Deze vraag stelt mijn moeder ook. Goede vraag!quote:Op zondag 3 september 2017 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe komt het toch dat Robben bij Bayern zo goed is en bij ons helemaal niet?
Meer heeft Zweden ook niet voor betaald.quote:Op zondag 3 september 2017 19:16 schreef Columbiafan het volgende:
Blijft voorlopig wel 3-0 bij Zweden.
Marokanen? Mensen die al 3 generaties in Nederland wonen? Ik kan me niet herinneren dan van Bronckhorst of van Persie ooit als Indonesiers bestempelt zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 19:15 schreef RAZZIA het volgende:
Het wordt tijd dat de Marokkanen een kans gaan krijgen in Oranje. Hoe heerlijk zou het zijn met spelers als El Ahmadi Ziyech Ayoub Mahi enz enz.
Kan aan de bal nog minder dan Wijnaldum/Vilhena/Propper, zegt genoegquote:
Wel Oranjes laatste doelpunt op een WK gemaakt!quote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wijnaldum gewoon altijd kut bij Oranje. Wat is dat toch
Als je graag minstens 1 cruciale fout wil wel ja.quote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Syntix het volgende:
De Ligt kan er trouwens ook wel in voor Hoedt of De Vrijgvd die kunnen er echt niks van.
De Ligtquote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Syntix het volgende:
De Ligt kan er trouwens ook wel in voor Hoedt of De Vrijgvd die kunnen er echt niks van.
Bij Marokkanen gebeurd dat gek genoeg wel.quote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marokanen? Mensen die al 3 generaties in Nederland wonen? Ik kan me niet herinneren dan van Bronckhorst of van Persie ooit als Indonesiers bestempelt zijn.
Nog een beetje neukbaar die mama van jouquote:Op zondag 3 september 2017 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deze vraag stelt mijn moeder ook. Goede vraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |