Ik heb alles wat ik wil zien zo op mijn tv. Wat gekquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:36 schreef JanCees het volgende:
Dat nieuwe tv "seizoen"
Letterlijk niks op tv
Goeie, Trudy. Leuke tweets ook.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut als je niet meer komt
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gestopt met roken?
Oh dank je al heb ik geen idee welke je bedoeltquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie, Trudy. Leuke tweets ook.
Kan dat nog op jouw leeftijd ja?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Dat beledigen bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje?
Een grapje dat tong had kunnen maken.
Of beledig ik je daarmee?
Maatje van mij is ook gestopt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JaSta nu op zo'n 200 vermeden sigaretten volgens mij app. Al betwijfel ik of dat helemaal klopt
Ik kom hier ook al jaren johquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen die blauw zijn ineens hier mee komen posten alsof ze hier al jaren komen.
Stel jezelf eerst eens effe voor joh.
Als jij het aantal sigaretten wat je op een dag rookte correct hebt ingevuld dan lijkt me dat zo'n app dat zonder al te veel moeite moet kunnen uitrekenen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JaSta nu op zo'n 200 vermeden sigaretten volgens mij app. Al betwijfel ik of dat helemaal klopt
Oh.. dat was niet de bedoeling. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Dat beledigen bedoel ik.
DIe is een heer die vertelt dat niet (hoop ikquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal het effe aan sp3c vragen
toyboygod
Ik ontwijk hem dus ik heb geen idee, denk het wel ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.. dat was niet de bedoeling. Mijn excuses.
Hebben jullie nog steeds beef?
Ja heb ik een vriend van me laten doen een tijdje geleden, met onze hele vriendengroep. Staan nu op zo'n ¤50 p.p in de + ofzo. Kan nog wel beter dusquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van mij is ook gestopt.
Van het bespaarde geld koopt hij nu bitcoin.
Zou jij ook kunnen doen.
Ah, oke.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ontwijk hem dus ik heb geen idee, denk het wel ja.
studentenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel eens gedaan. Dat voor de hospiteerders klaarzitten en dan 'grappige' vragen stellen. Maar hebben dat toch vrij snel veranderd in gewoon goed zuipen en slap ouwehoeren in de bar -of tuin-. Werkt veel beter imho
quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja heb ik een vriend van me laten doen een tijdje geleden, met onze hele vriendengroep. Staan nu op zo'n ¤50 p.p in de + ofzo. Kan nog wel beter dus
Ik ben op dampen overgestapt scheelt ook pakken met geld (weet niet hoeveel, maar veeeel).quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja heb ik een vriend van me laten doen een tijdje geleden, met onze hele vriendengroep. Staan nu op zo'n ¤50 p.p in de + ofzo. Kan nog wel beter dus
holy shitfuck tussen je tittiesquote:
Er zijn vrouwen die daar op kicken. Raar maar waar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was heel vervelend. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke.
Nou ja, niet meer zo erg dat er constant ruzie is in ieder gevalDat was bijzonder genant.
vapenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben op dampen overgestapt scheelt ook pakken met geld (weet niet hoeveel, maar veeeel).
Teken dit even uit voor me!quote:
Oh nee. Met die gedachte alleen moet je goed kunnen slapen toch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teken dit even uit voor me!
Ja maar moest het gemiddelde pakken he. Op een zuipavond gingen er toch wel flink wat meer peukjes doorheen dan op een dag dat ik niks deed. Dus heb iets minder ingevuld. Kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het aantal sigaretten wat je op een dag rookte correct hebt ingevuld dan lijkt me dat zo'n app dat zonder al te veel moeite moet kunnen uitrekenen.
Heel goed van je.
Onlogisch, ik, insomnia en Saind hebben een gestopt met rokersclubje. Je bent van harte welkom
En jij gaat daar modden geloof ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk.
Er komt binnenkort een crypto forum op de foks dus dan kun je mooi meepraten!
En toto69 wordt mod in vblquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En jij gaat daar modden geloof ik.
quote:
Is er al volgens mij, toch? Maar snap er niks van. Dus ik pasquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk.
Er komt binnenkort een crypto forum op de foks dus dan kun je mooi meepraten!
Was juist een belangrijk criteriumquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die post hier nooit.
Nou ja, dat was voor LBM ook geen probleem. LOL
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het aantal sigaretten wat je op een dag rookte correct hebt ingevuld dan lijkt me dat zo'n app dat zonder al te veel moeite moet kunnen uitrekenen.
Heel goed van je.
Onlogisch, ik, insomnia en Saind hebben een gestopt met rokersclubje. Je bent van harte welkom
Naast het aantal DM's naar Tagliano.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was juist een belangrijk criterium
Iets met coins sparen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dank je al heb ik geen idee welke je bedoelt
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Naast het aantal DM's naar Tagliano.
Vanavond 4 achter elkaar of zo. Je bent gehackt. Morgen fappening 3.0 met Trudy.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens meerMeestal gaat het over voetbal of ijshockey of zo.
Je bent in de war man ik heet helemaal geen Trudy op twitterquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanavond 4 achter elkaar of zo. Je bent gehackt. Morgen fappening 3.0 met Trudy.
Ja. L_L is mijn bruurquote:
Welke keek je?quote:
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoelde.quote:
Beauty and the Beast want Emma Watsonquote:
Je maakt me nieuwsgierig René.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoelde.
Ik heb het even uitgezocht inmiddels, maar omdat het persoonlijk is zal ik er niet verder op doorgaan.
Ik heb Danny een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig René.
Ik mijn verdediging, ik zag pas dat het C_A was nadat ik die foto postte.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, laten we persoonlijke twitters verspreiden met usernames er bij.
Goed idee.
Mjah je hebt wel gelijk inderdaad dacht ik ook even niet bij na, dat is van mij een faal.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, laten we persoonlijke twitters verspreiden met usernames er bij.
Goed idee.
Naomi gaat doodquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme door LR had ik zin in The Expanse season 2.![]()
Staat hij nog niet op netflix
quote:
quote:
👍🏿quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Danny een DM gestuurd.Je abo is onderweg!
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
(ik pakte een willekeurige naam op IMDB van een van de afleveringen 1ste seizoen. Serie nooit gezien)
Waar hangt die chick eigenlijk uit? Al eeuwen niet gezien hierquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mijn verdediging, ik zag pas dat het C_A was nadat ik die foto postte.
Deze heb ik verwijderd nu.
Onlo weet waar ze is. (ik dacht in spanje)quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar hangt die chick eigenlijk uit? Al eeuwen niet gezien hier
quote:
quote:
Smerig beest.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik drink nu coca cola vanille.
lekker een van je hoeren bedreigen met een geweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |