Wooooowwwwwquote:Op maandag 4 september 2017 21:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
hey daar is mijn shirt dus gebleven
Samen op dieet met JDquote:Op maandag 4 september 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, Gijp mag ook wel weer gaan afvallen.
Typisch Nederlandsquote:Op maandag 4 september 2017 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Dat mensen de prijs niet durven op te noemen
leuke vent welquote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze hebben die bolle weer een baantje gegeven
Vriend van lennyquote:Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 en al gezelligheid in de grachtengordel
Was geen sneer, we verwelkomen nieuwelingen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog even en ik gooi een asbak naar je bek!
rokers zijn klaplopersquote:Op maandag 4 september 2017 21:43 schreef Nober het volgende:
Stringetje ruilen lijkt mij een leuk TV programma.
Niet geklikt.quote:
Als ik goed in vorm steek dan kan ik van iedereen winnen maar het viel gewoon allemaal net niet goedquote:Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Was geen sneer, we verwelkomen nieuwelingen.
Als je van mij verliest ben je gewoon niet zo goed. Net als mijquote:Op maandag 4 september 2017 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik goed in vorm steek dan kan ik van iedereen winnen maar het viel gewoon allemaal net niet goed
Dat SGP burgemeestertje van Oudewater zal wel niet blij zijn dat de grootste ster van het dorp vertrokken is.quote:Op maandag 4 september 2017 21:43 schreef Evertjan het volgende:
Verdomme Genee rij toch gewoon ff naar Grolloo voor Doordekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |