Ook dit noteren we even..quote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Queiroz, een tijdje de assistent van Ferguson geweest bij manchester
en die heeft CR gescout
vilhena verspeelt veel de bal maakt geen goede keuzes.quote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Op zondag 3 september 2017 18:50 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Want ze spelen zo goed? Kom op zeg, dit elftal kan je alleen maar afbranden. Zit geen voetbal in en ze spelen na die kopkans van Bulgarije verschrikkelijk slecht. Dat afbranden is terecht.
als commentator geef je commentaar en verder je bek houwen...ik bepaal wie ik slecht zie spelen en niet hij.....
Ik heb nog nooit zo een negatief commentaar gehoord bij een commentator van het nederlands elftal.......
Hij moet gewoon zijn bek houwen.....
hij kan niet eens een goede kapper uitkiezenquote:Op zondag 3 september 2017 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Tonny Hyena kan er helemaal niets van jongens!
Het is een bug van Flash, probeer anders Chrome eens en/of flash reinstallen.quote:
tegen cambuur daarentegen kan ie wel een bal vasthoudenquote:Op zondag 3 september 2017 18:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
vilhena komt tekort voor oranje maar ja dat wist ik allang
Feit dat we na zoveel slechte wedstrijden nog kans hebben is al erg genoeg eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2017 18:52 schreef KingRadler het volgende:
er is dus een kans dat we het WK niet halen omdat doelsaldo zo laag is.
op zich wel logisch als je een reserve speler bij een club in de spits zet van Oranje
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.quote:Op zondag 3 september 2017 18:54 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:00 & 22:00 MXGP op NOS.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door KingRoland op 03-09-2017 18:58:39 ]Yankee go home!
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.
ik heb vilhena maar 1 foute pass zien geven...en dat was gelijk in het begin.....quote:Op zondag 3 september 2017 18:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
vilhena verspeelt veel de bal maakt geen goede keuzes.
Alleen Heute journal is leuk.quote:Op zondag 3 september 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 20:30 het debat tussen Merkel en Schulz op de ARD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |