Ja dat probleem had ik ook toen ik net WIN 10 gebruikte.quote:Op zondag 3 september 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haxball doet raar de laataste tijd, sorry makker.
Ik kan geen buttons meer indrukken.
Lettertype is ook superraar geworden.
[ afbeelding ]
Wat een incompetent kutspelquote:Op zondag 3 september 2017 18:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook toen ik net WIN 10 gebruikte.
Feyenoorders die complotdenkenquote:Op zondag 3 september 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
pleur die dost erin
wat is die commentator ook een mongool
heeft de opdracht gekregen om alle spelers van oranje maar af te branden omdat er te weinig 020 spelers in het team zitten denk ik.....
quote:Op zondag 3 september 2017 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet Frankrijk en/of Zweden punten verspelen tegen Luxemburg geloof ik. Praktisch klaar dan dus
Zweden acht ik daar nog toe in staat.quote:Op zondag 3 september 2017 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet Frankrijk en/of Zweden punten verspelen tegen Luxemburg geloof ik. Praktisch klaar dan dus
als commentator geef je commentaar en verder je bek houwen...ik bepaal wie ik slecht zie spelen en niet hij.....quote:Op zondag 3 september 2017 18:50 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Want ze spelen zo goed? Kom op zeg, dit elftal kan je alleen maar afbranden. Zit geen voetbal in en ze spelen na die kopkans van Bulgarije verschrikkelijk slecht. Dat afbranden is terecht.
We noteren dit even..quote:Op zondag 3 september 2017 18:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh even over Iran, de coach daar is de mentor van Cristiano Ronaldo
quote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef RAZZIA het volgende:
Depay is de grootste mongool die er rondloopt.
Lijkt een soort van Albino. Heeft hij dat in de familie wellicht?quote:
Queiroz, een tijdje de assistent van Ferguson geweest bij manchesterquote:
calimero effect. Geimpregneerde minderwaardigheidsgevoel. chronisch bij feyenoordersquote:Op zondag 3 september 2017 18:51 schreef Befbekje het volgende:
ers van oranje maar af te branden omdat er te weinig 020 spelers in het team zitten denk ik.....
Feyenoorders die complotdenken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |