Oh zeker, maar m'n punt is dat ze meestal maar 3 of 4 goals tegen krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh het is zeker een ploegje in ontwikkelingNeemt niet weg dat in een klein beetje een normale situatie Zweden en Frankrijk daar wel van winnen imo
Dat klopt wel ja, ze ontwikkelen zich best aardigquote:Op zondag 3 september 2017 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar m'n punt is dat ze meestal maar 3 of 4 goals tegen krijgen
Wat deed ie hier man? Tenenkrommend. Geforceerd verdrietig doen.quote:
vandaar dat hij tegen de fransen geloof ik de enige was die mee kon met het nivo....kun je nagaan hoe de rest van de nederlandse spelers dan wel niet zijn....quote:Op zondag 3 september 2017 18:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie verder niets met een bal kan. Toch wel belangrijk als je de voetbalsport beoefend.
Ja, moet je in Myanmar mee aankomen. De problemen die we hier hebben.quote:
Zweden gaat echt niet met 7-0 of 6-0 winnen. Luxemburg is echt geen Andorra of Gibraltar (waar sommige teams als zweden er net 6 á 7 goals maken)quote:Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Mensen onderschatten Luxemburg echt flink, de laatste keer dat die met meer dan 5 doelpunten verschil verloren was in 2012. Zelfs Spanje maakte er maar 4.
Hier is Pogba het niet mee eens.quote:Op zondag 3 september 2017 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vandaar dat hij tegen de fransen geloof ik de enige was die mee kon met het nivo....kun je nagaan hoe de rest van de nederlandse spelers dan wel niet zijn....
Op een gemiddeld amateurveld zijn meer touwtjes los dan vastquote:Op zondag 3 september 2017 19:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, moet je in Myanmar mee aankomen. De problemen die we hier hebben.²
verandering van de spelregels sinds vorig seizoenquote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar komt dat toch ineens vandaan dat er maar een mannetje bij de aftrap staat?²
Er mogen geen vrouwen in het veld staan.quote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar komt dat toch ineens vandaan dat er maar een mannetje bij de aftrap staat?²
Dan gaat het dus ergens fout.quote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Toch bijzonder, eerste helft via radio geluisterd maar die waren lang niet zo negatief als hier.
Omdat we hier al met ons hoofd bij doelsaldo en zo zitten.quote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Toch bijzonder, eerste helft via radio geluisterd maar die waren lang niet zo negatief als hier.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het oordeel zou zijn als Zweden bijvoorbeeld morgen zou spelen of de tussenstand niet bekend zou zijnquote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Jij en ik weten 1 ding. De bal is rond en we spelen (nog steeds) 11 tegen 11.quote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Scrummie het volgende:
nou, ik luister ook hoor.quote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Maak dan een poll. Is toch niks op tv.quote:Op zondag 3 september 2017 19:05 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: Bansheeboy is een toevoeging in dit topic
je kan je beter afvragen waarom vilhena ineens als een soort rechtsback stond en pogba over zijn verkeerde been heen kon wandelen ......quote:
Doet je ook oudejaarsconference's?quote:Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er mogen geen vrouwen in het veld staan.
Ik ben in te huren voor feesten en partijen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doet je ook oudejaarsconference's?²
Doelde op het spel.quote:Op zondag 3 september 2017 19:05 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
nou, ik luister ook hoor.
De radio gaat uit van uitschakeling door het doelsaldo van Zweden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |