Of je stonk zo erg uit je muil dat ze je liever voorliet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben inmiddels bij de supermarkt geweest boys. Ik werd nog voorgelaten door een aardige mevrouw
Geen idee. Mijn vriendin trakteert!quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik ben gisteren uit eten geweest. uitetengenot
Begint wel beetje op te lijken ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo, met vet doordrenkte nijlpaard dat je bent.
Ik had friet op. En een bickyburger.quote:
Houd je ons op de hoogte?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn vriendin trakteert!
Heb je ooit al eens zo'n Poké-bowl gegeten? Schijnt ook de nieuwe rage te zijn á la sushi en hamburgers.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gisteren ook heerlijk koreaans geluncht.
Dat was genot zeg!
Ik ook wel een aantal keer per week normaal gesproken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga vaak uit eten. Niet vaak uit.
ik word daar een beetje somber van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens zo'n Poké-bowl gegeten? Schijnt ook de nieuwe rage te zijn á la sushi en hamburgers.
Ik heb nog nooit goed Koreaans gegeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook wel een aantal keer per week normaal gesproken.
Uit nooit, kapot saai.
Ik vind Koreaans in feite een superieure keuken tegenover de Japanse keuken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit goed Koreaans gegeten.
Weet niet of ze in NL een goede hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Koreaans in feite een superieure keuken tegenover de Japanse keuken.
Gisteravond weer poging gewaagd, vond er geen reet aan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook wel een aantal keer per week normaal gesproken.
Uit nooit, kapot saai.
Gooi je nog een bereklauwtje in 't vet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef JanCees het volgende:
Vanavond lekker lamballen en afpilzen
Waar word je somber van?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik word daar een beetje somber van.
Derhalve niet gegeten
Jazeker welquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet of ze in NL een goede hebben eigenlijk.
In Londen wel?
Daar zeg je nogal wat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Koreaans in feite een superieure keuken tegenover de Japanse keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |