Iedereen is een verademing tov Strootmanquote:Op zondag 3 september 2017 19:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vilhena wel een verademing tov Strootman
quote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.Ook aangekruist in de gidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Absoluut. Groot geschapen of niet, maakt 't uit?quote:Op zondag 3 september 2017 19:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vilhena wel een verademing tov Strootman
Wat is godverdomme het alternatief?quote:Op zondag 3 september 2017 19:08 schreef RAZZIA het volgende:
Die Advocaat wil ook niet naar het wk. Gewoon weer beginnen met dezelfde team als voor de rust.
Nee Guusquote:Op zondag 3 september 2017 19:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nederland staat voor, maar speelt echt kut.
Alle ballen op Dostquote:Op zondag 3 september 2017 19:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat is godverdomme het alternatief?..
Duitse tv sucks. Klopt. Vroeger keek ik Literarischje quartert en Klimbim.quote:
Het is gruwelijkquote:Op zondag 3 september 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Nederland het kijken waard?
Weet je wat het is. Hij doet zijn hele leven al hetzelfde truukje. Dat werkt alleen als je topfit bent. Iedereen weet het inmiddels nl.quote:Op zondag 3 september 2017 19:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Robben heel onzeker spelen, donderdag ook al.
Mijn vader had vroeger altijd Musikantenstadl opstaanquote:Op zondag 3 september 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duitse tv sucks. Klopt. Vroeger keek ik Literarischje quartert en Klimbim.
Las dat Merkel in het verleden eigenlijk alle debatten heeft verloren maar de verkiezingen toch won. Verder zijn dit in welk land dan ook leuke dingen. Duitsland door de taal en politieke invloed op ons al helemaal.quote:Op zondag 3 september 2017 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel mensen die in de toekomst van Europa zijn geïnteresseerd.
Tutti Frutti op vrijdagnacht!quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger altijd Musikantenstadl opstaan
Wanneer ben je een WINNAAR? En wat heeft dat met rendement te maken?quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef VeX- het volgende:
Tyfus Janssen. Wat is zijn rendement nou? Echt geen winnaar.
stoerquote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is niet om aan te zien, zelfs niet stoned.
Nice ziet hem niet zitten. Wat hebben ze spijt van die aanschaf. Hij is echt op naam gekocht.quote:Op zondag 3 september 2017 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sneijder ziet het ook niet meer zitten
FC Utrecht werd uitgeschakeld door FC Differdangen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Mensen onderschatten Luxemburg echt flink, de laatste keer dat die met meer dan 5 doelpunten verschil verloren was in 2012. Zelfs Spanje maakte er maar 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |