Vanavond 4 achter elkaar of zo. Je bent gehackt. Morgen fappening 3.0 met Trudy.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens meerMeestal gaat het over voetbal of ijshockey of zo.
Je bent in de war man ik heet helemaal geen Trudy op twitterquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanavond 4 achter elkaar of zo. Je bent gehackt. Morgen fappening 3.0 met Trudy.
Ja. L_L is mijn bruurquote:
Welke keek je?quote:
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoelde.quote:
Beauty and the Beast want Emma Watsonquote:
Je maakt me nieuwsgierig René.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoelde.
Ik heb het even uitgezocht inmiddels, maar omdat het persoonlijk is zal ik er niet verder op doorgaan.
Ik heb Danny een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig René.
Ik mijn verdediging, ik zag pas dat het C_A was nadat ik die foto postte.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, laten we persoonlijke twitters verspreiden met usernames er bij.
Goed idee.
Mjah je hebt wel gelijk inderdaad dacht ik ook even niet bij na, dat is van mij een faal.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, laten we persoonlijke twitters verspreiden met usernames er bij.
Goed idee.
Naomi gaat doodquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme door LR had ik zin in The Expanse season 2.![]()
Staat hij nog niet op netflix
quote:
quote:
👍🏿quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Danny een DM gestuurd.Je abo is onderweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |