Moet jij nodig zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wat zit er op je bammetje?quote:
Gaat je geen reet aan.quote:Op maandag 4 september 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
Welk is deze?quote:
Wat een verschrikkelijke tijdenquote:Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had ik om half 5 al op.
quote:Op maandag 4 september 2017 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.Nog naar tekenfilms gekeken dit weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh nee, die van mij heet 'naturel' dat is zonder stukjes!quote:
Pfieuw..quote:Op maandag 4 september 2017 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, die van mij heet 'naturel' dat is zonder stukjes!
Ik had even niet goed naar het plaatje gekeken.
Neequote:Op maandag 4 september 2017 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog naar tekenfilms gekeken dit weekend?
lekker met stukjes banaan.quote:
quote:
Hou je sowieso niet van noten?quote:Op maandag 4 september 2017 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
pindasaus kan soms nog maar vind ik ook meestal niet zo
Hoe kan je überhaupt een pizza hawai eten.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kom je uberhaupt op het idee zoiets op een pizza te smeren?
iddquote:Op maandag 4 september 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt een pizza hawai eten.
Vasion wil aandachtquote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
Is puur aandacht vragen joh. Daar is die halve zool altijd mee bezig.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Ik trapte er weer in idd, bedankt voor de reminderquote:Op maandag 4 september 2017 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is puur aandacht vragen joh. Daar is die halve zool altijd mee bezig.
Nu kan hij weer verontwaardigd lopen janken in feedback.quote:Op maandag 4 september 2017 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik trapte er weer in idd, bedankt voor de reminder
We praten al weer teveel over hemquote:Op maandag 4 september 2017 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu kan hij weer verontwaardigd lopen janken in feedback.
Erg goed.quote:Op maandag 4 september 2017 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We praten al weer teveel over hem
Hoe is je dag GGMM?
Je hebt een prachtige UI makkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2017 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een prachtige UI makkerDie van jou is niet mooi nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel érg vakkundig in elkaar gezet!![]()
Goeiemiddag vriendquote:
Vanavond ook een bakkie doenquote:
quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Word ik even op mijn nummer gezet zeg.
YES.quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeiemiddag vriend
[..]
Vanavond ook een bakkie doen
(Er reageerde in eerste instantie niemand, terwijl er gewoon users online waren.)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |