Is goed JR.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
@Typisch
Je kan toch ook andere wedstrijden in de stad kijken. Genoeg kroegen zullen alles wel uitzenden
Maak je UI maar vast op maat.quote:Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.
Goed verhaal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb net de eerste peper getest die aan mijn peperplant groeien.
Mokerheet.
Ik ga inderdaad niet uitleggen waarom ik het leuker vind om Oranje te kijken in de stad dan andere potjes voetbal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je kan er weer niet op ingaan.
Jammer zeg.quote:Op zondag 3 september 2017 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad niet uitleggen waarom ik het leuker vind om Oranje te kijken in de stad dan andere potjes voetbal.
blij dat ik niet nuchter was want dat was me toch een slechte wedstrijdquote:Op zondag 3 september 2017 17:16 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb de WK-finale in 2010 thuis in m'n eentje gekeken.. Broekje uit (was warm), geen gedoe om me heen, concentratie voor 't spel.. Was een uitstekende beslissing..
Slecht toernooi ookquote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat ik niet nuchter was want dat was me toch een slechte wedstrijd
Idem dito. De fietstocht naar huis na de finale was een hel. Al die tokkies met hun vuurwerkquote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel de uitschakeling van het Nederlands elftal tegen Rusland in 2008 tussen een mensenmenigte gezien.. Niet nuchter, ook.. Dat heeft het café geweten.. Desalniettemin een fijne nacht gehad vanwege een vet feest waar ik later binnenkwam..quote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een leuk toernooi. Tot en met de halve finale op Tenerife gevolgd. Was 1 groot feest die vakantiequote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
WK 2010 was echt genot. Was net geslaagd en had net het huis van mijn pa alleen.
Goede zomer was dat.
het hangt een beetje van de wedstrijd af, die wedstrijd zag je al meteen dat het niks zou worden, net zoals Ajax afgelopen EL finale, maar die WK finale waren ze beiden net zo slecht, dan is het jammer als je dan toch verliest.quote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb wel de uitschakeling van het Nederlands elftal tegen Rusland in 2008 tussen een mensenmenigte gezien.. Niet nuchter, ook.. Dat heeft het café geweten.. Desalniettemin een fijne nacht gehad vanwege een vet feest waar ik later binnenkwam..
Maar volgens JR is het net zo leuk als je naar Zweden-Iran gaat zitten kijken in de stad.quote:Op zondag 3 september 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een leuk toernooi. Tot en met de halve finale op Tenerife gevolgd. Was 1 groot feest die vakantie
Bij zo'n toernooi kijk ik echt niet zo naar het voetbal. Sowieso het constante gezeik dat iets 'slecht' is vind ik erg vermoeiend. Zeker op dat niveau kan ik bijna altijd wel genieten van een potje voetbal. Als er iets op het spel staat vind ik het al snel goed.quote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt een beetje van de wedstrijd af, die wedstrijd zag je al meteen dat het niks zou worden, net zoals Ajax afgelopen EL finale, maar die WK finale waren ze beiden net zo slecht, dan is het jammer als je dan toch verliest.
quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar volgens JR is het net zo leuk als je naar Zweden-Iran gaat zitten kijken in de stad.
JR is wereldvreemd.quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar volgens JR is het net zo leuk als je naar Zweden-Iran gaat zitten kijken in de stad.
De wereld is nu eenmaal op vele manieren te interpreteren dus het concept wereldvreemd bestaat niet echt.quote:
Eigenlijk is dat het enige toernooi geweest waar ik na afloop wel teleurgesteld was dat we het niet hadden gered.. Als je zag hoe dat toernooi begon en hoe het vier wedstrijden later eindigde..quote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt een beetje van de wedstrijd af, die wedstrijd zag je al meteen dat het niks zou worden, net zoals Ajax afgelopen EL finale, maar die WK finale waren ze beiden net zo slecht, dan is het jammer als je dan toch verliest.
Dit idee had je op de Rietveld kunnen uitventen.. Gemiste kans..quote:Op zondag 3 september 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wereld is nu eenmaal op vele manieren te interpreteren dus het concept wereldvreemd bestaat niet echt.
De Typisch methode, woorden uit het verband trekken om een punt te maken.quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met jouw vezelinname zit het wel snorquote:Op zondag 3 september 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist voor de tweede keer vandaag een flinke bolus in de pot gelegd..
Dat mag je wel stellen ja.. De keutels waren ook goed van kleur en structuur.. Ik ben een tevreden en bovendien gezond mens, dat bleekquote:Op zondag 3 september 2017 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met jouw vezelinname zit het wel snor
Oei, keutels. Dat klinkt niet goed vriendquote:Op zondag 3 september 2017 17:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen ja.. De keutels waren ook goed van kleur en structuur.. Ik ben een tevreden en bovendien gezond mens, dat bleek..
Twee keer nummertje 4.. Prima..quote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, keutels. Dat klinkt niet goed vriend
[ afbeelding ]
Keutel betekent onder meer drol, uitwerpsel..quote:
Nou ja, vooruit dan maar maatje. Maar ik prefereer dat je voortaan gewoon het woord drol gebruikt. Bij keutels denkt men snel aan konijnenkeutels.quote:Op zondag 3 september 2017 17:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Keutel betekent onder meer drol, uitwerpsel..
http://www.encyclo.nl/begrip/keutel
Ondertussen verorber ik gewoon mijn bakje kwarkquote:Op zondag 3 september 2017 17:37 schreef Tarado het volgende:
lekker onderwerp weer zo tegen etenstijd
Praat voor jezelf..quote:Op zondag 3 september 2017 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij keutels denkt men snel aan konijnenkeutels.
Alles heb ik wel eens voorbij zien komen, behalve die eerste volgens mij. Netjesquote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na het uitgaan ontploft mijn anus meestal 's ochtendsquote:Op zondag 3 september 2017 17:37 schreef Tarado het volgende:
lekker onderwerp weer zo tegen etenstijd
quote:Op zondag 3 september 2017 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alles heb ik wel eens voorbij zien komen, behalve die eerste volgens mij. Netjes
Heb zowat altijd nummer 4, nooit moeite doenquote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb zowat altijd nummer 4, nooit moeite doen
Zijn wij kakmaatjes?quote:
Harriequote:
Neequote:Op zondag 3 september 2017 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand een Freek de Jonge/ Pingu/noot noot UI maken??
zo prima is dat nietquote:Op zondag 3 september 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
we zijn er niet bij en dat is priiiiimaaaa
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.quote:
Je hoort toch zeker wel aanwezig te zijn op dat toernooi.quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.quote:Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?
Die zijn niet op te volgen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?
Robben en Sneijder zeker nog niet.quote:Op zondag 3 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.
Jawel joh, weg ermee. Mooi geweestquote:Op zondag 3 september 2017 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben en Sneijder zeker nog niet.
Sneijder is nu al afgeschrevenquote:Op zondag 3 september 2017 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben en Sneijder zeker nog niet.
Moet ook wel vanaf de volgende kwalificatie eigenlijk, maar helaas weinig spelers die ze echt kunnen opvolgen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand een Freek de Jonge/ Pingu/noot noot UI maken??
Nee het gaat echt nog slechter worden de komende jaren. Al zijn er wel meer plaatsen op de eindtoernooien dus die zullen wel weer gehaald worden.quote:
Het komt vanzelf weer goedquote:Op zondag 3 september 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het gaat echt nog slechter worden de komende jaren. Al zijn er wel meer plaatsen op de eindtoernooien dus die zullen wel weer gehaald worden.
Niet vanzelf, er moeten wel wat veranderingen komen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt vanzelf weer goed
Doe ik.quote:Op zondag 3 september 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Als je morgenavond nog geen UI hebt help me even herinneren, Jojoortje.
Ik gun zijn privacy.quote:Op zondag 3 september 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft niet.
Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.
Klopt, zo'n nazi ben je wel.quote:Op zondag 3 september 2017 20:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had je het wel gedaan had ik je keihard geTR'ed..
Vooral die katholieke zuiderlingen..quote:Op zondag 3 september 2017 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nederlanders praten sowieso wel
Lekker. Zat daar nog over te twijfelen of ik er één zou aanschaffen. Misschien bij een eventuele tweede.quote:Op zondag 3 september 2017 21:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja wel goed hoor
toch 2x 30 minuten mee gewandeld
wel fijn hoorquote:Op zondag 3 september 2017 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker. Zat daar nog over te twijfelen of ik er één zou aanschaffen. Misschien bij een eventuele tweede.
Nog nooit wat van gekeken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel Holland bakt is weer begonnen. Heel het begin gemist
Als ik tv kijk dan zijn het dit soort rustige hersendodende programmas voornamelijk, Omroep Maxquote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gekeken.
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..quote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik tv kijk dan zijn het dit soort rustige hersendodende programmas voornamelijk, Omroep Max. (Met internet ernaast vanzelfsprekend)
Ik houd niet zo van zoetigheid ondanks mijn seksuele voorkeur.quote:Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..
een excusesquote:Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..
Ik gun hem dat gewoon. Net als zijn teamgenoten.quote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Pepe is heerlijk in z'n smoel geraakt.
Lekker elleboogje.
Welke straat was 't ook alweer?quote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe het geeneens meer uit medelijden.
Jij was zeker ook zo'n figuur die genoot van Boulahrouz die Ronaldo zijn dijbeen voor eeuwig tekende?quote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker elleboogje.
Morgen weer ergens in Amsterdam. VOel je vrij.quote:
Anders ik welquote:Op zondag 3 september 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n figuur die genoot van Boulahrouz die Ronaldo zijn dijbeen voor eeuwig tekende?
[..]
Morgen weer ergens in Amsterdam. VOel je vrij.
Nee, je blokhut in 't Westland, bedoel ik..quote:Op zondag 3 september 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n figuur die genoot van Boulahrouz die Ronaldo zijn dijbeen voor eeuwig tekende?
[..]
quote:Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh nee, dat komt door Befbekje zijn aanwezigheid
Is toch heerlijk man, vroeger op het veld deden we niet anders.quote:Op zondag 3 september 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL is niet voor niks het afvoerputje van fok.
Nooit getrapt eigenlijk wel vaak genoeg lomp doorgelopen met mindere gevolgenquote:Op zondag 3 september 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, vroeger op het veld deden we niet anders.
Ik ook.quote:Op zondag 3 september 2017 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun hem dat gewoon. Net als zijn teamgenoten.
Ja, zoals je kan zien in mijn fotoboek.quote:Op zondag 3 september 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik speelde af en toe weleens tegen iemand waar ik echt een bloedhekel aan had, dan was een knietje/elleboogje of andere smerige overtreding best wel even lekker.quote:Op zondag 3 september 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit getrapt eigenlijk wel vaak genoeg lomp doorgelopen met mindere gevolgen
zielig figuur jijquote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker elleboogje.
Moest jij ook voornamelijk tegen Marokkanen of Westlanders spelen? Stonden ze weer omhoog te zwaaien in een poging je hoofd te raken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speelde af en toe weleens tegen iemand waar ik echt een bloedhekel aan had, dan was een knietje/elleboogje of andere smerige overtreding best wel even lekker.
quote:Op zondag 3 september 2017 21:49 schreef JanCees het volgende:
Jojoortje bij deze geblokt
Simpel figuur
Ik speelde wat hoger, dan kwam je ze sporadisch tegen. Maar als we wisten dat we tegen zulke tegenstanders moesten dan gingen bij ons de schoentjes met ijzeren nopjes aan, dat kwam nog wat pijnlijker aan.quote:Op zondag 3 september 2017 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest jij ook voornamelijk tegen Marokkanen of Westlanders spelen? Stonden ze weer omhoog te zwaaien in een poging je hoofd te raken.
Dan ging ik er wel nog harder in ja.
Mooi, Feedback heeft je nodig.quote:Op zondag 3 september 2017 21:50 schreef Vasion het volgende:
Vasion is er weer bij en dat is priiiiimaaaa
![]()
VI-VA F-O-K!
Het zijn toch juist de Mocro's en Westlanders die hoog spelen?quote:Op zondag 3 september 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speelde wat hoger, dan kwam je ze sporadisch tegen. Maar als we wisten dat we tegen zulke tegenstanders moesten dan gingen bij ons de schoentjes met ijzeren nopjes aan, dat kwam nog wat pijnlijker aan.
Aha, hoger spelen betekende ook meer trainen en je weekend ervan in het teken zetten. Ja daaaag.quote:Op zondag 3 september 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speelde wat hoger, dan kwam je ze sporadisch tegen. Maar als we wisten dat we tegen zulke tegenstanders moesten dan gingen bij ons de schoentjes met ijzeren nopjes aan, dat kwam nog wat pijnlijker aan.
Ja, dat was wel jammer ja.quote:Op zondag 3 september 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, hoger spelen betekende ook meer trainen en je weekend ervan in het teken zetten. Ja daaaag.
Edit: Niet dat ik goed kan voetballen overigens (lol)
En een verleden heeft, maar dat soort spelers haten is gewoon lekker populair. Net als het haten van Duitsland zoals het jaaaaaaren speelde.quote:Op zondag 3 september 2017 21:54 schreef JanCees het volgende:
Pepe pakt ontzettend weinig gele kaarten maar wordt altijd constant verguist. Echt walgelijke demonisering weer omdat ie bij Real gespeeld heeft.
een simpel schaapquote:Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een verleden heeft, maar dat soort spelers haten is gewoon lekker populair. Net als het haten van Duitsland zoals het jaaaaaaren speelde.
Echt een meeloper die Jojoortje.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 september 2017 21:54 schreef JanCees het volgende:
Pepe pakt ontzettend weinig gele kaarten maar wordt altijd constant verguist. Echt walgelijke demonisering weer omdat ie bij Real gespeeld heeft.
Raulquote:Op zondag 3 september 2017 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je aan Real komt, dan kom je aan ons
en marlijnquote:Op zondag 3 september 2017 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Hotel romantiek. Die gasten van streetlab die een groep bejaarden gaan koppelen in Zwitserland
Oké dan.
HALA MADRID maatquote:Op zondag 3 september 2017 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je aan Real komt, dan kom je aan ons
alsof dit programma niet in Nederland konquote:Op zondag 3 september 2017 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet maar die krijgt straks weeën met die achtling in haar buik
Skieresort in de zomer zal wel meevallen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof dit programma niet in Nederland kon
Gaat mijn geld
beetje wereldvreemd danquote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Net een xiaomi mi6 gekocht. Ik had zelfs nog nooit van het merk gehoord
niet goedkoper dan Veluwe in de zomerquote:Op zondag 3 september 2017 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Skieresort in de zomer zal wel meevallen.
Zou mooi zijn, een beetje slaap.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk verslaap je je morgen
die van mij niet lolquote:Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn telefoon zou echt ontploffen.
Chinese brolquote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan koop je ze toch allebei?quote:Op zondag 3 september 2017 23:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een desktop, maar ik neig stiekem toch ook naar een laptop.
einde bericht
Hoezo? Loopt de zaak slecht?quote:Op zondag 3 september 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, moet ook wat geld overhouden voor meer bitcoin natuurlijk.
Microsoft Surface Pro met twee monitoren wordt het voor mij.quote:Op zondag 3 september 2017 23:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een desktop, maar ik neig stiekem toch ook naar een laptop.
einde bericht
Kostda en wat voor specs?quote:Op maandag 4 september 2017 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Microsoft Surface Pro met twee monitoren wordt het voor mij.
Vrij veel, met genoeg geheugen al snel zo'n 1600 euro. Is wel een krachtig ding voor fotoshop etc, hij is gemaakt voor creatieve beroepen geloof ik.quote:Op maandag 4 september 2017 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kostda en wat voor specs?
Ik denk dat ik voor een desktopje ga. Beetje deftig fotosjoppen e.d. is wel makkelijker op een desktop.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 4 september 2017 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij veel, met genoeg geheugen al snel zo'n 1600 euro. Is wel een krachtig ding voor fotoshop etc, hij is gemaakt voor creatieve beroepen geloof ik.
Photoshop heeft vooral veel ram en een redelijke cpu nodig. videokaart hoeft maar matig aanwezig te zijn. kan je ook op een duurdere laptop.quote:Op maandag 4 september 2017 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kostda en wat voor specs?
Ik denk dat ik voor een desktopje ga. Beetje deftig fotosjoppen e.d. is wel makkelijker op een desktop.
Prima dingen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar wil natuurlijk ook wel mijn potje Football Manager en Crusader Kings kunnen spelen hé.quote:Op maandag 4 september 2017 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Photoshop heeft vooral veel ram en een redelijke cpu nodig. videokaart hoeft maar matig aanwezig te zijn. kan je ook op een duurdere laptop.
Aan de andere kant, ik heb een laptop en een desktop, thuis gebruik ik de laptop nauwelijks.
Mijn pc maakte laatst echt een kutgeluid. Toen heb ik hem ff gesmeerd met olijfolie en nu loopt hij als een zonnetje.quote:Op maandag 4 september 2017 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Photoshop heeft vooral veel ram en een redelijke cpu nodig. videokaart hoeft maar matig aanwezig te zijn. kan je ook op een duurdere laptop.
Aan de andere kant, ik heb een laptop en een desktop, thuis gebruik ik de laptop nauwelijks.
Ah ja, dat is mij denk ik toch wat te gortig.quote:Op maandag 4 september 2017 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.laptopshop.nl(...)-i5-8-gb-256-gb.html
Enige nadeel is dat je wel bijna met een extra toetsenbord moet werken. Dat ding erbij is maar leuk voor een uur typen. En het heeft nog een meerprijs van 200 (?) euro.quote:Op maandag 4 september 2017 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.laptopshop.nl(...)-i5-8-gb-256-gb.html
Voor mij is het oppakken en meenemen een uitkomst. Ik wil onderweg graag een volwaardige pc hebben die ik ook als tablet kan gebruiken. Dit ding is echt exact wat ik zoek. Je kunt er ook aantekeningen op maken die hij omzet in tekst of aantekeningen fotograferen en omzetten in tekst en allemaal van dat soort efficiente features.quote:Op maandag 4 september 2017 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, dat is mij denk ik toch wat te gortig.
Voor de helft heb ik een prima desktop.
Verder heb ik voor onderweg al een iPadje voor tekstverwerking.
Eens kijken. Wat voor specs? Wat zijn je ervaringen tot nu toe?quote:Op maandag 4 september 2017 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je wel bijna met een extra toetsenbord moet werken. Dat ding erbij is maar leuk voor een uur typen. En het heeft nog een meerprijs van 200 (?) euro.
Ben zelf deze week gegaan voor een lenovo yoga. Heb je ook die tabletmodus, maar wel met redelijk toetsenbord erbij.
Ik ga er nog eens even over nadenken. Kan wel exclusief BTW betalen, dat scheelt weer wat.quote:Op maandag 4 september 2017 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor mij is het oppakken en meenemen een uitkomst. Ik wil onderweg graag een volwaardige pc hebben die ik ook als tablet kan gebruiken. Dit ding is echt exact wat ik zoek. Je kunt er ook aantekeningen op maken die hij omzet in tekst of aantekeningen fotograferen en omzetten in tekst en allemaal van dat soort efficiente features.
Doe ook eens een linkje.quote:Op maandag 4 september 2017 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je wel bijna met een extra toetsenbord moet werken. Dat ding erbij is maar leuk voor een uur typen. En het heeft nog een meerprijs van 200 (?) euro.
Ben zelf deze week gegaan voor een lenovo yoga. Heb je ook die tabletmodus, maar wel met redelijk toetsenbord erbij.
Ik heb dat topic mooi gekaaptquote:Op maandag 4 september 2017 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar wil natuurlijk ook wel mijn potje Football Manager en Crusader Kings kunnen spelen hé.
Heb veel videos gekeken en uiteindelijk bleef ik enthousiast. Enige punt is dat ik hem echt heel duur vind terwijl ik niet zon veeleisende gebruiker ben. Al wil ik wel ook gaan fotoshoppen.quote:Op maandag 4 september 2017 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga er nog eens even over nadenken. Kan wel exclusief BTW betalen, dat scheelt weer wat.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 september 2017 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat topic mooi gekaapt
Ja ik heb met die iPad Air 2 met een toetsenbordje al mijn tekstverwerker voor on the go. Fotosjoppen en videobewerken doe ik toch het liefst thuis, dus wat dat betreft..quote:Op maandag 4 september 2017 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb veel videos gekeken en uiteindelijk bleef ik enthousiast. Enige punt is dat ik hem echt heel duur vind terwijl ik niet zon veeleisende gebruiker ben. Al wil ik wel ook gaan fotoshoppen.
Bedankt.quote:
Niks op het moment. Meer Crusader Kings 2 met Game of Thrones mod.quote:Op maandag 4 september 2017 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt.
Welke save ben je mee bezig?
https://tweakers.net/pric(...)01cmh/specificaties/quote:Op maandag 4 september 2017 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens kijken. Wat voor specs? Wat zijn je ervaringen tot nu toe?
Is ook nog een optie, maar aangezien ik verwacht dat mijn desktop het ook geen twee jaar meer volhoudt leek het me logischer om een apparaat te kopen dat ook prima gedockt kan worden en voor onderweg niet al te groot is met tabletfunctie voor presentaties.quote:Op maandag 4 september 2017 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik heb met die iPad Air 2 met een toetsenbordje al mijn tekstverwerker voor on the go. Fotosjoppen en videobewerken doe ik toch het liefst thuis, dus wat dat betreft..
ah jezus ook 2kquote:Op maandag 4 september 2017 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)01cmh/specificaties/
Werkt wel lekker. Had hiervoor een HP Elitebook 840, dan is deze wel opeens heel wat mooier en dunner. Toetsenbord moet ik alleen ook nog beetje aan wennen. Heeft weer wat hogere travel, waardoor ik in de eerste dagen niet hard genoeg drukte. Gaat nu wel goed.
Hij is wel 400 euro duurder gelijk. Je kunt hem ook niet los maken van het toetsenbord zoals de Surface Pro lijkt het?quote:Op maandag 4 september 2017 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)01cmh/specificaties/
Werkt wel lekker. Had hiervoor een HP Elitebook 840, dan is deze wel opeens heel wat mooier en dunner. Toetsenbord moet ik alleen ook nog beetje aan wennen. Heeft weer wat hogere travel, waardoor ik in de eerste dagen niet hard genoeg drukte. Gaat nu wel goed.
Je klapt hem om ja.quote:Op maandag 4 september 2017 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is wel 400 euro duurder gelijk. Je kunt hem ook niet los maken van het toetsenbord zoals de Surface Pro lijkt het?
Je gaat geen spijt krijgen. Als ie maar half zo goed is als de Mi5, dan ben je een gezegend man.quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Altijd. Jij nu ook trouwens.quote:Op maandag 4 september 2017 05:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo haags. Wat ben je er vroeg bij maat.
Hoop dat je er nog wat leert, kan geen kwaad.quote:Op maandag 4 september 2017 07:05 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag heb ik weer een klas. Ben benieuwd.
Dat is wel m'n insteek.quote:Op maandag 4 september 2017 07:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoop dat je er nog wat leert, kan geen kwaad.
doe je goedquote:Op maandag 4 september 2017 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
op maandag werk ik thuis dus dat valt allemaal mee
SCRUMMIEquote:Op maandag 4 september 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM
Als ik jou zie posten:
[ afbeelding ]
Arno heeft uitgevonden hè?quote:Op maandag 4 september 2017 09:31 schreef Doublepain het volgende:
Die Arno
Wat een jan doedel is dat zeg
Je kijkt uit naar Boxing day of vreten met de kerstdagen?quote:Op maandag 4 september 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
H-h-hallo makker.
We zullen maar hopen dat het snel kerst is zeg maar.
Wie nietquote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
(De oude vrolijke lieve Stijn)
quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
Omdat die makkelijker te trollen was?quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
quote:Op maandag 7 september 2015 12:06 schreef hafcfan het volgende:
Tanane hoort ook in het NL elftal. Serieus
quote:
Ok.quote:Op maandag 7 september 2015 12:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze onthoud ik voor over 2 jaar.
Aan noot noot tot de kerst, daarna zit ik nog tot 12 maart vast aan Freek i.v.m. een weddenschap met onze verloren zoon.quote:
Rip Stinho!quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
Hij wordt gemistquote:Op maandag 4 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan noot noot tot de kerst, daarna zit ik nog tot 12 maart vast aan Freek i.v.m. een weddenschap met onze verloren zoon.
Is dit recent of is dit iets van rechtspraak.nl?quote:Op maandag 4 september 2017 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
De 40-jarige Sarah Kolenberg uit Enschede was zwanger van Jayson D. (48), de man die ervan wordt verdacht haar van het leven te hebben beroofd. Ruzie over een abortus lijkt de Enschedese fataal te zijn geworden.
Jayson is dan ook een goede vadersnaam.
Gekkenwerkquote:Op maandag 4 september 2017 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
De 40-jarige Sarah Kolenberg uit Enschede was zwanger van Jayson D. (48), de man die ervan wordt verdacht haar van het leven te hebben beroofd. Ruzie over een abortus lijkt de Enschedese fataal te zijn geworden.
Jayson is dan ook een goede vadersnaam.
recentquote:Op maandag 4 september 2017 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit recent of is dit iets van rechtspraak.nl?
Wat decadent.quote:Op maandag 4 september 2017 10:29 schreef napoleonfour het volgende:
Je kan op rechtspraak.nl weinig vinden met voornamen.
Volgens mij gebruik je decadent verkeerd.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat decadent.
THE PEOPLE HAVE A RIGHT TO KNOW!
Dat kan.quote:Op maandag 4 september 2017 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je decadent verkeerd.
Zit dat ook in de DLC?quote:Op maandag 4 september 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)met-trucks~a17848d7/
Moet jij nodig zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wat zit er op je bammetje?quote:
Gaat je geen reet aan.quote:Op maandag 4 september 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
Welk is deze?quote:
Wat een verschrikkelijke tijdenquote:Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had ik om half 5 al op.
quote:Op maandag 4 september 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.Nog naar tekenfilms gekeken dit weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh nee, die van mij heet 'naturel' dat is zonder stukjes!quote:
Pfieuw..quote:Op maandag 4 september 2017 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, die van mij heet 'naturel' dat is zonder stukjes!
Ik had even niet goed naar het plaatje gekeken.
Neequote:Op maandag 4 september 2017 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog naar tekenfilms gekeken dit weekend?
lekker met stukjes banaan.quote:
quote:
Hou je sowieso niet van noten?quote:Op maandag 4 september 2017 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
pindasaus kan soms nog maar vind ik ook meestal niet zo
Hoe kan je überhaupt een pizza hawai eten.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kom je uberhaupt op het idee zoiets op een pizza te smeren?
iddquote:Op maandag 4 september 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt een pizza hawai eten.
Vasion wil aandachtquote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Is puur aandacht vragen joh. Daar is die halve zool altijd mee bezig.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Ik trapte er weer in idd, bedankt voor de reminderquote:Op maandag 4 september 2017 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is puur aandacht vragen joh. Daar is die halve zool altijd mee bezig.
Nu kan hij weer verontwaardigd lopen janken in feedback.quote:Op maandag 4 september 2017 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik trapte er weer in idd, bedankt voor de reminder
We praten al weer teveel over hemquote:Op maandag 4 september 2017 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu kan hij weer verontwaardigd lopen janken in feedback.
Erg goed.quote:Op maandag 4 september 2017 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We praten al weer teveel over hem
Hoe is je dag GGMM?
Je hebt een prachtige UI makkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2017 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een prachtige UI makkerDie van jou is niet mooi nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel érg vakkundig in elkaar gezet!![]()
Goeiemiddag vriendquote:
Vanavond ook een bakkie doenquote:
quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Word ik even op mijn nummer gezet zeg.
YES.quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeiemiddag vriend
[..]
Vanavond ook een bakkie doen
(Er reageerde in eerste instantie niemand, terwijl er gewoon users online waren.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |