nee heb geen frituur maatquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gooi je nog een bereklauwtje in 't vet?
Als je 't in Londen niet vindt ga je 't nergens vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet of ze in NL een goede hebben eigenlijk.
In Londen wel?
Knut heeft een klap van de molen gehadquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig post Knut hier niet meer.
Spijtige zaak. Beter koop je er een met ossewit. Saind heeft nog tips voor elk ossewit te gebruiken.quote:
lolquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Knut heeft een klap van de molen gehad
Oh nee van een Vietnamees
ik ben nu al een dik varkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spijtige zaak. Beter koop je er een met ossewit. Saind heeft nog tips voor elk ossewit te gebruiken.
Dit klopt wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 't in Londen niet vindt ga je 't nergens vinden.
De kans is redelijk dat ik vanavond Indiaas ga eten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, nu zin in Aziatisch.
Typisch is de enige die Aziatisch krijgt vanavond, tussen de lakens.
Ik ben nog nooit dik geweest. Eigenlijk wel bijzonder, gezien ik enorm van eten hou.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben nu al een dik varken
ik probeer niet op jou te lijken
quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, nu zin in Aziatisch.
Typisch is de enige die Aziatisch krijgt vanavond, tussen de lakens.
dan houdt je er niet zo erg vanquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dik geweest. Eigenlijk wel bijzonder, gezien ik enorm van eten hou.
Dikke mensen houden vaak vooral van kwantiatief veel eten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dik geweest. Eigenlijk wel bijzonder, gezien ik enorm van eten hou.
Mijn nr. 1 keuken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De kans is redelijk dat ik vanavond Indiaas ga eten.
Daar ben ik niet van. Al kon ik in de puberteit en mijn eerste twee jaar op kamers bizar veel vreten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dikke mensen houden vaak vooral van kwantiatief veel eten.
In Engeland kun je ook prima curries in de supermarkten kopen om op te warmen. Met heerlijke bahji's en samosa's erbij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik eet het de laatste maanden wat vaak.
Die eet ik nooit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
In Engeland kun je ook prima curries in de supermarkten kopen om op te warmen. Met heerlijke bahji's en samosa's erbij.
Beter doe je wat rustig aan of je past niet meer in de botsauto's.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:34 schreef JanCees het volgende:
ik hou ook erg van eten
vooral zo veel en vaak mogelijk
vandaar die dikke pens
quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter doe je wat rustig aan of je past niet meer in de botsauto's.
Als je niet in de buurt van een goede Indian woont is het wel handig. Heb je iig iets.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die eet ik nooit.
Want Indiaas kost al geen reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |