Als ze maar niet vergeten hun rijbewijs om te zetten dat scheelt al, wat een kwaliteit bij die instantie denk ik dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat het met de verheffing van de Nederlandse scholier?
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat het met de verheffing van de Nederlandse scholier?
quote:Een vrouw in de Britse stad Bristol kwam tijdens een date vast te zitten in het raamkozijn. Dit gebeurde nadat zij een drol, die zij uit het raam had gegooid, uit een spleet achter het raam vandaan wilde halen.
De vrouw, die na een etentje met een student mee naar huis was gegaan, had de drol uit het raam gegooid omdat deze toen zij doortrok niet door de toiletpot spoelde.
Weet je zeker dat het geen SOA is?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.
Dat zal een dikke droll zijn geweest vermoed ik, als toch al in de handen had ze er ook achter kunnen duwen.quote:
Ik voel dat hier ook al een paar dagen aankomen ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje minder momenteel, aangezien ik met koorts/griep/tranen/zuivere ellende in bed lig.
Is weer wennen hè, dat studentenritme.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:37 schreef skysherrif het volgende:
ik ben gewoon uitzonderlijk moe vooral, gister gewoon om 11 uur gaan slapen, net ineens een halfuurtje in mn bureaustoel in slaap gevallen.
Heb natuurlijk ook anderhalf jaar mn hersens niet hoeven gebruiken, nu moet ik ineens opletten enzoquote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer wennen hè, dat studentenritme.
Hier ook, vier dagen achter elkaar voor 7u30 op moeten staan, en de halve dag gaar. Vandaag weer eens uit kunnen slapen dan ook meteen weer tot 11u liggen rotten.
Stel je eens voor je moet blijven liggen?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer wennen hè, dat studentenritme.
Hier ook, vier dagen achter elkaar voor 7u30 op moeten staan, en de halve dag gaar. Vandaag weer eens uit kunnen slapen dan ook meteen weer tot 11u liggen rotten.
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
www.studeersnel.nlquote:Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef skysherrif het volgende:
Nice, een of andere dropbox is opgedoken met alle samenvattingen voor elk blok voor jaar 1 en 2 bestuurskunde, met ook alle artikelen daar in die je nodig hebt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |