Harriequote:
Neequote:Op zondag 3 september 2017 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand een Freek de Jonge/ Pingu/noot noot UI maken??
zo prima is dat nietquote:Op zondag 3 september 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
we zijn er niet bij en dat is priiiiimaaaa
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.quote:
Je hoort toch zeker wel aanwezig te zijn op dat toernooi.quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.quote:Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?
Die zijn niet op te volgen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?
Robben en Sneijder zeker nog niet.quote:Op zondag 3 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.
Jawel joh, weg ermee. Mooi geweestquote:Op zondag 3 september 2017 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben en Sneijder zeker nog niet.
Sneijder is nu al afgeschrevenquote:Op zondag 3 september 2017 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben en Sneijder zeker nog niet.
Moet ook wel vanaf de volgende kwalificatie eigenlijk, maar helaas weinig spelers die ze echt kunnen opvolgen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand een Freek de Jonge/ Pingu/noot noot UI maken??
Nee het gaat echt nog slechter worden de komende jaren. Al zijn er wel meer plaatsen op de eindtoernooien dus die zullen wel weer gehaald worden.quote:
Het komt vanzelf weer goedquote:Op zondag 3 september 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het gaat echt nog slechter worden de komende jaren. Al zijn er wel meer plaatsen op de eindtoernooien dus die zullen wel weer gehaald worden.
Niet vanzelf, er moeten wel wat veranderingen komen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt vanzelf weer goed
Doe ik.quote:Op zondag 3 september 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Als je morgenavond nog geen UI hebt help me even herinneren, Jojoortje.
Ik gun zijn privacy.quote:Op zondag 3 september 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft niet.
Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.
Klopt, zo'n nazi ben je wel.quote:Op zondag 3 september 2017 20:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had je het wel gedaan had ik je keihard geTR'ed..
Vooral die katholieke zuiderlingen..quote:Op zondag 3 september 2017 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nederlanders praten sowieso wel
Lekker. Zat daar nog over te twijfelen of ik er één zou aanschaffen. Misschien bij een eventuele tweede.quote:Op zondag 3 september 2017 21:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja wel goed hoor
toch 2x 30 minuten mee gewandeld
wel fijn hoorquote:Op zondag 3 september 2017 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker. Zat daar nog over te twijfelen of ik er één zou aanschaffen. Misschien bij een eventuele tweede.
Nog nooit wat van gekeken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel Holland bakt is weer begonnen. Heel het begin gemist
Als ik tv kijk dan zijn het dit soort rustige hersendodende programmas voornamelijk, Omroep Maxquote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gekeken.
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..quote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik tv kijk dan zijn het dit soort rustige hersendodende programmas voornamelijk, Omroep Max. (Met internet ernaast vanzelfsprekend)
Ik houd niet zo van zoetigheid ondanks mijn seksuele voorkeur.quote:Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |