Meur zequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga slapen, morgen vroeg op.
Trusten iedereen

Huhquote:

watjequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga slapen, morgen vroeg op.
Trusten iedereen

Ok.quote:

Hou je van voetbal?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:32 schreef Saind het volgende:
Wat is een leuke vraag voor een hospiteeravond ofzo
Een lullige vraag zeg maar

Wat vind je van biersnobisme?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:32 schreef Saind het volgende:

quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, anders post hij hier niet. (zie ook zijn UI)
Maar geef ff antwoord op z'n vraag.

TV kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:36 schreef JanCees het volgende:
Dat nieuwe tv "seizoen"
Letterlijk niks op tv

Moest je niet lachen?quote:

Hebben wij ook wel eens gedaan. Dat voor de hospiteerders klaarzitten en dan 'grappige' vragen stellen. Maar hebben dat toch vrij snel veranderd in gewoon goed zuipen en slap ouwehoeren in de bar -of tuin-. Werkt veel beter imhoquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:32 schreef Saind het volgende:

Ben je nog steeds gestopt met roken?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel eens gedaan. Dat voor de hospiteerders klaarzitten en dan 'grappige' vragen stellen. Maar hebben dat toch vrij snel veranderd in gewoon goed zuipen en slap ouwehoeren in de bar -of tuin-. Werkt veel beter imho

Ik vind het altijd bijzonder dat mensen die blauw zijn ineens hier mee komen posten alsof ze hier al jaren komen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel eens gedaan. Dat voor de hospiteerders klaarzitten en dan 'grappige' vragen stellen. Maar hebben dat toch vrij snel veranderd in gewoon goed zuipen en slap ouwehoeren in de bar -of tuin-. Werkt veel beter imho

Het is nog bijzonderder als mensen in het blauw opeens helemaal niet meer komen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen die blauw zijn ineens hier mee komen posten alsof ze hier al jaren komen.
Stel jezelf eerst eens effe voor joh.

Dat is gewoon kut als je niet meer komtquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is nog bijzonderder als mensen in het blauw opeens helemaal niet meer komen.

quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut als je niet meer komt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |