Als ze maar niet vergeten hun rijbewijs om te zetten dat scheelt al, wat een kwaliteit bij die instantie denk ik dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat het met de verheffing van de Nederlandse scholier?
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat het met de verheffing van de Nederlandse scholier?
quote:Een vrouw in de Britse stad Bristol kwam tijdens een date vast te zitten in het raamkozijn. Dit gebeurde nadat zij een drol, die zij uit het raam had gegooid, uit een spleet achter het raam vandaan wilde halen.
De vrouw, die na een etentje met een student mee naar huis was gegaan, had de drol uit het raam gegooid omdat deze toen zij doortrok niet door de toiletpot spoelde.
Weet je zeker dat het geen SOA is?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.
Dat zal een dikke droll zijn geweest vermoed ik, als toch al in de handen had ze er ook achter kunnen duwen.quote:
Ik voel dat hier ook al een paar dagen aankomen ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.
Is weer wennen hè, dat studentenritme.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:37 schreef skysherrif het volgende:
ik ben gewoon uitzonderlijk moe vooral, gister gewoon om 11 uur gaan slapen, net ineens een halfuurtje in mn bureaustoel in slaap gevallen.
Heb natuurlijk ook anderhalf jaar mn hersens niet hoeven gebruiken, nu moet ik ineens opletten enzoquote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer wennen hè, dat studentenritme.
Hier ook, vier dagen achter elkaar voor 7u30 op moeten staan, en de halve dag gaar. Vandaag weer eens uit kunnen slapen dan ook meteen weer tot 11u liggen rotten.
Stel je eens voor je moet blijven liggen?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer wennen hè, dat studentenritme.
Hier ook, vier dagen achter elkaar voor 7u30 op moeten staan, en de halve dag gaar. Vandaag weer eens uit kunnen slapen dan ook meteen weer tot 11u liggen rotten.
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
www.studeersnel.nlquote:Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef skysherrif het volgende:
Nice, een of andere dropbox is opgedoken met alle samenvattingen voor elk blok voor jaar 1 en 2 bestuurskunde, met ook alle artikelen daar in die je nodig hebt etc.
Jamaar dit is een super geheime dropbox waar alleen de meest knappe studenten van het jaar voor worden uitgenodigd einz.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
En hoe lang ken jij die pagina dan al?
Aangezien jij ja supersnel aan het gaan bent.
Ah, goed dat ze jouw talent na 1 dag al hebben ingezien dan.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jamaar dit is een super geheime dropbox waar alleen de meest knappe studenten van het jaar voor worden uitgenodigd einz.
Met knap bedoelde ik niet intelligentie he Ryon.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, goed dat ze jouw talent na 1 dag al hebben ingezien dan.
Oh, dat verklaart het natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met knap bedoelde ik niet intelligentie he Ryon.
Zelfs iemand wat minder begaafd is, is ergens goed voor.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met knap bedoelde ik niet intelligentie he Ryon.
Heb jij daar tijd voor dan, ik wil wel altijd, maar dan blijkt dat de dag te weinig uren heeft!quote:Op woensdag 6 september 2017 11:58 schreef skysherrif het volgende:
Iemand trouwens the dark tower gezien, of the hitmans bodyguard.
De eerste niet, maar ik hou mijn hart vast, want zou het de boeken ooit kunnen benaderen? . De 2e wel, maar dat is niet bepaald een aanrader. 13 in een dozijn spul met waardeloze CGI.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:58 schreef skysherrif het volgende:
Iemand trouwens the dark tower gezien, of the hitmans bodyguard.
Friek laat jij niks meer van je horen?quote:
Mietje.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mja, dacht ik wel. Ga ik vanavond die eerste eens bekijken, heb het boek niet gelezen hoor, alhoewel ik wel de status ervan ken bij Stephen King fans.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De eerste niet, maar ik hou mijn hart vast, want zou het de boeken ooit kunnen benaderen? . De 2e wel, maar dat is niet bepaald een aanrader. 13 in een dozijn spul met waardeloze CGI.
Boeken. Is een serie van een stuk of 7+1.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mja, dacht ik wel. Ga ik vanavond die eerste eens bekijken, heb het boek niet gelezen hoor, alhoewel ik wel de status ervan ken bij Stephen King fans.
Zal wel laten weten of het wat was, ondanks dat ik natuurlijk niet weet of het het boek eer aan doet.
Minder tijd doorbrengen op Fok! John.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij daar tijd voor dan, ik wil wel altijd, maar dan blijkt dat de dag te weinig uren heeft!
Fok is maar los erbij, tussendoor zeg maar, kunnen ze dat niet meer multitasken?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Minder tijd doorbrengen op Fok! John.
Dat is wel weer heel confronterend John. Ik had maar wat graag echt werk willen hebben. Maar ja, dat bestaat niet meer.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:15 schreef john2406 het volgende:
Echt werk bestaat dat nog?
Het gros weet helemaal niet hoe goed ze het hebben daar ze de andere zijde nog nooit gezien hebben!
Dan doe je toch meer van het (nep werk) dat kan ook voldoening geven.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel confronterend John. Ik had maar wat graag echt werk willen hebben. Maar ja, dat bestaat niet meer.
Leven kan zo simpel zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan doe je toch meer van het (nep werk) dat kan ook voldoening geven.
twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 18:44:50Sjoemelende spermadokter Jan Karbaat heeft zeker 22 kinderen https://t.co/Dbn3XLZUxe reageer retweet
Dat is waar John. Ik haal dan nog maar een kop koffie terwijl ik een nieuwe column over het cultuurmarxisme schrijf.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan doe je toch meer van het (nep werk) dat kan ook voldoening geven.
Goeie. Qua retoriek zitten ze op één lijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Heeft iemand john en Rutger Bregman ooit samen in één ruimte gezien? Anders zou het zo maar kunnen dat ze één en dezelfde zijn.
Hopelijk kiezen ze niet voor hetzelfde beroep.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Suske Wiske en de ..twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 18:44:50Sjoemelende spermadokter Jan Karbaat heeft zeker 22 kinderen https://t.co/Dbn3XLZUxe reageer retweet
Neem er voor mij ook een paar mee, zwart met veel suiker.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is waar John. Ik haal dan nog maar een kop koffie terwijl ik een nieuwe column over het cultuurmarxisme schrijf.
Wehe, evolutionaire winnaar.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Suske Wiske en de ..twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 18:44:50Sjoemelende spermadokter Jan Karbaat heeft zeker 22 kinderen https://t.co/Dbn3XLZUxe reageer retweet
Nee joh ik loop over, kan het dom gelul niet meer zien, ga overal tegen in, als ik een hont wil trappen vind ik wel iets!quote:
Ik heel veel spetters. Op 500 meter erg natgeregend.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:02 schreef Ryon het volgende:
Wel typisch. Het waait een beetje aan de andere kant van de wereld, en iedereen maakt zich er druk om. Terwijl ik vanochtend ook een paar spetters voelde toen ik van huis ging. Daar hoor je weer niemand over.
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:43 schreef 99.999 het volgende:
Flikker toch eens op met dat ellendige Twitter. De liefhebbers kijken daar toch zelf wel.
Ja, precies. Een waar blijft het pushbericht op Nu.nl? Wij hebben het hier in Nederland ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heel veel spetters. Op 500 meter erg natgeregend.
Oikofobe media.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, precies. Een waar blijft het pushbericht op Nu.nl? Wij hebben het hier in Nederland ook niet makkelijk.
Het kan nog altijd slechter dat blijkt toch wel of niet?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, precies. Een waar blijft het pushbericht op Nu.nl? Wij hebben het hier in Nederland ook niet makkelijk.
Giro 555 moet snel opengesteld worden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze stellen maar open wat ze willen.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Giro 555 moet snel opengesteld worden.
Het oog van de orkaan is as we speak boven ons land.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:4m
13:14
Politiewoordvoerder Sint Maarten: nu in oog van de storm
We belden zojuist met Ricardo Henson, de politiewoordvoerder van Philipsburg, de hoofdstad van het Nederlandse deel van Sint Maarten. Het grootste deel van het corps zit vast op het politiestation. “Er is ernstige schade aan het gebouw, we hebben onze radiocommunicatie verloren”, zei Henson. “Deuren en ramen zijn gebarricadeerd.”
Henson vermoedde dat ze nu in het oog van de orkaan zitten omdat het buiten wat rustiger klonk. “Ik geloof dat het tweede deel van de storm er nu aankomt”, zei Henson.
De politie heeft veel telefoontjes ontvangen. “Vele daken zijn weggeblazen. We bereiden nu een lijst voor van items die we nodig gaan hebben voor als de storm gaat liggen.”
Het is volgens de woordvoerder niet duidelijk of er slachtoffers zijn gevallen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-eilanden-2-a1572414
Alle ogen gericht op kwata?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het oog van de orkaan is as we speak boven ons land.
Kan het mooi een oogje in het zeil houden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het oog van de orkaan is as we speak boven ons land.
Hihiquote:Op woensdag 6 september 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan het mooi een oogje in het zeil houden.
Ja, daar werd ik ook mee wakker, met die headlinequote:Op woensdag 6 september 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jacob Rees-Mogg: Conservative MP ‘completely opposed' to abortion even after a woman is raped'
Altijd leuk wanneer mannen dit soort opinies hebben.
En is kandidaat voor het leiderschap van de Tories natuurlijk. What else?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik ook mee wakker, met die headline![]()
Die vent is ook echt
Tjah. Wat is het alternatief? Vrouwen met een mening. Ik weet niet of we daar blij van zouden worden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jacob Rees-Mogg: Conservative MP ‘completely opposed' to abortion even after a woman is raped'
Uiteraard!quote:Op woensdag 6 september 2017 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En is kandidaat voor het leiderschap van de Tories natuurlijk. What else?
Triggered.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja, maar dat mag niet. Dat is óók het recht in eigen handen nemenquote:Op woensdag 6 september 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik dan nooit begrijp is waarom dit soort mannen dan ook niet gelijk voorstelt om alle verkrachters te castreren, lijkt mij net zo redelijk als een verbod op abortus in alle gevallen.
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah. Wat is het alternatief? Vrouwen met een mening. Ik weet niet of we daar blij van zouden worden.
Nee, dat moet gewoon de strafmaat zijn, keurig netjes in een ziekenhuis uitgevoerd, natuurlijk, we zijn geen barbaren, tenslotte.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag niet. Dat is óók het recht in eigen handen nemenals God wilde dat de verkrachting een baby op zou leveren, dan is dat nu eenmaal zo
Die mannen kunnen er dan ook niks aan doen. Het ligt namelijk aan de vrouwen die zich te uitdagend kleden en gedragen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik dan nooit begrijp is waarom dit soort mannen dan ook niet gelijk voorstelt om alle verkrachters te castreren, lijkt mij net zo redelijk als een verbod op abortus in alle gevallen.
Ah. Silly me. Natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die mannen kunnen er dan ook niks aan doen. Het ligt namelijk aan de vrouwen die zich te uitdagend kleden en gedragen.
En aan negers die alle vrouwen van ons blanke mannen afnemen. Beter castreren we alle negers zodat vrouwen weer genoodzaakt zijn voor blanke mannen te kiezen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die mannen kunnen er dan ook niks aan doen. Het ligt namelijk aan de vrouwen die zich te uitdagend kleden en gedragen.
Niet lullig bedoelt hoor, maar is het ineens oke om het woord neger te gebruiken?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En aan negers die alle vrouwen van ons blanke mannen afnemen. Beter castreren we alle negers zodat vrouwen weer genoodzaakt zijn voor blanke mannen te kiezen.
Vrouwen hoeven helemaal niet te kiezen, ze kunnen ook worden gekozen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En aan negers die alle vrouwen van ons blanke mannen afnemen. Beter castreren we alle negers zodat vrouwen weer genoodzaakt zijn voor blanke mannen te kiezen.
Je leert bijvoorbeeld in NWS en de FP dat dat weer helemaal bon ton is.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt hoor, maar is het ineens oke om het woord neger te gebruiken?
*bedoeld.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt hoor, maar is het ineens oke om het woord neger te gebruiken?
Als je een plantagehouder bent wel ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja, zie het Mystik wel vaker gebruiken en dan 2 keer in in een zin. Ik vind het een beetje overdreven hoor. En excuus voor mn spellingquote:Op woensdag 6 september 2017 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*bedoeld.
En in deze context, het parafraseren van mensen die dat inderdaad normaal taalgebruik vinden, kan dat prima.
Ik zal de volgende keer zwartjoekel gebruiken, ter afwisseling.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja, zie het Mystik wel vaker gebruiken en dan 2 keer in in een zin. Ik vind het een beetje overdreven hoor. En excuus voor mn spelling
Mjah, ik vind het ergens wel hypocriet dat je het woord kan opeisen, omdat iedereen toch wel snapt dat jij het schertsend bedoeld.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer zwartjoekel gebruiken, ter afwisseling.
En het is inderdaad parafraseren en sarcasme. Maar als jij er aanstoot aan neemt zal ik mijn taalgebruik kuisen, zelfs wanneer het schertsend bedoeld is
Ik vind de term 'personen van kleur' zo lelijk Nederlands.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:13 schreef Ryon het volgende:
Gelieve inderdaad "personen van kleur" te gebruiken en "wit" in plaats van "blank".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |