Ik zou me kunnen voorstellen dat deze wedstrijd stoned leuk is..quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is niet om aan te zien, zelfs niet stoned.
ftfyquote:
Tot hij 67 is en met pensioen moet...quote:Op zondag 3 september 2017 19:13 schreef Paul het volgende:
Hoelang gaan we het nog proberen met Jansen
Normaal wel, kan ik de concentratie beter vasthouden. Maar moeilijk nu.quote:Op zondag 3 september 2017 19:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat deze wedstrijd stoned leuk is..
Pyrrhus-overwinning als het zo blijft.quote:Op zondag 3 september 2017 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NL ligt er wel uit als ze het doelsaldo niet snel gaan opkrikken.
Als he ervoor zorgt dat je belangrijk bent, scoort en wedstrijden wint. Janssen is het zwarte schaap van Tottenham en wedstrijden waarin hij speelt worden niet gewonnen of gewonnen nadat hij is gewisseld.quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef Tagliano het volgende: [..] Wanneer ben je een WINNAAR? En wat heeft dat met rendement te maken?
Echt een Gijp momentje.quote:
Pyrrusoverwinning*..quote:Op zondag 3 september 2017 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pyrrhus-overwinning als het zo blijft.
De rest kan er gewoon nog minder van daar.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Promes moet schijnbaar de beste speler uit russische competitie zijn. Nou dat lijkt mij niet
Okequote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
Als he ervoor zorgt dat je belangrijk bent, scoort en wedstrijden wint. Janssen is het zwarte schaap van Tottenham en wedstrijden waarin hij speelt worden niet gewonnen of gewonnen nadat hij is gewisseld.
En Danny Blind nog even bedanken voor de teringzooi die hij heeft achtergelatenquote:Op zondag 3 september 2017 19:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Tijd om koning Louis nog maar eens op de knietjes te vragen of hij het wil doen.
Hij heeft daar betere spelers om zich heen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Promes moet schijnbaar de beste speler uit russische competitie zijn. Nou dat lijkt mij niet
Misschien de enige die niet dronken op het veld staatquote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Had je maar op een plein moeten kijken..quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Typisch het volgende:
Hier zakt toch wel echt je broek van af zeg.
Ja man!!! Alleen ze zijn te laat. Het Marokkaanse elftal heeft inmiddels betere spelers dan Oranje.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Het wordt tijd dat de Marokkanen een kans gaan krijgen in Oranje. Hoe heerlijk zou het zijn met spelers als El Ahmadi Ziyech Ayoub Mahi enz enz.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Het wordt tijd dat de Marokkanen een kans gaan krijgen in Oranje. Hoe heerlijk zou het zijn met spelers als El Ahmadi Ziyech Ayoub Mahi enz enz.
Toch spel je het in de Nederlandse taal als pyrrusoverwinning..quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De beste man heette Pyrrhus. Geen streepje inderdaad.
Wie?quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Syntix het volgende:
Niemand wil Janssen of Dost. Iedereen wil Donny erin.
Wie?quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Syntix het volgende:
Donny van het kippenkamp?quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Syntix het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke
Maar bij AZ was hij dan dus wel een WINNAAR
Ik sta boven het Groene Boekje.quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Toch spel je het in de Nederlandse taal als pyrrusoverwinning..
Dus als je van club verandert ben je een totaal ander soort mens/voetballer geworden, fascinerendquote:
Komt omdat Nederland een racistisch land is.quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man!!! Alleen ze zijn te laat. Het Marokkaanse elftal heeft inmiddels betere spelers dan Oranje.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |