Ja klopt ze zeggen dat er iets is fout gegaan met de distributiequote:Op dinsdag 5 september 2017 13:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
2 keer het dubbele aantal, dus jij hebt 4 keer?
link?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:14 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ja klopt ze zeggen dat er iets is fout gegaan met de distributie
Ze zeggen dat het maar bij een paar transacties is fout gegaan geloof er niks van. Iedereen hier op fok heeft bijna het dubbele aantal gekregen
Vind wel dit op gravit.ws;Current estimated OCL token value(based on investment/realtime market price): $0.019quote:
Ik heb nog helemaal geen OCL ontvangenquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
Is bekend ik heb ook 2x het dubbele aantal OCL ontvangen
Ik wel. 1 uur terug en 2 uur terug...quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen OCL ontvangen
Wat heb je invested dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef Cyanide- het volgende:
Ik zou volgens Gravit.ws ongeveer 391 OCL moeten krijgen, ik heb er ongeveer 396 gehad. Dus dat lijkt niet heel fout te gaan ofzo.
Bijna iedereen die ik spreek heeft 2x de hoeveelheid tokens ontvangen dan waar ze recht op hebben. De transacties zijn ook uitgevoerd in 2 verschillende batches waarschijnlijk hebben ze dezelfde batch per ongeluk 2x gedraaid.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef Cyanide- het volgende:
Ik zou volgens Gravit.ws ongeveer 391 OCL moeten krijgen, ik heb er ongeveer 396 gehad. Dus dat lijkt niet heel fout te gaan ofzo.
Ja een hele shitload aan rommel (WCT/MRT/RBX/MER) + 1 WAVES geloof ikquote:
Wat gaan ze er aan doen dan, staat dat er? Ik kan niet op de slack, geen accountquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik spreek heeft 2x de hoeveelheid tokens ontvangen dan waar ze recht op hebben. De transacties zijn ook uitgevoerd in 2 verschillende batches waarschijnlijk hebben ze dezelfde batch per ongeluk 2x gedraaid.
De jongens van Oceanlabs zijn ook de eigenaren van deze node https://fountainperpetua.com/ hebben in mei of juni ook al eens een keer een grote fout gemaakt met het uitdelen van de lease payouts
Wat willen ze doen? Ze kunnen mensen vragen om vrijwillig het te veel uitgekeerde aantal OCL tokens terug te sturen meer dan dat kunnen ze niet doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat gaan ze er aan doen dan, staat dat er? Ik kan niet op de slack, geen account
Ze kunnen een nieuwe coin starten op waves? zo moeilijk is dat niet, en dan vervalt de shit van deze?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:39 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? Ze kunnen mensen vragen om vrijwillig het te veel uitgekeerde aantal OCL tokens terug te sturen meer dan dat kunnen ze niet doen.
Op dit moment zijn ze druk bezig met het uitzoeken van weet er mis is gegaan sommige mensen hebben maar een gedeelte ontvangen van hun OCL andere het dubbelen.
Dat kan maar dat komt niet echt professioneel over, teven is deze token al een geverifieerde asset op de Waves Dex.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze kunnen een nieuwe coin starten op waves? zo moeilijk is dat niet, en dan vervalt de shit van deze?
ze zijn binnen....quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:14 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ja klopt ze zeggen dat er iets is fout gegaan met de distributie
Ze zeggen dat het maar bij een paar transacties is fout gegaan geloof er niks van. Iedereen hier op fok heeft bijna het dubbele aantal gekregen
Ik had er 1 verkocht voor 12700 sat 🤣 Vandaar die prijs in blockfolio.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:40 schreef metallicelmo het volgende:
Even voor mijn beeld, die OCL tokens staan nu in Blockfolio voor 50 cent per stuk? Dat kan toch niet kloppen?
Dan heb je weliswaar een decentrale architectuur, maar dat is niet de achterliggende gedachte van een cryptocurrency, want het betreffende bedrijf heeft dan alle (politieke) touwtjes in handen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar wat ik me vooral afvraag: wat is nu eigenlijk het nut dat coins door ons als particulieren te verhandelen zijn. Als een bedrijf een decentrale ledger wil kan deze toch ook als het ware 1000 mensen die elkaar niet kennen aanwijzen om deze ledger bij te houden en zo hun eigen Blockchain in stand houden. Betaalt het bedrijf deze personen in cash terug. Klaar?
quote:Blockchains are politically decentralized (no one controls them) and architecturally decentralized (no infrastructural central point of failure) but they are logically centralized (there is one commonly agreed state and the system behaves like a single computer)
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:41 schreef _--_ het volgende:
Misschien een domme vraag maar heeft harvey invloed gemaakt op de bitcoin? Of de ruzzie tussen n. Korea, vs, japan en z. Korea?
Nouja, als je gewoon bedrijven verbiedt te handelen in cryptocurrency (btcdirect etc) moet je al via illegale kanalen je currency in-/verkopen met alle risico's van dien. Ook mogen bedrijven geen cryptocurrency als betaalmiddel accepteren, dus mainstream zal het dan nooit worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Downloaden is ook verboden, zie de handhaving daarop eens gaan...heeft geen enkel nut. Als je heel crypto wilt verbieden, met welk argument ga je dat dan doen? Ik zie het echt niet snel gebeuren.
Ik zou het heel knap vinden als er een globaal verbod gaat komen op cryptocurrencies. Let wel, als er ook maar 1 land niet mee doet heeft het hele verbod geen enkel nut aangezien de hele operatie dan naar dat land verschuift. Aangezien er geen enkel globaal verbod ooit is bedacht wat door alle landen nageleefd wordt acht ik de kans erg klein dat crypto het eerste mondiale en globale verbod gaat worden wat ook nog eens door meer dan 300 landen nageleefd dient te worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:11 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nouja, als je gewoon bedrijven verbiedt te handelen in cryptocurrency (btcdirect etc) moet je al via illegale kanalen je currency in-/verkopen met alle risico's van dien. Ook mogen bedrijven geen cryptocurrency als betaalmiddel accepteren, dus mainstream zal het dan nooit worden.
Met welk argument? Controle. Het is nu al niet mogelijk een bankrekening te openen zonder je paspoort te overleggen. Als cryptocurrency echt groot wordt en het een mainstream betaalmiddel wordt dan gaat er zeker regelgeving of verboden komen. Het is dan maar de vraag of de hoge koersen nog te verantwoorden zijn.
De huidige koersen zijn mijn inziens gebaseerd op het feit dat cryptocurrencies in het dagelijks leven veel meer gebruik gaan worden. Als dat uitblijft of gefrustreerd wordt door de overheden zie ik het een stuk minder rooskleurig in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |