quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef JanCees het volgende:
https://twitter.com/sleazy_s/status/901951619784470528
Woon jij in het dorp van Edwin Evers ja?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Lol, er is hier een vrouw ergens heel erg boos. Loopt alles bij elkaar te schreeuwen en te schelden tegen iemand aan de telefoon.
Je maakt wat mee, zo op zaterdagmiddag in Hardenberg.
Jazeker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon jij in het dorp van Edwin Evers ja?
Kom je hem wel eens tegen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
In een iets minder grote villa alleen.
Niet dat ik weet. Maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit zietquote:
Mariënberg is een leuk dorp!quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
De architect die zijn villa (al heeft ie deze weer weg gedaan dacht ik) heeft ontworpen is een klant van het bedrijf waar ik werk. Kleine wereld in het oosten.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
De architect die zijn villa (al heeft ie deze weer weg gedaan dacht ik) heeft ontworpen is een klant van het bedrijf waar ik werk. Kleine wereld in het oosten.
Zou hij een lachbandje opzak hebben omdat hij zich anders ongemakkelijk voelt tijdens het praten buiten zijn show om.quote:
Hoogstwaarschijnlijk. Ik luister het wel graag tussen 7 en 8. Dan gaat de radio op BNR.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij een lachbandje opzak hebben omdat hij zich anders ongemakkelijk voelt tijdens het praten buiten zijn show om.
Wie gebruikt er tegenwoordig nog bandjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij een lachbandje opzak hebben omdat hij zich anders ongemakkelijk voelt tijdens het praten buiten zijn show om.
Nog vrij lang volgehouden die ochtendshow maar er kwam een druppel dat ik de standaard HAHAHAHAHA kut grapjes echt niet meer aankon. Stelletje wereldvreemde mannetjes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk. Ik luister het wel graag tussen 7 en 8. Dan gaat de radio op BNR.
Dat is sowieso wel een ding op de radio. Alsof er wat gasten in de trein irritant zitten te doen maar dan op de radioquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog vrij lang volgehouden die ochtendshow maar er kwam een druppel dat ik de standaard HAHAHAHAHA kut grapjes echt niet meer aankon. Stelletje wereldvreemde mannetjes.
Ik doe het bijna niet meer sinds ik gewoon Spotify de radio in kan jekkeren. Maar als een auto dat niet heeft dan wel gewoon radioquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de auto naar de radio luisteren zijn sowieso niet goed snik.
Je hebt toch ook gewoon cd's ?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe het bijna niet meer sinds ik gewoon Spotify de radio in kan jekkeren. Maar als een auto dat niet heeft dan wel gewoon radio
Mensen die naar jou luisteren ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de auto naar de radio luisteren zijn sowieso niet goed snik.
Dat doet niemand.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die naar jou luisteren ook niet.
Uh... neequote:Op zaterdag 2 september 2017 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CD's.
Luister je ook nog cassettebandjes van Pluk van de Petteflet onderweg?
Uh.. wel.quote:
Het is niet erg hoor, ik bewonder je juist om je zelfkennis. Weten dat je als een wijf rijdt en dus beter de fiets kan pakken.quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, ik bewonder je juist om je zelfkennis. Weten dat je als een wijf rijdt en dus beter de fiets kan pakken.
Woon je nog steeds boven die snackbar daar?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eten bestellen.
Het is zaterdag Jojoortje
Morgen denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eten bestellen.
Nee, al anderhalf jaar neit meer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven die snackbar daar?
Ik ken iemand die boven een krokettenfabriek woonde. Moest ook naar binnen door een deel van die fabriek heen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven die snackbar daar?
Goor varken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eten bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |