Crypto's zijn tamelijk volatiel ja.quote:Op maandag 4 september 2017 19:05 schreef _--_ het volgende:
Dat het is gekelderd. Obvious toch of nie?
Honderd jaar. Of tien, of 1.quote:Op maandag 4 september 2017 19:08 schreef _--_ het volgende:
Toen bitcoin rond de 3000 was dacht ik dat het al maximaal is gegroeid en dat het niet meer zou stijgen. Ik zat dus fout. Nu heb ik weer zo'n gevoel. Hoelang zal bitcoin nog zigzaggend stijgen?
Ik gok de komende 10 jaarquote:Op maandag 4 september 2017 19:08 schreef _--_ het volgende:
Toen bitcoin rond de 3000 was dacht ik dat het al maximaal is gegroeid en dat het niet meer zou stijgen. Ik zat dus fout. Nu heb ik weer zo'n gevoel. Hoelang zal bitcoin nog zigzaggend stijgen?
Als je geloof hebt dat BTC zichzelf herstelt zoals het tot nu toe altijd heeft gedaan dan klopt dat ook.quote:Op maandag 4 september 2017 18:44 schreef leolinedance het volgende:
Wat nou crashZo lang je muntjes positief staan t.o.v. BTC is er niets aan de hand heb ik mij laten vertellen.
Omdat dit hun eerste “crash” is.quote:Op maandag 4 september 2017 19:10 schreef _--_ het volgende:
Waarom zitten sommige mensem hier dan te stressen als er een crash ontstaat. Dan is het toch waarschijnlijk dat het nog groter gaat groeien?
Waarschijnlijk ja. Of het blijkt toch een bubbel te zijn en het flikkert als een kaartenhuis in elkaar (ga ik vooralsnog niet vanuit, maar als mensen collectief het vertrouwen verliezen zijn we nog wel ff aan het vallen).quote:Op maandag 4 september 2017 19:10 schreef _--_ het volgende:
Waarom zitten sommige mensem hier dan te stressen als er een crash ontstaat. Dan is het toch waarschijnlijk dat het nog groter gaat groeien?
Omdat ze veel te duur als een mofo gekocht hebben door FOMO.quote:Op maandag 4 september 2017 19:10 schreef _--_ het volgende:
Maar zelfs dan is voor de crash uitstappen naar fiat en tijdens/na de crash uitstappen nog altijd (veel) beter.quote:Op maandag 4 september 2017 19:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je geloof hebt dat BTC zichzelf herstelt zoals het tot nu toe altijd heeft gedaan dan klopt dat ook.
Achterafquote:Op maandag 4 september 2017 19:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is voor de crash uitstappen naar fiat en tijdens/na de crash uitstappen nog altijd (veel) beter.
Nee, deze crash kon je redelijk voorspellen. ETH zakte gisteren van 330 euro naar 300 en toen heb ik mijn halve stack omgezet in fiat. Toen voelde je dit al aankomen. Kon niet goed blijven natuurlijk. Nu weer goedkoop inslaanquote:
Ach verbod is niet te handhaven, dus het wordt sowieso reguleren. Regulering hoeft in beginsel niet slecht te zijn voor de markt. Maar dat is al eerder gezegd natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2017 19:12 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Of het blijkt toch een bubbel te zijn en het flikkert als een kaartenhuis in elkaar (ga ik vooralsnog niet vanuit, maar als mensen collectief het vertrouwen verliezen zijn we nog wel ff aan het vallen).
Of meer grote overheden gaan het voorbeeld van het oosten volgen en zaken verbieden of zwaar reguleren. Dat is in mijn ogen het grootste risico op dit moment.
Met een glazen bol is het makkelijk traden vriend.quote:Op maandag 4 september 2017 19:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is voor de crash uitstappen naar fiat en tijdens/na de crash uitstappen nog altijd (veel) beter.
Wat heb jij vrijdag allemaal gekocht?quote:Op maandag 4 september 2017 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Dat was toch geen crash joh
Dit zijn kansen
Sixpack Red Bull, wat krentenbollen, stroopwafels, telefoonhoesje.quote:Op maandag 4 september 2017 19:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wat heb jij vrijdag allemaal gekocht?
Er is geen 40 miljard uit gegaan, het is alleen 40 miljard minder waard geworden.quote:Op maandag 4 september 2017 19:21 schreef Dicing het volgende:
[..]
En voor de roepers die zeggen dat het allemaal wel meevalt. Het wegtrekken van 40b is natuurlijk vrij fors. De vraag is hoe snel dit terug gaat stromen.
Dat geldt voor de koers van een altcoin t.o.v. BTC zeker niet?quote:Op maandag 4 september 2017 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Met een glazen bol is het makkelijk traden vriend.
dank! Hoe dan ook, dat blijft zorgelijk op korte termijnquote:Op maandag 4 september 2017 19:27 schreef ratatat het volgende:
[..]
Er is geen 40 miljard uit gegaan, het is alleen 40 miljard minder waard geworden.
Alleen het wanneer is zo fijn om te weten he! Overigens had de correctie niet zo groot hoeven te zijn, wanneer die niet samenviel met het nieuws uit het oosten en de FUD die dat meebrengtquote:Op maandag 4 september 2017 19:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat geldt voor de koers van een altcoin t.o.v. BTC zeker niet?![]()
Daarnaast kon je deze crash aardig voorspellen.
Haha ja hoor Leo, jij hebt voorspeld dat China ICO's ging reguleren en bent gisterenochtend in fiat gestapt.quote:Op maandag 4 september 2017 19:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat geldt voor de koers van een altcoin t.o.v. BTC zeker niet?![]()
Daarnaast kon je deze crash aardig voorspellen.
Nu.quote:Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef June. het volgende:
Vandaag mailtje dat mijn fiat op kraken gestort is. Ik dus beginnen, en gezien alle dalende trends even kijken welk moment
Beginnersfout 1 met investeren: wachten op het ideale moment. Dat ga je namelijk nooit vinden want het kan altijd beter.quote:Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef June. het volgende:
Vandaag mailtje dat mijn fiat op kraken gestort is. Ik dus beginnen, en gezien alle dalende trends even kijken welk moment
Nee maar wel dat de crash was ingezet door een daling van 330 naar 300 gisteren. Je kon op je klompen aanvoelen dat ie veel verder door zou schieten.quote:Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Haha ja hoor Leo, jij hebt voorspeld dat China ICO's ging reguleren en bent gisterenochtend in fiat gestapt.
Welke vraag doel je op? En een crash door een daling van 10% voorspellen is nogal vreemd, komt veel meer bij kijken. Maar ben blij dat je op tijd uitgestapt bent en de volle winst gepakt hebt!quote:Op maandag 4 september 2017 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee maar wel dat de crash was ingezet door een daling van 330 naar 300 gisteren. Je kon op je klompen aanvoelen dat ie veel verder door zou schieten.
Daarnaast beantwoord je mijn andere vraag niet.
Die wall gaat sneuvelen iddquote:Op maandag 4 september 2017 19:45 schreef daankes het volgende:
Zometeen sub 4000 en dan alleen nog maar down.
Niet vol, dan had ik op 330 uit moeten stappen. We weten allemaal dat na een lange tijd van stijging de kans op een crash groot is. Zeker ethereum was de laatste tijd nogal stabiel, dan valt zo'n plotselinge daling extra op wat natuurlijk zorgt voor een kettingreactie qua verkopen. Vraag ging over altcoin/BTC koers, dat die ook niet te voorspellen valt. Maar laat maar zittenquote:Op maandag 4 september 2017 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke vraag doel je op? En een crash door een daling van 10% voorspellen is nogal vreemd, komt veel meer bij kijken. Maar ben blij dat je op tijd uitgestapt bent en de volle winst gepakt hebt!
Haha ja. ik weet ook dat je nooit op het ideale moment kan instappen en niemand heeft een glazen bol natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2017 19:50 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Beginnersfout 1 met investeren: wachten op het ideale moment. Dat ga je namelijk nooit vinden want het kan altijd beter.
Ben vanmiddag ook pas begonnen, wel ervaring met beleggen. Dit is zeker een goed moment om er gewoon vol in te stappen.
Risky.quote:Op maandag 4 september 2017 20:19 schreef roislecxe het volgende:
Helemaal uit BTC. Hopelijk brengen de alts meer op de komende weken dan BTC zal gaan doen...
Misschien. Maar ik zie BTC nou ook niet echt hard stijgen binnen korte tijd.quote:
Kan tricky zijn. Denk dat je wel weer in BTC wilt zitten voor november.quote:Op maandag 4 september 2017 20:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik zie BTC nou ook niet echt hard stijgen binnen korte tijd.
Tegen die tijd zijn al m'n alts al x10 en heb ik veel meer btc dan wanneer ik had blijven zittenquote:Op maandag 4 september 2017 20:23 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Kan tricky zijn. Denk dat je wel weer in BTC wilt zitten voor november.
Welke alts zoal dan?quote:Op maandag 4 september 2017 20:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn al m'n alts al x10 en heb ik veel meer btc dan wanneer ik had blijven zitten
Lekker op het laagste moment uitstappenquote:Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef .Davout het volgende:
Weak hands worden er weer lekker uitgeschud vandaag. Paar vrienden van me zijn uit crypto gestapt vanwege de ICO ban in China. Good riddance
Ik vind het meer lijken op:quote:Op maandag 4 september 2017 20:59 schreef Homey het volgende:
Wat vinden jullie van dit opinie artikel?
https://medium.com/crypto(...)urrency-c17678cb4045
Er wordt aardig bijgekocht inderdaad.quote:Op maandag 4 september 2017 21:07 schreef Dicing het volgende:
En langzaam maar zeker trekt de boel weer een beetje bij....ben benieuwd of het doorzet!
De Adex crew krijgen in de Adex telegram group ook de meest idiote opmerkingen....quote:Op maandag 4 september 2017 21:26 schreef fukforce het volgende:
Gezellig hoor op Binance slack de doodsbedreigingen vliegen je om de oren gekkenhuis daar!!
Je hebt toch gewoon een BTC/USD markt op je exchange neem ik aan?quote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef tgev het volgende:
Zaterdag alles verkocht en in Fiat gegaan. Nu heb ik de coins weer teruggekocht.
Het is leuk geld verdienen maar levert veel ellende op. Banktransacties, etc. Kan ik de volgende keer ook gewoon mijn coins omzetten in USDT en dan weer terugkopen of zitten hier meer risico's in?
Kan op zo goed als elke exchange..quote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef tgev het volgende:
Zaterdag alles verkocht en in Fiat gegaan. Nu heb ik de coins weer teruggekocht.
Het is leuk geld verdienen maar levert veel ellende op. Banktransacties, etc. Kan ik de volgende keer ook gewoon mijn coins omzetten in USDT en dan weer terugkopen of zitten hier meer risico's in?
Heb ik ook gedaan, op 10 ETH na. Wilde net nog kopen maar lukt niet meer op BTCdirect. Die gasten zetten de koopmogelijkheid gewoon uit als het ze effe niet uitkomtquote:Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef tgev het volgende:
Klopt, zit gewoon op Bittrex. Maar was nog nooit op deze manier bezig geweest dus durfde dat nog niet helemaal aan. Dat kan voor de volgende keer gewoon zonder extra risico?quote:Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een BTC/USD markt op je exchange neem ik aan?
Ik heb net op Bitonic een paar BTC kunnen kopen. Daar maar aanschaffen danquote:Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, op 10 ETH na. Wilde net nog kopen maar lukt niet meer op BTCdirect. Die gasten zetten de koopmogelijkheid gewoon uit als het ze effe niet uitkomt
Vriend wat denk je zelfquote:Op maandag 4 september 2017 21:46 schreef Thezappa het volgende:
komt oceanlab vanzelf in je waves wallet ? ios versie of moet je wat ondernemen
doen ze overalquote:Op maandag 4 september 2017 21:46 schreef tgev het volgende:
[..]
Ik heb net op Bitonic een paar BTC kunnen kopen. Daar maar aanschaffen dan
Jahoorquote:Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef tgev het volgende:
[..]
Klopt, zit gewoon op Bittrex. Maar was nog nooit op deze manier bezig geweest dus durfde dat nog niet helemaal aan. Dat kan voor de volgende keer gewoon zonder extra risico?
gekquote:Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, op 10 ETH na. Wilde net nog kopen maar lukt niet meer op BTCdirect. Die gasten zetten de koopmogelijkheid gewoon uit als het ze effe niet uitkomt
Of 0.9.9001quote:Op maandag 4 september 2017 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk Core 0.9.9 is uitgekomen, we zitten dicht tegen versie 1.0.0 aan
0.10 hè.quote:Op maandag 4 september 2017 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ik haat Lisk !quote:Op maandag 4 september 2017 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk is mooi, ben aan het daytraden met een deel van mijn Lisk. Heb al 2x 350 euro + 1x een lager bedrag kunnen cashen en heb nog evenveel Lisk.quote:
naaisquote:We hebben de bitcoins (0.10159932) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (¤ 372,68) hebben verricht.
Dat is mooi!quote:Op maandag 4 september 2017 23:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lisk is mooi, ben aan het daytraden met een deel van mijn Lisk. Heb al 2x 350 euro + 1x een lager bedrag kunnen cashen en heb nog evenveel Lisk.
...totdat het fout gaat, dat dan weer wel
[..]
naais
He MaGNeT: ik wil dus even gaan kijken naar het voten met LSK om zo een beetje passief inkomen te genereren. Weet jij daar wat meer over? Ik zit enkele guides te lezen maar tis nog best een ingewikkeld verhaal met een aantal stappen.quote:Op maandag 4 september 2017 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ssssst
Geen idee hoe ze gaan doortellen
Jup, ik blijf nog even op de zijlijn. Blij dat ik niet alles al heb gekocht op de dip gisteren want het gaat nog wel lager ben ik bang.quote:Op dinsdag 5 september 2017 03:55 schreef Woogy het volgende:
Gaat weer erg hard, de Chinezen zijn weer alles aan het verkopen, Bitcoin bijna onder de $4000.
Nu nog de vraag wanneer die future is.quote:You'll be able to create multiple portfolios in a future update. Back up/restore and import/export functionalities are also coming. Thanks for your support!
goeie urlquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:
cointelegraph.com/news/chinese-exchange-binance-holding-vote-to-decide-on-listing-waves-currency
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |