ik wel. Ga ik vanavond die eerste eens bekijken, heb het boek niet gelezen hoor, alhoewel ik wel de status ervan ken bij Stephen King fans.
Zal wel laten weten of het wat was, ondanks dat ik natuurlijk niet weet of het het boek eer aan doet.
Minder tijd doorbrengen op Fok! John.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij daar tijd voor dan, ik wil wel altijd, maar dan blijkt dat de dag te weinig uren heeft!
Fok is maar los erbij, tussendoor zeg maar, kunnen ze dat niet meer multitasken?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Minder tijd doorbrengen op Fok! John.
Dat is wel weer heel confronterend John. Ik had maar wat graag echt werk willen hebben. Maar ja, dat bestaat niet meer.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:15 schreef john2406 het volgende:
Echt werk bestaat dat nog?
Het gros weet helemaal niet hoe goed ze het hebben daar ze de andere zijde nog nooit gezien hebben!
Dan doe je toch meer van het (nep werk) dat kan ook voldoening geven.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel confronterend John. Ik had maar wat graag echt werk willen hebben. Maar ja, dat bestaat niet meer.
Leven kan zo simpel zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan doe je toch meer van het (nep werk) dat kan ook voldoening geven.
twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 18:44:50Sjoemelende spermadokter Jan Karbaat heeft zeker 22 kinderen https://t.co/Dbn3XLZUxe reageer retweet
Dat is waar John. Ik haal dan nog maar een kop koffie terwijl ik een nieuwe column over het cultuurmarxisme schrijf.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan doe je toch meer van het (nep werk) dat kan ook voldoening geven.
Goeie. Qua retoriek zitten ze op één lijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Heeft iemand john en Rutger Bregman ooit samen in één ruimte gezien? Anders zou het zo maar kunnen dat ze één en dezelfde zijn.
Hopelijk kiezen ze niet voor hetzelfde beroep.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Suske Wiske en de ..twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 18:44:50Sjoemelende spermadokter Jan Karbaat heeft zeker 22 kinderen https://t.co/Dbn3XLZUxe reageer retweet
Neem er voor mij ook een paar mee, zwart met veel suiker.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is waar John. Ik haal dan nog maar een kop koffie terwijl ik een nieuwe column over het cultuurmarxisme schrijf.
Wehe, evolutionaire winnaar.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Suske Wiske en de ..twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 18:44:50Sjoemelende spermadokter Jan Karbaat heeft zeker 22 kinderen https://t.co/Dbn3XLZUxe reageer retweet
Nee joh ik loop over, kan het dom gelul niet meer zien, ga overal tegen in, als ik een hont wil trappen vind ik wel iets!quote:
Ik heel veel spetters. Op 500 meter erg natgeregend.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:02 schreef Ryon het volgende:
Wel typisch. Het waait een beetje aan de andere kant van de wereld, en iedereen maakt zich er druk om. Terwijl ik vanochtend ook een paar spetters voelde toen ik van huis ging. Daar hoor je weer niemand over.
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:43 schreef 99.999 het volgende:
Flikker toch eens op met dat ellendige Twitter. De liefhebbers kijken daar toch zelf wel.
Ja, precies. Een waar blijft het pushbericht op Nu.nl? Wij hebben het hier in Nederland ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heel veel spetters. Op 500 meter erg natgeregend.
Oikofobe media.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, precies. Een waar blijft het pushbericht op Nu.nl? Wij hebben het hier in Nederland ook niet makkelijk.
Het kan nog altijd slechter dat blijkt toch wel of niet?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, precies. Een waar blijft het pushbericht op Nu.nl? Wij hebben het hier in Nederland ook niet makkelijk.
Giro 555 moet snel opengesteld worden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze stellen maar open wat ze willen.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Giro 555 moet snel opengesteld worden.
Het oog van de orkaan is as we speak boven ons land.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:4m
13:14
Politiewoordvoerder Sint Maarten: nu in oog van de storm
We belden zojuist met Ricardo Henson, de politiewoordvoerder van Philipsburg, de hoofdstad van het Nederlandse deel van Sint Maarten. Het grootste deel van het corps zit vast op het politiestation. “Er is ernstige schade aan het gebouw, we hebben onze radiocommunicatie verloren”, zei Henson. “Deuren en ramen zijn gebarricadeerd.”
Henson vermoedde dat ze nu in het oog van de orkaan zitten omdat het buiten wat rustiger klonk. “Ik geloof dat het tweede deel van de storm er nu aankomt”, zei Henson.
De politie heeft veel telefoontjes ontvangen. “Vele daken zijn weggeblazen. We bereiden nu een lijst voor van items die we nodig gaan hebben voor als de storm gaat liggen.”
Het is volgens de woordvoerder niet duidelijk of er slachtoffers zijn gevallen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-eilanden-2-a1572414
Alle ogen gericht op kwata?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het oog van de orkaan is as we speak boven ons land.
Kan het mooi een oogje in het zeil houden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het oog van de orkaan is as we speak boven ons land.
Hihiquote:Op woensdag 6 september 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan het mooi een oogje in het zeil houden.
Ja, daar werd ik ook mee wakker, met die headlinequote:Op woensdag 6 september 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jacob Rees-Mogg: Conservative MP ‘completely opposed' to abortion even after a woman is raped'
Altijd leuk wanneer mannen dit soort opinies hebben.
En is kandidaat voor het leiderschap van de Tories natuurlijk. What else?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik ook mee wakker, met die headline![]()
Die vent is ook echt
Tjah. Wat is het alternatief? Vrouwen met een mening. Ik weet niet of we daar blij van zouden worden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jacob Rees-Mogg: Conservative MP ‘completely opposed' to abortion even after a woman is raped'
Uiteraard!quote:Op woensdag 6 september 2017 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En is kandidaat voor het leiderschap van de Tories natuurlijk. What else?
Triggered.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja, maar dat mag niet. Dat is óók het recht in eigen handen nemenquote:Op woensdag 6 september 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik dan nooit begrijp is waarom dit soort mannen dan ook niet gelijk voorstelt om alle verkrachters te castreren, lijkt mij net zo redelijk als een verbod op abortus in alle gevallen.
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah. Wat is het alternatief? Vrouwen met een mening. Ik weet niet of we daar blij van zouden worden.
Nee, dat moet gewoon de strafmaat zijn, keurig netjes in een ziekenhuis uitgevoerd, natuurlijk, we zijn geen barbaren, tenslotte.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag niet. Dat is óók het recht in eigen handen nemenals God wilde dat de verkrachting een baby op zou leveren, dan is dat nu eenmaal zo
Die mannen kunnen er dan ook niks aan doen. Het ligt namelijk aan de vrouwen die zich te uitdagend kleden en gedragen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik dan nooit begrijp is waarom dit soort mannen dan ook niet gelijk voorstelt om alle verkrachters te castreren, lijkt mij net zo redelijk als een verbod op abortus in alle gevallen.
Ah. Silly me. Natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die mannen kunnen er dan ook niks aan doen. Het ligt namelijk aan de vrouwen die zich te uitdagend kleden en gedragen.
En aan negers die alle vrouwen van ons blanke mannen afnemen. Beter castreren we alle negers zodat vrouwen weer genoodzaakt zijn voor blanke mannen te kiezen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die mannen kunnen er dan ook niks aan doen. Het ligt namelijk aan de vrouwen die zich te uitdagend kleden en gedragen.
Niet lullig bedoelt hoor, maar is het ineens oke om het woord neger te gebruiken?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En aan negers die alle vrouwen van ons blanke mannen afnemen. Beter castreren we alle negers zodat vrouwen weer genoodzaakt zijn voor blanke mannen te kiezen.
Vrouwen hoeven helemaal niet te kiezen, ze kunnen ook worden gekozen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En aan negers die alle vrouwen van ons blanke mannen afnemen. Beter castreren we alle negers zodat vrouwen weer genoodzaakt zijn voor blanke mannen te kiezen.
Je leert bijvoorbeeld in NWS en de FP dat dat weer helemaal bon ton is.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt hoor, maar is het ineens oke om het woord neger te gebruiken?
*bedoeld.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt hoor, maar is het ineens oke om het woord neger te gebruiken?
Als je een plantagehouder bent wel ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja, zie het Mystik wel vaker gebruiken en dan 2 keer in in een zin. Ik vind het een beetje overdreven hoor. En excuus voor mn spellingquote:Op woensdag 6 september 2017 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*bedoeld.
En in deze context, het parafraseren van mensen die dat inderdaad normaal taalgebruik vinden, kan dat prima.
Ik zal de volgende keer zwartjoekel gebruiken, ter afwisseling.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja, zie het Mystik wel vaker gebruiken en dan 2 keer in in een zin. Ik vind het een beetje overdreven hoor. En excuus voor mn spelling
Mjah, ik vind het ergens wel hypocriet dat je het woord kan opeisen, omdat iedereen toch wel snapt dat jij het schertsend bedoeld.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer zwartjoekel gebruiken, ter afwisseling.
En het is inderdaad parafraseren en sarcasme. Maar als jij er aanstoot aan neemt zal ik mijn taalgebruik kuisen, zelfs wanneer het schertsend bedoeld is
Ik vind de term 'personen van kleur' zo lelijk Nederlands.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:13 schreef Ryon het volgende:
Gelieve inderdaad "personen van kleur" te gebruiken en "wit" in plaats van "blank".
Shit, ik ga maar niet meer terug naar mijn geboortegrond.quote:in NL kan je straffeloos vrouwen verkrachten en levend verbranden te ROTTERDAM.
"Donkere mensen" mag ook. Vooruit dan.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vind de term 'personen van kleur' zo lelijk Nederlands.
Je kan ook niks meer zeggen tegenwoordig!quote:Op woensdag 6 september 2017 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer zwartjoekel gebruiken, ter afwisseling.
Maar het is inderdaad parafraseren en sarcasme. Maar als jij er aanstoot aan neemt zal ik mijn taalgebruik kuisen, zelfs wanneer het schertsend bedoeld is
Heb het ook nog nooit iemand horen gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wanneer ligt de witte vla in de schappen?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:13 schreef Ryon het volgende:
Gelieve inderdaad "personen van kleur" te gebruiken en "wit" in plaats van "blank".
Typisch weer. Mensen dehumaniseren door meteen de vergelijking te trekken met een zuivelproduct. Heel naar.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer ligt de witte vla in de schappen?
Ik verwacht toch wel een vrouwenverbrandingszone ergens in Rotterdam. Anders liggen overal die verkoolde lijken op straat, blijkbaar zegt niemand daar iets van.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Shit, ik ga maar niet meer terug naar mijn geboortegrond.
De mensen die heel erg bezig zijn met het (Amerikaanse) racisme-debat gebruiken het. Lekker POC letterlijk vertalen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb het ook nog nooit iemand horen gebruiken.
Vandaar dat ik het dus nog nooit gehoord hebquote:Op woensdag 6 september 2017 14:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De mensen die heel erg bezig zijn met het (Amerikaanse) racisme-debat gebruiken het. Lekker POC letterlijk vertalen.
Die lijken moet je gewoon in de Maas gooien, denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een vrouwenverbrandingszone ergens in Rotterdam. Anders liggen overal die verkoolde lijken op straat, blijkbaar zegt niemand daar iets van.
Had gehoopt dat mijn komst in rotterdam wat langer onopgemerkt bleef.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een vrouwenverbrandingszone ergens in Rotterdam. Anders liggen overal die verkoolde lijken op straat, blijkbaar zegt niemand daar iets van.
Het klinkt wel als een heftige kennismakingsweek van de faculteit Genderstudies.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had gehoopt dat mijn komst in rotterdam wat langer onopgemerkt bleef.
Vanille vla, Bob. Ligt er al jarenquote:Op woensdag 6 september 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer ligt de witte vla in de schappen?
Wel grappig, zondag voor het eerst gekeken naar heel holland bakt. Gingen ze "zoenen" maken, duurde toch even voor ik begreep dat het hier dus ging om de oude "negerzoenen" even op twitter gekeken en de ophef om het gebruik van "zoenen" deed niet teleurstellenquote:Op woensdag 6 september 2017 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vanille vla, Bob. Ligt er al jaren
Sinds wanneer valt Rotterdam weer onder Nederland?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Shit, ik ga maar niet meer terug naar mijn geboortegrond.
quote:emancipatie is 'n grote gruwelijke grap, mantelpakkenmaffia etc...
Mij kwam komt het maar verdomt goed uit,ze wouden het krijgen het van mij ook dan, ik vroeg niet erom om te evrouwciperen.quote:
Waarheid.quote:
Er zijn er wel die het uitdagen hoor, niet om nou te zeggen ja zelf schuld, waar twee kijven hebben er volgens mij altijd twee schuld.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Recente acties.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:35 schreef Jip141 het volgende:
Sinds wanneer valt Rotterdam-Zuid onder Rotterdam?
Redelijk laf.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Debatje over MH-17 en Dr. Baudet is er niet bij.
Die erkent de Russische betrokkenheid niet en heeft daar dus niks te zoeken.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft U een signalement van de persoon, ja een persoon van kleur?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet afvragen er iets tegen voor ondernemen, ballen hebben?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:45 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/swsjoerdsma/status/905407243931279360
Sjoerd vraagt het zich ook af, maar onderzoek wijst uit dat Baudet bezig is een brief te schrijven naar de groene, omdat die weer iets naars over hem hebben geschreven
Dat is inderdaad belangrijker. Parlementariërs die hun werk doen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:45 schreef skysherrif het volgende:
Sjoerd vraagt het zich ook af, maar onderzoek wijst uit dat Baudet bezig is een brief te schrijven naar de groene, omdat die weer iets naars over hem hebben geschreven
Da's iets voor het kartel.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belangrijker. Parlementariërs die hun werk doen.
Interessant.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik was niet sarcastisch.quote:
Geen onzin praten.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die erkent de Russische betrokkenheid niet en heeft daar dus niks te zoeken.
Nounounou, John toch.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar echt een richting koos je ook niet.
Baudet volgt gewoon zijn instructies uit Moskou.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
En de rest van de EU van de Oekraine?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Baudet volgt gewoon zijn instructies uit Moskou.
Uiteraard geloof jijende oppervlakkige uitvluchten van een politicus in verkiezingstijd.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:06 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Geen onzin praten.
Baudet zegt in een reactie dat de ondertekening van de brief een privékwestie is: Forum voor Democratie zal geen campagne voeren voor een nieuw MH17-onderzoek.
Baudet benadrukt dat hij niet vindt dat de Russen er niets mee te maken hebben, zoals sommige van de briefschrijvers stellen. Hij heeft getekend omdat hij sommige aspecten van het onderzoek opmerkelijk vindt.
Ja dan interpreteer je het toch zodat het beter in je eigen wereldbeeld past. Zo kun je wat iedere politicus zegt wel omdraaien zodat beter past bij wat je zelf denkt.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard geloof jijende oppervlakkige uitvluchten van een politicus in verkiezingstijd.
En dan komen we weer bij het begin. Vreemd dat hij zich nu niet meer roert op een onderwerp waarop hij zich juist flink heeft geroerd...quote:Op woensdag 6 september 2017 15:27 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ja dan interpreteer je het toch zodat het beter in je eigen wereldbeeld past. Zo kun je wat iedere politicus zegt wel omdraaien zodat beter past bij wat je zelf denkt.
Bovendien heeft hij nu ook geen spreektijd aangevraagd. Dat strookt prima met zijn eerdere woorden dat FvD geen campagne voert voor een nieuw onderzoek.
Baudet zegt in een reactie dat de ondertekening van de brief een privékwestie is: Forum voor Democratie zal geen campagne voeren voor een nieuw MH17-onderzoek.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan komen we weer bij het begin. Vreemd dat hij zich nu niet meer roert op een onderwerp waarop hij zich juist flink heeft geroerd...
Toch ook de kans voor hem om wederom Russische propaganda te verspreiden.
Een lijsttrekker die in campagnetijd bewust een controversieel statement maakt doet dit inderdaad vast geheel op eigen titel. Geloof je dat werkelijk? Zeker gezien zijn reeks eerdere strapatsen op dit onderwerp?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:43 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Baudet zegt in een reactie dat de ondertekening van de brief een privékwestie is: Forum voor Democratie zal geen campagne voeren voor een nieuw MH17-onderzoek.
Gezien het feit dat hij nu ook niet spreekt, lijkt me wel vrij duidelijk dat het op persoonlijke titel was toch ?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een lijsttrekker die in campagnetijd bewust een controversieel statement maakt doet dit inderdaad vast geheel op eigen titel. Geloof je dat werkelijk? Zeker gezien zijn reeks eerdere strapatsen op dit onderwerp?
Nee, dat laat hooguit zien dat hij onderhand de domheid van zijn eerdere acties wat meer inziet. (Althans laten we dat hopen). Of het laat zien dat hij niet meer winst denkt te kunnen behalen met verdere lijkenpikkerij.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:50 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat hij nu ook niet spreekt, lijkt me wel vrij duidelijk dat het op persoonlijke titel was toch ?
Baudet benadrukt dat hij niet vindt dat de Russen er niets mee te maken hebben, zoals sommige van de briefschrijvers stellen. Hij heeft getekend omdat hij sommige aspecten van het onderzoek opmerkelijk vindt.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:53 schreef Puddington het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal respectloos tegen de nabestaanden en je eigen rechtsstaat als je een onderzoek dat wordt opgezet door je eigen land als twijfelachtig afschrijft omdat je toevallig de bitch van Poetin wil zijn.
Hij heeft zich natuurlijk vaker geprofileerd als spreekbuis van de Russische propaganda. Dat spreekt zijn achterban blijkbaar asn.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:53 schreef Puddington het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal respectloos tegen de nabestaanden en je eigen rechtsstaat als je een onderzoek dat wordt opgezet door je eigen land als twijfelachtig afschrijft omdat je toevallig de bitch van Poetin wil zijn.
Punt is dat iedereen weet dat ze liegen. Ieder mogelijk scenario is uitgebreid onderzocht.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:00 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Baudet benadrukt dat hij niet vindt dat de Russen er niets mee te maken hebben, zoals sommige van de briefschrijvers stellen. Hij heeft getekend omdat hij sommige aspecten van het onderzoek opmerkelijk vindt.
Baudet: 'Het JIT geeft vetorecht aan Oekraïne over welke bewijzen wel of niet kunnen worden toegelaten. Waarom heeft de VS de primaire radarbeelden nooit openbaar gemaakt? Waarom heeft de Oekraïense verkeersleiding de piloten van MH17 een routewijziging door laten voeren? Zit het team niet te veel in een tunnelvisie dat de dader van tevoren al bekend is?'
Baudet hoopt dat de Trump een impuls kan geven aan een nieuw onafhankelijk onderzoek. 'Dat zou een heel goede zaak zijn, in plaats van meteen de Russen de schuld te geven.' Van Wolferen heeft een gelijksoortige motivatie. 'Het is heel vreemd dat Oekraïne als medeverdachte een vetorecht krijgt. Als onderzoeker is het van belang op zoek te gaan naar tegenbewijs. De verschillende scenario's van de crash zijn nooit serieus onderzocht.'
Echt zo bizar en respectloos dit. Te absurd voor woorden. Doe toch eens even normaal man. Dit zijn toch perfect legitieme vragen.
Hangt er van af wie je het vraagt.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:03 schreef Jip141 het volgende:
Zijn jullie gewone Nederlanders of ongewone Nederlanders?
Wat is gewoon en wat is ongewoon?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:03 schreef Jip141 het volgende:
Jij weet nog niet eens wat deze als ongewoon en gewoon ziet.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:04 schreef Puddington het volgende:
[..]
Hangt er van af wie je het vraagt.
Uiteraard. Geloof iemand die regelmatig bewust Russische propaganda heeft verspreid of mensen die een uitgebreid en goed verifieerbaar onderzoek hebben uitgevoerd.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:04 schreef Gohf046 het volgende:
Weet je, laat maar zitten dit. Heeft weinig zin. Iedereen moet er maar lekker over denken wat ie wil.
Liegen, misschien worden niet de juiste vragen gesteld?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:02 schreef 99.999 het volgende:
Punt is dat iedereen weet dat ze liegen.
Ik ben wit en mijn familie is christelijk (met mate). Van het CDA krijg ik vast mijn 'gewone Nederlander' badge.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:03 schreef Jip141 het volgende:
Jij krijgt in de zomer geen tintje?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben wit en mijn familie is christelijk (met mate). Van het CDA krijg ik vast mijn 'gewone Nederlander' badge.
Zing je ook het Wilhelmus in de klas?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben wit en mijn familie is christelijk (met mate). Van het CDA krijg ik vast mijn 'gewone Nederlander' badge.
quote:Rutte schrijft vandaag: 'We voelen een groeiend ongemak wanneer mensen onze vrijheid misbruiken om hier de boel te verstieren, terwijl ze juist naar ons land zijn gekomen voor die vrijheid.' Hij somt een aantal ergernissen op die zouden spelen onder Nederlanders: homo's die worden lastiggevallen, vrouwen in korte rokjes die worden 'uitgejouwd' en gewone Nederlanders die worden uitgemaakt voor racist.
Nee, wij zongen altijd "Hier is een stad gebouwd...." (gezang 490). Ik denk dat het een favoriet van de juf was.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:12 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zing je ook het Wilhelmus in de klas?
Ik ben nog nooit (serieus) uitgemaakt voor racist... daar gaat mijn status als 'gewone Nederlander'.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:13 schreef Jip141 het volgende:
Rutte had hem ook al een keer ontdekt trouwens.
[..]
Komt die niet met alles wat die s nachts dromen doet?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja dan moet je je "Gewone Nederlander"-badge inleveren, evenals je recht om op speeldate te gaan met Jan Peter Balkenende.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, wij zongen altijd "Hier is een stad gebouwd...." (gezang nummer zoveel). Ik denk dat het een favoriet van de juf was.
[..]
Ik ben nog nooit (serieus) uitgemaakt voor racist... daar gaan mijn status als 'gewone Nederlander'.
Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja dan moet je je "Gewone Nederlander"-badge inleveren, evenals je recht om op speeldate te gaan met Jan Peter Balkenende.
Wat doet Balk elende nog voor kost?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja dan moet je je "Gewone Nederlander"-badge inleveren, evenals je recht om op speeldate te gaan met Jan Peter Balkenende.
Werkt nu voor Ernst & Young.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat doet Balk elende nog voor kost?
Als men niet teveel veranderen doet weet die wel sommige deuren te openen is het niet?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:18 schreef Puddington het volgende:
[..]
Werkt nu voor Ernst & Young.
https://nl.linkedin.com/in/janpeterbalkenende
Ik dacht dat het Leiden was waar hij lesgaf. Jan Peter zit niet in een baantjescaroussel, maar een baantjescentrifuge.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Lopen hij en zijn vrouw ook niet rond op de Erasmus Universiteit als docenten?
Geen idee of hij misschien op meerdere plekken rondloopt. Maar hij is in ieder geval professor aan de EUR.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:21 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Leiden was waar hij lesgaf. Jan Peter zit niet in een baantjescaroussel, maar een baantjescentrifuge.
Ah, ik word regelmatig voor racist uitgemaakt. Dacht al dat er wat aan mij mankeerde, maar ik blijk dus gewoon een "gewone Nederlander" te zijn. Fijn, die geruststelling. Ga ik nu weer lekker verder met het swastika-schilderen.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
En dat in Nimma? Havana aan de Waal? Je durft wel Pokkeltje... voor je het weet staat de antifa-knokploeg uit de Bijstand je deur te bekogelen.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, ik word regelmatig voor racist uitgemaakt. Dacht al dat er wat aan mij mankeerde, maar ik blijk dus gewoon een "gewone Nederlander" te zijn. Fijn, die geruststelling. Ga ik nu weer lekker verder met het swastika-schilderen.
Ik meen mij nog te herinneren dat er een tijd geleden een of andere demonstratie was in het Waterkwartier. Allemaal sjonnies demonstreren tegen de buitenlandersquote:Op woensdag 6 september 2017 16:36 schreef Puddington het volgende:
[..]
En dat in Nimma? Havana aan de Waal? Je durft wel Pokkeltje... voor je het weet staat de antifa-knokploeg uit de Bijstand je deur te bekogelen.
Was dat niet in Dukenburg? Een aantal Linkse organisaties wilden een demonstratie houden op plein 44 en toen wilde (extreem)rechts daar ook protesteren. Dat wilde de gemeente niet en hebben ze ze naar Dukenburg gestuurd.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik meen mij nog te herinneren dat er een tijd geleden een of andere demonstratie was in het Waterkwartier. Allemaal sjonnies demonstreren tegen de buitenlanders. Weet niet meer wat toen precies de aanleiding was.
Waarom kiezen die figuren steeds van die linkse bolwerken uit om te protesteren? Wij hadden niet lang geleden hier ook een Pegida-demonstratie (circa. 20 mensen, waarvan een groot gedeelte Duits). Waarom doen ze dit niet lekker in Venlo of Volendam?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik meen mij nog te herinneren dat er een tijd geleden een of andere demonstratie was in het Waterkwartier. Allemaal sjonnies demonstreren tegen de buitenlanders. Weet niet meer wat toen precies de aanleiding was.
http://www.woorden.org/woord/uitdagenquote:Op woensdag 6 september 2017 16:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom kiezen die figuren steeds van die linkse bolwerken uit om te protesteren? Wij hadden niet lang geleden hier ook een Pegida-demonstratie (circa. 20 mensen, waarvan een groot gedeelte Duits). Waarom doen ze dit niet lekker in Venlo of Volendam?
Minder kans op tegendemonstraties natuurlijk. Je moet natuurlijk wel boos kunnen doen over enge antifas.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom kiezen die figuren steeds van die linkse bolwerken uit om te protesteren? Wij hadden niet lang geleden hier ook een Pegida-demonstratie (circa. 20 mensen, waarvan een groot gedeelte Duits). Waarom doen ze dit niet lekker in Venlo of Volendam?
Waar woon je, Enschede? Enschede is toch niet echt links.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:47 schreef Puddington het volgende:
[..]
Waar woon je, Enschede? Enschede is toch niet echt links.
De Ommelanders zijn inderdaad flink de lul. In de stad valt de schade wel mee.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:50 schreef john2406 het volgende:
Groningers worden die niet geknipt en geschoren en ernaar kaalgeplukt het nieuwe Limburg?
PVV? Ben jij wel goed op de hoogte?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:59 schreef Reya het volgende:
Groningen is het nieuwe Limburg; zal binnenkort dus wel en masse naar de PVV overgaan.
De PVV is Wilders, en Wilders komt uit Limburg, en Groningen en Limburgers is als water en vuur.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:59 schreef Reya het volgende:
Groningen is het nieuwe Limburg; zal binnenkort dus wel en masse naar de PVV overgaan.
Ja, dat was heel recent. De demonstratie waar ik op doel was een jaar of anderhalf geleden, meen ik.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:41 schreef Puddington het volgende:
[..]
Was dat niet in Dukenburg? Een aantal Linkse organisaties wilden een demonstratie houden op plein 44 en toen wilde (extreem)rechts daar ook protesteren. Dat wilde de gemeente niet en hebben ze ze naar Dukenburg gestuurd.
In Groningen wonen veel gereformeerd vrijgemaakten. Vroeger stemden die GPV, dus nu ChristenUnie. Daarnaast ook veel 'gewone' gereformeerden. Die stemden van oudsher ARP, dus nu op het CDA.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zitten daar de zwartrokken niet?
Strengprotestant geloof ik mijn pa noemde ze zo ik weet niet beter, zwart mag ja niet meer toch?
Doet me er aan denken trouwens. Wij moeten nog een keer bier gaan drinken. Kan me herinneren dat we dat aan elkaar beloofd hadden in een ver verleden.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat was heel recent. De demonstratie waar ik op doel was een jaar of anderhalf geleden, meen ik.
Oh ja, die kan ik me ook nog herinneren. Met kinderwagens en alquote:Op woensdag 6 september 2017 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vandaar die ziekte, ziek van het geld uitgeven?quote:Op woensdag 6 september 2017 17:46 schreef Friek_ het volgende:
Oef, nieuwe PC is binnen. Wat een verademing. Heb nu zelfs twee SSD's in m'n systeempje zitten.
Jij bent ook wel gezellig he ?quote:Op woensdag 6 september 2017 17:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vandaar die ziekte, ziek van het geld uitgeven?
In het echt en ik lief hoor.quote:
Speclijst!quote:Op woensdag 6 september 2017 17:46 schreef Friek_ het volgende:
Oef, nieuwe PC is binnen. Wat een verademing. Heb nu zelfs twee SSD's in m'n systeempje zitten.
Wat voor de rest nog behalve die SSDs?quote:Op woensdag 6 september 2017 17:46 schreef Friek_ het volgende:
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 17:46 schreef Friek_ het volgende:
In raid je weet niet wat je mist!quote:
Maar SSD's, mits ze via PCIe lopen, zijn al bijzonder snel.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
In raid je weet niet wat je mist!
Dat is met SCSI al snel laat staan met SSD s.
Dan zijn ze dubbel zo snel, ik zou alleen moeten nazien of het raid o/ of 1 was, is weer heel lang geleden.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar SSD's, mits ze via PCIe lopen, zijn al bijzonder snel.
M'n oude gewoon meegenomen en via SATA aangesloten. M'n nieuwe SSD (Samsung EVO 960) loopt via M.2.quote:
Die medion heeft er twee in M2 lopen waarschijnlijk in raid, maar vertel eens meer wat nog voor de rest?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
M'n oude gewoon meegenomen en via SATA aangesloten. M'n nieuwe SSD (Samsung EVO 960) loopt via M.2.
Heel ongewoon, natuurlijk, zo ongewoon dat het bijna weer gewoon is. Bijnaquote:Op woensdag 6 september 2017 16:03 schreef Jip141 het volgende:
Maar de tijd heeft niet stilgestaan.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zijn ze dubbel zo snel, ik zou alleen moeten nazien of het raid o/ of 1 was, is weer heel lang geleden.
Onze zoon wou er eentje deze. http://www.mediamarkt.de/(...)edition-2318975.html
Dan kon zich mijn oude configuratie nog herinneren met SCSI in raid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, kijk aan, heel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
M'n oude gewoon meegenomen en via SATA aangesloten. M'n nieuwe SSD (Samsung EVO 960) loopt via M.2.
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar de tijd heeft niet stilgestaan.
Ik heb mijn SCSI schijven jaren terug al met pensioen gestuurd, 10K Cheetah schijven waren dat, bloedsnel in vergelijking met IDE in die tijd. Had wel downsides, natuurlijk, lawaai, warmte, het gezeik met terminators die er spontaan mee ophielden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi niet, mijn lieve systeempje werd al afgekraakt door Tijger.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die medion heeft er twee in M2 lopen waarschijnlijk in raid, maar vertel eens meer wat nog voor de rest?
Hey, hey, ik kraak niets af, ik dacht dat je beter kon doen voor het geldquote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi niet, mijn lieve systeempje werd al afgekraakt door Tijger.
Is ook de enige logische keus eigenlijk tegenwoordig. HDD's zijn alleen nog nuttig voor massaopslag en archivering/backup (SSD's kunnen hun data verliezen als ze lange tijd geen stroom hebben gehad).quote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb in m'n MacBook Air en in m'n Windows desktop alleen nog maar SSD's hangen. M'n RasPi's hebben hun filesysteem draaien op snelle SD-kaarten.
Ik heb alleen nog twee harde schijven als NAS.
Ja, oude bak van m'n werk met Win10. Eigenlijk alleen om de dingen die ik ontwikkel op te testen.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook de enige logische keus eigenlijk tegenwoordig. HDD's zijn alleen nog nuttig voor massaopslag en archivering/backup (SSD's kunnen hun data verliezen als ze lange tijd geen stroom hebben gehad).
En heb jij een Windows desktop?![]()
Ga snel gamen joh, en laat Tijger maar brullen.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde hoor,ik heb voor ons zelf ook niet veel bezonders hoor.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef anders eens een link?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, hey, ik kraak niets af, ik dacht dat je beter kon doen voor het geld
Als jij blij bent met wat je hebt dan is het goed.
Chromecast geprobeerd en gelijk aan de zoon gegeven waar die nou stof ligt te happen.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Friek_ het volgende:
Rasperry Pi's wil ik ook nog eens uitproberen. Lijkt me wel een interessant idee, voor zover ik erover gelezen heb. Al voldoet mijn Chromecast verder prima.
quote:Onderzoek: referenda moeten beter, maar hebben nut
Bijna net zo hevig als de discussie over het Oekraïneverdrag was vorig jaar het debat over het referendum zelf. Een welkome aanvulling op de democratie of een gemankeerd instrument dat gecompliceerde zaken verengt tot het zwart-witte ja of nee? Het referendum heeft meerwaarde, concluderen onderzoekers van de Universiteit van Tilburg, maar de wet verdient op onderdelen verbetering. [..]
In het ziekenhuis hadden ze smart tv hangen heel de afdeling kwam aan bed om hun telefoon te linken.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Chromecast geprobeerd en gelijk aan de zoon gegeven waar die nou stof ligt te happen.
Ik heb er nog liggen samen met de controlers 19160 29160 en dacht 39160?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCSI schijven jaren terug al met pensioen gestuurd, 10K Cheetah schijven waren dat, bloedsnel in vergelijking met IDE in die tijd. Had wel downsides, natuurlijk, lawaai, warmte, het gezeik met terminators die er spontaan mee ophielden.
Bijzonder slecht onderzoek.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:25 schreef Kowloon het volgende:
Vergeten de referendumhaters in dit cafe dit niet te lezen? :
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde hoor,ik heb voor ons zelf ook niet veel bezonders hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabanders, die zijn niet te vertrouwen met enige vorm van zelfbestuur, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:25 schreef Kowloon het volgende:
Vergeten de referendumhaters in dit cafe dit niet te lezen? :
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]Een DVD-brander, waar heb je die eigenlijk nog voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vroeg me achteraf ook af waarom ik het eigenlijk nog deed. Alles kan toch via USB. En als ik een keer wat dvd's wil branden, kan ik het eigenlijk net zo goed even bij m'n pa doen. Maar goed, 15 euro is verder geen aderlating.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Een DVD-brander, waar heb je die eigenlijk nog voor nodig?
Voor een kennis misschien die niet goed bedeeld is?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Überhaupt bestuur. Onbetrouwbaar, je begrijpt waarom de libertariers uit het zuiden komen.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Brabanders, die zijn niet te vertrouwen met enige vorm van zelfbestuur, dat weet iedereen.
Bij de bestelling van de laatste serie laptops voor het werk hebben we daar vrij uitgebreid over gesproken, maar de realiteit is dat nogal wat schoolmethodes en zelfs het cito nog spullen op cd's en dvd's aanlevert. Een DVD-speler was dus een must, en dan krijg je zo ongeveer automatisch ook een brander.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik was nog wel blij dat ik er eentje had toen ik die Ford Ka kocht, want de audio-installatie daarvan kon alleen audio-cd's afspelen, had geen usb-aansluiting.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me achteraf ook af waarom ik het eigenlijk nog deed. Alles kan toch via USB. En als ik een keer wat dvd's wil branden kon ik het eigenlijk net zo goed even bij m'n pa doen. Maar goed, 15 euro is verder geen aderlating.
Die snappen er inderdaad ook al weinig van.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Überhaupt bestuur. Onbetrouwbaar, je begrijpt waarom de libertariers uit het zuiden komen.
Mja ok. Maar eigenlijk is het bizar dat ze dat niet op usb-sticks aanbieden.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij de bestelling van de laatste serie laptops voor het werk hebben we daar vrij uitgebreid over gesproken, maar de realiteit is dat nogal wat schoolmethodes en zelfs het cito nog spullen op cd's en dvd's aanlevert. Een DVD-speler was dus een must, en dan krijg je zo ongeveer automatisch ook een brander.
[..]Prima samenhangend systeem naar mijn idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, niet aan een AM4 systeem gedacht?
Als ik moest kiezen tussen een Brabantse burgemeester en anarchisme moest ik ook wel even nadenken.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die snappen er inderdaad ook al weinig van.
Nouja voor een Ka toch nog iets is toch waar of niet?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daarom typte ik expliciet "audio-cd's". Die brandde ik van mijn flac's
Klinkt ingewikkeld. Heb spotify en voor in de auto CD'squote:Op woensdag 6 september 2017 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Op onze Raspberry Pi staat onze hele muziekcollectie, via ddns.net een programma draaien waarmee we overal onze eigen muziek kunnen luisteren
Mr.Mo wilde graag knutselenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld. Heb spotify en voor in de auto CD's
Jij krijgt de Nederlander wel uit Nederland maar Nederland niet uit de Nederlander?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Spotify heb ik alleen gratisch.
Ik vind CD's/DVD's ook nog wel een voordeel hebben als rescue-oplossing. USB-sticks zijn niet hardwarematig read only, wat een nadeel kan zijn als een systeem bijvoorbeeld met een virus geinfecteerd is. Een USB-stick is niet gegarandeerd schoon in zo'n situatie. Ook zijn sommige BIOS'en en UEFI's nog steeds kieskeurig voor de manier waarop een USB-stick gepartitioneerd is om er van op te kunnen starten.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik was nog wel blij dat ik er eentje had toen ik die Ford Ka kocht, want de audio-installatie daarvan kon alleen audio-cd's afspelen, had geen usb-aansluiting.
Vind die betaalde versie wel ideaal. Kan je ook muziek downloaden op je telefoon voor het geval er geen internet is.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mr.Mo wilde graag knutselen![]()
Spotify heb ik alleen gratisch.
Vind 't wel ok zo, die gratisch. Zet wel graag een random iets aanquote:Op woensdag 6 september 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vind die betaalde versie wel ideaal. Kan je ook muziek downloaden op je telefoon voor het geval er geen internet is.
[..]En hoe groot was de aderlating?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn suggestie inderdaad, mijnheer "Laat Tijger maar brullen"quote:Op woensdag 6 september 2017 18:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima samenhangend systeem naar mijn idee.Overigens, niet aan een AM4 systeem gedacht?
Meh, ik heb van OSX/MacOS nog nooit een DVD gehad.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind CD's/DVD's ook nog wel een voordeel hebben als rescue-oplossing. USB-sticks zijn niet hardwarematig read only, wat een nadeel kan zijn als een systeem bijvoorbeeld met een virus geinfecteerd is. Een USB-stick is niet gegarandeerd schoon in zo'n situatie. Ook zijn sommige BIOS'en en UEFI's nog steeds kieskeurig voor de manier waarop een USB-stick gepartitioneerd is om er van op te kunnen starten.
Ik ken mensen die de pi gebruiken voor hun cat-flap, en die dan elke keer als de kat 'm gebruikt een foto maken en die tweetenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
Toch leuk dat er mensen zijn die RaspberryPi's gebruiken voor dat soort projectjes, ik ben zelf het stadium wel voorbij dat ik het knutselen om zaken te kunnen doen die ik allang geregeld heb met off the shelf producten nog leuk vind maar ik ben oud en lui, hehe
Volgens mij zit daar iets verkeerds in make iso to usb?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, ik heb van OSX/MacOS nog nooit een DVD gehad.
En van Windows 10 heb ik de ISO gedownload van microsoft.com. En ja ok, wel zelf gebrand, maar dat had met wat meer moeite ook vast wel via een usb-stick gekund.
Minder moeite, om eerlijk te zijn, er is een professional optie om een USB stick te maken die gewoon het laatste image direct bij Microsoft ophaalt via Internet.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, ik heb van OSX/MacOS nog nooit een DVD gehad.
En van Windows 10 heb ik de ISO gedownload van microsoft.com. En ja ok, wel,zelf gebrand, maar dat had met wat meer moeite ook vast wel via een usb-stick gekund.
Errrr....Mr Mo wilde nog meer projectjes doen?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de pi gebruiken voor hun cat-flap, en die dan elke keer als de kat 'm gebruikt een foto maken en die tweeten![]()
Nee, wij hebben geen cat-flapquote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Errrr....Mr Mo wilde nog meer projectjes doen?
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen cat-flap
Maar wat Kowloon zegt, ik wou gewoon een DVD hebben om op terug te kunnen vallen. Heb die DVD gewoon in een ordner gedouwd samen met de factuur in m'n administratiequote:Op woensdag 6 september 2017 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Minder moeite, om eerlijk te zijn, er is een professional optie om een USB stick te maken die gewoon het laatste image direct bij Microsoft ophaalt via Internet.
Zou niet goed zijn als meneer er ook eentje had toch?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen cat-flap
Ik had hem maar ben hem weer kwijt.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Minder moeite, om eerlijk te zijn, er is een professional optie om een USB stick te maken die gewoon het laatste image direct bij Microsoft ophaalt via Internet.
Doe eens een sessie in je glazenbol anders.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van je eerdere voorspellingen zullen ze dus gewoon inbinden.
Van de hak op de tak. Altijd een mooie ontwijkende beweging. Is de Deutsche Bank al bijna gevallen trouwens?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Polen vangt geen Syriërs op, maar wel een miljoen Oekraïners
Tellen die niet mee ?
Nee.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tellen die niet mee ?
Zijn geen moslims.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tellen die niet mee ?
Is ook wel goed dat sommige het doen, wat zouden ze daar doen als heel Europa bij hun kwam aanzetten?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Zijn geen moslims.
Jij bent ook wel die wagon opgeklommen he ?
Polen werken allemaal in West-Europa. Iemand moet in Polen de economie op de rit houden.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tellen die niet mee ?
Staat er ook bij of het toe- of afneemt?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:58 schreef Jip141 het volgende:
84% van alle mensen die nu leven identificeert zichzelf als religieus.
In China is dat 9%, maar dit getal wordt betwijfeld omdat het van oudsher verstandig is om je in China uit te geven als atheïst.
Het is om moedeloos van te worden, de verlichting schiet niet op en daarmee blijft het risico op oorlogen en burgeroorlogen zoals we in Myanmar kunnen zien.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:56 schreef Jip141 het volgende:
31% van iedereen die nu leeft is Christelijk en 24% moslim.
Zullen wel deels schattingen zijn en er valt genoeg over semantisch te discussiëren maar wat een enorme percentages eigenlijk. :/
Op zich is verlichting best te combineren met (bepaalde vormen van) religie. Veel verlichtingsdenkers waren ook zelf religieus.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is om moedeloos van te worden, de verlichting schiet niet op en daarmee blijft het risico op oorlogen en burgeroorlogen zoals we in Myanmar kunnen zien.
Je weet niet wat gematigden doen als er crisis is, misschien kiezen ze ook tegen de ander en voor hun geloof.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Op zich is verlichting best te combineren met (bepaalde vormen van) religie. Veel verlichtingsdenkers waren ook zelf religieus.
Atheïsten kunnen ook voor een bepaalde groep (religieus, etnisch, politiek) kiezen tijdens een conflict. Het kiezen van een kamp tijdens spanningen heeft vrij weinig te maken met verlichtingsdenken.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet niet wat gematigden doen als er crisis is, misschien kiezen ze ook tegen de ander en voor hun geloof.
Dat is waar, maar ik denk zelf dat geloof meer risico op onmin biedt.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Atheïsten kunnen ook voor een bepaalde groep (religieus, etnisch, politiek) kiezen tijdens een conflict. Het kiezen van kampen tijdens spanningen heeft vrij weinig te maken met verlichtingsdenken.
Jawel, maar dan kwam het bedrag al snel 300 euro hoger te liggen. Vond dat nogal gortig worden.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima samenhangend systeem naar mijn idee.Overigens, niet aan een AM4 systeem gedacht?
Wat een nare opmerking om oorlog te koppelen aan het geloof van mensen. Naar mijn idee heeft dat helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is om moedeloos van te worden, de verlichting schiet niet op en daarmee blijft het risico op oorlogen en burgeroorlogen zoals we in Myanmar kunnen zien.
Leuker kunnen ze het niet maken.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:20 schreef Igen het volgende:
Wauw. Ik heb een brief gekregen dat ik de zorgtoeslag van december 2014 moet terugbetalen.
Echt hoedje af voor dit snelle werktempo van de Belastingdienst.
TPO lees ik al lang niet meer, is zo'n beetje de Volk en Vaderland van deze tijd geworden.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:26 schreef Ryon het volgende:
Sid sloopt de toko weer:
http://politiek.tpo.nl/20(...)me-once-and-for-all/
Dat zou kunnen, het in in ieder geval weer een extra kamp waarin iemand zich verschansen.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk zelf dat geloof meer risico op onmin biedt.
Dat is trouwens ook weer zo, alhoewel mijn methoden volledig digitaal zijn gelukkig.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij de bestelling van de laatste serie laptops voor het werk hebben we daar vrij uitgebreid over gesproken, maar de realiteit is dat nogal wat schoolmethodes en zelfs het cito nog spullen op cd's en dvd's aanlevert. Een DVD-speler was dus een must, en dan krijg je zo ongeveer automatisch ook een brander.
Veelal hebben conflicten wel met religie te maken. Het spijt me als die observatie je kwetst.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking om oorlog te koppelen aan het geloof van mensen. Naar mijn idee heeft dat helemaal niks met elkaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |