rekikiquote:Op zondag 3 september 2017 19:21 schreef Groby het volgende:
Ik kan precies 0 redenen bedenken voor rekik
Bij Bayern krijgen de aanvallers meer ruimte, in Oranje niet.quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe komt het toch dat Robben bij Bayern zo goed is en bij ons helemaal niet?
Misschien stopt hij wel met scoren omdat hij in een "iets" betere competitie is gaan ballen, zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nee als je stopt met scoren en belangrijk zijn. Moeilijk he?
Hoe ben jij ooit mod geworden..
En dat doet hij al jaren en bij elke club. Maar ja, zekerheidje. Moet je niet hebben.quote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef alopio het volgende:
Dost is ook niet de nieuwe van Basten maar wel beter dan Jansen, Dost scoort en speelt tenminste
Ik had van tevoren een krappe 2-1 verwacht, dat zal wel niet uitkomen iigquote:
Ga ff lekker naar nieuws, Noob!quote:Op zondag 3 september 2017 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech, was al 3 jaar de beste speler van de eredivisie. En dan spelers als Toornstra oproepen.²
*gedeporteertquote:Op zondag 3 september 2017 19:22 schreef Slobeend het volgende:
De taalnazi's in dit topic zouden van mij gedeporteerd mogen worden.
Grammatik macht frei.quote:Op zondag 3 september 2017 19:22 schreef Slobeend het volgende:
De taalnazi's in dit topic zouden van mij gedeporteerd mogen worden.
Jij snapt het.quote:Op zondag 3 september 2017 19:20 schreef alopio het volgende:
Die Jansen kan er geen kut van. En want heeft ie nu gepresteerd? Goed seizoen bij Almere City, daarna 1 seizoen bij AZ gespeeld waar hij voor de winterstop ook niet veel scoorde en ook vaak op de bank zat. Heeft dus een leuk half seizoen gespeeld en op basis daarvan gekocht door de Spurs en in oranje. Bij de Spurs bankt ie altijd en in oranje raakt ie niks.
Dost is ook niet de nieuwe van Basten maar wel beter dan Jansen, Dost scoort en speelt tenminste
Bij Oranje moet hij het doen met spelers als vilena. Verschilletje in niveauquote:Op zondag 3 september 2017 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij Bayern krijgen de aanvallers meer ruimte, in Oranje niet.
Duh.
Ja, en dat beleid werpt zijn vruchten af. HAAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 september 2017 19:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zegt wel wat over Marokaanse spelers dus.
De Kuip heeft nog geen kluisjes in de kleedkamer.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Het wordt tijd dat de Marokkanen een kans gaan krijgen in Oranje. Hoe heerlijk zou het zijn met spelers als El Ahmadi Ziyech Ayoub Mahi enz enz.
Niemand die je tegenhoudtquote:Op zondag 3 september 2017 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nog beter Estland-Cyprus kijken dan dit gekut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |