Hoop dat je er nog wat leert, kan geen kwaad.quote:Op maandag 4 september 2017 07:05 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag heb ik weer een klas. Ben benieuwd.
Dat is wel m'n insteek.quote:Op maandag 4 september 2017 07:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoop dat je er nog wat leert, kan geen kwaad.
doe je goedquote:Op maandag 4 september 2017 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
op maandag werk ik thuis dus dat valt allemaal mee
SCRUMMIEquote:Op maandag 4 september 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM
Als ik jou zie posten:
[ afbeelding ]
Arno heeft uitgevonden hč?quote:Op maandag 4 september 2017 09:31 schreef Doublepain het volgende:
Die Arno
Wat een jan doedel is dat zeg
Je kijkt uit naar Boxing day of vreten met de kerstdagen?quote:Op maandag 4 september 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
H-h-hallo makker.
We zullen maar hopen dat het snel kerst is zeg maar.
Wie nietquote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
(De oude vrolijke lieve Stijn)
quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
Omdat die makkelijker te trollen was?quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
quote:Op maandag 7 september 2015 12:06 schreef hafcfan het volgende:
Tanane hoort ook in het NL elftal. Serieus
quote:
Ok.quote:Op maandag 7 september 2015 12:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze onthoud ik voor over 2 jaar.
Aan noot noot tot de kerst, daarna zit ik nog tot 12 maart vast aan Freek i.v.m. een weddenschap met onze verloren zoon.quote:
Rip Stinho!quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Stijn.
Hij wordt gemistquote:Op maandag 4 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan noot noot tot de kerst, daarna zit ik nog tot 12 maart vast aan Freek i.v.m. een weddenschap met onze verloren zoon.
Is dit recent of is dit iets van rechtspraak.nl?quote:Op maandag 4 september 2017 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
De 40-jarige Sarah Kolenberg uit Enschede was zwanger van Jayson D. (48), de man die ervan wordt verdacht haar van het leven te hebben beroofd. Ruzie over een abortus lijkt de Enschedese fataal te zijn geworden.
Jayson is dan ook een goede vadersnaam.
Gekkenwerkquote:Op maandag 4 september 2017 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
De 40-jarige Sarah Kolenberg uit Enschede was zwanger van Jayson D. (48), de man die ervan wordt verdacht haar van het leven te hebben beroofd. Ruzie over een abortus lijkt de Enschedese fataal te zijn geworden.
Jayson is dan ook een goede vadersnaam.
recentquote:Op maandag 4 september 2017 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit recent of is dit iets van rechtspraak.nl?
Wat decadent.quote:Op maandag 4 september 2017 10:29 schreef napoleonfour het volgende:
Je kan op rechtspraak.nl weinig vinden met voornamen.
Volgens mij gebruik je decadent verkeerd.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat decadent.
THE PEOPLE HAVE A RIGHT TO KNOW!
Dat kan.quote:Op maandag 4 september 2017 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je decadent verkeerd.
Zit dat ook in de DLC?quote:Op maandag 4 september 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)met-trucks~a17848d7/
Moet jij nodig zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wat zit er op je bammetje?quote:
Gaat je geen reet aan.quote:Op maandag 4 september 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
Welk is deze?quote:
Wat een verschrikkelijke tijdenquote:Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had ik om half 5 al op.
quote:Op maandag 4 september 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.Nog naar tekenfilms gekeken dit weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh nee, die van mij heet 'naturel' dat is zonder stukjes!quote:
Pfieuw..quote:Op maandag 4 september 2017 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, die van mij heet 'naturel' dat is zonder stukjes!
Ik had even niet goed naar het plaatje gekeken.
Neequote:Op maandag 4 september 2017 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog naar tekenfilms gekeken dit weekend?
lekker met stukjes banaan.quote:
quote:
Hou je sowieso niet van noten?quote:Op maandag 4 september 2017 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
pindasaus kan soms nog maar vind ik ook meestal niet zo
Hoe kan je überhaupt een pizza hawai eten.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kom je uberhaupt op het idee zoiets op een pizza te smeren?
iddquote:Op maandag 4 september 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt een pizza hawai eten.
Vasion wil aandachtquote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Is puur aandacht vragen joh. Daar is die halve zool altijd mee bezig.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Ik trapte er weer in idd, bedankt voor de reminderquote:Op maandag 4 september 2017 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is puur aandacht vragen joh. Daar is die halve zool altijd mee bezig.
Nu kan hij weer verontwaardigd lopen janken in feedback.quote:Op maandag 4 september 2017 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik trapte er weer in idd, bedankt voor de reminder
We praten al weer teveel over hemquote:Op maandag 4 september 2017 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu kan hij weer verontwaardigd lopen janken in feedback.
Erg goed.quote:Op maandag 4 september 2017 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We praten al weer teveel over hem
Hoe is je dag GGMM?
Je hebt een prachtige UI makkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2017 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een prachtige UI makkerDie van jou is niet mooi nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel érg vakkundig in elkaar gezet!![]()
Goeiemiddag vriendquote:
Vanavond ook een bakkie doenquote:
quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Word ik even op mijn nummer gezet zeg.
YES.quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeiemiddag vriend
[..]
Vanavond ook een bakkie doen
(Er reageerde in eerste instantie niemand, terwijl er gewoon users online waren.)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |