Ziyech doet niet mee. Kijk maar.quote:Op zondag 3 september 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Nederland het kijken waard?
quote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef Twiitch het volgende:
Weten jullie nog? Die tijden dat we lekker zorgeloos konden klagen over Mathijssen, Ooijer en die verschrikkelijke van Bommel?
Ik ook inmiddels.quote:Op zondag 3 september 2017 18:57 schreef KingRadler het volgende:
ik heb wedstrijd al uit gezet / Zweden moet ook nog tegen Luxemburg.
Waarom kijken we eigenlijk, het WK gaan we nooit halen.
Jammer alleen dat ie verder niets met een bal kan. Toch wel belangrijk als je de voetbalsport beoefend.quote:Op zondag 3 september 2017 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Vilhena doet hij juist harstikke goed man. Hij verovert ballen. Hij iets van Davids.²
Volgens Hiddema is dat totale rasvermenging middels neuken.quote:Op zondag 3 september 2017 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel mensen die in de toekomst van Europa zijn geïnteresseerd.
Dit klopt wel ja.quote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Marmal het volgende:
We komen ook gewoon fysiek te kort. En dat vind ik gewoon enorm jammer. Zie die fragiele Nederlandertjes staan dan, je krijgt er gewoon tranen van in de ogen. Frankrijk was een en al fysiek. Die donkere jongens die daar rondliepen waren twee keer zo groot als hun directe tegenstander. Als je zag hoe makkelijk Pogba bijvoorbeeld Vilhena eruit liep... Lachwekkend!
ADO-fan zeker?quote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Groby het volgende:
Ik zit even met een bord Chinees op schoot.
Zo zit ik tegenwoordig naar het Nederlands elftal te kijken.quote:
Dat is altijd zo geweest, grootste probleem is dat je de technische spelers ook niet meer hebt.quote:
Ik pasta met kip,room,gepureerde tomaten, courgette,uit,knoflook en kaasquote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Groby het volgende:
Ik zit even met een bord Chinees op schoot.
Ja maar Nederland won met 5-1 van Spanje.quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Mensen onderschatten Luxemburg echt flink, de laatste keer dat die met meer dan 5 doelpunten verschil verloren was in 2012. Zelfs Spanje maakte er maar 4.
Oh het is zeker een ploegje in ontwikkelingquote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Mensen onderschatten Luxemburg echt flink, de laatste keer dat die met meer dan 5 doelpunten verschil verloren was in 2012. Zelfs Spanje maakte er maar 4.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
'quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Dit dus, die zijn echt niet slechter dan Wit-Rusland.quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |