twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 03-09-2017 om 14:00:36lowered my target for $BTC in this correction a bit. Still ainimg for $6000 https://t.co/jP10N4yAHn reageer retweet
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:53:28$BTC almost there, 1 more dump to reach the magic box? reageer retweet
gebaseerd op?quote:
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.quote:Op maandag 4 september 2017 16:04 schreef Mandéra het volgende:
Mooi moment dit. Heb net een wallet geopend en 2000 euro gestort. Kan vanaf nu in gaan kopen. Gelukkig is er een dip op dit moment.![]()
Maar ik heb nog even een vraagje aan de pro's hier. Wat is wijsheid, inkopen van EUR naar BTC en dan altcoins halen van die BTC of hetzelfde doen maar dan met ETH als basis coin?
Wil sowieso beetje BTC en ETH gaan hodlen maar wil ook een aantal altcoins inkopen. Wil dus graag weten of BTC of ETH hiervoor de beste betaalmethode is. of het maakt natuurlijk geen zak uit, dat kan ook. In een glazen bol zie je ook maar weinig.
Duidelijk, cheers!quote:Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.
Weet niet of het uit gaat maken maar het is een feestdag vandaag in de VS. Normale beurzen zijn sowieso dicht.quote:Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Amerika slaapt volgens mij gewoon door, boel daalt niet meer echt verder.
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.quote:Op maandag 4 september 2017 16:07 schreef no1uknow het volgende:
$NLG blijft redelijk stabiel overigens in dit bloedbad, zelfs nog een P&D geweest vandaag
quote:Op maandag 4 september 2017 16:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.
Dit dusquote:Op maandag 4 september 2017 16:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Waves is een shitcoin, echter NLG is shitcoin der shitcoins.
Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.quote:Op maandag 4 september 2017 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Litebit moet je sowieso skippen (hogere fees vaak dan bijv bitonic.nl) en dan gewoon handelen op Bittrex.com. Het zijn altijd BTC of ETH pairs, dus BTC inkopen en dan op Bittrex verder gaan.
Verdomd krijg nou wat. In het verleden, elke keer als ik keek, kreeg ik meer BTC voor m'n geld bij Bitonic. Loont dus sowieso om elke keer even te vergelijken.quote:Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.
Litebit: ¤3733.30
Bitonic: ¤ 3758,37
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?quote:Op maandag 4 september 2017 16:29 schreef kthxbye het volgende:
Nogmaals: NIET je BTC/altcoins op dat soort sites kopen. Registreer jezelf op en fatsoenlijke exchange.
Kraken. Je kunt ook eens naar Lykke kijken, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 4 september 2017 16:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?
Bl3p.euquote:Op maandag 4 september 2017 16:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar haal jij je BTC dan? Een exchange waar je met fiat BTC kan aanschaffen?
Kijk naar de support, dan zie je t zelfquote:Op maandag 4 september 2017 16:01 schreef no1uknow het volgende:
zeg het ff als jullie denken dat de bodem bereikt is voor btc
Ik ben net begonnen met een online cursusje TA, misschien wel een leuke oefening ja.quote:Op maandag 4 september 2017 16:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk naar de support, dan zie je t zelf
Mooi mooi, mooi mooi mooi mooi.quote:Op maandag 4 september 2017 16:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met een online cursusje TA, misschien wel een leuke oefening ja.
Who cares? Gewoon fiat storten op bijv. bitstamp en via daar voor 'normale' prijzen kopen.quote:Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Litebit is momenteel goedkoper dan bitonic. Gister ook.
Litebit: ¤3733.30
Bitonic: ¤ 3758,37
Ho ho don't shoot the messenger.quote:Op maandag 4 september 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Who cares? Gewoon fiat storten op bijv. bitstamp en via daar voor 'normale' prijzen kopen.
Kopen an sich via die shitsites is niet zo erg.. maar als je daar gaat verkopen ben je wel echt een debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |