Ook dit noteren we even..quote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Queiroz, een tijdje de assistent van Ferguson geweest bij manchester
en die heeft CR gescout
vilhena verspeelt veel de bal maakt geen goede keuzes.quote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Op zondag 3 september 2017 18:50 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Want ze spelen zo goed? Kom op zeg, dit elftal kan je alleen maar afbranden. Zit geen voetbal in en ze spelen na die kopkans van Bulgarije verschrikkelijk slecht. Dat afbranden is terecht.
als commentator geef je commentaar en verder je bek houwen...ik bepaal wie ik slecht zie spelen en niet hij.....
Ik heb nog nooit zo een negatief commentaar gehoord bij een commentator van het nederlands elftal.......
Hij moet gewoon zijn bek houwen.....
hij kan niet eens een goede kapper uitkiezenquote:Op zondag 3 september 2017 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Tonny Hyena kan er helemaal niets van jongens!
Het is een bug van Flash, probeer anders Chrome eens en/of flash reinstallen.quote:
tegen cambuur daarentegen kan ie wel een bal vasthoudenquote:Op zondag 3 september 2017 18:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
vilhena komt tekort voor oranje maar ja dat wist ik allang
Feit dat we na zoveel slechte wedstrijden nog kans hebben is al erg genoeg eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef KingRadler het volgende:
er is dus een kans dat we het WK niet halen omdat doelsaldo zo laag is.
op zich wel logisch als je een reserve speler bij een club in de spits zet van Oranje
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.quote:Op zondag 3 september 2017 18:54 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:00 & 22:00 MXGP op NOS.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door KingRoland op 03-09-2017 18:58:39 ]Yankee go home!
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.
ik heb vilhena maar 1 foute pass zien geven...en dat was gelijk in het begin.....quote:Op zondag 3 september 2017 18:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
vilhena verspeelt veel de bal maakt geen goede keuzes.
Alleen Heute journal is leuk.quote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.
Ziyech doet niet mee. Kijk maar.quote:Op zondag 3 september 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Nederland het kijken waard?
quote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef Twiitch het volgende:
Weten jullie nog? Die tijden dat we lekker zorgeloos konden klagen over Mathijssen, Ooijer en die verschrikkelijke van Bommel?
Ik ook inmiddels.quote:Op zondag 3 september 2017 18:57 schreef KingRadler het volgende:
ik heb wedstrijd al uit gezet / Zweden moet ook nog tegen Luxemburg.
Waarom kijken we eigenlijk, het WK gaan we nooit halen.
Jammer alleen dat ie verder niets met een bal kan. Toch wel belangrijk als je de voetbalsport beoefend.quote:Op zondag 3 september 2017 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Vilhena doet hij juist harstikke goed man. Hij verovert ballen. Hij iets van Davids.²
Volgens Hiddema is dat totale rasvermenging middels neuken.quote:Op zondag 3 september 2017 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel mensen die in de toekomst van Europa zijn geïnteresseerd.
Dit klopt wel ja.quote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Marmal het volgende:
We komen ook gewoon fysiek te kort. En dat vind ik gewoon enorm jammer. Zie die fragiele Nederlandertjes staan dan, je krijgt er gewoon tranen van in de ogen. Frankrijk was een en al fysiek. Die donkere jongens die daar rondliepen waren twee keer zo groot als hun directe tegenstander. Als je zag hoe makkelijk Pogba bijvoorbeeld Vilhena eruit liep... Lachwekkend!
ADO-fan zeker?quote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Groby het volgende:
Ik zit even met een bord Chinees op schoot.
Zo zit ik tegenwoordig naar het Nederlands elftal te kijken.quote:
Dat is altijd zo geweest, grootste probleem is dat je de technische spelers ook niet meer hebt.quote:
Ik pasta met kip,room,gepureerde tomaten, courgette,uit,knoflook en kaasquote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Groby het volgende:
Ik zit even met een bord Chinees op schoot.
Ja maar Nederland won met 5-1 van Spanje.quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Mensen onderschatten Luxemburg echt flink, de laatste keer dat die met meer dan 5 doelpunten verschil verloren was in 2012. Zelfs Spanje maakte er maar 4.
Oh het is zeker een ploegje in ontwikkelingquote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Mensen onderschatten Luxemburg echt flink, de laatste keer dat die met meer dan 5 doelpunten verschil verloren was in 2012. Zelfs Spanje maakte er maar 4.
quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
'quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Dit dus, die zijn echt niet slechter dan Wit-Rusland.quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |