Nope. Heb vandaag alleen maar OMG getrade eigenlijk. Maar die schommelt constant 5/10% in lijn met BTC/USD koers. 'Redelijk' voorspelbaar wanneer er massaal gekocht/verkocht gaat worden.quote:Op maandag 4 september 2017 14:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Jij zit stevig in dit soort coins?
Ben net wakker (niet New York, wel Noord Amerika). Mag ik weer gaan slapen?quote:Op maandag 4 september 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
In New York zitten ze nu ook aan de koffie.
Ben benieuwd.
Gewoon alles lekker hodlen. Zoals eerder gezegd, het volume is veel te klein om actief te daytraden. Heb ik zelf ook last van, al heb ik geen NEO.quote:Op maandag 4 september 2017 14:43 schreef SMS303 het volgende:
[..]
[..]
gelukkig heb ik maar 1 NEO waar ik 90ksat voor heb betaald...
daytraden gaat me niet goed af heb ik gemerkt...
probeerde gisteren mn LSK stash te verhogen met als resultaat dat geen ik LSK meer heb omdat ik er op aan het toeleggen was....
daar heb ik ERC voor teruggekocht in de hoop met de schommelende koers te profiteren... helaas staat die nu nog dieper in het rood....
https://news.bitcoin.com/(...)-digital-currencies/quote:South Korea’s top financial regulators have jointly announced their plans to deal with digital currencies such as bitcoin and ether. Specific measures were outlined such as requiring banks to perform due diligence on bitcoin exchanges and strengthening user verification procedures.
Also read: South Korea Legalizes Bitcoin International Transfers, Challenging Traditional Banks
Attempt to Regulate Digital Currency
The South Korean Financial Services Commission (FSC), announced on September 3 how they would deal with digital currencies such as bitcoin and ether, according to local publications.
South Korea Takes Steps To Regulate Digital CurrenciesKorea is “joining Japan, China and other Asian nations in trying to regulate cryptocurrencies,” reported Yonhap, adding that digital currencies are currently not recognized as financial products and their exchanges are largely unregulated.
Noting that the recent transaction volume and volatility of digital currencies are “excessive,” the FSC conveyed that “it will step up monitoring and carry out probes into money laundering, unauthorized financing and other illicit transactions of digital currencies,” the news outlet detailed. The state regulator was then quoted saying:
There is a need for the government to cope with the virtual currencies to prevent them from being used as tools for crimes and simple speculative investment.
Sunday’s announcement followed a joint task force meeting chaired by FSC secretary-general Kim Yong-beom. “At this point, digital currencies cannot be considered money and currency not financial products,” Business Korea reported him saying.
The meeting was attended by officials from the FSC, the Ministry of Strategy and Finance, the Fair Trade Commission, the Ministry of Justice, the Korea Communications Commission, the National Tax Service, the National Police Agency, the Bank of Korea, the Financial Supervisory Service and the Korea Internet & Security Agency, according to iNews24.
Specific Measures
One of the measures discussed is to strengthen identity verification procedures. “Banks will be required to strictly check the personal information of people who work at digital currency exchanges,” Yonhap reported the FSC explaining. “If there are suspicious transactions in such bank accounts, lenders will be required to report the transactions to authorities.”
South Korea Takes Steps To Regulate Digital CurrenciesBanks that deal with digital currency exchanges will conduct due diligence to ensure that the exchanges have effective internal control procedures such as the identification of users. The banks will consider suspending their accounts if they cannot provide reliable information, elaborated iNews24.
Remittance businesses using digital currency are also affected. News.Bitcoin.com recently reported on the Korean government legalizing foreign exchange transfers using cryptocurrency for small sums. In Sunday’s announcement, the FSC detailed that these small remittance operators “will report their daily transfer records to the Bank of Korea,” Yonhap clarified.
Digital Currency Market & ICOs
Meanwhile, the country’s largest bitcoin exchange Bithumb reported that its daily trading volume on August 18 exceeded 2.6 trillion won (approximately $2.3 billion). This was more than the trading value of Kosdaq market, which was 2.43 trillion won the day before, according to Hankyoreh daily newspaper. Kosdaq is the Korean counterpart of Nasdaq. “It was one-off, but enough to shock the financial market,” the publication detailed.
South Korea Takes Steps To Regulate Digital CurrenciesThe FSC’s announcement came one month after lawmaker Park Yong-jin submitted a proposed amendment to the Electronic Financial Transaction Act to provide a regulatory framework for digital currency such as bitcoin.
In addition, the FSC revealed that “they will punish Initial Coin Offering (ICO) that raises funds in the form of stock issuance using digital currencies permitted in some countries, including Switzerland, for violating the capital market act,” Business Korea elaborated.
thanks voor de tip en morele steunquote:Op maandag 4 september 2017 15:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon alles lekker hodlen. Zoals eerder gezegd, het volume is veel te klein om actief te daytraden. Heb ik zelf ook last van, al heb ik geen NEO.
Dit zijn momenten dat je even moet slikken en vertrouwen hebben dat niets doen de beste remedie is.
Ach ja, mijn portfolio is ook dramatisch naar beneden gegaan.quote:Op maandag 4 september 2017 15:19 schreef SMS303 het volgende:
[..]
thanks voor de tip en morele steun![]()
Crash, crash. Gewoon een correctie. -90% vind ik een crash. Dit soort correcties gebeurt iedere 1,5 maand wel een keer.quote:Op maandag 4 september 2017 15:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Fuck de crash, memes maken mijn dag helemaal goed.
Ik zat er eerder in, maar veel berichten over scams en alles, dus ik ben eruit gegaan toen.quote:Op maandag 4 september 2017 15:37 schreef dimmak het volgende:
Niemand hier in Rise? Sinds de JS SDK is de prijs flink gestegen en er komen nog meer SDK's aan de komende tijd.
Die berichten zijn al van een redelijke poos geleden en pas sinds deze week goed gestegen. Kan er ook niet echt veel wijzer van worden, maar ziet er redelijk goed uit zo.quote:Op maandag 4 september 2017 15:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zat er eerder in, maar veel berichten over scams en alles, dus ik ben eruit gegaan toen.
Rond de 2000$ weer instappenquote:Op maandag 4 september 2017 16:01 schreef no1uknow het volgende:
zeg het ff als jullie denken dat de bodem bereikt is voor btc
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 03-09-2017 om 14:00:36lowered my target for $BTC in this correction a bit. Still ainimg for $6000 https://t.co/jP10N4yAHn reageer retweet
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:53:28$BTC almost there, 1 more dump to reach the magic box? reageer retweet
gebaseerd op?quote:
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.quote:Op maandag 4 september 2017 16:04 schreef Mandéra het volgende:
Mooi moment dit. Heb net een wallet geopend en 2000 euro gestort. Kan vanaf nu in gaan kopen. Gelukkig is er een dip op dit moment.![]()
Maar ik heb nog even een vraagje aan de pro's hier. Wat is wijsheid, inkopen van EUR naar BTC en dan altcoins halen van die BTC of hetzelfde doen maar dan met ETH als basis coin?
Wil sowieso beetje BTC en ETH gaan hodlen maar wil ook een aantal altcoins inkopen. Wil dus graag weten of BTC of ETH hiervoor de beste betaalmethode is. of het maakt natuurlijk geen zak uit, dat kan ook. In een glazen bol zie je ook maar weinig.
Duidelijk, cheers!quote:Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.
Weet niet of het uit gaat maken maar het is een feestdag vandaag in de VS. Normale beurzen zijn sowieso dicht.quote:Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Amerika slaapt volgens mij gewoon door, boel daalt niet meer echt verder.
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.quote:Op maandag 4 september 2017 16:07 schreef no1uknow het volgende:
$NLG blijft redelijk stabiel overigens in dit bloedbad, zelfs nog een P&D geweest vandaag
quote:Op maandag 4 september 2017 16:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.
Dit dusquote:Op maandag 4 september 2017 16:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.
Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.quote:Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.
Verdomd krijg nou wat. In het verleden, elke keer als ik keek, kreeg ik meer BTC voor m'n geld bij Bitonic. Loont dus sowieso om elke keer even te vergelijken.quote:Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.
Litebit: ¤3733.30
Bitonic: ¤ 3758,37
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?quote:Op maandag 4 september 2017 16:29 schreef kthxbye het volgende:
Nogmaals: NIET je BTC/altcoins op dat soort sites kopen. Registreer jezelf op en fatsoenlijke exchange.
Kraken. Je kunt ook eens naar Lykke kijken, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 4 september 2017 16:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?
Bl3p.euquote:Op maandag 4 september 2017 16:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?
Kijk naar de support, dan zie je t zelfquote:Op maandag 4 september 2017 16:01 schreef no1uknow het volgende:
zeg het ff als jullie denken dat de bodem bereikt is voor btc
Ik ben net begonnen met een online cursusje TA, misschien wel een leuke oefening ja.quote:Op maandag 4 september 2017 16:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk naar de support, dan zie je t zelf
Mooi mooi, mooi mooi mooi mooi.quote:Op maandag 4 september 2017 16:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met een online cursusje TA, misschien wel een leuke oefening ja.
Who cares? Gewoon fiat storten op bijv. bitstamp en via daar voor 'normale' prijzen kopen.quote:Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.
Litebit: ¤3733.30
Bitonic: ¤ 3758,37
Ho ho don't shoot the messenger.quote:Op maandag 4 september 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Who cares? Gewoon fiat storten op bijv. bitstamp en via daar voor 'normale' prijzen kopen.
Kopen an sich via die shitsites is niet zo erg.. maar als je daar gaat verkopen ben je wel echt een debiel.
Oke, oke.quote:Op maandag 4 september 2017 16:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ho ho don't shoot the messenger.
Ik zie hier alleen regelmatig gehaat op Litebit, en dat ze onwijs duur zijn maar er zijn genoeg duurdere partijen. Niets meer, niets minder.
In China wordt zometeen alleen NEO en ONCHAIN geaccepteerd als blockchain platforms. NEO voor Public en ONCHAIN voor corporate. Op deze manier kan de Chinese overheid exact reguleren welke ICO er op de markt komt. Alles zal dus over deze 2 platformen lopen. Super gunstig dus voor de NEO holders. NEO zal alleen maar in prijs gaan stijgen. Ik ga alvast wat extra inslaan nuquote:Op maandag 4 september 2017 16:45 schreef fukforce het volgende:
huangxq2 [4:22 PM]
About China's bann .... maybe this clarifies ... not mine ... was on Telegram but is good calm analysis :
China temporarily banning ico (until they have regulations) is actually a good thing, my Chinese crypto friends are all happy about it and say that's what the gov should have done.
There's a lot of miscommunication between eastern and western crypto world. How many of you here know the number of shitcoins in China? To give you an idea, more than 4000, and this is the data of July. There are simply too many Shitcoins and scams. The ico market is also highly manipulated (for instance, often times whales will buy up the official ico instantly after release, and sell on exchange for 10x the price.) This might not be the case in the state but icos in china has become quite unhealthy, and they are constantly sucking blood from established projects. In a word, regulations on ico prevent Shitcoins/scams from taking capitals out of quality coins. And don't worry, there will be Chinese icos in the future, and regulation means there will be quality control.
.....nou vooruit.quote:
Bittrex?quote:Op maandag 4 september 2017 17:06 schreef Mandéra het volgende:
Iemand een tip waar ik BTC voor ARK en OMG kan traden nu? ShapeShift heeft OMG tijdelijk uitgezet.
Gisteravond voor de crash BNB gekocht kon het vanochtend meteen weer in prullenbak flikkeren nou maar holden en hopen dat het snel weer bijtrektquote:Op maandag 4 september 2017 17:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
.....nou vooruit.
BNB, NEO, WTC. Een stukje, morgen en de rest v/d week koop ik meer. Beetje DCA'en (Dollar Cost Averaging).
Daarmee suggereren ze dat er alleen maar winst gemaakt gaat worden?quote:Op maandag 4 september 2017 17:12 schreef Homey het volgende:
Interessante ICO van Nederlandse bodem:
www.triaconta.com
2 vernieuwingen:
- Deze coin fungeert als een index tracker, het is een gelijkgewogen mandje van de top30 coins.
- De zogeheten Tria tokens keren dividenden uit, gebaseerd op de winst die ze maken met hun trading software.
Als je nu inschrijft krijg je bonus Tria tokens.
dat zou ik nou niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 4 september 2017 17:22 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik zit te twijfelen wat neo in te slaan...
Waar kan ik dat het beste doen? Zonder teveel fees als ik ze zelf wil bewaren.
Zouden er 10 zijn.
Nooit aan het oordeel van anderen overlaten, je zal altijd verschillende adviezen krijgen en de raadgevers gaan je eventuele verlies niet vergoeden.quote:Op maandag 4 september 2017 17:22 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik zit te twijfelen wat neo in te slaan...
Waar kan ik dat het beste doen? Zonder teveel fees als ik ze zelf wil bewaren.
Zouden er 10 zijn.
In zekere zin wel, maar het interessante is dat prijs verschillen tussen de exchanges er gewoon zijn, wat arbitrage mogelijkheden oplevert. De cryptocurrency markten zijn nog vrij prematuur, niet zo ontwikkeld als aandelenbeurzen. Op aandelenbeurzen is het heel lastig om te arbitreren, maar cryptocurrency exchanges bieden veel mogelijkheden.quote:Op maandag 4 september 2017 17:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarmee suggereren ze dat er alleen maar winst gemaakt gaat worden?
Dat is idd zo 🙈quote:Op maandag 4 september 2017 17:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nooit aan het oordeel van anderen overlaten, je zal altijd verschillende adviezen krijgen en de raadgevers gaan je eventuele verlies niet vergoeden.
Gewoon op je eigen oordeel afgaan of niet doen.
Ik heb al even op de website rondgehangenquote:Op maandag 4 september 2017 17:30 schreef Homey het volgende:
[..]
In zekere zin wel, maar het interessante is dat prijs verschillen tussen de exchanges er gewoon zijn, wat arbitrage mogelijkheden oplevert. De cryptocurrency markten zijn nog vrij prematuur, niet zo ontwikkeld als aandelenbeurzen. Op aandelenbeurzen is het heel lastig om te arbitreren, maar cryptocurrency exchanges bieden veel mogelijkheden.
Als triaconta meer munten uit gaan geven, kunnen die tria tokens alleen maar meer dividenden uitkeren. Kijk er eens serieus naar zou ik zeggen. Lees de white paper.
Wat is er leuk aan nav coin sjantal?quote:Op maandag 4 september 2017 17:19 schreef chantalxx het volgende:
Waarom vind niemand nav coin hier leuk
Ok. De combicoin is een bet op de crypto markt in het algemeen. Als je niet gelooft in crypto's, niet doen. Als je zelf coins wilt kiezen, niet doen. Als je wel wat erin wilt stoppen, maar je hebt geen flauw idee welke coin, dan is combicoin interessant.quote:Op maandag 4 september 2017 17:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb al even op de website rondgehangen
Het ziet er prima uit, het team lijkt uit echt vindbare mensen te bestaan en waarschijnlijk krijgen ze het wel van de grond.
Alleen zie ik er niet zoveel in om anderen voor me te laten "beleggen".
Welke resultaten hebben zij geboekt dat ik mijn geld aan hun wil geven?quote:Op maandag 4 september 2017 17:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Ok. De combicoin is een bet op de crypto markt in het algemeen. Als je niet gelooft in crypto's, niet doen. Als je zelf coins wilt kiezen, niet doen. Als je wel wat erin wilt stoppen, maar je hebt geen flauw idee welke coin, dan is combicoin interessant.
Op reddit zijn er redelijk wat positief over,quote:Op maandag 4 september 2017 17:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan nav coin sjantal?
Niets op crypto gebied. Het team is wel ervaren met andere projecten, zitten ervaren ondernemers achter. Ze hebben een prima team, hun cv's bekijkende.quote:Op maandag 4 september 2017 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke resultaten hebben zij geboekt dat ik mijn geld aan hun wil geven?
Dus ze hebben geen ervaring met crypto en gaan voor mij handelen in crypto?quote:Op maandag 4 september 2017 17:36 schreef Homey het volgende:
[..]
Niets op crypto gebied. Het team is wel ervaren met andere projecten, zitten ervaren ondernemers achter. Ze hebben een prima team, hun cv's bekijkende.
Wat doet NAV?quote:Op maandag 4 september 2017 17:36 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Op reddit zijn er redelijk wat positief over,
Maar ik weet niet of die mensen er zelf belang bij hebben om positieve berichten te verspreiden
Ik hecht meer waarde aan meningen in dit topic
Tsjah, hier zijn ze dan weer positief over wavesquote:Op maandag 4 september 2017 17:36 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Op reddit zijn er redelijk wat positief over,
Maar ik weet niet of die mensen er zelf belang bij hebben om positieve berichten te verspreiden
Ik hecht meer waarde aan meningen in dit topic
Het privacy gedeelte spreekt veel mensen aan, maar goed met elke coin is het een gok hoe alles uiteindelijk uitpaktquote:
Welke subReddit bekijk je voor al die info?quote:Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Het privacy gedeelte spreekt veel mensen aan, maar goed met elke coin is het een gok hoe alles uiteindelijk uitpakt
Ik heb er 300 euro inzitten ongeveer, mocht het een sprongetje maken is het natuurlijk lekker winst pakken
Maar ik weet niet echt wat ik er van kan verwachten.
Andere coins zoals lisk en waves daar heb ik een stuk hoger op ingezet
Boef! Dat is echt een autoriteit op crypto gebied. 🙌quote:Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, hier zijn ze dan weer positief over waves. Alleen omdat ze zelf erin zitten.
Sjantal koop gulden. Echt goede. Boef heeft ook gulden.
Je hoeft niet zo denigrerend tequote:Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, hier zijn ze dan weer positief over waves. Alleen omdat ze zelf erin zitten.
Sjantal koop gulden. Echt goede. Boef heeft ook gulden.
je hoeftquote:Op maandag 4 september 2017 18:06 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo denigrerend te
doen vanachter je computer scherm.
Ik vraag hier gewoon wat, of is je niet bij gebracht hoe je normaal antwoord geeft ?
Iets meer dan 0,01 btc dus, waar gaat hij het in stoppen? Leuk begin in elk gevalquote:Op maandag 4 september 2017 18:04 schreef no1uknow het volgende:
Zo, ook m'n broertje de crypto's ingeloodst met 40 eu aan BTC.
Ben al maanden crypto's aan het propageren in de vriendengroep (waar hij ook deel van uitmaakt, andere maat van me wilt nu 10tje per maand in BTC stoppen), verteld dat ze zich goed moeten inlezen en BTC kopen en in een wallet zetten een mooie start is. Vermoed niet dat er hard gehandeld gaat worden. Maar wie weet grijpt het virus ze vanzelf bij de kladden.quote:Op maandag 4 september 2017 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets meer dan 0,01 btc dus, waar gaat hij het in stoppen? Leuk begin in elk geval
Vast wel. Ik doe precies hetzelfde als jij, crypto beetje promoten. Zal er voor zorgen dat ze de crypto kas gaan spekkenquote:Op maandag 4 september 2017 18:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ben al maanden crypto's aan het propageren in de vriendengroep (waar hij ook deel van uitmaakt, andere maat van me wilt nu 10tje per maand in BTC stoppen), verteld dat ze zich goed moeten inlezen en BTC kopen en in een wallet zetten een mooie start is. Vermoed niet dat er hard gehandeld gaat worden. Maar wie weet grijpt het virus ze vanzelf bij de kladden.
Ik vind NAV leuk! 4 weken geleden een boel gekocht.quote:Op maandag 4 september 2017 17:19 schreef chantalxx het volgende:
Waarom vind niemand nav coin hier leuk
Shitcoin, snel verkopenquote:Op maandag 4 september 2017 18:19 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik vind NAV leuk! 4 weken geleden een boel gekocht.
Jawel, maar het is geen speculatieve handel, alleen rebalancing. Hun coin is een tracker van de top30 coins.quote:Op maandag 4 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen ervaring met crypto en gaan voor mij handelen in crypto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |