?quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:04 schreef JanCees het volgende:
[ [url= http://4.bp.blogspot.com/(...)es-12.jpg]afbeelding[/url] ]
Wowquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Gutentag (sta voor een open brug en nog maar 6% batterij) dus ik val zo weg
Al naar buiten geweest in deze mogelijk laatste zonnige dag van het jaar? Ik blijf lekker binnen hoor.quote:
Arme Tagliano. Die is gewoon een soort van verplicht om zijn zaterdag deels te besteden aan het beantwoorden ervan.quote:
Klopt. Misschien speelt er wel wat in zijn persoonlijke leven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:
Dat gedoe in feedback weer.
Stinho kan écht niet tegen een stootje.
Ik kan dit zeggen want hij heeft mij toch op 'de block' staan.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niet hoe jij het volhield als moderator, Typisch
Ik had maar ongeveer één uur per week internet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niet hoe jij het volhield als moderator, Typisch
Gaat hij er serieus op in, wat is dit nou weer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had maar ongeveer één uur per week internet.
Dat hielp wel.
Vervelende posts kun je vaak het beste counteren met de waarheid!quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat hij er serieus op in, wat is dit nou weer.
Wat voor smoothie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Typisch het volgende:
Net een lekkere smoothie op.
Was al een tijdje geleden. Blijft genot.
Ik zeg maar niets, voor je het weet ben je weer hypocriet enzo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:
Gayquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Typisch het volgende:
Net een lekkere smoothie op.
Was al een tijdje geleden. Blijft genot.
Eens kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:
Ben je ook.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets, voor je het weet ben je weer hypocriet enzo.
Tong80 of Stinho?quote:Verder word ik in topics die ik zelf onderhoud ook weer ongefundeerd aangevallen. Je mag kritiek hebben dat ik geen eindstanden uitreken; maar ik leg een regel duidelijk uit die mensen niet begrijpen en dan is het alleen maar ''haha wat een kutregel'' zonder erop in te gaan. Ik ben daar gewoon klaar mee. Die hele cultuur is hier verziekt. Het is geen luisteren naar mensen, maar bashen en mensen bij voorbaat de mond snoeren omdat ze een paar weken terug iets hebben gezegd. Ik wil daar niets meer mee te maken hebben, dit is voor een keer dat ik weer eens uit mijn schulp kruip, want het constante bashen op mijn persoon heb ik geen zin in.
Nee, vandaar dat je er hier vanuit het niets weer over begint.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt. Maar jij mag het vinden hoor, daar heb ik geen problemen mee.
Het schijnt ook beter voor je te zijn om ze los op te eten, als je blender te krachtig is neem je de suikers te snel op omdat het te 'fijn' is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind smoothies echt helemaal niks. Dan eet ik die losse componenten wel los. Van die luchtige, weeïge drap
Tonny in de basis morgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt. Maar jij mag het vinden hoor, daar heb ik geen problemen mee.
Fijn!quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat je er hier vanuit het niets weer over begint.
Maar ik vind dat, ja.
7 septemberquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
Net een netje avocado's gehaald.
Wanneer zijn die dingen rijp dan?
Als de pit zacht is zijn ze rijp.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
Net een netje avocado's gehaald.
Wanneer zijn die dingen rijp dan?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de pit zacht is zijn ze rijp.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk aan.
Die mag wel in de OP lijkt me.
Nee joh, vandaag is een prima dagquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie probeert meteen de toon voor de dag te zetten. Benieuwd waar ie mee op de proppen komt.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist.
Maar verder zat je er niet mee toch?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. (ik heb mijn hond daarna weggestuurd)
hahaha!quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe onlo hiervan terugkomt..quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moest wel lachen, aangezien ze aangaf dat jouw chihuahua meer te bieden had dan wat jij tussen je benen hebt hangen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Redelijke comeback.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze moest wel lachen, aangezien ze aangaf dat jouw chihuahua meer te bieden had dan wat jij tussen je benen hebt hangen.
Zo dan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze moest wel lachen, aangezien ze aangaf dat jouw chihuahua meer te bieden had dan wat jij tussen je benen hebt hangen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht even op de waardering van Kapo alvorens ik een gat in de lucht spring. Desalniettemin bedankt!quote:
Wanneer houd jij eens op met het behandelen van ons als matige stront? Ik begint mij toch pijn te doen.quote:
ik begint.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer houd jij eens op met het behandelen van ons als matige stront? Ik begint mij toch pijn te doen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begint mij toch pijn te doen.
Pittig zinnetjes hoor dit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer houd jij eens op met het behandelen van ons als matige stront? Ik begint mij toch pijn te doen.
Jij wintquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij waren beginttenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik begint
Jij begint
Hij begint
Zij begint
Wij beginten
U begint
DP komt straks met deze post.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik begint
Jij begint
Hij begint
Zij begint
Wij beginten
U begint
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou willen dat het expres was
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DP komt straks met deze post.
[..]
Ik kom te weinig in andere topics om een beeld te kunnen vormen of 422 in zijn gelijk staat of weer veelte lange tenen heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:34 schreef Typisch het volgende:
Zou Tag het echt zo op willen nemen voor Stinho? Of wil hij geen gezichtsverlies lijden en houdt hij nu halsstarrig vast aan zijn ingenomen positie?
Als je niet normaal tegen LR doet dan haal ik de Tag erbij jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:34 schreef Typisch het volgende:
Zou Tag het echt zo op willen nemen voor Stinho? Of wil hij geen gezichtsverlies lijden en houdt hij nu halsstarrig vast aan zijn ingenomen positie?
Ik zal jouw oortjes eens wassen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Befbekje het volgende:
Stijn is natuurlijk een pedant jochie en wordt her en der op 't forum gewoon even de oortjes gewassen.. Zo hoort het ook natuurlijk..
LR en ik hebben jou of Tag niet nodig om de problemen binnen onze relatie op te lossen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niet normaal tegen LR doet dan haal ik de Tag erbij ja
Ik zal jou eens in je bek schijten..quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal jouw oortjes eens wassen.
Ik zou er buitengewoon geschikt voor zijn..quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Stinho had achteraf gewoon geen mod moeten worden. Het blijkt maar weer dat dit toch een erg veeleisend baantje is.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Stinho had achteraf gewoon geen mod moeten worden. Het blijkt maar weer dat dit toch een erg veeleisend baantje is.
8==👊🏿==)💦💦quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
LR en ik hebben jou of Tag niet nodig om de problemen binnen onze relatie op te lossen.
Oke?!
Moment, eerst even tanden poetsen. Smaakt beter in een frisse mond.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je bek schijten..
Vertel me alles. Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:34 schreef Typisch het volgende:
Lees FB maar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me alles. Wat is er gebeurd?
Moet je in FB zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me alles. Wat is er gebeurd?
Louter wederzijds respect DP. Ik ben enkel een wannabi bij het zien van behaarde rokende mannen.quote:
Maar jij had de Feyenoordgroep achter je staan. Dat maakt het geheel ook wel weinig uitdagend aangezien daar het gejank vandaan komt.quote:
Ik zag gister weer een filmpje van hem in mijn subscriptionboxquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Louter wederzijds respect DP. Ik ben enkel een wannabi bij het zien van behaarde rokende mannen.
Jij had Danny achter je staan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij had de Feyenoordgroep achter je staan. Dat maakt het geheel ook wel weinig uitdagend aangezien daar het gejank vandaan komt.
Dannygodquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij had Danny achter je staan.
Dan is het oppassen geblazen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij had Danny achter je staan.
nee daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slaapt je been ook altijd na een tijdje?
Roland regelt dit ook voor je.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat LR geen mod meer is
Nu kan ik niet gratis meer mijn notes inzien
Wat een leugens. Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat LR geen mod meer is
Nu kan ik niet gratis meer mijn notes inzien
Wow. Serieuze aantijgingen dit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roland regelt dit ook voor je.
Wat een lul, ik moet elke keer een zak lays sturenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roland regelt dit ook voor je.
Well done sir, well done.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht even op de waardering van Kapo alvorens ik een gat in de lucht spring. Desalniettemin bedankt!
Oh dan moet het Tjacka zijn geweestquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een leugens. Zoiets zou ik nooit doen.
Wat was eigenlijk de reden dat je weg moest als mod?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een leugens. Zoiets zou ik nooit doen.
Weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de reden dat je weg moest als mod?
Hij postte laatst met een kloon in het PSV topic geloof ikquote:
ZO DANquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
https://twitter.com/Bankai_77/status/903931595819798529/photo/1
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik heb geen zin om te koken. Wellicht bestel ik een indiaas currietje, maar da is ook weer ongezond.
Hoeveel kermissen kan een mens bezoeken?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
denk iets simpels, pizzaatje ofzo
moet vanavond weer kermis
Boer..quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
JC, wat is je favoriete attractie op de kermis?
Je moeder. (lol)quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
nog een paar te gaanquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel kermissen kan een mens bezoeken?
de barquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef JanCees het volgende:
https://twitter.com/sleazy_s/status/901951619784470528
Woon jij in het dorp van Edwin Evers ja?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Lol, er is hier een vrouw ergens heel erg boos. Loopt alles bij elkaar te schreeuwen en te schelden tegen iemand aan de telefoon.
Je maakt wat mee, zo op zaterdagmiddag in Hardenberg.
Jazeker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon jij in het dorp van Edwin Evers ja?
Kom je hem wel eens tegen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
In een iets minder grote villa alleen.
Niet dat ik weet. Maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit zietquote:
Mariënberg is een leuk dorp!quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
De architect die zijn villa (al heeft ie deze weer weg gedaan dacht ik) heeft ontworpen is een klant van het bedrijf waar ik werk. Kleine wereld in het oosten.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
De architect die zijn villa (al heeft ie deze weer weg gedaan dacht ik) heeft ontworpen is een klant van het bedrijf waar ik werk. Kleine wereld in het oosten.
Zou hij een lachbandje opzak hebben omdat hij zich anders ongemakkelijk voelt tijdens het praten buiten zijn show om.quote:
Hoogstwaarschijnlijk. Ik luister het wel graag tussen 7 en 8. Dan gaat de radio op BNR.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij een lachbandje opzak hebben omdat hij zich anders ongemakkelijk voelt tijdens het praten buiten zijn show om.
Wie gebruikt er tegenwoordig nog bandjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij een lachbandje opzak hebben omdat hij zich anders ongemakkelijk voelt tijdens het praten buiten zijn show om.
Nog vrij lang volgehouden die ochtendshow maar er kwam een druppel dat ik de standaard HAHAHAHAHA kut grapjes echt niet meer aankon. Stelletje wereldvreemde mannetjes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk. Ik luister het wel graag tussen 7 en 8. Dan gaat de radio op BNR.
Dat is sowieso wel een ding op de radio. Alsof er wat gasten in de trein irritant zitten te doen maar dan op de radioquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog vrij lang volgehouden die ochtendshow maar er kwam een druppel dat ik de standaard HAHAHAHAHA kut grapjes echt niet meer aankon. Stelletje wereldvreemde mannetjes.
Ik doe het bijna niet meer sinds ik gewoon Spotify de radio in kan jekkeren. Maar als een auto dat niet heeft dan wel gewoon radioquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de auto naar de radio luisteren zijn sowieso niet goed snik.
Je hebt toch ook gewoon cd's ?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe het bijna niet meer sinds ik gewoon Spotify de radio in kan jekkeren. Maar als een auto dat niet heeft dan wel gewoon radio
Mensen die naar jou luisteren ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de auto naar de radio luisteren zijn sowieso niet goed snik.
Dat doet niemand.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die naar jou luisteren ook niet.
Uh... neequote:Op zaterdag 2 september 2017 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CD's.
Luister je ook nog cassettebandjes van Pluk van de Petteflet onderweg?
Uh.. wel.quote:
Het is niet erg hoor, ik bewonder je juist om je zelfkennis. Weten dat je als een wijf rijdt en dus beter de fiets kan pakken.quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, ik bewonder je juist om je zelfkennis. Weten dat je als een wijf rijdt en dus beter de fiets kan pakken.
Woon je nog steeds boven die snackbar daar?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eten bestellen.
Het is zaterdag Jojoortje
Morgen denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eten bestellen.
Nee, al anderhalf jaar neit meer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven die snackbar daar?
Ik ken iemand die boven een krokettenfabriek woonde. Moest ook naar binnen door een deel van die fabriek heen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven die snackbar daar?
Goor varken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eten bestellen.
Thanks maat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Ik heb je verdedigd in feedback
LAKSquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Is lanks niet die scholierenbond ofzo
Dat is laks.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Is lanks niet die scholierenbond ofzo
Of in Belgiëquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou een mens in Roosendaal gaan wonen vroeg ik me regelmatig af.
Nog voor goud gegaan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Net terug. Chestday.
Jij?
Eh er zijn wel plekken waar ik zou willen wonen daarquote:
goud?quote:
Heb je wel eten voor vandaag?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet nog even wat eten voor morgen gaan halen.
Ik twijfel tussen broccoli en boontjes. Wat zeggen jullie?
Pakkie dreftquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Frietjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Jazeker. Thaise roerbakmix met kip en zilvervliesrijstquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je wel eten voor vandaag?
boerenburger en broodje balquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik doelde natuurlijk op amfetaminesulfaat hè 😘quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog halen. Of nou ja, handzeep
Ga voor goudquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Chest is kapot
Je kan trots zijn maatje.
Lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Thaise roerbakmix met kip en zilvervliesrijst
Samen met je groeimaatjequote:Op zaterdag 2 september 2017 16:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga voor goud
breek die tent af
scoopie derbij
ram die schijven door het dak heen
die hele chest uit elkaar trekken
lekker groeien
lekker strak staan van de fee 2
Boontjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Zoals? (Bierbrouwerijen tellen niet als woonplaats)quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Eh er zijn wel plekken waar ik zou willen wonen daar
Roosendaal heeft echt geen redeeming qualities. Niets
Ik vind die twee zulke kneuzen he.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga voor goud
breek die tent af
scoopie derbij
ram die schijven door het dak heen
die hele chest uit elkaar trekken
lekker groeien
lekker strak staan van de fee 2
Kapo, met vet doordrenkte nijlpaard dat je bent.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vannacht op na het stappen. #viesdik
waarop?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vannacht op na het stappen. #viesdik
doordrenktequote:Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo, met vet doordrenkte nijlpaard dat je bent.
Of je stonk zo erg uit je muil dat ze je liever voorliet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben inmiddels bij de supermarkt geweest boys. Ik werd nog voorgelaten door een aardige mevrouw
Geen idee. Mijn vriendin trakteert!quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik ben gisteren uit eten geweest. uitetengenot
Begint wel beetje op te lijken ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo, met vet doordrenkte nijlpaard dat je bent.
Ik had friet op. En een bickyburger.quote:
Houd je ons op de hoogte?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn vriendin trakteert!
Heb je ooit al eens zo'n Poké-bowl gegeten? Schijnt ook de nieuwe rage te zijn á la sushi en hamburgers.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gisteren ook heerlijk koreaans geluncht.
Dat was genot zeg!
Ik ook wel een aantal keer per week normaal gesproken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga vaak uit eten. Niet vaak uit.
ik word daar een beetje somber van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens zo'n Poké-bowl gegeten? Schijnt ook de nieuwe rage te zijn á la sushi en hamburgers.
Ik heb nog nooit goed Koreaans gegeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook wel een aantal keer per week normaal gesproken.
Uit nooit, kapot saai.
Ik vind Koreaans in feite een superieure keuken tegenover de Japanse keuken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit goed Koreaans gegeten.
Weet niet of ze in NL een goede hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Koreaans in feite een superieure keuken tegenover de Japanse keuken.
Gisteravond weer poging gewaagd, vond er geen reet aan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook wel een aantal keer per week normaal gesproken.
Uit nooit, kapot saai.
Gooi je nog een bereklauwtje in 't vet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef JanCees het volgende:
Vanavond lekker lamballen en afpilzen
Waar word je somber van?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik word daar een beetje somber van.
Derhalve niet gegeten
Jazeker welquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet of ze in NL een goede hebben eigenlijk.
In Londen wel?
Daar zeg je nogal wat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Koreaans in feite een superieure keuken tegenover de Japanse keuken.
nee heb geen frituur maatquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gooi je nog een bereklauwtje in 't vet?
Als je 't in Londen niet vindt ga je 't nergens vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet of ze in NL een goede hebben eigenlijk.
In Londen wel?
Knut heeft een klap van de molen gehadquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig post Knut hier niet meer.
Spijtige zaak. Beter koop je er een met ossewit. Saind heeft nog tips voor elk ossewit te gebruiken.quote:
lolquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Knut heeft een klap van de molen gehad
Oh nee van een Vietnamees
ik ben nu al een dik varkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spijtige zaak. Beter koop je er een met ossewit. Saind heeft nog tips voor elk ossewit te gebruiken.
Dit klopt wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 't in Londen niet vindt ga je 't nergens vinden.
De kans is redelijk dat ik vanavond Indiaas ga eten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, nu zin in Aziatisch.
Typisch is de enige die Aziatisch krijgt vanavond, tussen de lakens.
Ik ben nog nooit dik geweest. Eigenlijk wel bijzonder, gezien ik enorm van eten hou.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben nu al een dik varken
ik probeer niet op jou te lijken
quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, nu zin in Aziatisch.
Typisch is de enige die Aziatisch krijgt vanavond, tussen de lakens.
dan houdt je er niet zo erg vanquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dik geweest. Eigenlijk wel bijzonder, gezien ik enorm van eten hou.
Dikke mensen houden vaak vooral van kwantiatief veel eten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dik geweest. Eigenlijk wel bijzonder, gezien ik enorm van eten hou.
Mijn nr. 1 keuken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De kans is redelijk dat ik vanavond Indiaas ga eten.
Daar ben ik niet van. Al kon ik in de puberteit en mijn eerste twee jaar op kamers bizar veel vreten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dikke mensen houden vaak vooral van kwantiatief veel eten.
In Engeland kun je ook prima curries in de supermarkten kopen om op te warmen. Met heerlijke bahji's en samosa's erbij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik eet het de laatste maanden wat vaak.
Die eet ik nooit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
In Engeland kun je ook prima curries in de supermarkten kopen om op te warmen. Met heerlijke bahji's en samosa's erbij.
Beter doe je wat rustig aan of je past niet meer in de botsauto's.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:34 schreef JanCees het volgende:
ik hou ook erg van eten
vooral zo veel en vaak mogelijk
vandaar die dikke pens
quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter doe je wat rustig aan of je past niet meer in de botsauto's.
Als je niet in de buurt van een goede Indian woont is het wel handig. Heb je iig iets.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die eet ik nooit.
Want Indiaas kost al geen reet
Dat eerste is wel moeilijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je niet in de buurt van een goede Indian woont is het wel handig. Heb je iig iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |