Doe ik.quote:Op zondag 3 september 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Als je morgenavond nog geen UI hebt help me even herinneren, Jojoortje.
Ik gun zijn privacy.quote:Op zondag 3 september 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft niet.
Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.
Klopt, zo'n nazi ben je wel.quote:Op zondag 3 september 2017 20:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had je het wel gedaan had ik je keihard geTR'ed..
Vooral die katholieke zuiderlingen..quote:Op zondag 3 september 2017 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nederlanders praten sowieso wel
Lekker. Zat daar nog over te twijfelen of ik er één zou aanschaffen. Misschien bij een eventuele tweede.quote:Op zondag 3 september 2017 21:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja wel goed hoor
toch 2x 30 minuten mee gewandeld
wel fijn hoorquote:Op zondag 3 september 2017 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker. Zat daar nog over te twijfelen of ik er één zou aanschaffen. Misschien bij een eventuele tweede.
Nog nooit wat van gekeken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel Holland bakt is weer begonnen. Heel het begin gemist
Als ik tv kijk dan zijn het dit soort rustige hersendodende programmas voornamelijk, Omroep Maxquote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gekeken.
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..quote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik tv kijk dan zijn het dit soort rustige hersendodende programmas voornamelijk, Omroep Max. (Met internet ernaast vanzelfsprekend)
Ik houd niet zo van zoetigheid ondanks mijn seksuele voorkeur.quote:Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zoek maar weer een excuses voor je cupcakehobby, fag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |