abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173582371
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_173582405
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

Jij zit stevig in dit soort coins?
Nope. Heb vandaag alleen maar OMG getrade eigenlijk. Maar die schommelt constant 5/10% in lijn met BTC/USD koers. 'Redelijk' voorspelbaar wanneer er massaal gekocht/verkocht gaat worden.

Ik trade sowieso met 100% portfolio in één keer en niet gespreid. Coins zoals jij aangeeft trade ik uberhaupt niet in. Totaal onvoorspelbaar.
  maandag 4 september 2017 @ 14:51:11 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173582406
Slagveld!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173582589
In New York zitten ze nu ook aan de koffie.
Ben benieuwd.
pi_173582669
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
In New York zitten ze nu ook aan de koffie.
Ben benieuwd.
Ben net wakker (niet New York, wel Noord Amerika). Mag ik weer gaan slapen? :P
Veel verlies maar hoort erbij. Twijfel alleen of ik nu al bij ga kopen (beetje FOMO) of even aankijk of hij verder zakt komende dagen.
  maandag 4 september 2017 @ 15:16:39 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173582858
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:43 schreef SMS303 het volgende:

[..]

[..]

gelukkig heb ik maar 1 NEO waar ik 90ksat voor heb betaald...
daytraden gaat me niet goed af heb ik gemerkt...
probeerde gisteren mn LSK stash te verhogen met als resultaat dat geen ik LSK meer heb omdat ik er op aan het toeleggen was....
daar heb ik ERC voor teruggekocht in de hoop met de schommelende koers te profiteren... helaas staat die nu nog dieper in het rood....
Gewoon alles lekker hodlen. Zoals eerder gezegd, het volume is veel te klein om actief te daytraden. Heb ik zelf ook last van, al heb ik geen NEO.

Dit zijn momenten dat je even moet slikken en vertrouwen hebben dat niets doen de beste remedie is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173582865
quote:
South Korea’s top financial regulators have jointly announced their plans to deal with digital currencies such as bitcoin and ether. Specific measures were outlined such as requiring banks to perform due diligence on bitcoin exchanges and strengthening user verification procedures.

Also read: South Korea Legalizes Bitcoin International Transfers, Challenging Traditional Banks

Attempt to Regulate Digital Currency
The South Korean Financial Services Commission (FSC), announced on September 3 how they would deal with digital currencies such as bitcoin and ether, according to local publications.

South Korea Takes Steps To Regulate Digital CurrenciesKorea is “joining Japan, China and other Asian nations in trying to regulate cryptocurrencies,” reported Yonhap, adding that digital currencies are currently not recognized as financial products and their exchanges are largely unregulated.

Noting that the recent transaction volume and volatility of digital currencies are “excessive,” the FSC conveyed that “it will step up monitoring and carry out probes into money laundering, unauthorized financing and other illicit transactions of digital currencies,” the news outlet detailed. The state regulator was then quoted saying:

There is a need for the government to cope with the virtual currencies to prevent them from being used as tools for crimes and simple speculative investment.
Sunday’s announcement followed a joint task force meeting chaired by FSC secretary-general Kim Yong-beom. “At this point, digital currencies cannot be considered money and currency not financial products,” Business Korea reported him saying.

The meeting was attended by officials from the FSC, the Ministry of Strategy and Finance, the Fair Trade Commission, the Ministry of Justice, the Korea Communications Commission, the National Tax Service, the National Police Agency, the Bank of Korea, the Financial Supervisory Service and the Korea Internet & Security Agency, according to iNews24.

Specific Measures
One of the measures discussed is to strengthen identity verification procedures. “Banks will be required to strictly check the personal information of people who work at digital currency exchanges,” Yonhap reported the FSC explaining. “If there are suspicious transactions in such bank accounts, lenders will be required to report the transactions to authorities.”

South Korea Takes Steps To Regulate Digital CurrenciesBanks that deal with digital currency exchanges will conduct due diligence to ensure that the exchanges have effective internal control procedures such as the identification of users. The banks will consider suspending their accounts if they cannot provide reliable information, elaborated iNews24.

Remittance businesses using digital currency are also affected. News.Bitcoin.com recently reported on the Korean government legalizing foreign exchange transfers using cryptocurrency for small sums. In Sunday’s announcement, the FSC detailed that these small remittance operators “will report their daily transfer records to the Bank of Korea,” Yonhap clarified.

Digital Currency Market & ICOs
Meanwhile, the country’s largest bitcoin exchange Bithumb reported that its daily trading volume on August 18 exceeded 2.6 trillion won (approximately $2.3 billion). This was more than the trading value of Kosdaq market, which was 2.43 trillion won the day before, according to Hankyoreh daily newspaper. Kosdaq is the Korean counterpart of Nasdaq. “It was one-off, but enough to shock the financial market,” the publication detailed.

South Korea Takes Steps To Regulate Digital CurrenciesThe FSC’s announcement came one month after lawmaker Park Yong-jin submitted a proposed amendment to the Electronic Financial Transaction Act to provide a regulatory framework for digital currency such as bitcoin.

In addition, the FSC revealed that “they will punish Initial Coin Offering (ICO) that raises funds in the form of stock issuance using digital currencies permitted in some countries, including Switzerland, for violating the capital market act,” Business Korea elaborated.
https://news.bitcoin.com/(...)-digital-currencies/

:W
pi_173582927
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gewoon alles lekker hodlen. Zoals eerder gezegd, het volume is veel te klein om actief te daytraden. Heb ik zelf ook last van, al heb ik geen NEO.

Dit zijn momenten dat je even moet slikken en vertrouwen hebben dat niets doen de beste remedie is.
thanks voor de tip en morele steun ;) :D
  maandag 4 september 2017 @ 15:22:20 #9
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173582976
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:19 schreef SMS303 het volgende:

[..]

thanks voor de tip en morele steun ;) :D
Ach ja, mijn portfolio is ook dramatisch naar beneden gegaan.
Ik kijk er elke dag naar en doe er 9 van de 10 keer niets mee, maar als ik dan kijk dan denk ik ook altijd ff van "damn".

Om vervolgens een paar dagen later weer te genieten, omdat alles weer omhoog gaat :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_173582981
Die koers van OMG wordt wel lekker gemanipuleerd door een whale. Van een op de andere minuut is een sellwall een buywall geworden.

En het orderboek van NEO is ook lekker leeg zeg.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 15:23:06 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173582991
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173583018
pi_173583042
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 september 2017 @ 15:25:47 #14
163650 Greys
pi_173583047
En in het grote rode bloedbad van de rest geeft TRIG geen ene fuck. *; Die TRIGgies houden m'n speelgeld overeind nu.

De NEO's in m'n offline HODL-bakkie bloeden m'n hele woonkamer onder maar ach, dat komt wel weer goed. Niet naar kijken en straks ff dweilen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173583151
Fuck de crash, memes maken mijn dag helemaal goed.
pi_173583153
Hoe meer iedereen verkoopt hoe harder de prijs zakt. Gewoon niets doen en lekker je Blockfolio verslaving eens negeren. Kijk volgende week nog maar eens. En dan zou het alsnog kunnen dat het een stukje lager is in prijs maar dat is niet zo gek als je kijkt hoe hard alles is gestegen
  maandag 4 september 2017 @ 15:35:49 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_173583224
Ik vind het allemaal nog wel meevallen. De vorige keer ging mijn portfolio ongeveer -50% :P
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 15:36:51 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173583242
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Fuck de crash, memes maken mijn dag helemaal goed.
Crash, crash. Gewoon een correctie. -90% vind ik een crash. Dit soort correcties gebeurt iedere 1,5 maand wel een keer.
4045
onlogisch
pi_173583258
Niemand hier in Rise? Sinds de JS SDK is de prijs flink gestegen en er komen nog meer SDK's aan de komende tijd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173583277
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:37 schreef dimmak het volgende:
Niemand hier in Rise? Sinds de JS SDK is de prijs flink gestegen en er komen nog meer SDK's aan de komende tijd.
Ik zat er eerder in, maar veel berichten over scams en alles, dus ik ben eruit gegaan toen.
Lambo of Rekt
pi_173583387
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zat er eerder in, maar veel berichten over scams en alles, dus ik ben eruit gegaan toen.
Die berichten zijn al van een redelijke poos geleden en pas sinds deze week goed gestegen. Kan er ook niet echt veel wijzer van worden, maar ziet er redelijk goed uit zo.
pi_173583612
Hopelijk gaat btc nog veel lager.
pi_173583630
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:56 schreef mikieu het volgende:
Hopelijk gaat btc nog veel lager.
Hey! Doe eens niet. :(
pi_173583696
zeg het ff als jullie denken dat de bodem bereikt is voor btc
pi_173583703
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 16:01 schreef no1uknow het volgende:
Rond de 2000$ weer instappen
pi_173583718
Edje Raketje doet wel een leuke voorspelling.

Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 03-09-2017 om 14:00:36 lowered my target for $BTC in this correction a bit. Still ainimg for $6000 https://t.co/jP10N4yAHn reageer retweet

Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:53:28 $BTC almost there, 1 more dump to reach the magic box? reageer retweet
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:01 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Rond de 2000$ weer instappen
gebaseerd op?
pi_173583748
Mooi moment dit. Heb net een wallet geopend en 2000 euro gestort. Kan vanaf nu in gaan kopen. Gelukkig is er een dip op dit moment. 8-)

Maar ik heb nog even een vraagje aan de pro's hier. Wat is wijsheid, inkopen van EUR naar BTC en dan altcoins halen van die BTC of hetzelfde doen maar dan met ETH als basis coin?

Wil sowieso beetje BTC en ETH gaan hodlen maar wil ook een aantal altcoins inkopen. Wil dus graag weten of BTC of ETH hiervoor de beste betaalmethode is. of het maakt natuurlijk geen zak uit, dat kan ook. In een glazen bol zie je ook maar weinig.
pi_173583751
Is dit de red wedding van de crypto currency ofzo.....
pi_173583798
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:04 schreef Mandéra het volgende:
Mooi moment dit. Heb net een wallet geopend en 2000 euro gestort. Kan vanaf nu in gaan kopen. Gelukkig is er een dip op dit moment. 8-)

Maar ik heb nog even een vraagje aan de pro's hier. Wat is wijsheid, inkopen van EUR naar BTC en dan altcoins halen van die BTC of hetzelfde doen maar dan met ETH als basis coin?

Wil sowieso beetje BTC en ETH gaan hodlen maar wil ook een aantal altcoins inkopen. Wil dus graag weten of BTC of ETH hiervoor de beste betaalmethode is. of het maakt natuurlijk geen zak uit, dat kan ook. In een glazen bol zie je ook maar weinig.
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.
pi_173583802
Amerika slaapt volgens mij gewoon door, boel daalt niet meer echt verder.
pi_173583805
$NLG blijft redelijk stabiel overigens in dit bloedbad, zelfs nog een P&D geweest vandaag :')
pi_173583842
pi_173583848
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.
Duidelijk, cheers!

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Amerika slaapt volgens mij gewoon door, boel daalt niet meer echt verder.
Weet niet of het uit gaat maken maar het is een feestdag vandaag in de VS. Normale beurzen zijn sowieso dicht.
pi_173583873
quote:
6s.gif Op maandag 4 september 2017 16:07 schreef no1uknow het volgende:
$NLG blijft redelijk stabiel overigens in dit bloedbad, zelfs nog een P&D geweest vandaag :')
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.
pi_173583956
Kraken is weer lekker naar de klote :@
pi_173583974
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:10 schreef xminator het volgende:

[..]

maandag 4 september 2017 @ 16:18:45 #37
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173584014
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Dit dus
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173584079
quote:
8s.gif Op maandag 4 september 2017 16:18 schreef genakt het volgende:

[..]

Dit dus
8.gif
pi_173584100
quote:
8s.gif Op maandag 4 september 2017 16:22 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ondertussen bounced 'ie rustig aan naar 2900+ sats

maandag 4 september 2017 @ 16:26:36 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173584154
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.

Litebit: ¤3733.30
Bitonic: ¤ 3758,37
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173584177
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Verdomd krijg nou wat. In het verleden, elke keer als ik keek, kreeg ik meer BTC voor m'n geld bij Bitonic. Loont dus sowieso om elke keer even te vergelijken.
pi_173584200
Nogmaals: NIET je BTC/altcoins op dat soort sites kopen. Registreer jezelf op en fatsoenlijke exchange.
pi_173584261
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:29 schreef kthxbye het volgende:
Nogmaals: NIET je BTC/altcoins op dat soort sites kopen. Registreer jezelf op en fatsoenlijke exchange.
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?
pi_173584272
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 16:32 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Kraken. Je kunt ook eens naar Lykke kijken, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
pi_173584316
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 16:32 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Bl3p.eu
pi_173584318
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 16:01 schreef no1uknow het volgende:
Kijk naar de support, dan zie je t zelf :)
Lambo of Rekt
pi_173584345
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kijk naar de support, dan zie je t zelf :)
Ik ben net begonnen met een online cursusje TA, misschien wel een leuke oefening ja.
pi_173584378
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 16:37 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met een online cursusje TA, misschien wel een leuke oefening ja.
Mooi mooi, mooi mooi mooi mooi.
Lambo of Rekt
pi_173584421
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Who cares? Gewoon fiat storten op bijv. bitstamp en via daar voor 'normale' prijzen kopen.

Kopen an sich via die shitsites is niet zo erg.. maar als je daar gaat verkopen ben je wel echt een debiel.
  maandag 4 september 2017 @ 16:44:12 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173584469
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Who cares? Gewoon fiat storten op bijv. bitstamp en via daar voor 'normale' prijzen kopen.

Kopen an sich via die shitsites is niet zo erg.. maar als je daar gaat verkopen ben je wel echt een debiel.
Ho ho don't shoot the messenger.

Ik zie hier alleen regelmatig gehaat op Litebit, en dat ze onwijs duur zijn maar er zijn genoeg duurdere partijen. Niets meer, niets minder.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173584498
huangxq2 [4:22 PM]
About China's bann .... maybe this clarifies ... not mine ... was on Telegram but is good calm analysis :

China temporarily banning ico (until they have regulations) is actually a good thing, my Chinese crypto friends are all happy about it and say that's what the gov should have done.
There's a lot of miscommunication between eastern and western crypto world. How many of you here know the number of shitcoins in China? To give you an idea, more than 4000, and this is the data of July. There are simply too many Shitcoins and scams. The ico market is also highly manipulated (for instance, often times whales will buy up the official ico instantly after release, and sell on exchange for 10x the price.) This might not be the case in the state but icos in china has become quite unhealthy, and they are constantly sucking blood from established projects. In a word, regulations on ico prevent Shitcoins/scams from taking capitals out of quality coins. And don't worry, there will be Chinese icos in the future, and regulation means there will be quality control.
pi_173584614
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 16:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Ho ho don't shoot the messenger.

Ik zie hier alleen regelmatig gehaat op Litebit, en dat ze onwijs duur zijn maar er zijn genoeg duurdere partijen. Niets meer, niets minder.
Oke, oke. :*
pi_173584689
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 16:45 schreef fukforce het volgende:
huangxq2 [4:22 PM]
About China's bann .... maybe this clarifies ... not mine ... was on Telegram but is good calm analysis :

China temporarily banning ico (until they have regulations) is actually a good thing, my Chinese crypto friends are all happy about it and say that's what the gov should have done.
There's a lot of miscommunication between eastern and western crypto world. How many of you here know the number of shitcoins in China? To give you an idea, more than 4000, and this is the data of July. There are simply too many Shitcoins and scams. The ico market is also highly manipulated (for instance, often times whales will buy up the official ico instantly after release, and sell on exchange for 10x the price.) This might not be the case in the state but icos in china has become quite unhealthy, and they are constantly sucking blood from established projects. In a word, regulations on ico prevent Shitcoins/scams from taking capitals out of quality coins. And don't worry, there will be Chinese icos in the future, and regulation means there will be quality control.
In China wordt zometeen alleen NEO en ONCHAIN geaccepteerd als blockchain platforms. NEO voor Public en ONCHAIN voor corporate. Op deze manier kan de Chinese overheid exact reguleren welke ICO er op de markt komt. Alles zal dus over deze 2 platformen lopen. Super gunstig dus voor de NEO holders. NEO zal alleen maar in prijs gaan stijgen. Ik ga alvast wat extra inslaan nu :P
pi_173584715
Zo, even wat op Binance gekocht :)
pi_173584729
je moet bitcointicker.co in de gaten houden, is leuk om te zien als btc op grenzen zoals nu 4200 komt.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 16:58:04 #56
42184 crew  DaMart
pi_173584745
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 13:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat Chinese overheid.
O, mag die ook bedanken voor de strat en Waves die ik nu in de aanbieding heb kunnen kopen? :D.
pi_173584790
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:56 schreef kthxbye het volgende:
Zo, even wat op Binance gekocht :)
Wat heb je gekocht?
pi_173584836

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2017 17:04:21 ]
pi_173584866
quote:
5s.gif Op maandag 4 september 2017 16:59 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht?
.....nou vooruit.

BNB, NEO, WTC. Een stukje, morgen en de rest v/d week koop ik meer. Beetje DCA'en (Dollar Cost Averaging).
pi_173584902
Iemand een tip waar ik BTC voor ARK en OMG kan traden nu? ShapeShift heeft OMG tijdelijk uitgezet. :{
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 17:06:37 #61
42184 crew  DaMart
pi_173584912
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:06 schreef Mandéra het volgende:
Iemand een tip waar ik BTC voor ARK en OMG kan traden nu? ShapeShift heeft OMG tijdelijk uitgezet. :{
Bittrex?
pi_173584939
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

.....nou vooruit.

BNB, NEO, WTC. Een stukje, morgen en de rest v/d week koop ik meer. Beetje DCA'en (Dollar Cost Averaging).
Gisteravond voor de crash BNB gekocht kon het vanochtend meteen weer in prullenbak flikkeren nou maar holden en hopen dat het snel weer bijtrekt
pi_173585036
Interessante ICO van Nederlandse bodem:

www.triaconta.com

2 vernieuwingen:

- Deze coin fungeert als een index tracker, het is een gelijkgewogen mandje van de top30 coins.
- De zogeheten Tria tokens keren dividenden uit, gebaseerd op de winst die ze maken met hun trading software.

Als je nu inschrijft krijg je bonus Tria tokens.
pi_173585081
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:12 schreef Homey het volgende:
Interessante ICO van Nederlandse bodem:

www.triaconta.com

2 vernieuwingen:

- Deze coin fungeert als een index tracker, het is een gelijkgewogen mandje van de top30 coins.
- De zogeheten Tria tokens keren dividenden uit, gebaseerd op de winst die ze maken met hun trading software.

Als je nu inschrijft krijg je bonus Tria tokens.
Daarmee suggereren ze dat er alleen maar winst gemaakt gaat worden? :P
pi_173585084
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bittrex?
^O^ ^O^ ^O^
pi_173585166
Waarom vind niemand nav coin hier leuk :(
pi_173585220
Ik zit te twijfelen wat neo in te slaan...

Waar kan ik dat het beste doen? Zonder teveel fees als ik ze zelf wil bewaren.

Zouden er 10 zijn.
pi_173585294
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:22 schreef DaRealDeal het volgende:

Zouden er 10 zijn.
dat zou ik nou niet doen als ik jou was
pi_173585302
Inkooptijd :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173585318
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:22 schreef DaRealDeal het volgende:

Zouden er 10 zijn.
Nooit aan het oordeel van anderen overlaten, je zal altijd verschillende adviezen krijgen en de raadgevers gaan je eventuele verlies niet vergoeden.

Gewoon op je eigen oordeel afgaan of niet doen.
pi_173585326
Hahaha dit is echt lachen so far als instapper. Inmiddels BTC en ETH ingeslagen nu even wachten op Bittrex dat ze mijn deposit goedkeuren zodat ik nog ARK en OMG in kan slaan.

en dan maar lekker hodlen en het nieuws in de gaten houden. Vind het wel best zo.
pi_173585337
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daarmee suggereren ze dat er alleen maar winst gemaakt gaat worden? :P
In zekere zin wel, maar het interessante is dat prijs verschillen tussen de exchanges er gewoon zijn, wat arbitrage mogelijkheden oplevert. De cryptocurrency markten zijn nog vrij prematuur, niet zo ontwikkeld als aandelenbeurzen. Op aandelenbeurzen is het heel lastig om te arbitreren, maar cryptocurrency exchanges bieden veel mogelijkheden.

Als triaconta meer munten uit gaan geven, kunnen die tria tokens alleen maar meer dividenden uitkeren. Kijk er eens serieus naar zou ik zeggen. Lees de white paper.
pi_173585344
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nooit aan het oordeel van anderen overlaten, je zal altijd verschillende adviezen krijgen en de raadgevers gaan je eventuele verlies niet vergoeden.

Gewoon op je eigen oordeel afgaan of niet doen.
Dat is idd zo 🙈
pi_173585362
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:30 schreef Homey het volgende:

[..]

In zekere zin wel, maar het interessante is dat prijs verschillen tussen de exchanges er gewoon zijn, wat arbitrage mogelijkheden oplevert. De cryptocurrency markten zijn nog vrij prematuur, niet zo ontwikkeld als aandelenbeurzen. Op aandelenbeurzen is het heel lastig om te arbitreren, maar cryptocurrency exchanges bieden veel mogelijkheden.

Als triaconta meer munten uit gaan geven, kunnen die tria tokens alleen maar meer dividenden uitkeren. Kijk er eens serieus naar zou ik zeggen. Lees de white paper.
Ik heb al even op de website rondgehangen ;)
Het ziet er prima uit, het team lijkt uit echt vindbare mensen te bestaan en waarschijnlijk krijgen ze het wel van de grond.

Alleen zie ik er niet zoveel in om anderen voor me te laten "beleggen".

Verder gaan ze werken op Ethereum met Solidity smart contracts en scripts als ik het goed begrijp, hopelijk testen ze het goed :P
pi_173585370
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:19 schreef chantalxx het volgende:
Wat is er leuk aan nav coin sjantal?
pi_173585399
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb al even op de website rondgehangen ;)
Het ziet er prima uit, het team lijkt uit echt vindbare mensen te bestaan en waarschijnlijk krijgen ze het wel van de grond.

Alleen zie ik er niet zoveel in om anderen voor me te laten "beleggen".
Ok. De combicoin is een bet op de crypto markt in het algemeen. Als je niet gelooft in crypto's, niet doen. Als je zelf coins wilt kiezen, niet doen. Als je wel wat erin wilt stoppen, maar je hebt geen flauw idee welke coin, dan is combicoin interessant.
pi_173585413
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:34 schreef Homey het volgende:

[..]

Ok. De combicoin is een bet op de crypto markt in het algemeen. Als je niet gelooft in crypto's, niet doen. Als je zelf coins wilt kiezen, niet doen. Als je wel wat erin wilt stoppen, maar je hebt geen flauw idee welke coin, dan is combicoin interessant.
Welke resultaten hebben zij geboekt dat ik mijn geld aan hun wil geven?
pi_173585424
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:33 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan nav coin sjantal?
Op reddit zijn er redelijk wat positief over,
Maar ik weet niet of die mensen er zelf belang bij hebben om positieve berichten te verspreiden :')
Ik hecht meer waarde aan meningen in dit topic
pi_173585429
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 17:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke resultaten hebben zij geboekt dat ik mijn geld aan hun wil geven?
Niets op crypto gebied. Het team is wel ervaren met andere projecten, zitten ervaren ondernemers achter. Ze hebben een prima team, hun cv's bekijkende.
pi_173585438
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:36 schreef Homey het volgende:

[..]

Niets op crypto gebied. Het team is wel ervaren met andere projecten, zitten ervaren ondernemers achter. Ze hebben een prima team, hun cv's bekijkende.
Dus ze hebben geen ervaring met crypto en gaan voor mij handelen in crypto? :?
pi_173585439
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:36 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Maar ik weet niet of die mensen er zelf belang bij hebben om positieve berichten te verspreiden :')
Wat doet NAV?
pi_173585453
Als ik iemand anders wil laten beleggen pak ik liever https://1broker.com.

Al heb ik wel een beetje APX. :')

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2017 17:38:39 ]
pi_173585539
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:36 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Tsjah, hier zijn ze dan weer positief over waves :'). Alleen omdat ze zelf erin zitten.

Sjantal koop gulden. Echt goede. Boef heeft ook gulden.
pi_173585548
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat doet NAV?
Het privacy gedeelte spreekt veel mensen aan, maar goed met elke coin is het een gok hoe alles uiteindelijk uitpakt
Ik heb er 300 euro inzitten ongeveer, mocht het een sprongetje maken is het natuurlijk lekker winst pakken
Maar ik weet niet echt wat ik er van kan verwachten.

Andere coins zoals lisk en waves daar heb ik een stuk hoger op ingezet
pi_173585572
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Het privacy gedeelte spreekt veel mensen aan, maar goed met elke coin is het een gok hoe alles uiteindelijk uitpakt
Ik heb er 300 euro inzitten ongeveer, mocht het een sprongetje maken is het natuurlijk lekker winst pakken
Maar ik weet niet echt wat ik er van kan verwachten.

Andere coins zoals lisk en waves daar heb ik een stuk hoger op ingezet
Welke subReddit bekijk je voor al die info?
pi_173585683
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Tsjah, hier zijn ze dan weer positief over waves :'). Alleen omdat ze zelf erin zitten.

Boef! Dat is echt een autoriteit op crypto gebied. 🙌
pi_173585901
Zo, ook m'n broertje de crypto's ingeloodst met 40 eu aan BTC.
pi_173585928
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo denigrerend te
doen vanachter je computer scherm.
Ik vraag hier gewoon wat, of is je niet bij gebracht hoe je normaal antwoord geeft ?
pi_173585957
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:06 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo denigrerend te
doen vanachter je computer scherm.
Ik vraag hier gewoon wat, of is je niet bij gebracht hoe je normaal antwoord geeft ?
je hoeft
niet onnodig op
je
enterknop te rammen
pi_173585990
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 18:04 schreef no1uknow het volgende:
Zo, ook m'n broertje de crypto's ingeloodst met 40 eu aan BTC.
Iets meer dan 0,01 btc dus, waar gaat hij het in stoppen? Leuk begin in elk geval
pi_173586013
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Iets meer dan 0,01 btc dus, waar gaat hij het in stoppen? Leuk begin in elk geval
Ben al maanden crypto's aan het propageren in de vriendengroep (waar hij ook deel van uitmaakt, andere maat van me wilt nu 10tje per maand in BTC stoppen), verteld dat ze zich goed moeten inlezen en BTC kopen en in een wallet zetten een mooie start is. Vermoed niet dat er hard gehandeld gaat worden. Maar wie weet grijpt het virus ze vanzelf bij de kladden.
pi_173586087
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 18:12 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ben al maanden crypto's aan het propageren in de vriendengroep (waar hij ook deel van uitmaakt, andere maat van me wilt nu 10tje per maand in BTC stoppen), verteld dat ze zich goed moeten inlezen en BTC kopen en in een wallet zetten een mooie start is. Vermoed niet dat er hard gehandeld gaat worden. Maar wie weet grijpt het virus ze vanzelf bij de kladden.
Vast wel. Ik doe precies hetzelfde als jij, crypto beetje promoten. Zal er voor zorgen dat ze de crypto kas gaan spekken :) :P

Mensen die hier alweer in NEO stappen? De hele wereld is inmiddels wel op de hoogte van de daling lijkt me dus zit aardig in de koers verwerkt. Ik heb een buyorder op 410k sats staan, maar ben bang dat het iets te laag is..
pi_173586123
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:19 schreef chantalxx het volgende:
Ik vind NAV leuk! 4 weken geleden een boel gekocht.
pi_173586247
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 18:19 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik vind NAV leuk! 4 weken geleden een boel gekocht.
Shitcoin, snel verkopen
pi_173586251
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:28 schreef poebz het volgende:

[..]

Shitcoin, snel verkopen
Gewoon HODL, jatoch!
pi_173586445
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus ze hebben geen ervaring met crypto en gaan voor mij handelen in crypto? :?
Jawel, maar het is geen speculatieve handel, alleen rebalancing. Hun coin is een tracker van de top30 coins.
  maandag 4 september 2017 @ 18:44:41 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173586468
Wat nou crash :') Zo lang je muntjes positief staan t.o.v. BTC is er niets aan de hand heb ik mij laten vertellen.
pi_173586552
Niet denderend, maar ik heb mijn NEO stack met 10% weten te vergroten vandaag. Baal nog steeds dat ik nog lag te pitten ten tijde van het nieuws. Had vanmiddag buyorder op 410k sats staan, maar helaas kwam de koers niet lager dan 425k.

Maar goed, laat ik de extra NEO maar vieren. Op naar betere tijden :)

Hmm laatst 25 stuks NEO verkocht t.b.v. 8 OMG, 200 WTC en 300 NAV. Onder de streep hebben deze coins mij dus maar 4 NEO gekost. Lekkerrrrr toch wel.

[ Bericht 16% gewijzigd door fckdedeurkruk op 04-09-2017 18:57:00 ]
  maandag 4 september 2017 @ 19:01:08 #99
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173586729

Euuhh
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173586759
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:01 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]

Euuhh
Wat wil je zeggen?
  maandag 4 september 2017 @ 19:05:06 #101
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173586809
Dat het is gekelderd. Obvious toch of nie?
pi_173586848
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:05 schreef _--_ het volgende:
Dat het is gekelderd. Obvious toch of nie?
Crypto's zijn tamelijk volatiel ja.
  maandag 4 september 2017 @ 19:08:25 #103
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173586888
Toen bitcoin rond de 3000 was dacht ik dat het al maximaal is gegroeid en dat het niet meer zou stijgen. Ik zat dus fout. Nu heb ik weer zo'n gevoel. Hoelang zal bitcoin nog zigzaggend stijgen?
pi_173586915
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:08 schreef _--_ het volgende:
Toen bitcoin rond de 3000 was dacht ik dat het al maximaal is gegroeid en dat het niet meer zou stijgen. Ik zat dus fout. Nu heb ik weer zo'n gevoel. Hoelang zal bitcoin nog zigzaggend stijgen?
Honderd jaar. Of tien, of 1.
pi_173586922
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:08 schreef _--_ het volgende:
Ik gok de komende 10 jaar
pi_173586934
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:44 schreef leolinedance het volgende:
Wat nou crash :') Zo lang je muntjes positief staan t.o.v. BTC is er niets aan de hand heb ik mij laten vertellen.
Als je geloof hebt dat BTC zichzelf herstelt zoals het tot nu toe altijd heeft gedaan dan klopt dat ook.
  maandag 4 september 2017 @ 19:10:49 #107
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173586946
Waarom zitten sommige mensem hier dan te stressen als er een crash ontstaat. Dan is het toch waarschijnlijk dat het nog groter gaat groeien?
pi_173586956
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:10 schreef _--_ het volgende:
Waarom zitten sommige mensem hier dan te stressen als er een crash ontstaat. Dan is het toch waarschijnlijk dat het nog groter gaat groeien?
Omdat dit hun eerste “crash” is.
  maandag 4 september 2017 @ 19:11:35 #109
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173586959
Lol
pi_173586980
quote:
Waarschijnlijk ja. Of het blijkt toch een bubbel te zijn en het flikkert als een kaartenhuis in elkaar (ga ik vooralsnog niet vanuit, maar als mensen collectief het vertrouwen verliezen zijn we nog wel ff aan het vallen).

Of meer grote overheden gaan het voorbeeld van het oosten volgen en zaken verbieden of zwaar reguleren. Dat is in mijn ogen het grootste risico op dit moment.
pi_173587000
quote:
Omdat ze veel te duur als een mofo gekocht hebben door FOMO.
  maandag 4 september 2017 @ 19:16:06 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173587045
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je geloof hebt dat BTC zichzelf herstelt zoals het tot nu toe altijd heeft gedaan dan klopt dat ook.
Maar zelfs dan is voor de crash uitstappen naar fiat en tijdens/na de crash uitstappen nog altijd (veel) beter.
  maandag 4 september 2017 @ 19:16:42 #113
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173587061
Ik heb nu een app genaamd bux waarin je met fake dollars kan traden om te oefenen. Behalve bitcoin heb je er ook meerdere dingen zoals goud olie en eurl/dollar. Vandaar dat ik hier eventjes kwam :p
pi_173587068
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maar zelfs dan is voor de crash uitstappen naar fiat en tijdens/na de crash uitstappen nog altijd (veel) beter.
Achteraf
  maandag 4 september 2017 @ 19:17:01 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173587069
Zo nog maar een partijtje ETH inslaan. Nog even kijken of ie verder zakt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 19:19:18 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173587126
Dat was toch geen crash joh _O-

Dit zijn kansen c_/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 4 september 2017 @ 19:19:48 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173587143
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Achteraf
Nee, deze crash kon je redelijk voorspellen. ETH zakte gisteren van 330 euro naar 300 en toen heb ik mijn halve stack omgezet in fiat. Toen voelde je dit al aankomen. Kon niet goed blijven natuurlijk. Nu weer goedkoop inslaan :)
pi_173587174
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:12 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja. Of het blijkt toch een bubbel te zijn en het flikkert als een kaartenhuis in elkaar (ga ik vooralsnog niet vanuit, maar als mensen collectief het vertrouwen verliezen zijn we nog wel ff aan het vallen).

Of meer grote overheden gaan het voorbeeld van het oosten volgen en zaken verbieden of zwaar reguleren. Dat is in mijn ogen het grootste risico op dit moment.
Ach verbod is niet te handhaven, dus het wordt sowieso reguleren. Regulering hoeft in beginsel niet slecht te zijn voor de markt. Maar dat is al eerder gezegd natuurlijk.

En voor de roepers die zeggen dat het allemaal wel meevalt. Het wegtrekken van 40b is natuurlijk vrij fors. De vraag is hoe snel dit terug gaat stromen.

En voor de mensen die eind 2016 begin 2017 ingestapt zijn is het natuurlijk makkelijk lullen. Je portfolio met 25% zien dalen is nooit leuk. Maar wanneer dat afgaat van he x5+ profits raakt dat toch minder.

Dus voor een deel van de verse traders/ holders is het best zuur als ze een kwart van hun inleg zien verdwijnen. Voor andere nieuwelingen is het weer een mooi instapmoment.
pi_173587205
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Met een glazen bol is het makkelijk traden vriend.
pi_173587228
Omg en tenx staan trouwens ook leuk in de verkoop nu. Volgens mij wel interessant! Helaas geen fiat beschikbaar, anders had ik wat ingeslagen gemixt met wat Ark en golem
pi_173587238
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Dat was toch geen crash joh _O-

Dit zijn kansen c_/
Wat heb jij vrijdag allemaal gekocht?
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 19:26:08 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173587280
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:24 schreef ratatat het volgende:

[..]

Wat heb jij vrijdag allemaal gekocht?
Sixpack Red Bull, wat krentenbollen, stroopwafels, telefoonhoesje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173587307
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:21 schreef Dicing het volgende:

[..]

En voor de roepers die zeggen dat het allemaal wel meevalt. Het wegtrekken van 40b is natuurlijk vrij fors. De vraag is hoe snel dit terug gaat stromen.
Er is geen 40 miljard uit gegaan, het is alleen 40 miljard minder waard geworden.
  maandag 4 september 2017 @ 19:27:43 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173587311
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Met een glazen bol is het makkelijk traden vriend.
Dat geldt voor de koers van een altcoin t.o.v. BTC zeker niet? :o
Daarnaast kon je deze crash aardig voorspellen.
pi_173587484
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:27 schreef ratatat het volgende:

[..]

Er is geen 40 miljard uit gegaan, het is alleen 40 miljard minder waard geworden.
dank! Hoe dan ook, dat blijft zorgelijk op korte termijn ;)
pi_173587523
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Alleen het wanneer is zo fijn om te weten he! Overigens had de correctie niet zo groot hoeven te zijn, wanneer die niet samenviel met het nieuws uit het oosten en de FUD die dat meebrengt
pi_173587556
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Haha ja hoor Leo, jij hebt voorspeld dat China ICO's ging reguleren en bent gisterenochtend in fiat gestapt.
  maandag 4 september 2017 @ 19:38:22 #128
208890 June.
Seriously?
pi_173587564
Vandaag mailtje dat mijn fiat op kraken gestort is. Ik dus beginnen, en gezien alle dalende trends even kijken welk moment :7
Shine bright like a diamond.
pi_173587584
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef June. het volgende:
Vandaag mailtje dat mijn fiat op kraken gestort is. Ik dus beginnen, en gezien alle dalende trends even kijken welk moment :7
Nu.
pi_173587717
Zometeen sub 4000 en dan alleen nog maar down.
pi_173587802
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef June. het volgende:
Beginnersfout 1 met investeren: wachten op het ideale moment. Dat ga je namelijk nooit vinden want het kan altijd beter.

Ben vanmiddag ook pas begonnen, wel ervaring met beleggen. Dit is zeker een goed moment om er gewoon vol in te stappen.
  maandag 4 september 2017 @ 19:51:06 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173587808
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Haha ja hoor Leo, jij hebt voorspeld dat China ICO's ging reguleren en bent gisterenochtend in fiat gestapt.
Nee maar wel dat de crash was ingezet door een daling van 330 naar 300 gisteren. Je kon op je klompen aanvoelen dat ie veel verder door zou schieten.

Daarnaast beantwoord je mijn andere vraag niet.
pi_173587828
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee maar wel dat de crash was ingezet door een daling van 330 naar 300 gisteren. Je kon op je klompen aanvoelen dat ie veel verder door zou schieten.

Daarnaast beantwoord je mijn andere vraag niet.
Welke vraag doel je op? En een crash door een daling van 10% voorspellen is nogal vreemd, komt veel meer bij kijken. Maar ben blij dat je op tijd uitgestapt bent en de volle winst gepakt hebt!
pi_173587937
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:45 schreef daankes het volgende:
Zometeen sub 4000 en dan alleen nog maar down.
Die wall gaat sneuvelen idd
  maandag 4 september 2017 @ 19:59:42 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173587964
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Welke vraag doel je op? En een crash door een daling van 10% voorspellen is nogal vreemd, komt veel meer bij kijken. Maar ben blij dat je op tijd uitgestapt bent en de volle winst gepakt hebt!
Niet vol, dan had ik op 330 uit moeten stappen. We weten allemaal dat na een lange tijd van stijging de kans op een crash groot is. Zeker ethereum was de laatste tijd nogal stabiel, dan valt zo'n plotselinge daling extra op wat natuurlijk zorgt voor een kettingreactie qua verkopen. Vraag ging over altcoin/BTC koers, dat die ook niet te voorspellen valt. Maar laat maar zitten :)
  maandag 4 september 2017 @ 20:06:14 #138
208890 June.
Seriously?
pi_173588072
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:50 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Beginnersfout 1 met investeren: wachten op het ideale moment. Dat ga je namelijk nooit vinden want het kan altijd beter.

Ben vanmiddag ook pas begonnen, wel ervaring met beleggen. Dit is zeker een goed moment om er gewoon vol in te stappen.
Haha ja. ik weet ook dat je nooit op het ideale moment kan instappen en niemand heeft een glazen bol natuurlijk ;)
Shine bright like a diamond.
  maandag 4 september 2017 @ 20:17:49 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173588286
Meerdere ETH aankopen bij BTCdirect gedaan vandaag, maar nog geen enkele binnen. Zo te zien aan de Facebook pagina ben ik niet de enige. :(
pi_173588312
Helemaal uit BTC. Hopelijk brengen de alts meer op de komende weken dan BTC zal gaan doen...
Forcefield City Bewoner
pi_173588321
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:19 schreef roislecxe het volgende:
Helemaal uit BTC. Hopelijk brengen de alts meer op de komende weken dan BTC zal gaan doen...
Risky.
pi_173588362
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Risky.
Misschien. Maar ik zie BTC nou ook niet echt hard stijgen binnen korte tijd.
Forcefield City Bewoner
pi_173588414
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Misschien. Maar ik zie BTC nou ook niet echt hard stijgen binnen korte tijd.
Kan tricky zijn. Denk dat je wel weer in BTC wilt zitten voor november.
pi_173588443
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:23 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

Kan tricky zijn. Denk dat je wel weer in BTC wilt zitten voor november.
Tegen die tijd zijn al m'n alts al x10 en heb ik veel meer btc dan wanneer ik had blijven zitten :7
Forcefield City Bewoner
pi_173588948
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:24 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Tegen die tijd zijn al m'n alts al x10 en heb ik veel meer btc dan wanneer ik had blijven zitten :7
Welke alts zoal dan? ;)
Blust branden.
pi_173589043
Weak hands worden er weer lekker uitgeschud vandaag. Paar vrienden van me zijn uit crypto gestapt vanwege de ICO ban in China. Good riddance
  maandag 4 september 2017 @ 20:56:21 #147
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173589152
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef .Davout het volgende:
Weak hands worden er weer lekker uitgeschud vandaag. Paar vrienden van me zijn uit crypto gestapt vanwege de ICO ban in China. Good riddance
Lekker op het laagste moment uitstappen _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173589212
Wat vinden jullie van dit opinie artikel?

https://medium.com/crypto(...)urrency-c17678cb4045
pi_173589317
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:59 schreef Homey het volgende:
Wat vinden jullie van dit opinie artikel?

https://medium.com/crypto(...)urrency-c17678cb4045
Ik vind het meer lijken op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Irrational_exuberance
pi_173589338
En langzaam maar zeker trekt de boel weer een beetje bij....ben benieuwd of het doorzet!
pi_173589657
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:07 schreef Dicing het volgende:
En langzaam maar zeker trekt de boel weer een beetje bij....ben benieuwd of het doorzet!
Er wordt aardig bijgekocht inderdaad.
pi_173589712
Gezellig hoor op Binance slack de doodsbedreigingen vliegen je om de oren gekkenhuis daar!!
pi_173589778
quote:
4s.gif Op maandag 4 september 2017 21:26 schreef fukforce het volgende:
Gezellig hoor op Binance slack de doodsbedreigingen vliegen je om de oren gekkenhuis daar!!
De Adex crew krijgen in de Adex telegram group ook de meest idiote opmerkingen....
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 21:31:55 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173589847
Marco Borsato iemand?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173589976
Zaterdag alles verkocht en in Fiat gegaan. Nu heb ik de coins weer teruggekocht.
Het is leuk geld verdienen maar levert veel ellende op. Banktransacties, etc. Kan ik de volgende keer ook gewoon mijn coins omzetten in USDT en dan weer terugkopen of zitten hier meer risico's in?
pi_173590138
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef tgev het volgende:
Zaterdag alles verkocht en in Fiat gegaan. Nu heb ik de coins weer teruggekocht.
Het is leuk geld verdienen maar levert veel ellende op. Banktransacties, etc. Kan ik de volgende keer ook gewoon mijn coins omzetten in USDT en dan weer terugkopen of zitten hier meer risico's in?
Je hebt toch gewoon een BTC/USD markt op je exchange neem ik aan?
pi_173590158
quote:
Kan op zo goed als elke exchange..
  maandag 4 september 2017 @ 21:45:08 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173590166
quote:
Heb ik ook gedaan, op 10 ETH na. Wilde net nog kopen maar lukt niet meer op BTCdirect. Die gasten zetten de koopmogelijkheid gewoon uit als het ze effe niet uitkomt :')
pi_173590180
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Je hebt toch gewoon een BTC/USD markt op je exchange neem ik aan?
Klopt, zit gewoon op Bittrex. Maar was nog nooit op deze manier bezig geweest dus durfde dat nog niet helemaal aan. Dat kan voor de volgende keer gewoon zonder extra risico?
pi_173590193
komt oceanlab vanzelf in je waves wallet ? ios versie of moet je wat ondernemen
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173590199
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, op 10 ETH na. Wilde net nog kopen maar lukt niet meer op BTCdirect. Die gasten zetten de koopmogelijkheid gewoon uit als het ze effe niet uitkomt :')
Ik heb net op Bitonic een paar BTC kunnen kopen. Daar maar aanschaffen dan :)
pi_173590259
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:46 schreef Thezappa het volgende:
komt oceanlab vanzelf in je waves wallet ? ios versie of moet je wat ondernemen
Vriend wat denk je zelf
pi_173590273
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:46 schreef tgev het volgende:

[..]

Ik heb net op Bitonic een paar BTC kunnen kopen. Daar maar aanschaffen dan :)
doen ze overal
pi_173590278
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:48 schreef fukforce het volgende:

[..]

Vriend wat denk je zelf
uhmm...
pi_173590285
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:48 schreef fukforce het volgende:

[..]

Vriend wat denk je zelf
heb je ze al dan
pi_173590362
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:49 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je ze al dan
Morgen worden ze verstuurd
pi_173590371
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef tgev het volgende:

[..]

Klopt, zit gewoon op Bittrex. Maar was nog nooit op deze manier bezig geweest dus durfde dat nog niet helemaal aan. Dat kan voor de volgende keer gewoon zonder extra risico?
Jahoor
pi_173590441
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:49 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je ze al dan
Morgen krijg je ze in je Wallet! 😀
pi_173590719
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 21:52 schreef fukforce het volgende:

[..]

Morgen worden ze verstuurd
kusje
pi_173591475
GRATIS GELD _O_
  Eindredactie Games maandag 4 september 2017 @ 22:51:12 #171
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173591749
Alleen mijn Rise staat 2 getallen in het groen ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 4 september 2017 @ 22:53:40 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173591781
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

gek
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 23:04:40 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173591985
En toen was de volgende persoonlijke ATH bereikt: 1100$ :P

En dat allemaal dankzij FUD. Lijkt erop dat ik dit spel dan echt helemaal door heb, duurde maar een jaar of 4. En noot: geen moment in FIAT gezeten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173592103
10 ETH gekocht. Nu dat zo laag staat.
pi_173592175
Lisk Core 0.9.9 is uitgekomen, we zitten dicht tegen versie 1.0.0 aan :)
pi_173592258
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Of 0.9.9001
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 23:19:25 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173592283
quote:
0.10 hè.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173592287
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 23:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

0.10 hè.
Ssssst ;)
Geen idee hoe ze gaan doortellen :')
pi_173592508
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 23:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

0.10 hè.
0.9.10
pi_173592646
quote:
Ik haat Lisk !
pi_173592679
quote:
13s.gif Op maandag 4 september 2017 23:44 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik haat Lisk !
Lisk is mooi, ben aan het daytraden met een deel van mijn Lisk. Heb al 2x 350 euro + 1x een lager bedrag kunnen cashen en heb nog evenveel Lisk.

...totdat het fout gaat, dat dan weer wel

quote:
We hebben de bitcoins (0.10159932) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (¤ 372,68) hebben verricht.
naais
pi_173592915
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 23:47 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Lisk is mooi, ben aan het daytraden met een deel van mijn Lisk. Heb al 2x 350 euro + 1x een lager bedrag kunnen cashen en heb nog evenveel Lisk.

...totdat het fout gaat, dat dan weer wel

[..]

naais
Dat is mooi!

Maar die CEO van Lisk moet altijd zo nodig Waves bashen echt een hekel gekregen aan die vent en Lisk
pi_173593043
we hoeven niet bij elkaar over de vloer te komen maar maak het ook niet persoonlijk...
elkaar onnodig afzeiken verziekt de sfeer ....
dat is wat ik bedoel met daar gaan we weer.
pi_173593093
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173593121
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ssssst ;)
Geen idee hoe ze gaan doortellen :')
He MaGNeT: ik wil dus even gaan kijken naar het voten met LSK om zo een beetje passief inkomen te genereren. Weet jij daar wat meer over? Ik zit enkele guides te lezen maar tis nog best een ingewikkeld verhaal met een aantal stappen.

En: zijn er nog meer coins waarbij dit kan? ARK geloof ik? (alhoewel ik er misschien niet genoeg heb)
pi_173593134
Best een prima dag gehad vandaag. Na de dip ingeslagen en gelukkig ging het daarna vrij goed omhoog. Zelfs nog in de plus afgesloten, voor het eerst sinds ik begonnen ben twee dagen geleden.
pi_173593139
Nu een aantal landen overwegen om een eigen coin op de markt te zetten en de komende regulering van ICO's ben ik wel benieuwd hoe, wat en op welk termijn?

Willen die landen de nationale munt en BNP koppelen aan de virtuele coin?
Wat moet ik me zo voorstellen van een Estlandse coin?

Wat voor gevolgen zal de regulering van ICO's hebben?
Zullen de nieuwe gereguleerde ICO's een hogere slagingskans hebben?
pi_173593559
Gaat weer erg hard, de Chinezen zijn weer alles aan het verkopen, Bitcoin bijna onder de $4000.
pi_173593740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 03:55 schreef Woogy het volgende:
Gaat weer erg hard, de Chinezen zijn weer alles aan het verkopen, Bitcoin bijna onder de $4000.
Jup, ik blijf nog even op de zijlijn. Blij dat ik niet alles al heb gekocht op de dip gisteren want het gaat nog wel lager ben ik bang.
pi_173593783
Ik ga mijn blockfolio niet meer openen voor een week :')
Heb redelijk goedkoop ingekocht gisteren al had ik beter tot vandaag kunnen wachten
Nu maar wachten op herstel
pi_173593855
Oh poloniex ligt er weer eens uit
pi_173594083
Waltons inkopen :D
pi_173594245
Blijft je eigen data bewaard van blockfolio als je het verwijderd? :P

Echt, doe ballechinezen..
pi_173594386
Verge maakt mij momenteel iets minder verdrietig.

Btc blijft maar zakken, straks lekker kopen.
pi_173594432
Had dus een mailtje naar Blockfolio verzonden over het toevoegen van de volgende functies:
- Meerdere profielen
- Importeren en exporteren van profielen

quote:
You'll be able to create multiple portfolios in a future update. Back up/restore and import/export functionalities are also coming. Thanks for your support!
Nu nog de vraag wanneer die future is.
pi_173594460
Vannacht is het ook niet helemaal lekker gegaan zie ik. Voor mijn slaap vond ik dat ik nog best goed uit de dag was gekomen. Had mijn NEO verlies zelfs al weggepoetst. :P
pi_173594516
cointelegraph.com/news/chinese-exchange-binance-holding-vote-to-decide-on-listing-waves-currency
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 08:30:18 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173594549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:
cointelegraph.com/news/chinese-exchange-binance-holding-vote-to-decide-on-listing-waves-currency
goeie url

:T
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 08:35:05 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173594587
quote:
Waar kunnen we stemmen? :+
4045
onlogisch
  dinsdag 5 september 2017 @ 08:40:08 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173594626
quote:
Niet echt het beste moment om iets uit te brengen dat de waarde moet verhogen.
Misschien dat het nu iets schade beperken is...
  dinsdag 5 september 2017 @ 08:43:33 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173594651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:02 schreef SMS303 het volgende:
Nu een aantal landen overwegen om een eigen coin op de markt te zetten en de komende regulering van ICO's ben ik wel benieuwd hoe, wat en op welk termijn?

Willen die landen de nationale munt en BNP koppelen aan de virtuele coin?
Wat moet ik me zo voorstellen van een Estlandse coin?

Wat voor gevolgen zal de regulering van ICO's hebben?
Zullen de nieuwe gereguleerde ICO's een hogere slagingskans hebben?

Dat laatste hopen we wel een beetje op. Minder/geen scams zou wel fijn zijn.

Als ze allemaal een virtuele coin uitbrengen krijgt het decentrale karakter van de blockchain wel een schop.

Ik zou op dat moment gaan voor coins van landen die erg nationalistisch zijn. Zoals bij China ook het geval was met NEO.
Als er een Bitdollar komt, zou ik hem zo inkopen. Amerikanen zijn dol op eigen producten.
  dinsdag 5 september 2017 @ 08:50:06 #204
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173594690
Ik wacht nog op 2 van de 3 ETH orders van gisteren op BTCdirect.
Ook moet er nog een betaling van ze binnenkomen. Het duurt allemaal wel erg lang :{
pi_173594716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:50 schreef leolinedance het volgende:
Ik wacht nog op 2 van de 3 ETH orders van gisteren op BTCdirect.
Ook moet er nog een betaling van ze binnenkomen. Het duurt allemaal wel erg lang :{
Had je kunnen voorspellen.
pi_173594873
Het lijkt even de goede kant op te gaan. Veel groen en grote buy orders.
pi_173594898
Zijn we weer, kunnen jullie gewoon stoppen met op elkaar te happen?
Als iemand iets zegt wat je niet aanstaat kan je het gewoon negeren of reporten.
Maar erop reageren schiet niet op. Inmiddels aardig wat notes gezet her en der.

Graag gewoon normaal posten over crypto.

Danku :*
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:18:29 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173594911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:14 schreef daankes het volgende:
Het lijkt even de goede kant op te gaan. Veel groen en grote buy orders.
Eerste angst is weer voorbij.
Veel mensen die nu ook weer instappen omdat het lekker laag staat (ivm een maand geleden)

Aan de ene kant denk ik nu, damn ik had moeten uitchecken toen alles downhill ging. Had me best wel wat geld opgeleverd. Aan de andere is lekker rustig hodlen ook wel prima. Op de langer termijn.
pi_173594917
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Veel mensen die nu ook weer instappen omdat het lekker laag staat (ivm een maand geleden)

Aan de ene kant denk ik nu, damn ik had moeten uitchecken toen alles downhill ging. Had me best wel wat geld opgeleverd. Aan de andere is lekker rustig hodlen ook wel prima. Op de langer termijn.
Het doet pas pijn als je uitcasht.
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:20:17 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173594923
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het doet pas pijn als je uitcasht.
Nu wel. 3 dagen geleden niet. Zeker niet als je er nu, of morgen weer instapt denk ik.
pi_173594924
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehh, een maand geleden stond hij nog eens 1000 dollar lager hoor. :P
pi_173594926
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:17 schreef Leonos het volgende:
Zijn we weer, kunnen jullie gewoon stoppen met op elkaar te happen?
Als iemand iets zegt wat je niet aanstaat kan je het gewoon negeren of reporten.
Maar erop reageren schiet niet op. Inmiddels aardig wat notes gezet her en der.

Graag gewoon normaal posten over crypto.

Danku :*
Ik hoor het al, tijd voor een eigen subforum met dedicated mod met feeling ervoor.
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:22:35 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173594943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:20 schreef Woogy het volgende:

[..]

Ehh, een maand geleden stond hij nog eens 1000 dollar lager hoor. :P
Hmm beetje kromme zin inderdaad.
Bedoelde eigenlijk gewoon dat hij naar beneden is gekukeld en dat nu mensen weer instappen. Zoals veel mensen vorige maand instapten omdat hij laag stond.
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:31:09 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173595024
Btw, hoe zin jullie een negatieve toekomst. We roepen wel allemaal dat het zo fantastisch is en het alleen maar nog beter gaat worden, maar wat nou als het toch fout gaat.

Ik denk dat bemoeienissen van de overheid wel eens voor problemen kunnen zorgen. Net als dat het in China gedaan heeft.
Nu verbied China alleen ICO's, maar stel je voor dat ze de hele blockchain aan banden willen gaan leggen en alles willen gaan controleren. Op de 1 of andere manier via de banken. Geld reguleren is wat ze nu ook al doen en zal het hele principe van Crypto gaan infecteren.

Zou me niets verbazen als alles binnen 5 jaar redelijk gereguleerd is.
pi_173595106
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:31 schreef Komakie het volgende:
Btw, hoe zin jullie een negatieve toekomst. We roepen wel allemaal dat het zo fantastisch is en het alleen maar nog beter gaat worden, maar wat nou als het toch fout gaat.

Ik denk dat bemoeienissen van de overheid wel eens voor problemen kunnen zorgen. Net als dat het in China gedaan heeft.
Nu verbied China alleen ICO's, maar stel je voor dat ze de hele blockchain aan banden willen gaan leggen en alles willen gaan controleren. Op de 1 of andere manier via de banken. Geld reguleren is wat ze nu ook al doen en zal het hele principe van Crypto gaan infecteren.

Regulering in de oude wereld is prima. Crypto is here to stay en kan in de digitale wereld simpelweg niet worden gereguleerd.
pi_173595139
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Regulering in de oude wereld is prima. Crypto is here to stay en kan in de digitale wereld simpelweg niet worden gereguleerd.
daarom ben ik ook benieuwd hoe Estland dit wil doen..

op bittrex zie ik al lichte stijgingen...
pi_173595195
Agrello heeft wirhdrawals aangezet, maar ... ondanks de herhaalde vraag van velen op Slack en Telegram, zwijgen ze over het contract address. En die heb je nodig om een token te kunnen vinden in je wallet.
pi_173595280
NEO staat op +2.8% ....

edit.. STOND... nu 1.1%
edit 2 nu op 6.8%
the only way is UP! :D
pi_173595322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef SMS303 het volgende:
NEO staat op +2.8% ....

edit.. STOND... nu 1.1%
De belgen zijn aan het instappen, +6,2% nu
pi_173595555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef SMS303 het volgende:
NEO staat op +2.8% ....

edit.. STOND... nu 1.1%
edit 2 nu op 6.8%
the only way is UP! :D
Daarom al die paniekzaaiers gisteren :9~ heerlijk geshopt en goedkoop ingeslagen, Thanks for tha coins bitchesssss
pi_173595579
Nog steeds geen ocean tokens?
pi_173596111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:31 schreef Komakie het volgende:

Daar dacht ik gisteren ook aan, het is wachten tot de eu overal tussen wil zitten
Overheden willen al snel een vinger in de pap hebben zodra ze geld ruiken
pi_173596136
Alles gaat weer een beetje omhoog, nu waltcoin nog even uit het rood :P
Blij dat ik die samen met bnb nav en lisk nog even op 40 goedkoop bij heb kunnen kopen
pi_173596248
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:45 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Daar dacht ik gisteren ook aan, het is wachten tot de eu overal tussen wil zitten
Overheden willen al snel een vinger in de pap hebben zodra ze geld ruiken
Leuk maar dat zal op technisch niveau nooit lukken.
pi_173596636
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Leuk maar dat zal op technisch niveau nooit lukken.
Maar ze kunnen het wel gewoon verbieden. Dan kan BTC enkel nog voor illegale doeleinden gebruikt worden en dan keldert de boel gewoon.

Zie ik ook nog wel gebeuren trouwens, met als argument "terroristen en drugshandelaren".
pi_173596672
Klein gedeelte van mijn ocean tokens binnen. Weet er iemand of er een reden zit achter de dump van WCT?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 11:16:20 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173596728
Sinds gisteravond weer naar beneden gedonderd ;(

Wel ETH op een laagtepunt tov Bitcoin gekocht :~
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173597153
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:11 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Maar ze kunnen het wel gewoon verbieden. Dan kan BTC enkel nog voor illegale doeleinden gebruikt worden en dan keldert de boel gewoon.

Zie ik ook nog wel gebeuren trouwens, met als argument "terroristen en drugshandelaren".
Dan zou contant geld ook in waarde moeten dalen tov. giraal geld....
pi_173597374
Betking Casino Live.
Lambo of Rekt
pi_173597432
Zondag voor de crash de helft omgezet naar EUR. Nu wachten op een goed moment om terug te gaan. Met een beetje mazzel gaat BTC nog wel onderuit tot ¤2500. Zou gezien het verleden niet totaal onlogisch zijn

Ik zie NEO trouwens niet snel teruggaan naar de ¤40. Het was een behoorlijke hypemunt die uit het niets in 3 maanden naar de maan ging. Nu China het speelveld kleiner maakt en de FOMO eruit is kan ik geen logische verklaring geven waarom NEO terug komen naar ¤40
pi_173597460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef Roellie80 het volgende:
Zondag voor de crash de helft omgezet naar EUR. Nu wachten op een goed moment om terug te gaan. Met een beetje mazzel gaat BTC nog wel onderuit tot ¤2500. Zou gezien het verleden niet totaal onlogisch zijn

Ik zie NEO trouwens niet snel teruggaan naar de ¤40. Het was een behoorlijke hypemunt die uit het niets in 3 maanden naar de maan ging. Nu China het speelveld kleiner maakt en de FOMO eruit is kan ik geen logische verklaring geven waarom NEO terug komen naar ¤40
Ja mooi kut, toch hold ik ze :) Gewoon GAS farmen.
Lambo of Rekt
pi_173597526
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Nog steeds geen ocean tokens?
Die worden gewoon teruggestuurd naar je waves adres zodra ze er zijn lijkt me?
Lambo of Rekt
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:54:23 #233
131603 Afwazig
Serious business
pi_173597531
Heb nooit NEO gehad maar toen NEO van 5 naar 50 ging in een paar dagen dachten jullie toch niet dat hij nog een keer een x10 zou doen in een paar weken? Dit nieuws verergert het natuurlijk maar dit is niet zo vreemd hoor.
pi_173597538
Ik ben alleen wel benieuwd, volgens de technische analisten onder ons: zit BTC al officieel in een bear markt?
pi_173597556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef Roellie80 het volgende:
Zondag voor de crash de helft omgezet naar EUR. Nu wachten op een goed moment om terug te gaan.
Netjes uitgestapt. Had je deze crash zien aankomen ja?
pi_173597577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:55 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

De enigen die dit aan zagen komen waren degenen die wisten dat China uitspraken ging doen...
Lambo of Rekt
pi_173597661
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:11 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Downloaden is ook verboden, zie de handhaving daarop eens gaan...heeft geen enkel nut. Als je heel crypto wilt verbieden, met welk argument ga je dat dan doen? Ik zie het echt niet snel gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 12:10:29 #238
163650 Greys
pi_173597842
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De enigen die dit aan zagen komen waren degenen die wisten dat China uitspraken ging doen...
Of degenen die nét toen online waren en binnen een minuut na het nieuws actie ondernamen voordat alles in elkaar donderde.

(ik niet :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173597860
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Of degenen die nét toen online waren en binnen een minuut na het nieuws actie ondernamen voordat alles in elkaar donderde.

(ik niet :P )
Ja. Ach, gewoon laten staan, we zijn pas een week verder..
Lambo of Rekt
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:41:58 #240
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173598308
Misschien een domme vraag maar heeft harvey invloed gemaakt op de bitcoin? Of de ruzzie tussen n. Korea, vs, japan en z. Korea?
pi_173598388
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:55 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

China zag ik uiteraard niet aankomen. Maar mijn glazen bol vertelde mij onder andere.

* BTC gaat crashen. Dat is eerder gebeurd. Dat is een gegeven in een financiele markt.
* $5000 is een mooi moment voor sell-orders. Daarnaast hadden Goldman Sachs / Coinbase al een soortgelijke voorspelling gedaan.
* BTC begon zaterdag te wiebelen..
* Zondag heb ik e.e.a op een rijtje gezet. Even naar het macrobeeld gekeken van BTC. Het was zeer aannemelijk dat er een correctie zou komen. En anders wanneer deze later komt is de kans groot dat ie weer onder de $5000 zou dippen.
* Wanneer BTC crashed dan valt de rest 4x zo hard om

Mijn conclusie was dus, alle exchanges plunderen. Ik heb ongeveer de helft laten staan, de andere helft op Kraken naar EUR omgezet. En tot vandaag is dat veen verkeerde keuze geweest :D
pi_173598447
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die worden gewoon teruggestuurd naar je waves adres zodra ze er zijn lijkt me?
mijne staan er in
pi_173598547
OCL distributie bijna compleet ik heb alles ontvangen op beiden waves accounts die ik heb gebruikt voor deze ico
pi_173598644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:57 schreef fukforce het volgende:
OCL distributie bijna compleet ik heb alles ontvangen op beiden waves accounts die ik heb gebruikt voor deze ico
heb er maar 1000 ofzo haha , heb je gekocht ? of rommel ingewisseld
pi_173598646
Ik heb 2 transacties met precies hetzelfde aantal OCL gekregen.
Dit is totaal het dubbele dat ik volgens gravit.ws zou moeten ontvangen.

Zijn er nog meer mensen die het dubbele hebben ontvangen?
pi_173598693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:04 schreef Atlantis- het volgende:

Ik ook :o
Lambo of Rekt
pi_173598731
Wat was de ICO prijs in btc per OCL?
pi_173598747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:04 schreef Atlantis- het volgende:

Is bekend ik heb ook 2x het dubbele aantal OCL ontvangen
pi_173598762
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:10 schreef fukforce het volgende:

[..]

2 keer het dubbele aantal, dus jij hebt 4 keer? :o
Lambo of Rekt
pi_173598791
Ik heb alleen nog maar de OCL tokens ontvangen voor de niet waves tokens die ik heb ingestuurd. Totaal: 27 OCL. Maar van mijn Waves inleg nog niets gezien.
pi_173598811
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

2 keer het dubbele aantal, dus jij hebt 4 keer? :o
Ja klopt ze zeggen dat er iets is fout gegaan met de distributie

Ze zeggen dat het maar bij een paar transacties is fout gegaan geloof er niks van. Iedereen hier op fok heeft bijna het dubbele aantal gekregen
pi_173598848
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:14 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ze zeggen dat het maar bij een paar transacties is fout gegaan geloof er niks van. Iedereen hier op fok heeft bijna het dubbele aantal gekregen
link?
Lambo of Rekt
pi_173598858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

link?
Slack
pi_173598878
Misschien een domme vraag hoor, maar wat ik me vooral afvraag: wat is nu eigenlijk het nut dat coins door ons als particulieren te verhandelen zijn. Als een bedrijf een decentrale ledger wil kan deze toch ook als het ware 1000 mensen die elkaar niet kennen aanwijzen om deze ledger bij te houden en zo hun eigen Blockchain in stand houden. Betaalt het bedrijf deze personen in cash terug. Klaar?
pi_173598890
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:09 schreef Typisch het volgende:
Wat was de ICO prijs in btc per OCL?
Vind wel dit op gravit.ws;Current estimated OCL token value(based on investment/realtime market price): $0.019

Overigens hebben ze het daar over 386 investors? Dat lijkt me royaal aan de lage kant?
pi_173598904
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:10 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal geen OCL ontvangen :?
pi_173598910
Ik zou volgens Gravit.ws ongeveer 391 OCL moeten krijgen, ik heb er ongeveer 396 gehad. Dus dat lijkt niet heel fout te gaan ofzo.
pi_173598920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal geen OCL ontvangen :?
Ik wel. 1 uur terug en 2 uur terug...
Lambo of Rekt
pi_173598990
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef Cyanide- het volgende:
Ik zou volgens Gravit.ws ongeveer 391 OCL moeten krijgen, ik heb er ongeveer 396 gehad. Dus dat lijkt niet heel fout te gaan ofzo.
Wat heb je invested dan?
Lambo of Rekt
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:26:08 #260
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173599007
Ik heb er 5000 minder dan op gravit staat
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173599010
Ik heb nu alles binnen. Ze hadden van 2 transacties een dubbele verstuurd maar mijn grootste transactie stond er niet bij. Dus miste 30k Ocl, is opgelost.

Mochten mensen nog Ocl willen kopen in de Dex staan waves en btc pairs te koop zag ik.
pi_173599018
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef Cyanide- het volgende:
Bijna iedereen die ik spreek heeft 2x de hoeveelheid tokens ontvangen dan waar ze recht op hebben. De transacties zijn ook uitgevoerd in 2 verschillende batches waarschijnlijk hebben ze dezelfde batch per ongeluk 2x gedraaid.

De jongens van Oceanlabs zijn ook de eigenaren van deze node https://fountainperpetua.com/ hebben in mei of juni ook al eens een keer een grote fout gemaakt met het uitdelen van de lease payouts
pi_173599051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat heb je invested dan?
Ja een hele shitload aan rommel (WCT/MRT/RBX/MER) + 1 WAVES geloof ik _O- overigens is de prijs wel aardig gewijzigd, zou volgens mij eerst 1200+ OCL krijgen? :')
pi_173599135
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:26 schreef fukforce het volgende:

[..]

Bijna iedereen die ik spreek heeft 2x de hoeveelheid tokens ontvangen dan waar ze recht op hebben. De transacties zijn ook uitgevoerd in 2 verschillende batches waarschijnlijk hebben ze dezelfde batch per ongeluk 2x gedraaid.

De jongens van Oceanlabs zijn ook de eigenaren van deze node https://fountainperpetua.com/ hebben in mei of juni ook al eens een keer een grote fout gemaakt met het uitdelen van de lease payouts
Wat gaan ze er aan doen dan, staat dat er? Ik kan niet op de slack, geen account
Lambo of Rekt
pi_173599248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat gaan ze er aan doen dan, staat dat er? Ik kan niet op de slack, geen account
Wat willen ze doen? Ze kunnen mensen vragen om vrijwillig het te veel uitgekeerde aantal OCL tokens terug te sturen meer dan dat kunnen ze niet doen.

Op dit moment zijn ze druk bezig met het uitzoeken van wat er is mis gegaan sommige mensen hebben maar een gedeelte ontvangen van hun OCL andere het dubbelen.
pi_173599260
Even voor mijn beeld, die OCL tokens staan nu in Blockfolio voor 50 cent per stuk? Dat kan toch niet kloppen?
pi_173599266
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:39 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat willen ze doen? Ze kunnen mensen vragen om vrijwillig het te veel uitgekeerde aantal OCL tokens terug te sturen meer dan dat kunnen ze niet doen.

Op dit moment zijn ze druk bezig met het uitzoeken van weet er mis is gegaan sommige mensen hebben maar een gedeelte ontvangen van hun OCL andere het dubbelen.
Ze kunnen een nieuwe coin starten op waves? zo moeilijk is dat niet, en dan vervalt de shit van deze?
Lambo of Rekt
pi_173599315
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ze kunnen een nieuwe coin starten op waves? zo moeilijk is dat niet, en dan vervalt de shit van deze?
Dat kan maar dat komt niet echt professioneel over, teven is deze token al een geverifieerde asset op de Waves Dex.

Als ze dat gaan doen word het echt een chaos
pi_173599335
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:14 schreef fukforce het volgende:

[..]

ze zijn binnen....
helaas niet dubbel gekregen
pi_173599382
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:40 schreef metallicelmo het volgende:
Even voor mijn beeld, die OCL tokens staan nu in Blockfolio voor 50 cent per stuk? Dat kan toch niet kloppen?
Ik had er 1 verkocht voor 12700 sat 🤣 Vandaar die prijs in blockfolio.
pi_173599401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar wat ik me vooral afvraag: wat is nu eigenlijk het nut dat coins door ons als particulieren te verhandelen zijn. Als een bedrijf een decentrale ledger wil kan deze toch ook als het ware 1000 mensen die elkaar niet kennen aanwijzen om deze ledger bij te houden en zo hun eigen Blockchain in stand houden. Betaalt het bedrijf deze personen in cash terug. Klaar?
Dan heb je weliswaar een decentrale architectuur, maar dat is niet de achterliggende gedachte van een cryptocurrency, want het betreffende bedrijf heeft dan alle (politieke) touwtjes in handen.

Kunnen ze net zo goed een klassieke database gebruiken, is een stuk goedkoper en efficiënter.

Zie ook dit stuk van Vitalik Buterin (van Ethereum) over verschillende vormen van decentralisatie:
https://medium.com/@Vital(...)ization-a0c92b76a274
quote:
Blockchains are politically decentralized (no one controls them) and architecturally decentralized (no infrastructural central point of failure) but they are logically centralized (there is one commonly agreed state and the system behaves like a single computer)
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:51:15 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173599452
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:41 schreef _--_ het volgende:
Misschien een domme vraag maar heeft harvey invloed gemaakt op de bitcoin? Of de ruzzie tussen n. Korea, vs, japan en z. Korea?
Volgens mij niet.
Ik heb het idee dat het allemaal vrij los staat van Crypto.
pi_173599868
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Downloaden is ook verboden, zie de handhaving daarop eens gaan...heeft geen enkel nut. Als je heel crypto wilt verbieden, met welk argument ga je dat dan doen? Ik zie het echt niet snel gebeuren.
Nouja, als je gewoon bedrijven verbiedt te handelen in cryptocurrency (btcdirect etc) moet je al via illegale kanalen je currency in-/verkopen met alle risico's van dien. Ook mogen bedrijven geen cryptocurrency als betaalmiddel accepteren, dus mainstream zal het dan nooit worden.

Met welk argument? Controle. Het is nu al niet mogelijk een bankrekening te openen zonder je paspoort te overleggen. Als cryptocurrency echt groot wordt en het een mainstream betaalmiddel wordt dan gaat er zeker regelgeving of verboden komen. Het is dan maar de vraag of de hoge koersen nog te verantwoorden zijn.

De huidige koersen zijn mijn inziens gebaseerd op het feit dat cryptocurrencies in het dagelijks leven veel meer gebruik gaan worden. Als dat uitblijft of gefrustreerd wordt door de overheden zie ik het een stuk minder rooskleurig in ;)
pi_173600362
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:11 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nouja, als je gewoon bedrijven verbiedt te handelen in cryptocurrency (btcdirect etc) moet je al via illegale kanalen je currency in-/verkopen met alle risico's van dien. Ook mogen bedrijven geen cryptocurrency als betaalmiddel accepteren, dus mainstream zal het dan nooit worden.

Met welk argument? Controle. Het is nu al niet mogelijk een bankrekening te openen zonder je paspoort te overleggen. Als cryptocurrency echt groot wordt en het een mainstream betaalmiddel wordt dan gaat er zeker regelgeving of verboden komen. Het is dan maar de vraag of de hoge koersen nog te verantwoorden zijn.

De huidige koersen zijn mijn inziens gebaseerd op het feit dat cryptocurrencies in het dagelijks leven veel meer gebruik gaan worden. Als dat uitblijft of gefrustreerd wordt door de overheden zie ik het een stuk minder rooskleurig in ;)
Ik zou het heel knap vinden als er een globaal verbod gaat komen op cryptocurrencies. Let wel, als er ook maar 1 land niet mee doet heeft het hele verbod geen enkel nut aangezien de hele operatie dan naar dat land verschuift. Aangezien er geen enkel globaal verbod ooit is bedacht wat door alle landen nageleefd wordt acht ik de kans erg klein dat crypto het eerste mondiale en globale verbod gaat worden wat ook nog eens door meer dan 300 landen nageleefd dient te worden.
pi_173600418
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:11 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar benoem eens hoe je dan 'gewoon' bedrijven verbiedt dit te verkopen?
pi_173600455
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar benoem eens hoe je dan 'gewoon' bedrijven verbiedt dit te verkopen?
Dat kan alleen per land en per definitie dus geïsoleerd. Dan pak je een van de vijfhonderd andere bedrijven die het aanbieden.
pi_173600500
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat kan alleen per land en per definitie dus geïsoleerd. Dan pak je een van de vijfhonderd andere bedrijven die het aanbieden.
Daarom ben ik benieuwd naar de visie van NewHorizon daarop.
pi_173600509
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik zou het heel knap vinden als er een globaal verbod gaat komen op cryptocurrencies. Let wel, als er ook maar 1 land niet mee doet heeft het hele verbod geen enkel nut aangezien de hele operatie dan naar dat land verschuift. Aangezien er geen enkel globaal verbod ooit is bedacht wat door alle landen nageleefd wordt acht ik de kans erg klein dat crypto het eerste mondiale en globale verbod gaat worden wat ook nog eens door meer dan 300 landen nageleefd dient te worden.
De hele operatie, wat bedoel je daarmee? Wat heb ik eraan als ze in Swaziland BTC accepteren, ik wil het kunnen gebruiken in de EU of de US.

Dan wordt het hooguit nog gebruikt voor ondergrondse markten (zie het voormalige Silkroads), maar de huidige waarde van bitcoins is wel in anticipatie van mainstream gebruik.

Maargoed, het blijft speculatie, we zullen weten waar we staan over een jaar of 5.
pi_173600523
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jullie denken enkel aan BTC handelen. Daar heb ik het niet over. Ik heb het over BTC om betalingen te doen. Mainstream currency.
pi_173600542
Nou ik haal die OCL wel weer uit mijn blockfolio, die prijs klopt niet in elk geval ook al ziet het er wel heel leuk uit
pi_173600564
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jullie denken enkel aan BTC handelen. Daar heb ik het niet over. Ik heb het over BTC om betalingen te doen. Mainstream currency.
Wat voor soort wet zou er dan doorheen moeten komen dat je als kroegeigenaar geen BTC mag accepteren in Nederland?
pi_173600594
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan ik alles online kopen en dan bezorgen ze het vanuit China op mijn stoep. Nu gebruik ik een pinpas om te pinnen wat volledig digitaal gaat. Op het moment dat een speler in Azië een pinpas aanbied die hier gebruikt kan worden en ik kan opladen met BTC die ik in Azië aankoop, waar wil je dan precies je verbod op toeleggen?
pi_173600637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:41 schreef metallicelmo het volgende:
Nou ik haal die OCL wel weer uit mijn blockfolio, die prijs klopt niet in elk geval ook al ziet het er wel heel leuk uit
Staan dan ook helemaal nog niet in Blockfolio. Wel OceanBurst maar dat is een ander zover ik weet.
pi_173600657
We zullen het meemaken, ik hou voorlopig mijn portfolio ook gewoon aan.
Maar zaken als een verbod op ICO's voorspellen niet veel goeds.

Overheidsbemoeienis zie ik echt als de grootste bedreiging van de cryptocurrencies. We zullen het meemaken.
pi_173600676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:47 schreef NewHorizon het volgende:

Overheidsbemoeienis zie ik echt als de grootste bedreiging van de cryptocurrencies. We zullen het meemaken.
China heeft nu ICO's verboden, maar komen gewoon met regulatie waaraan een ICO moet voldoen denk ik zo. Lijkt me een uitstekende zaak overigens :)
pi_173600683
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:47 schreef NewHorizon het volgende:

Dus je hebt geen concrete voorbeelden over hoe zo'n verbod er dan uit moet komen te zien? Want dan is het een beetje gelul in de ruimte hé.
pi_173600685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Staan dan ook helemaal nog niet in Blockfolio. Wel OceanBurst maar dat is een ander zover ik weet.
Even updaten ;)
pi_173600692
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:28 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja een hele shitload aan rommel (WCT/MRT/RBX/MER) + 1 WAVES geloof ik _O- overigens is de prijs wel aardig gewijzigd, zou volgens mij eerst 1200+ OCL krijgen? :')
Dan heb je gecheckt toen de ICO nog niet afgelopen was. Hoe langer de ICO duurde, en dus hoe meer er geïnvesteerd werd hoe hoger de waarde van 1 OCL, dus logisch dat je ten einde van de ICO minder OCL kreeg voor je inleg.
pi_173600719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan heb je gecheckt toen de ICO nog niet afgelopen was. Hoe langer de ICO duurde, en dus hoe meer er geïnvesteerd werd hoe hoger de waarde van 1 OCL, dus logisch dat je ten einde van de ICO minder OCL kreeg voor je inleg.
Ja, dat is opzicht logisch. Het is ook geen ramp ofzo, viel me gewoon op.
pi_173600720
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus je hebt geen concrete voorbeelden over hoe zo'n verbod er dan uit moet komen te zien? Want dan is het een beetje gelul in de ruimte hé.
Jahoor, kijk maar naar andere landen die gewoon het bezit of minen strafbaar stellen. Dat is hier niet het geval, maar kan het wel zijn in de toekomst.

Of neem het bannen van ICO in China.
pi_173600763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:49 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jahoor, kijk maar naar andere landen die gewoon het bezit of minen strafbaar stellen. Dat is hier niet het geval, maar kan het wel zijn in de toekomst.

Just curious, in welke landen is minen nu strafbaar ?
pi_173600772
quote:

[..]

Ja, dat is landelijk. Het gaat over een globaal verbod.
pi_173600784
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Venezuela weet ik alleen.

https://www.cnbc.com/2017(...)to-mine-bitcoin.html
pi_173600787
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik las op Reddit een verhaal van een man uit Venezuela die zijn zakenpartner heeft verloren en nu in de bak zit omdat ze BTC aan het mijnen waren.

Geen idee of het waar is, maar ik denk dat je in die hoek moet kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 14:55:02 ]
pi_173600795
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik las op Reddit een verhaal van een man uit Venezuela die zijn zakenpartner heeft verloren en nu in de bak zit omdat ze aan BTC aan het mijnen waren.

Geen idee of het waar is, maar ik denk dat je in die hoek moet kijken.
Dit denk ik ook ja, dat soort wazige wetteloze landen waar de wet ala minute verzonnen wordt :P
Lambo of Rekt
pi_173600814
quote:

[..]
Aan banden gelegd niet gebanned.

Door een chinese toezichthouder zullen regels worden opgesteld waaraan voldaan moet worden voordat je officieel een ico kan opstarten, De investeerder wordt beter beschermd op den duur denk ik.

Als je met een bedrijfsplan naar de bank gaat wordt er ook niet klakkeloos een start up lening gegeven. In die context zal het gezocht moeten worden.
pi_173600829
https://www.forbes.com/si(...)oin-but-wont-kill-it

Dit is een beetje waar ik op doel.

Het zal altijd blijven bestaan, maar als overheden actief de boel gaan onderdrukken zal het nooit groter worden dan dit. En dan is het maar de vraag wat dat met de koersen doet. Veel mensen kopen nu in in anticipatie van groei.
pi_173600872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:56 schreef NewHorizon het volgende:

Het zal altijd blijven bestaan, maar als overheden actief de boel gaan onderdrukken zal het nooit groter worden dan dit. En dan is het maar de vraag wat dat met de koersen doet. Veel mensen kopen nu in in anticipatie van groei.
Bah, deze uitspraak krijg ik de kriebels van.
pi_173600899
Het trekt behoorlijk aan... nu bijna alles in het zwart.... alleen nog niet hetzelfde aantal BTC als voor de dalingen van de laatste dagen
pi_173600929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:56 schreef NewHorizon het volgende:

Ook geen enkel voorbeeld hoe dat zou moeten gebeuren, alleen het doemscenario dat het gaat gebeuren. Beetje kansloos. Geeft wat mij betreft prima aan hoe de oude wereld de ballen begrijpt van Blockchain en Crypto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')