Zingen ook nietquote:Op maandag 4 september 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan Smit zie ik niet graag praten.
Mooie investering voor Marc Nettoquote:Op maandag 4 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax kan wel voor iedereen een luxe trainingsaccommodatie betalen.
''Nee de RVC wil dat niet''quote:Op maandag 4 september 2017 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooie investering voor Marc Netto
Bron?quote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Deze man schijnt een keurige imitatie van Bassie in huis te hebben
Adriaantje teringlijeeerquote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Allemenaggiesquote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Hij mist een GGMM in zijn omgeving.quote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Waarom vertelt niemand die goorlap dat ie moet afvallen?
Dan lijkt ie niet meer op Clown Bassie.quote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Waarom vertelt niemand die goorlap dat ie moet afvallen?
Anwar de HaasGod is ook leuker.quote:Op maandag 4 september 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stephan Evenblij vind ik leuker.
Wooooowwwwwquote:Op maandag 4 september 2017 21:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
hey daar is mijn shirt dus gebleven
Samen op dieet met JDquote:Op maandag 4 september 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, Gijp mag ook wel weer gaan afvallen.
Typisch Nederlandsquote:Op maandag 4 september 2017 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Dat mensen de prijs niet durven op te noemen
leuke vent welquote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze hebben die bolle weer een baantje gegeven
Vriend van lennyquote:Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 en al gezelligheid in de grachtengordel
Was geen sneer, we verwelkomen nieuwelingen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog even en ik gooi een asbak naar je bek!
rokers zijn klaplopersquote:Op maandag 4 september 2017 21:43 schreef Nober het volgende:
Stringetje ruilen lijkt mij een leuk TV programma.
Niet geklikt.quote:
Als ik goed in vorm steek dan kan ik van iedereen winnen maar het viel gewoon allemaal net niet goedquote:Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Was geen sneer, we verwelkomen nieuwelingen.
Als je van mij verliest ben je gewoon niet zo goed. Net als mijquote:Op maandag 4 september 2017 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik goed in vorm steek dan kan ik van iedereen winnen maar het viel gewoon allemaal net niet goed
Dat SGP burgemeestertje van Oudewater zal wel niet blij zijn dat de grootste ster van het dorp vertrokken is.quote:Op maandag 4 september 2017 21:43 schreef Evertjan het volgende:
Verdomme Genee rij toch gewoon ff naar Grolloo voor Doordekken
Genee geeft er wel veel om.quote:Op maandag 4 september 2017 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Ze geven zogenaamd niks om die prijzen, maar ondertussen wel altijd smeken om stemmen!
ringen zijn sowieso niet serieus te nemenquote:Op maandag 4 september 2017 21:52 schreef Karina het volgende:
OH god krijgen we dit weerKomt weer een televizierring aan hoor.
quote:Op maandag 4 september 2017 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Özcan Akyol
Televizier Talent Award
Özcan Akyol - De neven van Eus (NTR)
Dan komt die juffrouw met die grote borsten ook weer eens een keertje langs.quote:Op maandag 4 september 2017 21:52 schreef Karina het volgende:
OH god krijgen we dit weerKomt weer een televizierring aan hoor.
Sensiquote:Op maandag 4 september 2017 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan komt die juffrouw met die grote borsten ook weer eens een keertje langs.
Leuk voor jullie, minder voor mij.quote:Op maandag 4 september 2017 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan komt die juffrouw met die grote borsten ook weer eens een keertje langs.
ik vind jou een leuke afleveringquote:Op maandag 4 september 2017 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het een heel leuke aflevering. Genieten
Ja, wat hebben wij daar nu aan he?quote:Op maandag 4 september 2017 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, minder voor mij.
WIj zien liever Bonjaskyquote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat hebben wij daar nu aan he?
Begint dat weer?quote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriend
Ben je er ook bij met familiediner?
Is je moeder er ook?quote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriend
Ja, zometeen. Genot vanavondquote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriend
Volgens mij was die al vrij oud.quote:Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij DWDD zat er een vervelend meisje in het publiek.
quote:Op maandag 4 september 2017 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Blanco stem
Gouden Televizier-Ring voor Beste TV-Programma
Blanco stem
Wilfred Genee
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Presentator
Wilfred Genee - Voetbal Inside, Tour du jour (RTL7)
Blanco stem
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Presentatrice
Blanco stem
Blanco stem
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Acteur
Blanco stem
Blanco stem
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Actrice
Blanco stem
Özcan Akyol
Televizier Talent Award
Özcan Akyol - De neven van Eus (NTR)
Aanmelden en versturen
Wanneer is dat?quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil jij met mij meegaan? Zo niet klik ik op nee.
5 euro betalen voor een 5 euromunt, hoezo cashen?quote:
of als je wat flyers in Rotterdam hangtquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:11 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand weer zoals de ring op 4chan post om op Wilfred te stemmen + de harde VI kern dan kan dit niet mis gaan boys.
Ik twijfelde tussen Nicolette en Dionne Stax, maar omdat de laatste het met Humberto doet ben ik voor Nicolette gegaan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Nicolette Kluijver gaat winnen, omdat ze ziek is geweest. Welkom in de incestwereld van Hilversum.
Goede reden. Ik wou ook op dionne stemmen, maar was dit helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Nicolette en Dionne Stax, maar omdat de laatste het met Humberto doet ben ik voor Nicolette gegaan.
Nicolien vind ik echt lelijkquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Nicolette Kluijver gaat winnen, omdat ze ziek is geweest. Welkom in de incestwereld van Hilversum.
Ze heeft wel iets geils vind ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nicolien vind ik echt lelijk![]()
verbaas me dat ze dat ze model is geweest.
Eensquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Je vergeet Carice.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft vast dr weg heen gepijpt net als wendy van dijk en chantal
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)8c9-7509fa7cae03.mp4quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Iemand toevallig MP4 link van shirtje ruilen? Lijkt me wel interessant.
Tevens goede VI van gister.
Een legendequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef T3hTommay het volgende:
Ik weet eindelijk wat Klaas kan worden, later als 'ie groot is.
Zou haar anders hard raken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Genéén is een vreselijke interviewer of journalist.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben jullie echt gestemd op die shit...
Presentatoren zijn meestal gênant als ze gaan praten en helemaal als ze mensen gaan interviewen. Ze hangen allemaal de nep intellectueel uit en stellen ondertussen de meest domme vragen....
Ja, leuke uitzending. Is het altijd na falen van Nederlanders.quote:
Nicolette heeft een markant gezicht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt een rare voorkeur met vrouwen.
Emilia niet doen en die Nicolette wel
Laat jezelf controleren door een psychiater, gek.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nicolette heeft een markant gezicht.
Goede armen. Mooie buik.
Emilia heeft een raar gezicht en flabberarmen.
doe jij is rustigquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat jezelf controleren door een psychiater, gek.
Niks mis met je smaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat jezelf controleren door een psychiater, gek.
Emilia heeft het perfecte vrouwenlichaam.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met je smaak.
Fatties moeten ook liefde krijgen.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met je smaak.
Fatties moeten ook liefde krijgen.
SUKKELSquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia heeft het perfecte vrouwenlichaam.
Is dit je moeder, Klaas?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
SUKKELS
dit is perfect, discussie gesloten
[ afbeelding ]
nee dit is me moederquote:
En Zeefuik heeft een topsportlichaam.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia heeft het perfecte vrouwenlichaam.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Zeefuik heeft een topsportlichaam.
behalve dat hij klein isquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig mis mee inderdaad.
in ieder geval 1 nederlander op het wk tenzij hij daarvoor niet geloodst wordt......quote:Van Marwijk loodst Saoedi-Arabië voor het eerst sinds 2006 naar WK
bert van arabië, coach zonder franjequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in ieder geval 1 nederlander op het wk tenzij hij daarvoor niet geloodst wordt......
Dank u! Gister even zitten kijken en best een leuk programma.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)8c9-7509fa7cae03.mp4
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt daarmee? Topshowquote:Op woensdag 6 september 2017 20:42 schreef Evertjan het volgende:
ik mis doordekken zelfs de Betweters weet dit gat niet te vullen
Harry heeft al 15 jaar een chronische tia.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:19 schreef Zipportal het volgende:
HarryGod is vanaf zondag weer terug.
http://www.business-class.nl
Johan op z'n bestquote:
Wilfred wil niet naar Grolloo rijden. Zie dat Johan nu bij de betweters zitquote:Op woensdag 6 september 2017 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt daarmee? Topshow
Was wel superkort. Zo'n doordekken aflevering van 16 min was een mooie brug tussen de maandag en vrijdag aflevering.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me voor Johan ook leuker dat dat meisje van Betweters af en toe naar Grolloo komt dan dat hij 's ochtends met Genee moet praten.
FresiaGodinquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:28 schreef Evertjan het volgende:
Ik mis Fresia met de RTL 7 Sport Updates
Oh nu snap ik hemquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Hurricane . Vinden ze in Sint Maarten niet leuk.
Ik vind het altijd spannend of KingRoland er wel of niet is, jij?quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan moeten ze maar niet op een eiland gaan wonen waar orkanen voorkomenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Hurricane . Vinden ze in Sint Maarten niet leuk.
Enorm spannend.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd spannend of KingRoland er wel of niet is, jij?
Er zijn mensen die wonen bewust naast een vulkaan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan moeten ze maar niet op een eiland gaan wonen waar orkanen voorkomen
-trutje Marianne Zwagerman
Jinek zit nog niet eens aan de helft van het aantal bedpartners van Pauw.quote:
Ik wil haar er graag eentje op de teller laten bijzettenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jinek zit nog niet eens aan de helft van het aantal bedpartners van Pauw.
Dat zijn de uitsprakenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil haar er graag eentje op de teller laten bijzetten
Pauw is ook ouder he.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jinek zit nog niet eens aan de helft van het aantal bedpartners van Pauw.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil haar er graag eentje op de teller laten bijzetten
quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boskamp. De treurige triestheid van een Feyenoordsupporter perfect gecast. Wat een domme man is dat. Komt geen zinnig woord uit. Heeft geen humor, althans.....dat weet ie goed te verbergen. Lacht wel hard om zichzelf en kan hard op schouders slaan. De boerenlul uit de stad die zich in z'n blote kont in een fontein laat filmen of als slechte acteur en komiek zich in een kabouterPlop voor lul zet. Moest één zin uitspreken in het circus. Dat lukte hem bijna.Een analist moet objectief zijn volgens velen. Anders is het weer Studio-Ajax of zijn Co Adriaanse en Jack van Gelder Ajacieden.
Boskamp is de vleesgeworden niet-objectieve, blind van clubliefde Ajax hatende studiogast. Maar hij is zo aandoenlijk. Een klomp vlees kan ook aandoenlijk zijn.
Tong is een gevaarlijke gek. Dit soort uitspraken zijn totaal ongegrond. Wat een mafkees joh.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Dit zei de grote vedette van Fok! toen ik een leuk filmpje van Bossie plaatste
[..]
lekker de hele dag sigaren roken met zwaarmoedige muziek op en dan mee willen lullen over voetbalquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
JD kijkt niet naar de PL
Je verwacht het niet
Je bent zelf een gevaarlijke gek, gek.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tong is een gevaarlijke gek. Dit soort uitspraken zijn totaal ongegrond. Wat een mafkees joh.
Dank u.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een gevaarlijke gek, gek.
Stelling: Boskamp > tong80quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Dit zei de grote vedette van Fok! toen ik een leuk filmpje van Bossie plaatste
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekker de hele dag sigaren roken met zwaarmoedige muziek op en dan mee willen lullen over voetbal
dit is fantastisch en de rest van nederland heeft geen smaakquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ergens in een donker cafe in een moeras in de staat Mississippi.....
Er moet een snik in zittenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit is fantastisch en de rest van nederland heeft geen smaak
Mwa Tros muziekfeest mag van mij wel een hele grote hagelsteen koppenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit is fantastisch en de rest van nederland heeft geen smaak
RIP JanCeesquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Tros muziekfeest mag van mij wel een hele grote hagelsteen koppen
Ze kunnen moeilijk anderhalf uur de volgende eredivisieronde voorbeschouwen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Ze hebben het maandag al een uur over Oranje gehad
Dat concentreert zicht in VolendamAids. Geen last van.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Tros muziekfeest mag van mij wel een hele grote hagelsteen koppen
Excelsior Maassluis - De Treffers is nog niet behandeld . Werd vorige vrijdag toch groots aangekondigd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk anderhalf uur de volgende eredivisieronde voorbeschouwen.
Dan heb je altijd nog die kansloze alt-bandjesquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat concentreert zicht in VolendamAids. Geen last van.
Naja hij had geen wedstrijdritme, dus mijn verwachtingen waren al laag. 1e wedstrijd matig, 2e wedstrijd wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Kan nooit zo goed zijn als bij d'n Oude Belg
bohhhquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schaaltje lekker helemaal omkieperen, is toch heerlijk man
Paprika Wokkelsquote:
Oven chips naturel met een bakje zaanse mayonaise.quote:
Wat doe je op die tosti?quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen, ik moet nog wel trek hebben voor de tosti zo.
Ik heb net een Snicker opquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
wat een smerige dikzakken in dit topic
Boursin, kaas, bacon, uitjes, satésaus, tikje mosterd, sambal uiteraard en soms ook nog wat champignons.quote:
wtfquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boursin, kaas, bacon, uitjes, satésaus, tikje mosterd, sambal uiteraard en soms ook nog wat champignons.
BOH
ik kwamquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boursin, kaas, bacon, uitjes, satésaus, tikje mosterd, sambal uiteraard en soms ook nog wat champignons.
BOH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |