Ik zou me kunnen voorstellen dat deze wedstrijd stoned leuk is..quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is niet om aan te zien, zelfs niet stoned.
ftfyquote:
Tot hij 67 is en met pensioen moet...quote:Op zondag 3 september 2017 19:13 schreef Paul het volgende:
Hoelang gaan we het nog proberen met Jansen
Normaal wel, kan ik de concentratie beter vasthouden. Maar moeilijk nu.quote:Op zondag 3 september 2017 19:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat deze wedstrijd stoned leuk is..
Pyrrhus-overwinning als het zo blijft.quote:Op zondag 3 september 2017 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NL ligt er wel uit als ze het doelsaldo niet snel gaan opkrikken.
Als he ervoor zorgt dat je belangrijk bent, scoort en wedstrijden wint. Janssen is het zwarte schaap van Tottenham en wedstrijden waarin hij speelt worden niet gewonnen of gewonnen nadat hij is gewisseld.quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef Tagliano het volgende: [..] Wanneer ben je een WINNAAR? En wat heeft dat met rendement te maken?
Echt een Gijp momentje.quote:
Pyrrusoverwinning*..quote:Op zondag 3 september 2017 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pyrrhus-overwinning als het zo blijft.
De rest kan er gewoon nog minder van daar.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Promes moet schijnbaar de beste speler uit russische competitie zijn. Nou dat lijkt mij niet
Okequote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
Als he ervoor zorgt dat je belangrijk bent, scoort en wedstrijden wint. Janssen is het zwarte schaap van Tottenham en wedstrijden waarin hij speelt worden niet gewonnen of gewonnen nadat hij is gewisseld.
En Danny Blind nog even bedanken voor de teringzooi die hij heeft achtergelatenquote:Op zondag 3 september 2017 19:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Tijd om koning Louis nog maar eens op de knietjes te vragen of hij het wil doen.
Hij heeft daar betere spelers om zich heen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Promes moet schijnbaar de beste speler uit russische competitie zijn. Nou dat lijkt mij niet
Misschien de enige die niet dronken op het veld staatquote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Had je maar op een plein moeten kijken..quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Typisch het volgende:
Hier zakt toch wel echt je broek van af zeg.
Ja man!!! Alleen ze zijn te laat. Het Marokkaanse elftal heeft inmiddels betere spelers dan Oranje.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Het wordt tijd dat de Marokkanen een kans gaan krijgen in Oranje. Hoe heerlijk zou het zijn met spelers als El Ahmadi Ziyech Ayoub Mahi enz enz.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Het wordt tijd dat de Marokkanen een kans gaan krijgen in Oranje. Hoe heerlijk zou het zijn met spelers als El Ahmadi Ziyech Ayoub Mahi enz enz.
Toch spel je het in de Nederlandse taal als pyrrusoverwinning..quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De beste man heette Pyrrhus. Geen streepje inderdaad.
Wie?quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Syntix het volgende:
Niemand wil Janssen of Dost. Iedereen wil Donny erin.
Wie?quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Syntix het volgende:
Donny van het kippenkamp?quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Syntix het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke
Maar bij AZ was hij dan dus wel een WINNAAR
Ik sta boven het Groene Boekje.quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Toch spel je het in de Nederlandse taal als pyrrusoverwinning..
Dus als je van club verandert ben je een totaal ander soort mens/voetballer geworden, fascinerendquote:
Komt omdat Nederland een racistisch land is.quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man!!! Alleen ze zijn te laat. Het Marokkaanse elftal heeft inmiddels betere spelers dan Oranje.²
Deze vraag stelt mijn moeder ook. Goede vraag!quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe komt het toch dat Robben bij Bayern zo goed is en bij ons helemaal niet?
Meer heeft Zweden ook niet voor betaald.quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Columbiafan het volgende:
Blijft voorlopig wel 3-0 bij Zweden.
Marokanen? Mensen die al 3 generaties in Nederland wonen? Ik kan me niet herinneren dan van Bronckhorst of van Persie ooit als Indonesiers bestempelt zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Kan aan de bal nog minder dan Wijnaldum/Vilhena/Propper, zegt genoegquote:
Wel Oranjes laatste doelpunt op een WK gemaakt!quote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wijnaldum gewoon altijd kut bij Oranje. Wat is dat toch
Als je graag minstens 1 cruciale fout wil wel ja.quote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Syntix het volgende:
De Ligt kan er trouwens ook wel in voor Hoedt of De Vrijgvd die kunnen er echt niks van.
De Ligtquote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Syntix het volgende:
De Ligt kan er trouwens ook wel in voor Hoedt of De Vrijgvd die kunnen er echt niks van.
Bij Marokkanen gebeurd dat gek genoeg wel.quote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marokanen? Mensen die al 3 generaties in Nederland wonen? Ik kan me niet herinneren dan van Bronckhorst of van Persie ooit als Indonesiers bestempelt zijn.
Nog een beetje neukbaar die mama van jouquote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deze vraag stelt mijn moeder ook. Goede vraag!
Ziyech, was al 3 jaar de beste speler van de eredivisie. En dan spelers als Toornstra oproepen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef RAZZIA het volgende:
[..]
Komt omdat Nederland een racistisch land is.
Een leuk liedje voor de motivatie.quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Rekik![]()
Wat moet je daar nou weer mee op dit moment
Ze is een taaie. Denk niet dat ze interesse heeft. Ze is ook niet in Nederland, helaasch.quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nog een beetje neukbaar die mama van jou
Ordinair wijf!quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nog een beetje neukbaar die mama van jou
Wie zal het zeggen. Zal niet om voetbaltechnische redenen zijn lijkt me.quote:
Binnen oranje hangt echt een zweem van nonchalance lijkt wel. Waardoor alle professionaliteit als sneeuw voor de zon verdwijnt. Flik je dat bij je club lig je er uit (ook al krijg je dan nog steeds miljoenen per jaar). Dit lijkt een potje van senioren voor een wnf inzameling.quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
Dat komt omdat ze dan "gebeurd" schrijven als het "gebeurt" moet zijn en zo.quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef RAZZIA het volgende:
[..]
Bij Marokkanen gebeurd dat gek genoeg wel.
Nee als je stopt met scoren en belangrijk zijn. Moeilijk he?quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus als je van club verandert ben je een totaal ander soort mens/voetballer geworden, fascinerend
Zegt wel wat over Marokaanse spelers dus.quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech, was al 3 jaar de beste speler van de eredivisie. En dan spelers als Toornstra oproepen.²
gebeurtquote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef RAZZIA het volgende:
[..]
Bij Marokkanen gebeurd dat gek genoeg wel.
Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Hahaquote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Elia is echt 10 keer zo goed als Promes he.
rekikiquote:Op zondag 3 september 2017 19:21 schreef Groby het volgende:
Ik kan precies 0 redenen bedenken voor rekik
Bij Bayern krijgen de aanvallers meer ruimte, in Oranje niet.quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien stopt hij wel met scoren omdat hij in een "iets" betere competitie is gaan ballen, zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nee als je stopt met scoren en belangrijk zijn. Moeilijk he?
Hoe ben jij ooit mod geworden..
En dat doet hij al jaren en bij elke club. Maar ja, zekerheidje. Moet je niet hebben.quote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef alopio het volgende:
Dost is ook niet de nieuwe van Basten maar wel beter dan Jansen, Dost scoort en speelt tenminste
Ik had van tevoren een krappe 2-1 verwacht, dat zal wel niet uitkomen iigquote:
Ga ff lekker naar nieuws, Noob!quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech, was al 3 jaar de beste speler van de eredivisie. En dan spelers als Toornstra oproepen.²
*gedeporteertquote:Op zondag 3 september 2017 19:22 schreef Slobeend het volgende:
De taalnazi's in dit topic zouden van mij gedeporteerd mogen worden.
Grammatik macht frei.quote:Op zondag 3 september 2017 19:22 schreef Slobeend het volgende:
De taalnazi's in dit topic zouden van mij gedeporteerd mogen worden.
Jij snapt het.quote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef alopio het volgende:
Die Jansen kan er geen kut van. En want heeft ie nu gepresteerd? Goed seizoen bij Almere City, daarna 1 seizoen bij AZ gespeeld waar hij voor de winterstop ook niet veel scoorde en ook vaak op de bank zat. Heeft dus een leuk half seizoen gespeeld en op basis daarvan gekocht door de Spurs en in oranje. Bij de Spurs bankt ie altijd en in oranje raakt ie niks.
Dost is ook niet de nieuwe van Basten maar wel beter dan Jansen, Dost scoort en speelt tenminste
Bij Oranje moet hij het doen met spelers als vilena. Verschilletje in niveauquote:Op zondag 3 september 2017 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij Bayern krijgen de aanvallers meer ruimte, in Oranje niet.
Duh.
Ja, en dat beleid werpt zijn vruchten af. HAAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 september 2017 19:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zegt wel wat over Marokaanse spelers dus.
De Kuip heeft nog geen kluisjes in de kleedkamer.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Niemand die je tegenhoudtquote:Op zondag 3 september 2017 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nog beter Estland-Cyprus kijken dan dit gekut.
Nee in de Afrika cup doen ze het lekker.quote:Op zondag 3 september 2017 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en dat beleid werpt zijn vruchten af. HAAHAHAHAHAHAHA²
Ja, dat is een eindtoernooi idd.quote:Op zondag 3 september 2017 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee in de Afrika cup doen ze het lekker.
Robben tochquote:Op zondag 3 september 2017 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
ff iets anders. Heeft iemand weleens een topvoetballer gezien met een lelijke vrouw?²
Dat hangt ervan af of je Danny Blind een topvoetballer noemt.quote:Op zondag 3 september 2017 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
ff iets anders. Heeft iemand weleens een topvoetballer gezien met een lelijke vrouw?²
Ga eens weg met dit soort offtopic gelul.quote:Op zondag 3 september 2017 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Godquote:Op zondag 3 september 2017 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had van tevoren een krappe 2-1 verwacht, dat zal wel niet uitkomen iig
Waar heb je het over man. Het staat 2-1 nu.quote:Op zondag 3 september 2017 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga eens weg met dit soort offtopic gelul.
Gelukkig keept Cillissenquote:Op zondag 3 september 2017 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lekker goaltje hoor, heerlijk gekeept ook
je viert een feestje maar diep van binnen huil je en ben je boosquote:Op zondag 3 september 2017 19:28 schreef Klummie het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:
Het Nederlands elftal dat speelt bij de gratie van reserve spelers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |